Ja echt mooiquote:
Ik moest even nadenken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan draai ik ondertussen even een plaatje van MGMT.
[ afbeelding ]
Al ga ik de titel vandaag maar niet tot uitvoer proberen te brengen... dat lijkt me wat slecht voor m'n ogen.quote:
Bij mij was dat wel mogelijk, wolkenquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Al ga ik de titel vandaag maar niet tot uitvoer proberen te brengen... dat lijkt me wat slecht voor m'n ogen.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:35 schreef Cee het volgende:
[..]
En wat zeg je straks, Roel, "Ik geloof dat ik Jonsi." ?
Hehe lullig voor je, hier is het de hele dag stralend blauw geweest, nu nog trouwensquote:
Nu hier ook jaquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:39 schreef alors het volgende:
[..]
Hehe lullig voor je, hier is het de hele dag stralend blauw geweest, nu nog trouwens
Hij wou gewoon "dank je wel" roepen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:52 schreef Sirolf het volgende:
Ah, de beller was van plan een introcrash uit te voeren.
En bij mij Gipsy Kings - Volare.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:59 schreef Captain_Slow het volgende:
MGMT nu op Spotiefie
Wat wel een groot nadeel is aan Spotify, dat je zoveel goede muziek in een playlist zet, dat je niet meer iets anders kunt gaan doenquote:
WTFquote:
je kan beter deze hebben http://twitter.hole1988.nl/#rtldebat (even spammen)quote:
Ehm... die is al helemaal onleesbaar.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:26 schreef hole1988 het volgende:
[..]
je kan beter deze hebben http://twitter.hole1988.nl/#rtldebat (even spammen)
Nou, met wat meer structuur (bijv. een tweede tag in de berichten voor vragen/reacties e.d.) en een overzichtelijkere site is er best wat van te maken hoor. RTL heeft het alleen te simpel aangepakt met die mass-stream. Daarnaast zou het filteren van RTs ook al veel helpen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:30 schreef borisz het volgende:
Jammerlijke mislukking. Heb het EP2009 twitterdebat geprobeerd te volgen. Toen in handen van radio online, dat ook een complete mislukking.
Gettin' over you?quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:40 schreef -Hans- het volgende:
Avond !
Maricha en Michiel![]()
@sportschool was de nieuwe David Guetta (titel weet ik even niet) te horen. Vette plaat maar niet zo goed als Memories / When Love Takes Over.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is hem !!!!!!Die beat. Gruwelijk !!!! Kon ineens 30 KG extra drukken
![]()
![]()
Hij staat tenminste wel even stil.quote:
Nou nou zo kan 'ie wel weerquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:25 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Als het niet mag, dan sla ik mijn bitch wel verrot
Ik hoop met je meequote:Op woensdag 2 juni 2010 21:27 schreef -Hans- het volgende:
Tof trouwens dat Rudy de laatste tijd wat meer air-time krijgt op 3FM! Blijf hopen dat hij bij 3FM blijft en een mooi programma krijgt rond het tijdstip 22:00 - 01:00.
Ja, misschien Rudy 1 uur en Eric 3 uur doordeweeks? Kan Eric ook wat meer tv dingen doenquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:27 schreef -Hans- het volgende:
Tof trouwens dat Rudy de laatste tijd wat meer air-time krijgt op 3FM! Blijf hopen dat hij bij 3FM blijft en een mooi programma krijgt rond het tijdstip 22:00 - 01:00.
Toad the wet sprocketquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:27 schreef Bol_Wan het volgende:
over gedraaide plaatjes gesproken, net weer even Toad the wet sprocket - Fear opgezet, heerlijk album
Hopelijk is dat een http://tinyurl.com/pq24rxquote:Gerard Ekdom
Mensen, stop maar met alles! Want waar je mee bezig was is toch niet meer belangrijk: Rick Astley komt naar Nederland! http://bit.ly/cwzMxK
klopt, maar naar mijn mening hebben ze toch de minste nummers van het album tot single gemaakt, apart.. maar goed, das een meningquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Toad the wet sprocketWalk on the Ocean hoor je nog wel eens op 3FM
quote:
Zou leuk zijn idd!quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:29 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ja, misschien Rudy 1 uur en Eric 3 uur doordeweeks? Kan Eric ook wat meer tv dingen doen
Daar zat ik ook al aan te denkenquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]
Zou leuk zijn idd!. Kevin moet trouwens ook voor 3FM behouden blijven..! Geef hem maar een mooie prominente plek bij de muzieksamenstellers. Wie weet krijgen we dan overdag ook Soulwax te horen
en altijd lijstjesquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]
Zou leuk zijn idd!. Kevin moet trouwens ook voor 3FM behouden blijven..! Geef hem maar een mooie prominente plek bij de muzieksamenstellers. Wie weet krijgen we dan overdag ook Soulwax te horen
Nee, het is echt waar.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:33 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Hopelijk is dat een http://tinyurl.com/pq24rx
ik wou ze net postenquote:
beter dat dan drastisch de andere kant op *kuch* geert *kuch*quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:35 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik snap niet hoe mensen zo dom kunnen zijn om op een partij te stemmen die ons land de afgelopen 3 jaar naar de kloten hebben geholpen...
Er zijn genoeg andere alternatieven, D66, SP, Groen Links, etc.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:37 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
beter dat dan drastisch de andere kant op *kuch* geert *kuch*
Ik kan me best voorstellen dat mensen PvdA gaan stemmen als het alternatief VVD-CDA-PVV is.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:40 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Er zijn genoeg andere alternatieven, D66, SP, Groen Links, etc.
ja, maar hier in Nederland word verandering meteen gekoppeld aan de PVV, dus als mensen anders gaan stemmen is het ook meteen PVV, tenminste dat merk ik in mijn omgevingquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:40 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Er zijn genoeg andere alternatieven, D66, SP, Groen Links, etc.
Interpol = echt tof !quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:41 schreef Bol_Wan het volgende:
Interpol, meer mijn ding![]()
![]()
als ik het geld had...
spatie's tussen [IMG] en[/IMG] volgens mijquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:44 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
omgvolgens mij komt dat door het woord PVV, ik heb em nog nooit eerder gezien.
edit: oh hij werkt niet, maar het gaat over de piraten dating google ad![]()
![]()
3 zelfs!quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:47 schreef Captain_Slow het volgende:
De piratenpartij heeft wel goede punten hoor
Nee hij werkt gewoon niet, vaagheid.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:47 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
spatie's tussen [ [url= en]afbeelding[/url] ] volgens mij
Ik hoop het, maar dat zal wel nietquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:50 schreef -Hans- het volgende:
Hoop dat de nieuwe Megahit ook zo lekker is
Heb er ook niet veel vertrouwen in maar wie weet valt het meequote:Op woensdag 2 juni 2010 22:52 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar dat zal wel niet
maarja even wat zoekwoorden als nederlands muziek piraten daten man vrouw marianne weber thomas berge dries roelvink sieneke frans bauer tros muziekfeest plein en hij verschijnt vast ogenblikkelijk weer in beeldquote:
doubleclick.net is geblokkeerd. anders kon je hier klakkeloos reclame maken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:44 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
omgvolgens mij komt dat door het woord PVV, ik heb em nog nooit eerder gezien.
edit: oh hij werkt niet, maar het gaat over de piraten dating google ad![]()
![]()
hoeft volgens mij niet per se, maar deze heeft dat gewoon niet dus dan houdt het op.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:52 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Volgens mij moet je .jpg, .png, etc. in de url hebben staan om een IMG tag te laten werken.
Nooit eerder gehoord maar dit mogen ze zeker vaker draaien. Zeker bij dit soort weer. Geweldigquote:
Hij doet het ook gewoon weer, ik dacht dat hij na Peter betweter zich wel even koest zou houden, maar niet dusquote:
Ben benieuwd naar een nieuwe aflevering van onze Peterquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:05 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Hij doet het ook gewoon weer, ik dacht dat hij na Peter betweter zich wel even koest zou houden, maar niet dus
heb em wel kunnen zien, gewoon de url kopierenquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:53 schreef alors het volgende:
[..]
maarja even wat zoekwoorden als nederlands muziek piraten daten man vrouw marianne weber thomas berge dries roelvink sieneke frans bauer tros muziekfeest plein en hij verschijnt vast ogenblikkelijk weer in beeld
Had ik ook wel gedacht maar het ziet er dit keer wel heel slecht voor hem uit. Ben benieuwd hoe het zal aflopen. Ik vind het sowieso nog steeds vreemd dat hij vrij rond loopt.. Zo overtuigend was het "bewijs" van Peter R dus niet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:05 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Hij doet het ook gewoon weer, ik dacht dat hij na Peter betweter zich wel even koest zou houden, maar niet dus
Ik snap ook het hele conflict niet meer, maar goedquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:02 schreef Captain_Slow het volgende:
Israël blijft maar van die stomme dingen doen. Ik kies nu bij ieder conflict dat Israël met de Palestijnen heeft blindelings voor de Palestijnse kant...
quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:10 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Peter.R is zich al aan het voorbereiden voor weer een speech in Amerika.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:11 schreef -Hans- het volgende:
Hurts
. Jajajajaja! dit is toch wel een van mijn favo tracks van dit moment. One louder!
Deze is ook goedquote:
Ik ROLFde helemaal toen ik dat zagquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:10 schreef TheZapster het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:10 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Even wennen maar klinkt inderdaad niet verkeerdquote:
Jenny don't be heasty is iig beter, maar ik verdiep me totaal niet in Paulo Nutini, dus er zal vast wel een beter nummer van hem zijn.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:18 schreef alors het volgende:
Ik las laatst een recensie die dit ook het minste nummer vond. Jammer dat ze nooit eens wat anders laten horen...
Ten Out of Tenquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:18 schreef alors het volgende:
Ik las laatst een recensie die dit ook het minste nummer vond. Jammer dat ze nooit eens wat anders laten horen...
trustenquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:22 schreef Pino112 het volgende:
Deze discussie![]()
![]()
Ik gaat pitten dus, trusten mensen!![]()
18 minuten geleden was ie bij Breukelenquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:28 schreef alors het volgende:
Heeft Roel Jonsi nog overleefd? Het blijft maar stil....
quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ga zo ook maar, een keer op tijd op bed voor de verandering
hehe, mensen die nog geen vakantie hebbenquote:
oooh gelukkig maarquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
18 minuten geleden was ie bij Breukelen
http://twitter.com/RoelJewel/status/15277126090
Daar huren we Polen voorin en het goeie aan Polen is dat die wel weggaan na een paar jaar.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:21 schreef Captain_Slow het volgende:
Dit is nou zo stom, mensen zien niet in dat veel Turken en Marokkanen onmisbaar zijn voor de economie, wie gaat er anders die WC op het station schoonmaken of de putjes scheppen?
omdat het thuis goedkoper boodschappen doen is dan hier.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Daar huren we Polen voorin en het goeie aan Polen is dat die wel weggaan na een paar jaar.
nog wel... is ook rap aan het veranderen in Polen. Maar voorlopig draait het bedrijf van mijn vader nog door die Polen. Die zijn WEL bereid om tijdens feestdagen en op zondag te werken. Moet je hier ff mee aankomen bij zo'n uitkeringstrekkerquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:35 schreef hole1988 het volgende:
[..]
omdat het thuis goedkoper boodschappen doen is dan hier.
moet ik ook zeggen (eigen ervaring) dat die polen niet doorwerkenquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
nog wel... is ook rap aan het veranderen in Polen. Maar voorlopig draait het bedrijf van mijn vader nog door die Polen. Die zijn WEL bereid om tijdens feestdagen en op zondag te werken. Moet je hier ff mee aankomen bij zo'n uitkeringstrekker
mijn pa heeft uiteindelijk een groep van een man/vrouw of 8, en die werken zeer goed door. Maar er zit een hoop slecht volk tussen inderdaad, kwestie van kritisch zijn en goede afspraken maken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:44 schreef hole1988 het volgende:
[..]
moet ik ook zeggen (eigen ervaring) dat die polen niet doorwerken
Bulgaren misschien ook.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
nog wel... is ook rap aan het veranderen in Polen. Maar voorlopig draait het bedrijf van mijn vader nog door die Polen. Die zijn WEL bereid om tijdens feestdagen en op zondag te werken. Moet je hier ff mee aankomen bij zo'n uitkeringstrekker
Gelukkigquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:15 schreef gerbenp het volgende:
Goeienacht. Ben er vrijdag weer compleet aanwezig hoor
Tjibbe 2.0?quote:
Mooiste concertzaal van Nederlandquote:Op donderdag 3 juni 2010 01:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup!Was daar voor het eerst. Zo gaaf
.
Pino !quote:Op donderdag 3 juni 2010 07:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb je de Lifeliner nog horen vertrekken Hans?
Jeps, vrij ernstig ongeluk hier vlakbij. Op teletekst staat met een vrachtwagen..quote:Op donderdag 3 juni 2010 07:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Pino !Nope, niet gehoord maar die is dus weer uitgevlogen??
Damnquote:Op donderdag 3 juni 2010 07:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jeps, vrij ernstig ongeluk hier vlakbij. Op teletekst staat met een vrachtwagen..
En weg is ie weer, maar niemand meegenomen. Zal dus wel alleen ondersteuning geweest zijn.quote:Op donderdag 3 juni 2010 07:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
DamnZal de neiuwsberichten wel ff in de gaten houden want op OOG/TV Noord staat er nog niets over.
uuhhm okayquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En weg is ie weer, maar niemand meegenomen. Zal dus wel alleen ondersteuning geweest zijn.
Ik hoorde het op 3FMquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Waar lees je dat??? edit: op Twitter staat het er idd vol mee..
Vooralsnog maakt alleen Twitter er melding van, maar het zou natuurlijk best kunnen kloppen.quote:
Nou, het werd goddomme tijd. Ik ben alweer aan 't muten.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:38 schreef Sirolf het volgende:
De laatste Volkomen Kut. Roel zal wel blij zijn.
Roel en blij, neh...quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:38 schreef Sirolf het volgende:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:38 schreef Sirolf het volgende:
Damnquote:
quote:
http://www.kilroynews.net/special/2010-06/20100603.htmquote:
Godsammequote:Op donderdag 3 juni 2010 10:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
http://www.kilroynews.net/special/2010-06/20100603.htm
Laatste foto, onder de heli, met die twee ramen, is onze schuur.
http://bit.ly/clGTcg Hier ongeveer.
QFT.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:15 schreef Sersjee het volgende:Summertime
![]()
Ramen open en vol open dat volume!
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:15 schreef Sersjee het volgende:
Summertime
![]()
Ramen open en vol open dat volume!
Hééél gaafquote:
Nou zeg dat wel toen jij zat te ontbijten gister had ik mijn lunch al achter de kiezenquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vandaag vroeger ontbijt dan gisteren.
Ik ben vandaag vrij, het is mooi weer, het zonnetje schijnt, dus ik ga rond 12:00 heerlijk genieten van een gebakken eitje.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vandaag vroeger ontbijt dan gisteren.
Uhuhquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:27 schreef themauster het volgende:
[..]
Nou zeg dat wel toen jij zat te ontbijten gister had ik mijn lunch al achter de kiezen
Jup stond op de twitter van omroep.nlquote:
Gaat over septemberquote:
Pas op, he! Ik stuur Cee op je af!quote:
Refereren ze daar niet aan die 'neptweet' van Coen van weken geleden? Hij heeft er recent nl. niet over getweet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:42 schreef themauster het volgende:
[..]
Jup stond op de twitter van omroep.nl
Vraag ik me ook af, maar het lijkt me sterk dat Omroep.nl zo'n flater maakt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Refereren ze daar niet aan die 'neptweet' van Coen van weken geleden? Hij heeft er recent nl. niet over getweet.
Mwah, beetje vreemd dat ze naar Coen verwijzen. Er is toch nog geen persbericht geweest?quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af, maar het lijkt me sterk dat Omroep.nl zo'n flater maakt.
Of ze komt van verder en moet overstappenquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:48 schreef Sirolf het volgende:
Aan de telefoon iemand die met de TREIN van Haarlem naar Heemstede-Aerdenhout gaat. Neem dan gewoon de fiets!
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:47 schreef 3FMaster het volgende:
Wie is Patrick hier?
Edit: Ah, ik zie het al![]()
Kan ook als ze vanuit een stoptrein vanuit Uitgeest komt, maar alsnog klinkt het vreemd.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Of ze komt van verder en moet overstappen
Wordt dat de nieuwe RickRoll?quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:53 schreef Pino112 het volgende:
Oeh, Coen heeft de nieuwe MH verklapt!
Coen Swijnenberg
De nieuwe megahit: http://twurl.nl/pvfd0z
less than 1 minute ago from TweetDeck
Maar dat kan toch helemaal niet Timoer!quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:56 schreef borisz het volgende:
Als Timur de lunchshow gaat doen dan geen 3fm tussen de middag.
Wtfquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:34 schreef borisz het volgende:
http://www.schooltv.nl/weekjournaal/index.jsp?site=2123681&nr=2405668&item=2901754
Sjezusquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:34 schreef borisz het volgende:
http://www.schooltv.nl/weekjournaal/index.jsp?site=2123681&nr=2405668&item=2901754
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |