Ben benieuwd naar een nieuwe aflevering van onze Peterquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:05 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Hij doet het ook gewoon weer, ik dacht dat hij na Peter betweter zich wel even koest zou houden, maar niet dus
heb em wel kunnen zien, gewoon de url kopierenquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:53 schreef alors het volgende:
[..]
maarja even wat zoekwoorden als nederlands muziek piraten daten man vrouw marianne weber thomas berge dries roelvink sieneke frans bauer tros muziekfeest plein en hij verschijnt vast ogenblikkelijk weer in beeld
Had ik ook wel gedacht maar het ziet er dit keer wel heel slecht voor hem uit. Ben benieuwd hoe het zal aflopen. Ik vind het sowieso nog steeds vreemd dat hij vrij rond loopt.. Zo overtuigend was het "bewijs" van Peter R dus niet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:05 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Hij doet het ook gewoon weer, ik dacht dat hij na Peter betweter zich wel even koest zou houden, maar niet dus
Ik snap ook het hele conflict niet meer, maar goedquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:02 schreef Captain_Slow het volgende:
Israël blijft maar van die stomme dingen doen. Ik kies nu bij ieder conflict dat Israël met de Palestijnen heeft blindelings voor de Palestijnse kant...
quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:10 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Peter.R is zich al aan het voorbereiden voor weer een speech in Amerika.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:11 schreef -Hans- het volgende:
Hurts
. Jajajajaja! dit is toch wel een van mijn favo tracks van dit moment. One louder!
Deze is ook goedquote:
Ik ROLFde helemaal toen ik dat zagquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:10 schreef TheZapster het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:10 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Even wennen maar klinkt inderdaad niet verkeerdquote:
Jenny don't be heasty is iig beter, maar ik verdiep me totaal niet in Paulo Nutini, dus er zal vast wel een beter nummer van hem zijn.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:18 schreef alors het volgende:
Ik las laatst een recensie die dit ook het minste nummer vond. Jammer dat ze nooit eens wat anders laten horen...
Ten Out of Tenquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:18 schreef alors het volgende:
Ik las laatst een recensie die dit ook het minste nummer vond. Jammer dat ze nooit eens wat anders laten horen...
trustenquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:22 schreef Pino112 het volgende:
Deze discussie![]()
![]()
Ik gaat pitten dus, trusten mensen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |