Waarom hebben ze geen streetview van dat eiland?quote:Op donderdag 3 juni 2010 03:14 schreef Morendo het volgende:
Dit wordt zijn tussenstop, moet te doen zijn in 20 uur bij een beetje soepele schoolslag.
http://maps.google.com/maps?hl=nl&tab=wl&q=apeakava%2C%20gambier%20islands
Daar kan hij vervolgens een vliegtuig kapen of zich een beetje herstellen aan land voor dat hij verder naar het westen trekt.
Ja, Peter R. heeft hem gevolgd en toen hij zijn hotelkamer verliet dat meisje vermoord, zodat Joran de schuld krijgt. Right!!quote:Op donderdag 3 juni 2010 06:43 schreef dylany het volgende:
[..]
Als dit meisje is vermoord op de datum dat Natalee Holloway verdween is dat natuurlijk wel weer (al dan niet terecht) voer voor complotters...............
bron?quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:23 schreef jpjedi het volgende:
Hoor net dat hij dood gevonden is in Chili
Bron?quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:22 schreef Keiichi het volgende:
Gerucht: Joran schijnt in de buurt van de grens van Peru te zijn gevonden nadat ie zelfmoord gepleegd had.
Ik ga nu even bronnen controleren.
Het is een psychopaat; geen geweten en denkt dat hij overal mee kan wegkomen. De engerd.quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:10 schreef Karina het volgende:
ALS hij het gedaan heeft is hij nog dommer dan ik dacht, een kamer op zijn naam en dan een meisje in die kamer vermoorden
Dit dus, tweet iets debiel, zorg dat wat andere debielen het retweeten en nog grotere debielen gaan het wel weer als nieuws wegzetten, 'want het word op Twitter geroepen'quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, sowieso: mensen die Twitter als bron voor nieuws aanhalen.:')
Omgerekend 226K ¤.quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:31 schreef andlikethathesgone het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)om_Peru_uit_te_komen
tonnen in Pesos zeker!
Pappa vd Sloot heeft toch hoop knaken? En heeft hem al eerder het hand boven het hoofd gehouden.quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:32 schreef Hathor het volgende:
Niks op het net of op teletekst, alleen dat ie onvindbaar is, dus waar die berichten vandaan komen dat ie dood zou zijn is mij een raadsel. Het enige dat ik gelezen heb is dat ie via derden contact heeft gezocht met zijn Amerikaanse advocaat.
Ow ja...en dat ie twee broers enkele tonnen betaald zou hebben om hem Peru uit te krijgen. Waar haalt die guppekop dat geld vandaan?
Die is dood.quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pappa vd Sloot heeft toch hoop knaken? En heeft hem al eerder het hand boven het hoofd gehouden.
En dan pakt 3FM het vanzelf wel op. Twitterquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit dus, tweet iets debiel, zorg dat wat andere debielen het retweeten en nog grotere debielen gaan het wel weer als nieuws wegzetten, 'want het word op Twitter geroepen'
Hij pokert nogal aardig schijnt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:32 schreef Hathor het volgende:
Ow ja...en dat ie twee broers enkele tonnen betaald zou hebben om hem Peru uit te krijgen. Waar haalt die guppekop dat geld vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |