quote:

Dat is TBMquote:Op maandag 7 juni 2010 10:43 schreef SeaOfLove het volgende:
vraagke: ik moet morgen bij de TU zijn op de jaffalaan 5. waar is dat ergens en welke bus moet ik hebben?

quote:Openbaar vervoer
* Vanaf NS station Delft RETbus 40 (richting Rotterdam CS) en stap uit bij halte "Cornelis Drebbelweg"
* Vanaf NS station Delft bus 69 (richting TU Zuid) en stap uit bij halte "Stieltjesweg"
* Vanaf NS station Delft bus 121 (richting Zoetermeer, Centrum West) en stap uit bij halte "AULA"

Maakt niet veel uitquote:Op maandag 7 juni 2010 10:52 schreef SeaOfLove het volgende:
klopt, tnx! weet je ook welke bus het dichtste bij stopt toevallig of maakt dat niet zoveel uit? heb echt werkelijk waar geen idee waar het zich bevindt
 Die van de Aula scheelt misschien 20 meter lopen tov lijn 40, maar het scheelt niks.
 Die van de Aula scheelt misschien 20 meter lopen tov lijn 40, maar het scheelt niks.

Moet net lukken jaquote:Op maandag 7 juni 2010 11:19 schreef SeaOfLove het volgende:
tnx, gaat goedkomen. moet er om 4 uur zijn, neem de bus van 3 uur van huis, dan ben ik 10over3 op het station, dus dan moet ik t toch wel redden?

Nouja, je kan 3 buslijnen hebben, ze gaan minimaal 2 keer per uur en de reistijd is amper 10 minuten, dus ja, je redt het makkiequote:Op maandag 7 juni 2010 12:04 schreef SeaOfLove het volgende:
even serieus bartheb sollicitatiegesprek, ben liever te vroeg dan te laat

ah mooi, dat gaat dan helemaal goedkomenquote:Op maandag 7 juni 2010 12:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nouja, je kan 3 buslijnen hebben, ze gaan minimaal 2 keer per uur en de reistijd is amper 10 minuten, dus ja, je redt het makkie

Jij denk ik?quote:

hoe raad je het zoquote:Op maandag 7 juni 2010 10:58 schreef SeaOfLove het volgende:
is dat waar jij gewerkt hebt justme?

Ah roddels, vertelquote:Op maandag 7 juni 2010 15:07 schreef just me het volgende:
[..]
hoe raad je het zo
maar... dat is alweer lang geleden hè maar het zit nog steeds erg diep bij me!

Succes! Wat voor functie?quote:Op maandag 7 juni 2010 12:04 schreef SeaOfLove het volgende:
even serieus bartheb sollicitatiegesprek, ben liever te vroeg dan te laat

had je tijdje terug verteld eejquote:Op maandag 7 juni 2010 15:07 schreef just me het volgende:
[..]
hoe raad je het zo
maar... dat is alweer lang geleden hè maar het zit nog steeds erg diep bij me!
 @ SoD: als secretarieel medewerkster
 @ SoD: als secretarieel medewerkster  en tnx, hou jullie op de hoogte
 en tnx, hou jullie op de hoogte 

Ik ken die knopjes niet vinden. Of moet je hier weer een bepaalde lay-out voor hebben?quote:

Kan, Ien, kan!quote:Op maandag 7 juni 2010 17:51 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ik ken die knopjes niet vinden. Of moet je hier weer een bepaalde lay-out voor hebben?
 Je moet de bagger hebben volgens mij
 Je moet de bagger hebben volgens mij  

Pijltjes?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:02 schreef Ienepien het volgende:
Ja maar nou heb ik geen pijltjes meer om door topics heen te 'zappen'. Daar gaat mijn lurken van achteruit. Bovendien zie ik nu geen preview-button bij de QuickReply
 Preview buttun zit er wel gewoon hoor
 Preview buttun zit er wel gewoon hoor 

Alle layouts zijn a-relaxed, dus kies gewoon de minst-erge.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:47 schreef Ienepien het volgende:
Ja ik ben nu net overgegaan naar de 'baggerlyeout', daar zit het ook in, maar die lay out is a-relaxed....
hmmm dus geen keus...

Wat ben ik toch blij dat ik hier woon, hoorde zaterdag in het winkeltje beneden in de flat, dat mijn benedenbuurman op vakantie is, dus ik heb nu lekker keihard muziek aan
 Wat ben ik toch blij dat ik hier woon, hoorde zaterdag in het winkeltje beneden in de flat, dat mijn benedenbuurman op vakantie is, dus ik heb nu lekker keihard muziek aan  

ja...quote:Op maandag 7 juni 2010 20:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Pijltjes?Preview buttun zit er wel gewoon hoor
Zit de stekker er wel in?

Maar das alleen bij de Quickreply he, niet als je 'uitgebreid' reageert.
  Maar das alleen bij de Quickreply he, niet als je 'uitgebreid' reageert.

quote:Op maandag 7 juni 2010 22:47 schreef Ienepien het volgende:
[..]
ja...
Ik kan echt alleen maar kiezen tussen toevoegen en volg topicMaar das alleen bij de Quickreply he, niet als je 'uitgebreid' reageert.
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ohja baggerlayout is al een héél stuk relaxter als je even de opties doorneemt en alles precies andersom zet als het standaard staat.

Ik kom het morgen wel even instellen!quote:Op maandag 7 juni 2010 22:47 schreef Ienepien het volgende:
[..]
ja...
Ik kan echt alleen maar kiezen tussen toevoegen en volg topicMaar das alleen bij de Quickreply he, niet als je 'uitgebreid' reageert.

nah heb het al gefixed.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 04:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik kom het morgen wel even instellen!
 Nu alleen mijn zapknopje nog...
  Nu alleen mijn zapknopje nog...

Go Ien, go Ien!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 07:30 schreef Ienepien het volgende:
[..]
nah heb het al gefixed.Nu alleen mijn zapknopje nog...

Ik kan ze wel voor je maken, maar dat zal wel weer gezeik gevenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 07:30 schreef Ienepien het volgende:
[..]
nah heb het al gefixed.Nu alleen mijn zapknopje nog...

Joah, het ging ff goed losquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:03 schreef Waffle het volgende:
Wat een ongelooflijk tyfus weer. Ik zou even naar de appie fietsen, maar ben maar weer naar binnen gekropen..

Nee man, zomerse buien zijn tof, duurt toch nooit lang.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:03 schreef Waffle het volgende:
Wat een ongelooflijk tyfus weer. Ik zou even naar de appie fietsen, maar ben maar weer naar binnen gekropen..

Neuh, ik vind één keer eigenlijk wel genoeg voor vandaag.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:08 schreef just me het volgende:
Heb je ook de skischans geprobeerd, fietspad langs het bauxietpad ?

), even groot als PVV, CDA en SP geduikeld, en PvdA en VVD het grootst
 ), even groot als PVV, CDA en SP geduikeld, en PvdA en VVD het grootst 

.
. Had trouwens verwacht (gehoopt) dat de piratenpartij hier in Delft wel wat zou scoren, maar zo te zien valt dat tegen...
 Had trouwens verwacht (gehoopt) dat de piratenpartij hier in Delft wel wat zou scoren, maar zo te zien valt dat tegen...

4 van de 5 plaatsen zijn studentensteden. Ik zou bijna een verband zien.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:36 schreef Bravebart het volgende:
[ afbeelding ]
Wageningen (+ 9.6%)
Heemstede (+ 9.5%)
Leiden (+ 9.4%)
Utrecht (+ 9.4%)
Delft (+ 9.4%)

quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:22 schreef KomtTijd... het volgende:
TR gezet om de TT te veranderen in "Delft66"

Bij deze.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:22 schreef KomtTijd... het volgende:
TR gezet om de TT te veranderen in "Delft66"
 .
.

Het is 'bij dezen'quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |