spatie's tussen [IMG] en[/IMG] volgens mijquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:44 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
omgvolgens mij komt dat door het woord PVV, ik heb em nog nooit eerder gezien.
edit: oh hij werkt niet, maar het gaat over de piraten dating google ad![]()
![]()
3 zelfs!quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:47 schreef Captain_Slow het volgende:
De piratenpartij heeft wel goede punten hoor
Nee hij werkt gewoon niet, vaagheid.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:47 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
spatie's tussen [ [url= en]afbeelding[/url] ] volgens mij
Ik hoop het, maar dat zal wel nietquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:50 schreef -Hans- het volgende:
Hoop dat de nieuwe Megahit ook zo lekker is
Heb er ook niet veel vertrouwen in maar wie weet valt het meequote:Op woensdag 2 juni 2010 22:52 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar dat zal wel niet
maarja even wat zoekwoorden als nederlands muziek piraten daten man vrouw marianne weber thomas berge dries roelvink sieneke frans bauer tros muziekfeest plein en hij verschijnt vast ogenblikkelijk weer in beeldquote:
doubleclick.net is geblokkeerd. anders kon je hier klakkeloos reclame maken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:44 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
omgvolgens mij komt dat door het woord PVV, ik heb em nog nooit eerder gezien.
edit: oh hij werkt niet, maar het gaat over de piraten dating google ad![]()
![]()
hoeft volgens mij niet per se, maar deze heeft dat gewoon niet dus dan houdt het op.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:52 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Volgens mij moet je .jpg, .png, etc. in de url hebben staan om een IMG tag te laten werken.
Nooit eerder gehoord maar dit mogen ze zeker vaker draaien. Zeker bij dit soort weer. Geweldigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |