Hier is het antwoord van de PVDD, 2e hit op google.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:36 schreef Re het volgende:
[ link | afbeelding ]waarom heeft de PvdD geen kamervragen gesteld over de situatie bij dierenthuis, terwijl de SP dit zich wel aantrok?
het is nu 2010 en de situatie is compleet anders nu...quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:40 schreef Bananenschil het volgende:
[..]
Hier is het antwoord van de PVDD, 2e hit op google.
Erg overigens voor de dieren die daar opgevangen worden
Je kunt ook gewoon naar de site gaan hoor, daar staan al die standpunten gewoon vermeldt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:22 schreef humberto.tan het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wat is het standpunt van uw partij over:
-het homohuwelijk
-abortus
-euthanasie
-softdrugs
Speelt uw geloofsovertuiging hierbij een rol?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:36 schreef Re het volgende:
[ link | afbeelding ]waarom heeft de PvdD geen kamervragen gesteld over de situatie bij dierenthuis, terwijl de SP dit zich wel aantrok?
Maakt dat uit dan? Heb ik ookquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:15 schreef HerrBlitzwing het volgende:
EDIT: had overal dezelfde kudo's link staan
Huh? Dat zou dan toch betekenen dat als jij en ik dezelfde link kiezen, dat op allebei onze vragen wordt gestemd?quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:42 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Ja want dan stem je op al je vragen en niet 1tje.
Voor elke vraag moet je een andere kudos link aanmakenquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:46 schreef Verbal het volgende:
[..]
Huh? Dat zou dan toch betekenen dat als jij en ik dezelfde link kiezen, dat op allebei onze vragen wordt gestemd?
V.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]Gaat de PVDD zich alsnog inzetten voor een oplossing met betrekking tot de huidige dierenthuis situatie?
wat denk je zelf?quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:49 schreef FoolWithMokey het volgende:
[ link | afbeelding ] Wat is uw standpunt over tropische/ongebruikelijke huisdieren zoals roofvogels, papegaaien maar ook apen/tijgers?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |