2 weken terug heb ik toch echt op het terras bij De Oude Jan buiten zitten kijken hoor!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Grote schermen zijn dit jaar niet toegestaan in Delft, de gemeente heeft het verboden na de rellen na de wedstrijd tegen Rusland bij het vorige EK![]()
Er mogen zover ik had begrepen überhaupt geen schermen buiten staan, alleen in de cafés.
Ja ok je moest wel een beetje vooraan zitten anders zag je nietsquote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:20 schreef just me het volgende:
Maar.... daar waren geen schermen en het was best lastig om naar die tv's te kijken
wij waren te laat om vooraan te zittenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja ok je moest wel een beetje vooraan zitten anders zag je niets
en daar ben ik dus vreselijk beroerd van geweestquote:
Ik kwam de ME tegen bij die pinautomaten tussen de Jacob Gerritstraat en de Marktquote:Op maandag 12 juli 2010 10:05 schreef Ienepien het volgende:
Het was op de Beestenmarkt al gelijk onrustig, eigenlijk in de rust al. We zijn ook vrij rap naar huis gegaan na de wedstrijd, om vervolgens de ME tegen te komen op de Binnenwatersloot.
En daar was dan die versperring voor nodig met 10 man sterk, zodat ik door de Kromstraat moest worden omgeleid?quote:Op maandag 12 juli 2010 12:16 schreef Bravebart het volgende:
Ik kwam de ME tegen bij die pinautomaten tussen de Jacob Gerritstraat en de MarktAllemaal 16-jarige tjappies die, zo zeiden ze zelf, wel even de ME een lesje ging leren!
Blijkbaarquote:Op maandag 12 juli 2010 21:51 schreef TheAgent het volgende:
[..]
En daar was dan die versperring voor nodig met 10 man sterk, zodat ik door de Kromstraat moest worden omgeleid?
Dat is waar. Verrek, wassen zou wel een heel nuttige bezigheid kunnen zijn.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:24 schreef just me het volgende:
* just me is blij met de woei!
kan ik de was zo buiten laten drogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |