Hier is het antwoord van de PVDD, 2e hit op google.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:36 schreef Re het volgende:
[ link | afbeelding ]waarom heeft de PvdD geen kamervragen gesteld over de situatie bij dierenthuis, terwijl de SP dit zich wel aantrok?
het is nu 2010 en de situatie is compleet anders nu...quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:40 schreef Bananenschil het volgende:
[..]
Hier is het antwoord van de PVDD, 2e hit op google.
Erg overigens voor de dieren die daar opgevangen worden
Je kunt ook gewoon naar de site gaan hoor, daar staan al die standpunten gewoon vermeldt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:22 schreef humberto.tan het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wat is het standpunt van uw partij over:
-het homohuwelijk
-abortus
-euthanasie
-softdrugs
Speelt uw geloofsovertuiging hierbij een rol?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:36 schreef Re het volgende:
[ link | afbeelding ]waarom heeft de PvdD geen kamervragen gesteld over de situatie bij dierenthuis, terwijl de SP dit zich wel aantrok?
Maakt dat uit dan? Heb ik ookquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:15 schreef HerrBlitzwing het volgende:
EDIT: had overal dezelfde kudo's link staan
Huh? Dat zou dan toch betekenen dat als jij en ik dezelfde link kiezen, dat op allebei onze vragen wordt gestemd?quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:42 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Ja want dan stem je op al je vragen en niet 1tje.
Voor elke vraag moet je een andere kudos link aanmakenquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:46 schreef Verbal het volgende:
[..]
Huh? Dat zou dan toch betekenen dat als jij en ik dezelfde link kiezen, dat op allebei onze vragen wordt gestemd?
V.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]Gaat de PVDD zich alsnog inzetten voor een oplossing met betrekking tot de huidige dierenthuis situatie?
wat denk je zelf?quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:49 schreef FoolWithMokey het volgende:
[ link | afbeelding ] Wat is uw standpunt over tropische/ongebruikelijke huisdieren zoals roofvogels, papegaaien maar ook apen/tijgers?
Waarvan er al minstens 2 nergens op slaan.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:24 schreef Loveless85 het volgende:
Top 10 vragen met scores:
53 Wat is het standpunt van uw partij over: -het homohuwelijk -abortus -euthanasie -softdrugs -Speelt uw geloofsovertuiging hierbij een rol?
39 Vindt u het niet onverantwoord om openlijk stemmen te vergaren bij verstandelijk gehandicapten? Dit zijn tot slot gemakkelijk beïnvloedbare en mee te slepen mensen, mede door hun beperkt denkvermogen. Wat is uw visie daarover?
38 Hamburgers of kipfilet?
33 Dillema: Wat weegt voor u zwaarder: CO2 reductie of beter dierenwelzijn?
29 Marianne, ik weet dat U vegetarisch bent, maar zou U alstublieft een uitzondering willen maken voor mijn worst?
26 Tot hoever is het acceptabel om dieren voorop te stellen? Mag het ten koste gaan van mensen en hoever ga je daarin?
25 Welk vegetarisch gerecht moet ik, als een fervent vleeseter, echt eens proberen? (linkje naar een recept?
22 Waarom presenteert u uw partij steeds zo duidelijk als een one-issue partij in plaats van als een volwaardige partij die dierenwelzijn hoog in het vaandel heeft staan?
21 waarom heeft de PvdD geen kamervragen gesteld over de situatie bij dierenthuis, terwijl de SP dit zich wel aantrok?
19 Hoe wil de PVDD de financiën van de staat weer op orde brengen; het begrotingstekort zal moeten weggewerkt en de opgelopen staatsschuld afgelost moeten worden. Heeft de PVDD een concrete visie om dit te bewerkstelligen?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:22 schreef humberto.tan het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wat is het standpunt van uw partij over:
-het homohuwelijk
-abortus
-euthanasie
-softdrugs
Speelt uw geloofsovertuiging hierbij een rol?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:00 schreef mrmittens het volgende:
[ link | afbeelding ] Vindt u het niet onverantwoord om openlijk stemmen te vergaren bij verstandelijk gehandicapten? Dit zijn tot slot gemakkelijk beïnvloedbare en mee te slepen mensen, mede door hun beperkt denkvermogen. Wat is uw visie daarover?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hamburgers of kipfilet?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:19 schreef Peter het volgende:
[ link | afbeelding ] Dillema: Wat weegt voor u zwaarder: CO2 reductie of beter dierenwelzijn?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:02 schreef Maanvis het volgende:
[ link | afbeelding ] Marianne, ik weet dat U vegetarisch bent, maar zou U alstublieft een uitzondering willen maken voor mijn worst?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:28 schreef Zeroku het volgende:
[ link | afbeelding ]Tot hoever is het acceptabel om dieren voorop te stellen? Mag het ten koste gaan van mensen en hoever ga je daarin?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:19 schreef Peter het volgende:
[ link | afbeelding ] Welk vegetarisch gerecht moet ik, als een fervent vleeseter, echt eens proberen? (linkje naar een recept?)
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:29 schreef Karammel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Waarom presenteert u uw partij steeds zo duidelijk als een one-issue partij in plaats van als een volwaardige partij die dierenwelzijn hoog in het vaandel heeft staan?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:36 schreef Re het volgende:
Even props voor de vragenstellers, en zo is er makkelijker te stemmenquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:15 schreef HerrBlitzwing het volgende:
Geachte mevrouw Thieme,
Uit de speerpunten van de PVDD zie ik dat de PVDD staat voor duurzaamheid. Maar hoe kijkt de PVDD aan tegen financiële stabiliteit?
[ link | afbeelding ]Hoe wil de PVDD de financiën van de staat weer op orde brengen; het begrotingstekort zal moeten weggewerkt en de opgelopen staatsschuld afgelost moeten worden. Heeft de PVDD een concrete visie om dit te bewerkstelligen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |