quote:Op zondag 6 juni 2010 00:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan mis je Crientj, onze PTA mascotte in de AH ToGo
Utreeeeeeeeg!quote:Op zondag 6 juni 2010 00:26 schreef Igen het volgende:
[..]
Het enige positieve aan Utrecht CS vind ik dat grote vertrekbord. Maar zodra je de trap af gaat en hetzij in een donker tochtig betonnen hol uitkomt of onder een historische perronoverkapping waarvan de helft bruut is afgezaagd, dan is voor mij de lol meteen alweer eraf.
Vanavond opnemen dus.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:32 schreef bork het volgende:
Net op Nat. Geograp. Gautrain
herhaling
maandag 7 juni om 3:00 - National Geographic Channel
maandag 7 juni om 18:00 - National Geographic Channel
maandag 14 juni om 13:00 - National Geographic Channel
[ afbeelding ]
Ik vond het een interessante en leuke docu over een groot ZA treinproject.![]()
![]()
beter uk wikipedia Gautrain
Utrecht zelf vind ik ook echt prachtig. Alleen het station niet. Maar gelukkig gaan ze daar nu wat aan doen.quote:Op maandag 7 juni 2010 07:32 schreef Crientj het volgende:
[..]
Utreeeeeeeeg!![]()
![]()
Ik vind het station wel mooi.
Jaarnetabonnementquote:Op maandag 7 juni 2010 12:00 schreef dennistd het volgende:
Als je een Studenten OV-hebt wel iig, voor andere abonnementen weet ik het niet. Zonder abonnement is het een kaartje Roosendaal-Antwerpen C
Goh?quote:Utrecht C-Amsterdam C/Schiphol
Maandag 7 Juni 13:58
Oorzaak
Tussen Utrecht C en Duivendrecht rijden minder treinen door herstelwerkzaamheden.
Verwachting
Houdt u rekening met een extra reistijd van 15 - 30 min. De verstoring is naar verwachting rond 17:00 uur verholpen.
Reisadvies
Reizigers van Utrecht C naar Amstel reizen via Bijlmer Arena.
Wie durft 't even te proberen met een Studenten OV?quote:Op maandag 7 juni 2010 17:12 schreef RubenK het volgende:
http://ns.nl/cs/Satellite(...)sselen-van-klasse-id
Eigenlijk best netjes opgelost
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:47 schreef Peterselieman het volgende:
Even duwen allemaal:
http://www.nufoto.nl/foto(...)oorbrug-alkmaar.html
Best knap..quote:De trein werd door 5 NS medewerkers weggeduwd, zodat de overweg weer vrij was.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |