Pijltjes?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:02 schreef Ienepien het volgende:
Ja maar nou heb ik geen pijltjes meer om door topics heen te 'zappen'. Daar gaat mijn lurken van achteruit. Bovendien zie ik nu geen preview-button bij de QuickReply

Alle layouts zijn a-relaxed, dus kies gewoon de minst-erge.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:47 schreef Ienepien het volgende:
Ja ik ben nu net overgegaan naar de 'baggerlyeout', daar zit het ook in, maar die lay out is a-relaxed....
hmmm dus geen keus...![]()

ja...quote:Op maandag 7 juni 2010 20:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Pijltjes?Preview buttun zit er wel gewoon hoor
Zit de stekker er wel in?

quote:Op maandag 7 juni 2010 22:47 schreef Ienepien het volgende:
[..]
ja...![]()
Ik kan echt alleen maar kiezen tussen toevoegen en volg topicMaar das alleen bij de Quickreply he, niet als je 'uitgebreid' reageert.
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ohja baggerlayout is al een héél stuk relaxter als je even de opties doorneemt en alles precies andersom zet als het standaard staat.

Ik kom het morgen wel even instellen!quote:Op maandag 7 juni 2010 22:47 schreef Ienepien het volgende:
[..]
ja...![]()
Ik kan echt alleen maar kiezen tussen toevoegen en volg topicMaar das alleen bij de Quickreply he, niet als je 'uitgebreid' reageert.

nah heb het al gefixed.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 04:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik kom het morgen wel even instellen!

Go Ien, go Ien!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 07:30 schreef Ienepien het volgende:
[..]
nah heb het al gefixed.Nu alleen mijn zapknopje nog...

Ik kan ze wel voor je maken, maar dat zal wel weer gezeik gevenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 07:30 schreef Ienepien het volgende:
[..]
nah heb het al gefixed.Nu alleen mijn zapknopje nog...

Joah, het ging ff goed losquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:03 schreef Waffle het volgende:
Wat een ongelooflijk tyfus weer. Ik zou even naar de appie fietsen, maar ben maar weer naar binnen gekropen..

Nee man, zomerse buien zijn tof, duurt toch nooit lang.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:03 schreef Waffle het volgende:
Wat een ongelooflijk tyfus weer. Ik zou even naar de appie fietsen, maar ben maar weer naar binnen gekropen..

Neuh, ik vind één keer eigenlijk wel genoeg voor vandaag.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:08 schreef just me het volgende:
Heb je ook de skischans geprobeerd, fietspad langs het bauxietpad ?

4 van de 5 plaatsen zijn studentensteden. Ik zou bijna een verband zien.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:36 schreef Bravebart het volgende:
[ afbeelding ]
Wageningen (+ 9.6%)
Heemstede (+ 9.5%)
Leiden (+ 9.4%)
Utrecht (+ 9.4%)
Delft (+ 9.4%)

quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:22 schreef KomtTijd... het volgende:
TR gezet om de TT te veranderen in "Delft66"

Bij deze.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:22 schreef KomtTijd... het volgende:
TR gezet om de TT te veranderen in "Delft66"

Het is 'bij dezen'quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |