quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:53 schreef Pieroatown het volgende:
Op twitter gaat gerucht dat ie zelfmoord heeft gepleegd......
Bizar toeval of opzet?quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:55 schreef Pieroatown het volgende:
en.....
Huiveringwekkende datum: Holloway 30 mei 2005 / Flores 30 mei 2010
Door niemand bevestigd. En waarschijnlijk door iemand voor de grap getwittert.quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:53 schreef Pieroatown het volgende:
erfenis en hij heeft Terror Jaap opgelichtquote:Op donderdag 3 juni 2010 01:23 schreef piepie het volgende:
http://www.waarisjoran.nl/spots
waar doet ie het van? ...
Ik wil ook nog wel even op twitter een gerucht verspreiden dat ie naar de maan is gevluchtquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:53 schreef Pieroatown het volgende:
4 Real?quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:28 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik wil ook nog wel even op twitter een gerucht verspreiden dat ie naar de maan is gevlucht
Ja, sowieso: mensen die Twitter als bron voor nieuws aanhalen.:')quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:25 schreef Tiemie het volgende:
Door niemand bevestigd. En waarschijnlijk door iemand voor de grap getwittert.
Alsof zij de rechtszaak behandelen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:50 schreef angel69 het volgende:
Bij CNN zeiden ze dat Joran nog steeds op de vlucht is.
Maar dat ze hem snel pakken en tegen Natalee's moeder hebben ze verteld dat hij er dit maal niet zo makkelijk mee weg komt.
Oh fuck, check dan wat 'ie aan het doen is! Hij wil de zee over zwemmen naar Australie of Nieuw-Zeeland.quote:Op donderdag 3 juni 2010 02:46 schreef Henk1056 het volgende:
Peruaanse pers meldt nu dat Van der Sloot bij het oversteken van de grens een taxi heeft genomen naar Chileens plaatsje Arica #Joran
Google maps Arica, Chili
http://twitter.com/Jayhootsen
quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:58 schreef fespo het volgende:
[..]
![]()
De twee gingen de kamer van Vd Sloot binnen, vier uur later vertrok hij alleen. Nog dezelfde stak hij grens Chili over
Waarom hebben ze geen streetview van dat eiland?quote:Op donderdag 3 juni 2010 03:14 schreef Morendo het volgende:
Dit wordt zijn tussenstop, moet te doen zijn in 20 uur bij een beetje soepele schoolslag.
http://maps.google.com/maps?hl=nl&tab=wl&q=apeakava%2C%20gambier%20islands
Daar kan hij vervolgens een vliegtuig kapen of zich een beetje herstellen aan land voor dat hij verder naar het westen trekt.
Ja, Peter R. heeft hem gevolgd en toen hij zijn hotelkamer verliet dat meisje vermoord, zodat Joran de schuld krijgt. Right!!quote:Op donderdag 3 juni 2010 06:43 schreef dylany het volgende:
[..]
Als dit meisje is vermoord op de datum dat Natalee Holloway verdween is dat natuurlijk wel weer (al dan niet terecht) voer voor complotters...............
bron?quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:23 schreef jpjedi het volgende:
Hoor net dat hij dood gevonden is in Chili
Bron?quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:22 schreef Keiichi het volgende:
Gerucht: Joran schijnt in de buurt van de grens van Peru te zijn gevonden nadat ie zelfmoord gepleegd had.
Ik ga nu even bronnen controleren.
Het is een psychopaat; geen geweten en denkt dat hij overal mee kan wegkomen. De engerd.quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:10 schreef Karina het volgende:
ALS hij het gedaan heeft is hij nog dommer dan ik dacht, een kamer op zijn naam en dan een meisje in die kamer vermoorden
Dit dus, tweet iets debiel, zorg dat wat andere debielen het retweeten en nog grotere debielen gaan het wel weer als nieuws wegzetten, 'want het word op Twitter geroepen'quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, sowieso: mensen die Twitter als bron voor nieuws aanhalen.:')
Omgerekend 226K ¤.quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:31 schreef andlikethathesgone het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)om_Peru_uit_te_komen
tonnen in Pesos zeker!
Pappa vd Sloot heeft toch hoop knaken? En heeft hem al eerder het hand boven het hoofd gehouden.quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:32 schreef Hathor het volgende:
Niks op het net of op teletekst, alleen dat ie onvindbaar is, dus waar die berichten vandaan komen dat ie dood zou zijn is mij een raadsel. Het enige dat ik gelezen heb is dat ie via derden contact heeft gezocht met zijn Amerikaanse advocaat.
Ow ja...en dat ie twee broers enkele tonnen betaald zou hebben om hem Peru uit te krijgen. Waar haalt die guppekop dat geld vandaan?
Die is dood.quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pappa vd Sloot heeft toch hoop knaken? En heeft hem al eerder het hand boven het hoofd gehouden.
En dan pakt 3FM het vanzelf wel op. Twitterquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit dus, tweet iets debiel, zorg dat wat andere debielen het retweeten en nog grotere debielen gaan het wel weer als nieuws wegzetten, 'want het word op Twitter geroepen'
Hij pokert nogal aardig schijnt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:32 schreef Hathor het volgende:
Ow ja...en dat ie twee broers enkele tonnen betaald zou hebben om hem Peru uit te krijgen. Waar haalt die guppekop dat geld vandaan?
True! Das waar ook.quote:
Ik denk dat de eerste twitter vanaf een account van Joran komtquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:35 schreef Ryan3 het volgende:
Dat twitteren zorgt wel voor een smoke screen zeg.
Die leeft niet meer, maar zelfs al zou die er nog wel zijn, kun je je nog afvragen of ie het dan zomaar goed zou vinden om effe een slordige 2 ton over de balk te smijten om snel van Peru naar Chili te kunnen poofen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pappa vd Sloot heeft toch hoop knaken? En heeft hem al eerder het hand boven het hoofd gehouden.
Poker, vrouwenhandel. Die gast is sluw. Die erfenis is natuurlijk ook aardig, als hij die gehad heeft. En dat zal vast wel.quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
True! Das waar ook.
Dan lijkt het me alleen maar logischer dat hij leuk erfenisje heeft gehad ofzo.
Ja dat hij eerlijk zijn geld niet verdient lijkt me duidelijk. De hele westerse wereld kent zijn naam, dus vind dan sowieso nog maar eens een baan ergens. Eentje waar je in een korte tijd 2 ton mee verdiend.quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Poker, vrouwenhandel. Die gast is sluw. Die erfenis is natuurlijk ook aardig, als hij die gehad heeft. En dat zal vast wel.
Daury heeft de boot vast al klaar liggenquote:Op donderdag 3 juni 2010 03:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Oh fuck, check dan wat 'ie aan het doen is! Hij wil de zee over zwemmen naar Australie of Nieuw-Zeeland.![]()
Maar dat doet die nou niet meer.quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Op nu.nl hebben ze het over, omgerekend, 500 euro per persoon.quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die leeft niet meer, maar zelfs al zou die er nog wel zijn, kun je je nog afvragen of ie het dan zomaar goed zou vinden om effe een slordige 2 ton over de balk te smijten om snel van Peru naar Chili te kunnen poofen.
Hier heb je zijn account: http://twitter.com/JoranvdSlootquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat de eerste twitter vanaf een account van Joran komt
Lees net nog dat het grofweg 225.000¤ zouden zijn, dus schiet mij maar lek.quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:42 schreef Gia het volgende:
[..]
Op nu.nl hebben ze het over, omgerekend, 500 euro per persoon.
Is misschien wel tonnen in de plaatselijke eenheid?
Houd je vrouw binnen op 30 mei 2015.quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:46 schreef jpjedi het volgende:
is 30 mei de dag dat die Holloway verdween, precies 5 jaar geleden?
Wat een vreemd verhaal zeg.
Kan ook net zo goed een fake zijn. Alsof hij ' on the run' even ergens gaat inloggen (en dus te tracen is) om te roepen 'Catch me if you can'quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:46 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Hier heb je zijn account: http://twitter.com/JoranvdSloot
Is werkelijk zijn enige optie, iemand 100.000 euro cash geven voor een speedboat met voldoende brandstof.quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:40 schreef alors het volgende:
[..]
Daury heeft de boot vast al klaar liggen
Dat roept hij niet zelf, dat is een tweet van een follower. Ik vind de data best plausibel, als je kijkt naar zijn tijd in Thailand.quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan ook net zo goed een fake zijn. Alsof hij ' on the run' even ergens gaat inloggen (en dus te tracen is) om te roepen 'Catch me if you can'
Die link laat om de een of andere duistere reden mijn browser crashen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:46 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
De account JoranvdSloot Tweet toch gewoon dit:quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:49 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Dat roept hij niet zelf, dat is een tweet van een follower. Ik vind de data best plausibel, als je kijkt naar zijn tijd in Thailand.
Het is geen retweet of wat dan ook.quote:Zo, weer lekker bezig dacht ik. #catchmeifyoucan
about 14 hours ago via web
JoranvdSloot
Er is natuurlijk nog niets bewezen, als is het wel frappant dat er wel heel veel vage dingen om hem heen gebeurenquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:55 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Misschien nu eindelijk met eens een keertje verlies.
Hoe kan hij een erfenis krijgen als zijn moeder nog leeftquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Poker, vrouwenhandel. Die gast is sluw. Die erfenis is natuurlijk ook aardig, als hij die gehad heeft. En dat zal vast wel.
Jawel: Oelaman RT @JoranvdSloot: Zo, weer lekker bezig dacht ik. #catchmeifyoucanquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De account JoranvdSloot Tweet toch gewoon dit:
[..]
Het is geen retweet of wat dan ook.
Ja die Oelaman retweet dan dus dat berichtje van 'Joran', wat dus origineel staat op http://www.twitter.com/JoranvdSlootquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:58 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Jawel: Oelaman RT @JoranvdSloot: Zo, weer lekker bezig dacht ik. #catchmeifyoucan
about 13 hours ago from web
http://twitter.com/Oelaman
Kan makkelijk hoor, gewoon een soort van nalatenschap dat bij een notaris is opgesteld. dan worden de bezittingen gewoon verdeeld onder de nabestaanden, en tenzij Joran een stuk nageboorte is, valt hij daar ook onder.quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoe kan hij een erfenis krijgen als zijn moeder nog leeft
En waarom zou dat niet kunnen? Dat het niet gebruikelijk is, betekent niet dat het niet kan.quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoe kan hij een erfenis krijgen als zijn moeder nog leeft
Mede dankzij de blijvende aandacht van Peter R de Vries.quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De hele westerse wereld kent zijn naam
Hij zal wel goed betalen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:28 schreef Kasparovi het volgende:
Ik vind het ook raar dat die advocaat, Joseph Tacopina, nog steeds bij hem is. Die is ook tachtig keer voorgelogen tijdens de zaak-Holloway. Je zou toch denken dat hij er op een gegeven moment ook genoeg van heeft.
Als die ouders een halve hersencel hadden dan zouden ze dat snotjong toch nooit op deze leeftijd een bak geld geven.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
Kan makkelijk hoor, gewoon een soort van nalatenschap dat bij een notaris is opgesteld. dan worden de bezittingen gewoon verdeeld onder de nabestaanden, en tenzij Joran een stuk nageboorte is, valt hij daar ook onder.
Hoezo? het is zijn baan. Alsof Bram Moszkowicz nog nooit een crimineel heeft verdedigd, daar leven ze juist van.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:28 schreef Kasparovi het volgende:
Ik vind het ook raar dat die advocaat, Joseph Tacopina, nog steeds bij hem is. Die is ook tachtig keer voorgelogen tijdens de zaak-Holloway. Je zou toch denken dat hij er op een gegeven moment ook genoeg van heeft.
Ja tuurlijk, maar als jij als advocaat net een verklaring hebt ontvangen van Joran en daarop de rechtzaak voorbereidt, dan lijkt het me irritant als hij een week later weer een andere verklaring geeft op tv of tegen de politie..quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:35 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hoezo? het is zijn baan. Alsof Bram Moszkowicz nog nooit een crimineel heeft verdedigd, daar leven ze juist van.
Oh zo, nou ja, alles voor de centen denk ik maar.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:37 schreef Kasparovi het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar als jij als advocaat net een verklaring hebt ontvangen van Joran en daarop de rechtzaak voorbereidt, dan lijkt het me irritant als hij een week later weer een andere verklaring geeft op tv of tegen de politie..
quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit dus, tweet iets debiel, zorg dat wat andere debielen het retweeten en nog grotere debielen gaan het wel weer als nieuws wegzetten, 'want het word op Twitter geroepen'
Natuurlijk is dat nepquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:46 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
En media-aandacht..quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:40 schreef StephanL het volgende:
[..]
Oh zo, nou ja, alles voor de centen denk ik maar.
Een seriemoordenaar laat toch naarmate hij 'verder komt' steeds meer steken vallen? En zoekt het ook steeds dichter bij huis op.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:53 schreef DS4 het volgende:
Het is toch wel een raar verhaal.
Indien hij beiden om het leven heeft gebracht (hetgeen allemaal nog bewezen moet worden) is zijn modus operandi wel enorm gewijzigd.
Moord 1: zonder enig spoor achter te laten.
Moord 2: met zeer veel sporen achter gelaten.
Doorgaans zou je denken dat een seriemoordenaar steeds kalmer en meer behoedzaam te werk gaat. Nu is het niet alleen omgekeer, maar ook echt van "de perfecte moord" naar "een zeer slordige moord".
Ik kan daar niet helemaal bij.
Overigens ook wel bizar: het zou exact 5 jaar na Natalee zijn gebeurd.
Met dat kaste-stelsel daar weet je het nooit inderdaadquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:55 schreef GodsSon het volgende:
Dat laatste is heeeel bizar idd.
Ik ben benieuwd of er nog lijken uit de kast komen in Thailand (moet bijna wel)
Dasnie joranquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:28 schreef Roi het volgende:
Toch maar een screenshotje gemaakt![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |