U woont er ook tegenover/naast?quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nou inderdaadHorendol word je ervan!
Dat zou je kunnen stellen ja.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:06 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
U woont er ook tegenover/naast?
* Quoi steekt TheAgent een hart onder de riemquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:09 schreef TheAgent het volgende:
Ik zit nog op de TU een deadline te halen.
Bedankt, en het heeft geholpen want we hebben het net afgekregen. Zo, en nu ga ik naar huis.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:24 schreef Quoi het volgende:
* Quoi steekt TheAgent een hart onder de riem
Goed dat je dat zegt, ik was het anders vegetenquote:
Dit weekendquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:47 schreef just me het volgende:
Wanneer zijn die ook alweer?
SOL hoe is het gegaan ?
Ik vond dr irl leukerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:10 schreef KomtTijd... het volgende:
Check wat wij gisteren tegenkwamen in de KB:
Spontaan miniconcertje en achteraf nog een poosje met ze zitten babbelen!
Zoiets jaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:07 schreef KomtTijd... het volgende:
En Elma begon in 2002 met een studie, dus zal op zijn minst 2-3 jaar ouder zijn dan ik.
kutquote:
neem aan dat je de uitvaart van mijn oma bedoelt? dat was echt heel erg mooiquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:47 schreef just me het volgende:
Wanneer zijn die ook alweer?
SOL hoe is het gegaan ?
Vroeger vaak nachten slecht van geslapen ja, als ze de spoorstaven weer eens aan het bijslijpen warenquote:Op zondag 6 juni 2010 01:39 schreef Schuifpui het volgende:
Prorail is lekker bezig. Ik woon op 1.5km van de trein, maar kan die herrie van die tril-apparaten best goed horen hier. Heb medelijden met mensen die dichterbij wonen.
Hoe is het deze morgen?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:55 schreef Quoi het volgende:
Idd gedaan terwijl heel NL op terras zat. Mezelf uit bed gehesen voor "spectakel" op de markt. Viel een beetje tegen eerlijk gezegd.
Nu snel mn bedje weer in blehh
Ah, dat was wat ik hoorde vannachtquote:Op zondag 6 juni 2010 01:39 schreef Schuifpui het volgende:
Prorail is lekker bezig. Ik woon op 1.5km van de trein, maar kan die herrie van die tril-apparaten best goed horen hier. Heb medelijden met mensen die dichterbij wonen.
F-jes trainen, hoe leuk is dat!!quote:Op zondag 6 juni 2010 09:08 schreef just me het volgende:
[..]
Hoe is het deze morgen?
Ik vond het wel gaaf hoor op de markt! Daarna nog even een biertje(s) gedronken op de Beestenmarkt en toch weer te laat mijn bed in.. Maar goed 's avonds een vrouw 's morgens een vrouw en ik ben op tijd opgestaan om met vriendlief mee te gaan die mini-f-jes training gaat geven
Ah vandaarquote:Op zondag 6 juni 2010 17:06 schreef just me het volgende:
Nou omdat er tegenwoordig zoveel ouders werken dat ze geen tijd hebben om op woensdag met hun kindjes mee te komen
Nee hoor dat komt omdat er door de weeks geen velden meer vrij zijn, ouders vinden het prima om op zondagochtend van 10.00 - 11.30 naar de "training" te komen en... broertjes en zusjes, opa's en oma's komen mee, super gezellig
F-jes zijnquote:Op zondag 6 juni 2010 17:23 schreef Quoi het volgende:
Ik associeer F-jes met een zwerm kindjes dat achter een bal aan hangt. Gezellig!
Vakantie gaat naar de Pyrineeen (ik schrijf iets fout...)
Neequote:
quote:
Dat is TBMquote:Op maandag 7 juni 2010 10:43 schreef SeaOfLove het volgende:
vraagke: ik moet morgen bij de TU zijn op de jaffalaan 5. waar is dat ergens en welke bus moet ik hebben?
quote:Openbaar vervoer
* Vanaf NS station Delft RETbus 40 (richting Rotterdam CS) en stap uit bij halte "Cornelis Drebbelweg"
* Vanaf NS station Delft bus 69 (richting TU Zuid) en stap uit bij halte "Stieltjesweg"
* Vanaf NS station Delft bus 121 (richting Zoetermeer, Centrum West) en stap uit bij halte "AULA"
Maakt niet veel uitquote:Op maandag 7 juni 2010 10:52 schreef SeaOfLove het volgende:
klopt, tnx! weet je ook welke bus het dichtste bij stopt toevallig of maakt dat niet zoveel uit? heb echt werkelijk waar geen idee waar het zich bevindt
Moet net lukken jaquote:Op maandag 7 juni 2010 11:19 schreef SeaOfLove het volgende:
tnx, gaat goedkomen. moet er om 4 uur zijn, neem de bus van 3 uur van huis, dan ben ik 10over3 op het station, dus dan moet ik t toch wel redden?
Nouja, je kan 3 buslijnen hebben, ze gaan minimaal 2 keer per uur en de reistijd is amper 10 minuten, dus ja, je redt het makkiequote:Op maandag 7 juni 2010 12:04 schreef SeaOfLove het volgende:
even serieus bartheb sollicitatiegesprek, ben liever te vroeg dan te laat
ah mooi, dat gaat dan helemaal goedkomenquote:Op maandag 7 juni 2010 12:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nouja, je kan 3 buslijnen hebben, ze gaan minimaal 2 keer per uur en de reistijd is amper 10 minuten, dus ja, je redt het makkie
Jij denk ik?quote:
hoe raad je het zoquote:Op maandag 7 juni 2010 10:58 schreef SeaOfLove het volgende:
is dat waar jij gewerkt hebt justme?
Ah roddels, vertelquote:Op maandag 7 juni 2010 15:07 schreef just me het volgende:
[..]
hoe raad je het zo
maar... dat is alweer lang geleden hè maar het zit nog steeds erg diep bij me!
Succes! Wat voor functie?quote:Op maandag 7 juni 2010 12:04 schreef SeaOfLove het volgende:
even serieus bartheb sollicitatiegesprek, ben liever te vroeg dan te laat
had je tijdje terug verteld eejquote:Op maandag 7 juni 2010 15:07 schreef just me het volgende:
[..]
hoe raad je het zo
maar... dat is alweer lang geleden hè maar het zit nog steeds erg diep bij me!
Ik ken die knopjes niet vinden. Of moet je hier weer een bepaalde lay-out voor hebben?quote:
Kan, Ien, kan!quote:Op maandag 7 juni 2010 17:51 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ik ken die knopjes niet vinden. Of moet je hier weer een bepaalde lay-out voor hebben?
Pijltjes?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:02 schreef Ienepien het volgende:
Ja maar nou heb ik geen pijltjes meer om door topics heen te 'zappen'. Daar gaat mijn lurken van achteruit. Bovendien zie ik nu geen preview-button bij de QuickReply
Alle layouts zijn a-relaxed, dus kies gewoon de minst-erge.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:47 schreef Ienepien het volgende:
Ja ik ben nu net overgegaan naar de 'baggerlyeout', daar zit het ook in, maar die lay out is a-relaxed....
hmmm dus geen keus...![]()
ja...quote:Op maandag 7 juni 2010 20:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Pijltjes?Preview buttun zit er wel gewoon hoor
Zit de stekker er wel in?
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:47 schreef Ienepien het volgende:
[..]
ja...![]()
Ik kan echt alleen maar kiezen tussen toevoegen en volg topicMaar das alleen bij de Quickreply he, niet als je 'uitgebreid' reageert.
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ohja baggerlayout is al een héél stuk relaxter als je even de opties doorneemt en alles precies andersom zet als het standaard staat.
Ik kom het morgen wel even instellen!quote:Op maandag 7 juni 2010 22:47 schreef Ienepien het volgende:
[..]
ja...![]()
Ik kan echt alleen maar kiezen tussen toevoegen en volg topicMaar das alleen bij de Quickreply he, niet als je 'uitgebreid' reageert.
nah heb het al gefixed.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 04:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik kom het morgen wel even instellen!
Go Ien, go Ien!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 07:30 schreef Ienepien het volgende:
[..]
nah heb het al gefixed.Nu alleen mijn zapknopje nog...
Ik kan ze wel voor je maken, maar dat zal wel weer gezeik gevenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 07:30 schreef Ienepien het volgende:
[..]
nah heb het al gefixed.Nu alleen mijn zapknopje nog...
Joah, het ging ff goed losquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:03 schreef Waffle het volgende:
Wat een ongelooflijk tyfus weer. Ik zou even naar de appie fietsen, maar ben maar weer naar binnen gekropen..
Nee man, zomerse buien zijn tof, duurt toch nooit lang.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:03 schreef Waffle het volgende:
Wat een ongelooflijk tyfus weer. Ik zou even naar de appie fietsen, maar ben maar weer naar binnen gekropen..
Neuh, ik vind één keer eigenlijk wel genoeg voor vandaag.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:08 schreef just me het volgende:
Heb je ook de skischans geprobeerd, fietspad langs het bauxietpad ?
4 van de 5 plaatsen zijn studentensteden. Ik zou bijna een verband zien.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:36 schreef Bravebart het volgende:
[ afbeelding ]
Wageningen (+ 9.6%)
Heemstede (+ 9.5%)
Leiden (+ 9.4%)
Utrecht (+ 9.4%)
Delft (+ 9.4%)
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:22 schreef KomtTijd... het volgende:
TR gezet om de TT te veranderen in "Delft66"
Bij deze.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:22 schreef KomtTijd... het volgende:
TR gezet om de TT te veranderen in "Delft66"
Het is 'bij dezen'quote:
Ken ik jou?quote:
quote:
Hij houdt van stuiterballen?quote:
Vrekeerde knop ingedruktquote:
Geen idee, ik vraag me vooral af hoe je aan "L" komt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:42 schreef KomtTijd... het volgende:
Wie woont er nou in Delft en post onder een kloon?
Twitter?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Geen idee, ik vraag me vooral af hoe je aan "L" komt.
Oh my god.quote:
In de Stairway noemde ik je ook niet Mt. 4 jaar geleden ofzo.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Geen idee, ik vraag me vooral af hoe je aan "L" komt.
Nope, sorry, het begint me nog steeds niet te dagen, dus zeg maar gewoon wie je bent. Mn PM staat open.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
In de Stairway noemde ik je ook niet Mt. 4 jaar geleden ofzo.
Het was een mogelijkheid, ik zeg niet dat hij het zo weetquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Oh my god..
Okay, ik ben eik veel te druk hiervoor en mn baas wordt zo boos op me, dus ik laat het hierbij..
Gegroet beiden.
mag ook hier hoorquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nope, sorry, het begint me nog steeds niet te dagen, dus zeg maar gewoon wie je bent. Mn PM staat open.
Joh, snelwegen doen ze hier rustig 50 jaar over, dus een jaartje voor een spoortunnel verbaast me niets.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:50 schreef Basekid_NZ het volgende:
Wat hoor ik nou, is de spoorzone met 1 jaar vertraagd
1 pas? Oh dat schiet lekker op dan!quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:50 schreef Basekid_NZ het volgende:
2020 moet ie onderhand wel klaar zijn me dunktquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:50 schreef Basekid_NZ het volgende:
Ik betwijfel of ik dan nog in Delft woonquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:04 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
2020 moet ie onderhand wel klaar zijn me dunkt
Dat valt alles mee inderdaadquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
1 pas? Oh dat schiet lekker op dan!
Sil jaquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:31 schreef Quoi het volgende:
Hoepla, ook weer terug in 't land. Was toch niet zulk lekker weertje in Z-Frankrijk (gelukkig geen Cote d'Azur). Verder enorm genoten van het eten/drinken/taaltje aldaer!
Nog anderhalf week vrij. Gister al lekker bij Sil gezeten: roseetje, soepje, zonnetje. Wat is die man toch goed voor je vakantiegevoel, altijd een praatje, vrolijk. Kom er eigenlijk al zolang. Iemand anders die daar regelmatig aanschuift? (Bar Sil-Beestenmarkt)
Gelijk op kamersquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:19 schreef Beardslasher het volgende:
Aankomend inwoner van Delft meldt zich.
Ik ga vanaf volgend jaar Civiele Techniek aan de TU doen
Sil owned, je bedoelt tog op de beestemarkt?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Sil is wel een begrip in Delft, Wat is die altijd heerlijk vrolijk![]()
Ik noem het alleen nog steeds de Smoezer
Al bij Duwo ingeschreven?quote:Op zondag 20 juni 2010 15:46 schreef Beardslasher het volgende:
[..]
ja, maar ik moet er wel eerst een vinden
Ga in onderhuur voor de eerste maanden, dan zit je al in Delft en leer je veel sneller mensen kennen die misschien een kamer voor je over hebben.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:46 schreef Beardslasher het volgende:
[..]
ja, maar ik moet er wel eerst een vinden
was ook mijn planquote:Op zondag 20 juni 2010 18:46 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Ga in onderhuur voor de eerste maanden, dan zit je al in Delft en leer je veel sneller mensen kennen die misschien een kamer voor je over hebben.
jaquote:
Way to goquote:Wethouder Milène Junius maakte deze week bekend dat er voor 2015 geen tram over de St. Sebastiaansbrug zal rijden. De aangekondigde vertraging is al de zoveelste tegenvaller voor de brug die in 2007 al vernieuwd en geschikt voor tramverkeer had moeten zijn.
Bron: Delft op Zondag, 27-06-2010
Die bende ligt dan ook echt al 2 jaar open daarquote:
Zeker! Echt zo'n toffe gast! 'Jaaaa mooi avondje zo, mooi avondje! Lekker biertje jongens, mooi avondje!"quote:Op zondag 20 juni 2010 18:31 schreef Desiler het volgende:
[..]
Sil owned, je bedoelt tog op de beestemarkt?
Ja en nog eens 5 jaar blijkbaarquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:47 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Die bende ligt dan ook echt al 2 jaar open daar
Blij dat ik aan de rotterdamseweg moet wezen, die hele michiel de ruiterweg is kneiterslecht voor je fiets!quote:
Ja, daar wijt ik ook het kapotgaan van mijn band aanquote:Op zondag 27 juni 2010 00:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Blij dat ik aan de rotterdamseweg moet wezen, die hele michiel de ruiterweg is kneiterslecht voor je fiets!
Om nog maar te zwijgen over niet-werkende stoplichten + autoverkeer dat geen richting aangeeft bij het afslaan.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:19 schreef KomtTijd... het volgende:
Blij dat ik aan de rotterdamseweg moet wezen, die hele michiel de ruiterweg is kneiterslecht voor je fiets!
Welkom bij de club.quote:Op woensdag 30 juni 2010 07:55 schreef just me het volgende:
Ik ben gisteren met de fiets onderuit gegaan
Geen idee? Zou wel goud zijn om voetbal op de markt te kijken!quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:05 schreef Modus het volgende:
Komt er nog iets van een groot scherm ofzo zondag dat iemand toevallig weet?
Waar?quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:15 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Geen idee? Zou wel goud zijn om voetbal op de markt te kijken!
Overigens wil ik me bij deze vast vantevoren verontschuldigen voor aanstaande zondag.
Ik ga dan namelijk carbid knallen voor de wedstrijd (en bij winst ook erna).
Ik weet dat hier in het westen wordt gezien als zo'n plattelandsding... maar goed, ik kom oorspronkelijk dan ook uit het oosten...quote:
In het oosten word je er niet goed van iddquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:23 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Ik weet dat hier in het westen wordt gezien als zo'n plattelandsding... maar goed, ik kom oorspronkelijk dan ook uit het oosten...
Doe sowieso maar niet, die knal kan nog wel eens voor sneuvelende ramen zorgenquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:36 schreef NielsTriple het volgende:
Ik zat te overwegen om het op de grote markt te doen... maar de kans dat oom agent daar niet enthousiast op reageert is me net even wat te groot
Ik heb een vrij grote carbidbus/kanon, en heb het al meerder malen in de straat gedaan, tot op heden nog niets gesneuveld.quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Doe sowieso maar niet, die knal kan nog wel eens voor sneuvelende ramen zorgen
Oh geen voetbal erin?quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:39 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Ik heb een vrij grote carbidbus/kanon, en heb het al meerder malen in de straat gedaan, tot op heden nog niets gesneuveld.
Zou toepasselijk zijn, maar dan moet ik em ook steeds halenquote:
Ahaquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:46 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Zou toepasselijk zijn, maar dan moet ik em ook steeds halen
Ik gebruik vuilniszakken om de 'vuurmond' af te dekken
Gewoon de melkbusdeksel erop met een stuk ketting eraanquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:46 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Zou toepasselijk zijn, maar dan moet ik em ook steeds halen
Ik gebruik vuilniszakken om de 'vuurmond' af te dekken
Ik doe dit al sinds mn 6e ofzo, in het begin met bal, maar na verloop van tijd alleen nog maar vuilniszakken...quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gewoon de melkbusdeksel erop met een stuk ketting eraan
Of niet, ligt eraan hoe graag je de overbuurman mag
Verkapte "ik wil van mijn man af"-post?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 07:59 schreef Vicky het volgende:
Ex-delfse hier!
Geboren en getogen Delfse en 26 jaar in Delft gewoond. Helaas wilde mijn man niet in Delft wonen. Ooit wil ik er weer terug...
IDelft!
Wat suf zegquote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Grote schermen zijn dit jaar niet toegestaan in Delft, de gemeente heeft het verboden na de rellen na de wedstrijd tegen Rusland bij het vorige EK![]()
Er mogen zover ik had begrepen überhaupt geen schermen buiten staan, alleen in de cafés.
Idd, beetje Geluk moet je wel hebben thoughquote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:17 schreef Geluk het volgende:
[..]
Instemmingen lopen is de snelste manier om aan een kamer te komen.
nee hoor.. maar Delft blijft nog altijd trekken als woonplaats en ik praat m wel omquote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Verkapte "ik wil van mijn man af"-post?
Hoever ben je al met ompraten?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:50 schreef Vicky het volgende:
[..]
nee hoor.. maar Delft blijft nog altijd trekken als woonplaats en ik praat m wel om![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:12 schreef Vicky het volgende:
Oke, vriendje geeft antwoord:
- verkeerd verkeersbeleid,
- hij heeft geen fiets,
- te veel studenten sorry, maar ik ben ook niet zo'n fan van studenten,
- hij werkt er (ambtenaar bij de Gemeente),
- hij haat de pollers,
- Delft is duurder wonen als Rijswijk,
- te veel eenrichtingsverkeer
Oke oke, hij wil wel in de Goudkust wonen.... iemand nog een huisje daar
uhhhhhhhhhh nog niet zo verquote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoever ben je al met ompraten?
[..]
Maar het aantal studenten wordt ook alleen maar meerquote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:59 schreef Vicky het volgende:
[..]
uhhhhhhhhhh nog niet zo ver
hij heeft onderytussen wel een fiets
2 weken terug heb ik toch echt op het terras bij De Oude Jan buiten zitten kijken hoor!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Grote schermen zijn dit jaar niet toegestaan in Delft, de gemeente heeft het verboden na de rellen na de wedstrijd tegen Rusland bij het vorige EK![]()
Er mogen zover ik had begrepen überhaupt geen schermen buiten staan, alleen in de cafés.
Ja ok je moest wel een beetje vooraan zitten anders zag je nietsquote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:20 schreef just me het volgende:
Maar.... daar waren geen schermen en het was best lastig om naar die tv's te kijken
wij waren te laat om vooraan te zittenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja ok je moest wel een beetje vooraan zitten anders zag je niets
en daar ben ik dus vreselijk beroerd van geweestquote:
Ik kwam de ME tegen bij die pinautomaten tussen de Jacob Gerritstraat en de Marktquote:Op maandag 12 juli 2010 10:05 schreef Ienepien het volgende:
Het was op de Beestenmarkt al gelijk onrustig, eigenlijk in de rust al. We zijn ook vrij rap naar huis gegaan na de wedstrijd, om vervolgens de ME tegen te komen op de Binnenwatersloot.
En daar was dan die versperring voor nodig met 10 man sterk, zodat ik door de Kromstraat moest worden omgeleid?quote:Op maandag 12 juli 2010 12:16 schreef Bravebart het volgende:
Ik kwam de ME tegen bij die pinautomaten tussen de Jacob Gerritstraat en de MarktAllemaal 16-jarige tjappies die, zo zeiden ze zelf, wel even de ME een lesje ging leren!
Blijkbaarquote:Op maandag 12 juli 2010 21:51 schreef TheAgent het volgende:
[..]
En daar was dan die versperring voor nodig met 10 man sterk, zodat ik door de Kromstraat moest worden omgeleid?
Dat is waar. Verrek, wassen zou wel een heel nuttige bezigheid kunnen zijn.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:24 schreef just me het volgende:
* just me is blij met de woei!
kan ik de was zo buiten laten drogen
Waar heb je gegolfd in Frankrijk?quote:Op zondag 25 juli 2010 14:38 schreef just me het volgende:
En weer thuis na een heerlijke (golf)week in Frankrijk!
Ik heb gelukkig voornamelijk de oudere groep (8-12 jaar). We nemen de kleintjes ook mee (5-8 jaar), maar die zijn zwaar in de minderheid, dus da's te overzien.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:29 schreef just me het volgende:
Veel succes maar vooral ook heel veel plezier Nagelschaartje
Ik hoop dat je ogen en oren genoeg hebt om die kudde in de gaten te houden! Ik ben altijd gesloopt na een schoolreisje en dan ben ik niet eens verantwoordelijk
Zo, dat is eventjes ongelovelijk K*T!quote:Op maandag 26 juli 2010 17:59 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik ga ook niet (meer) op vakantieIk zou vandaag gaan, maar mijn bovenbuurman heeft van het weekend zijn kraan open laten staan en ik heb zoveel schade dat ik dat niet vanuit het buitenland kan gaan regelen
Vooral vloeren en schilderwerk. Ook alles wat in de keukenkastjes zat die naar beneden zijn gevallen. De keukenkastjes zelf zijn van Vestia dus dat hoef ik gelukkig niet te regelen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 07:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zo, dat is eventjes ongelovelijk K*T!
Balen zeg! Wat voor een schade heb je allemaal? Is buurman verzekerd?
Hmm, vrijdag terugkomen in spijkerbroek dus.. Buuhquote:
Thnx! Maar ik ga het niet opnieuw fixen, ik ben bijna afgestudeerd en weet nog niet waar ik hierna ga werken etc... Dus ik heb mijn huur opgezegdquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:40 schreef warrel het volgende:
[..]
Succes met de verzekering én het opnieuw fixen van je huis sod86!
Gewoon opgezegd! Dat is wel stoerquote:Op woensdag 28 juli 2010 08:34 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Thnx! Maar ik ga het niet opnieuw fixen, ik ben bijna afgestudeerd en weet nog niet waar ik hierna ga werken etc... Dus ik heb mijn huur opgezegd
tnxquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:47 schreef just me het volgende:
Ik ben een lurker, ik kom overal dus...
![]()
Ontzettend van harte gefeliciteerd!!
![]()
![]()
Hoe voel je je?
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:33 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik word de komende tig maanden niet meer ongesteldDaar doelde je toch op?
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:33 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik word de komende tig maanden niet meer ongesteldDaar doelde je toch op?
Gefeliciteerd dat ik een man ben?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
KomtTijd overtijd!
Allemaal nieuwe Delftenaartjes on the way!![]()
Gefeliciteerd KomtTijd![]()
Hoop nog steeds dat dit daadwerkelijk over zwangerschap gaat![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dat ik een man ben?![]()
Dankje!
Wist je dat alleen jij uit Delft komt, in dit topic?quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit topic wordt steeds verwarrender voor mij
quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wist je dat alleen jij uit Delft komt, in dit topic?
quote:
Dan zijn we al met z'n 3enquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:02 schreef mirelia het volgende:
Afgezien van de zwangere KomtTijd dan.
met alcohol-vrij bierquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:09 schreef KomtTijd... het volgende:
We moeten weer eens een Delft-meet plannen!
quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wist je dat alleen jij uit Delft komt, in dit topic?
had je de bank die morgen naar het grofvuil gaat ook niet kunnen aanbieden op Marktplaats, had een hoop gesjouw gescheeldquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:18 schreef Merel het volgende:
Iemand uit Delft e.o. op zoek naar een salontafel of eettafelstoelen? Ik heb de mijne net op marktplaats gezet. Ze mogen voor weinig weg, dus misschien een student die er nog iets aan heeft..? Zie http://link.marktplaats.nl/365507425 en http://link.marktplaats.nl/365505213
Ik heb nog een TV doos. Was wel flatscreen, dus misschien moet je iets afvallenquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:39 schreef KomtTijd... het volgende:
Hoi!
Ik ben weer in de regio![]()
Weet er nog iemand een kamer of moet ik toch een koelkastdoos gaan regelen binnen 2 weken?
quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:41 schreef Lexis het volgende:
Hey ik woon ook in Delft.
Leuk he, OWEE.
Ik denk eerder dat ik dan korter moet worden, slankheid zal het probleem niet zijnquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:40 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Ik heb nog een TV doos. Was wel flatscreen, dus misschien moet je iets afvallen
Of je moet gewoon heel lang de foetushouding kunnen volhoudenquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ik dan korter moet worden, slankheid zal het probleem niet zijn
Als je doos nog een internetaansluiting heeft doe ik het!quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:43 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Of je moet gewoon heel lang de foetushouding kunnen volhouden
quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:52 schreef KomtTijd... het volgende:
Wie gaan er trouwens allemaal nog wat doen met de OWEE?
Ik heb wel zin om weer ergens bij een vereniging te crashen en de feut uit te hangen.
Hmm wat er op de zondag voor de OWEE de lucht in ging... Bier?quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:05 schreef rose9191 het volgende:
Wat hier gister de lucht inging weet ikniet, maar was heavy!
Precies ja! Maar hij heeft z'n sik nog steeds.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:01 schreef KomtTijd... het volgende:
Vandaar dat hij nooit meer online is, daar hebben ze natuurlijk nog geen internet.
Hier iig vuurwerk en afval in de fikquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:05 schreef rose9191 het volgende:
Wat hier gister de lucht inging weet ikniet, maar was heavy!
Vanavond cocktailnight bij de Bolk of Stock Exchange bij DSB.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:52 schreef KomtTijd... het volgende:
Wie gaan er trouwens allemaal nog wat doen met de OWEE?
Ik heb wel zin om weer ergens bij een vereniging te crashen en de feut uit te hangen.
Kan ik em anders niet van je lenen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:26 schreef Skull-splitter het volgende:
* Skull-splitter granaatwerper op studentencomplex tegenover richt
En daar blijft ie iig tot eind september staan vrees ik
Ik zit 3 hoog, het moet dus nog ff regenen voor ik er last van hebquote:
Ik heb vanmorgen in het stukje van drievliet naar Delft zoveel water geschept dat ik het uit mijn schoenen kon gietenquote:
De grote regenzooi is toch al voorbij, dadelijk maar ff boodschappen doen bij de C1000 @ Bastiaanpleinquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:44 schreef KomtTijd... het volgende:
Hier in Hoevelaken is het nog droog... Moet ik toch maar hier blijven dan?
echt hoorquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:45 schreef Bravebart het volgende:
Damn, er staat zowat 2 meter water onder mijn flat!
Ja echt!quote:
Ja en vol met mee gesleurde fietsen enzow.quote:
Ja kloptquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:49 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ja en vol met mee gesleurde fietsen enzow.
Zo heb ik al mijn hele inboedel bij elkaar gevistquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja kloptEn winkelwagens, tv's, wasmachines, stuk of 56 Chinezen en weet ik allemaal wat
Als je een dreganker hebt mag je wel ff komen vissen?
Inclu de Chinezen?quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:51 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Zo heb ik al mijn hele inboedel bij elkaar gevist
Je woont bij m'n schoonvader om de hoekquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:06 schreef Ienepien het volgende:
jahaaaaaaaaaaa op 306! Lekker koud, onderin in het hoekie, nog nooit zulke hoge stookkosten gehad
Maar nog altijd beter dan de Korvezee, olé olé!
Maar ik woon daar al 4 jaar niet meerquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:27 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Je woont bij m'n schoonvader om de hoek
Whahaquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:06 schreef Ienepien het volgende:
jahaaaaaaaaaaa op 306! Lekker koud, onderin in het hoekie, nog nooit zulke hoge stookkosten gehad
Maar nog altijd beter dan de Korvezee, olé olé!
Welke richting woon je nu dan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:35 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Maar ik woon daar al 4 jaar niet meer
Kuyperwijk... leukquote:
De slang is al weer weg joh, ze vond em toch niet zo leuk. Ze wil nu een Komodo Varaan.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:15 schreef Ienepien het volgende:
ET tu?
(Hoest trouwens met de slang?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |