quote:Op zondag 6 juni 2010 00:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan mis je Crientj, onze PTA mascotte in de AH ToGo
Utreeeeeeeeg!quote:Op zondag 6 juni 2010 00:26 schreef Igen het volgende:
[..]
Het enige positieve aan Utrecht CS vind ik dat grote vertrekbord. Maar zodra je de trap af gaat en hetzij in een donker tochtig betonnen hol uitkomt of onder een historische perronoverkapping waarvan de helft bruut is afgezaagd, dan is voor mij de lol meteen alweer eraf.
Vanavond opnemen dus.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:32 schreef bork het volgende:
Net op Nat. Geograp. Gautrain
herhaling
maandag 7 juni om 3:00 - National Geographic Channel
maandag 7 juni om 18:00 - National Geographic Channel
maandag 14 juni om 13:00 - National Geographic Channel
[ afbeelding ]
Ik vond het een interessante en leuke docu over een groot ZA treinproject.![]()
![]()
beter uk wikipedia Gautrain
Utrecht zelf vind ik ook echt prachtig. Alleen het station niet. Maar gelukkig gaan ze daar nu wat aan doen.quote:Op maandag 7 juni 2010 07:32 schreef Crientj het volgende:
[..]
Utreeeeeeeeg!![]()
![]()
Ik vind het station wel mooi.
Jaarnetabonnementquote:Op maandag 7 juni 2010 12:00 schreef dennistd het volgende:
Als je een Studenten OV-hebt wel iig, voor andere abonnementen weet ik het niet. Zonder abonnement is het een kaartje Roosendaal-Antwerpen C
Goh?quote:Utrecht C-Amsterdam C/Schiphol
Maandag 7 Juni 13:58
Oorzaak
Tussen Utrecht C en Duivendrecht rijden minder treinen door herstelwerkzaamheden.
Verwachting
Houdt u rekening met een extra reistijd van 15 - 30 min. De verstoring is naar verwachting rond 17:00 uur verholpen.
Reisadvies
Reizigers van Utrecht C naar Amstel reizen via Bijlmer Arena.
Wie durft 't even te proberen met een Studenten OV?quote:Op maandag 7 juni 2010 17:12 schreef RubenK het volgende:
http://ns.nl/cs/Satellite(...)sselen-van-klasse-id
Eigenlijk best netjes opgelost
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:47 schreef Peterselieman het volgende:
Even duwen allemaal:
http://www.nufoto.nl/foto(...)oorbrug-alkmaar.html
Best knap..quote:De trein werd door 5 NS medewerkers weggeduwd, zodat de overweg weer vrij was.
quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:47 schreef Peterselieman het volgende:
Even duwen allemaal:
http://www.nufoto.nl/foto(...)oorbrug-alkmaar.html
Fijn ja. De conductrice vertelde me anders, moest naar Bijlmer en ben in de omgeleide IC blijven zitten naar Centraal, veertig minuten te laat...quote:Op maandag 7 juni 2010 17:12 schreef ReisT het volgende:
Er rijdt geen IC van Utrecht naar Amstel, er rijdt wel een IC van Utrecht naar Schiphol, die dus in Bijlmer stopt, waar je kan overstappen op een stoptrein.
.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:57 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik heb me bij het rijden over de brug bij Zwolle al wel eens zitten afvragen wat er zou gebeuren als de trein daar stil zou komen te staan, bijvoorbeeld door een foutje met de dodeman of door een ATB-remming. Het antwoord is nu duidelijk!
Met de nieuwe ijsselbrug is dat probleem daar in elk geval uit de wereldquote:Op maandag 7 juni 2010 18:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
.
Dat is daar volgens mij al eens gebeurd.
Tsja....quote:Enschede-Hengelo-Deventer-Apeldoorn
Vier stoptreinen naar Hengelo-Deventer-Apeldoorn vertrekken één minuut eerder van station Enschede Drienerloo. (vertrek 7.08, 7.38, 9.08 en 9.38 uur)
Het lijkt me dat met dubbel treinstel dit voorkomen kan worden, omdat altijd een aangedreven kan worden.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:57 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik heb me bij het rijden over de brug bij Zwolle al wel eens zitten afvragen wat er zou gebeuren als de trein daar stil zou komen te staan, bijvoorbeeld door een foutje met de dodeman of door een ATB-remming. Het antwoord is nu duidelijk!
Het gaat me meer om de schrijfwijze van het station waarvan ie eerder vertrekt.... Maarja, zal wel fout in een of ander systeem zitten, in de kaartautomaat staat ie ook verkeerd namelijkquote:Op maandag 7 juni 2010 21:29 schreef Ascendancy het volgende:
Ik snap het ook niet helemaal.
En de hele dag heb je in een kwartier 3 treinen richting Dordrecht buiten de spits. En dan moet er om 23.17 opeens wel 1 extra rijden
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:33 schreef dennistd het volgende:
[..]
Het gaat me meer om de schrijfwijze van het station waarvan ie eerder vertrekt.... Maarja, zal wel fout in een of ander systeem zitten, in de kaartautomaat staat ie ook verkeerd namelijk
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het zijn 19 letters
en het is Hengelo Drienerlo
quote:
Dat snap ikquote:Op maandag 7 juni 2010 21:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
In Twente worden alle woorden met 19 letters uitgesproken
Ik denk zodat er meteen vertrokken kan worden ipv 10 seconden wachten tot vertrektijd. Die 10 seconden zijn in Hengelo namelijk hard nodig voor de overstap naar Zutphen (2 minuten, minimaal 100 meter lopen van 2b naar 2a)quote:Op maandag 7 juni 2010 21:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Waar slaat die ene minuut op dan ? Het is altijd aankomen en gelijk weer vertrekken daar
Dat slaat inderdaad nergens op.. en om 23:17 komt er een extra trein naar Rotterdam bij. Hup, naar de Randstad reizen zul je!quote:Op maandag 7 juni 2010 22:06 schreef Ascendancy het volgende:
Gaat nu ook de laatste trein naar Vlissingen al om Half 10 weg. dat is belachelijk vroeg.
Nouja, ze hadden hem op z'n minst toch even tot Bergen op Zoom mogen laten rijden..quote:Op maandag 7 juni 2010 22:09 schreef Ascendancy het volgende:
Ik snap best dat de zeeuwse lijn niet erg rendabel is. Maar die provincie moet wel gewoon bediend worden.
Het OV met de trein is daar nu al belachelijk slecht. En als straks de HSL volledig gaat rijden doet de IC er een half uur langer over
Door die storing reed m'n trein gisteren van Maarsen tot Amsterdam Bijlmer 'spook'. Vond het vrij opvallend dat het paste, want bij Maarsen, Breukelen , Abcoude en Amsterdam Holendrecht moesten alle stoptreinen op het spoor stoppen waar wij overheen reden, want aan het andere spoor is geen perron.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:06 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Fijn ja. De conductrice vertelde me anders, moest naar Bijlmer en ben in de omgeleide IC blijven zitten naar Centraal, veertig minuten te laat...
Verbaast me ook, dat laatste treinen per wijzigingsblad uit de dienstregeling worden gegooid. Dit soort lijnen moeten om 23 uur 's nachts nog een verbinding hebben.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:11 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Nouja, ze hadden hem op z'n minst toch even tot Bergen op Zoom mogen laten rijden..
Ehm, ja. Weten ze wel wáár de defecte trein stondquote:De beperkingen als gevolg van een
defecte trein tussen Utrecht Centraal
en Arnhem of Rhenen zijn voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |