18 minuten geleden was ie bij Breukelenquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:28 schreef alors het volgende:
Heeft Roel Jonsi nog overleefd? Het blijft maar stil....
quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ga zo ook maar, een keer op tijd op bed voor de verandering
hehe, mensen die nog geen vakantie hebbenquote:
oooh gelukkig maarquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
18 minuten geleden was ie bij Breukelen
http://twitter.com/RoelJewel/status/15277126090
Daar huren we Polen voorin en het goeie aan Polen is dat die wel weggaan na een paar jaar.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:21 schreef Captain_Slow het volgende:
Dit is nou zo stom, mensen zien niet in dat veel Turken en Marokkanen onmisbaar zijn voor de economie, wie gaat er anders die WC op het station schoonmaken of de putjes scheppen?
omdat het thuis goedkoper boodschappen doen is dan hier.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Daar huren we Polen voorin en het goeie aan Polen is dat die wel weggaan na een paar jaar.
nog wel... is ook rap aan het veranderen in Polen. Maar voorlopig draait het bedrijf van mijn vader nog door die Polen. Die zijn WEL bereid om tijdens feestdagen en op zondag te werken. Moet je hier ff mee aankomen bij zo'n uitkeringstrekkerquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:35 schreef hole1988 het volgende:
[..]
omdat het thuis goedkoper boodschappen doen is dan hier.
moet ik ook zeggen (eigen ervaring) dat die polen niet doorwerkenquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
nog wel... is ook rap aan het veranderen in Polen. Maar voorlopig draait het bedrijf van mijn vader nog door die Polen. Die zijn WEL bereid om tijdens feestdagen en op zondag te werken. Moet je hier ff mee aankomen bij zo'n uitkeringstrekker
mijn pa heeft uiteindelijk een groep van een man/vrouw of 8, en die werken zeer goed door. Maar er zit een hoop slecht volk tussen inderdaad, kwestie van kritisch zijn en goede afspraken maken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:44 schreef hole1988 het volgende:
[..]
moet ik ook zeggen (eigen ervaring) dat die polen niet doorwerken
Bulgaren misschien ook.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
nog wel... is ook rap aan het veranderen in Polen. Maar voorlopig draait het bedrijf van mijn vader nog door die Polen. Die zijn WEL bereid om tijdens feestdagen en op zondag te werken. Moet je hier ff mee aankomen bij zo'n uitkeringstrekker
Gelukkigquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:15 schreef gerbenp het volgende:
Goeienacht. Ben er vrijdag weer compleet aanwezig hoor
Tjibbe 2.0?quote:
Mooiste concertzaal van Nederlandquote:Op donderdag 3 juni 2010 01:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup!Was daar voor het eerst. Zo gaaf
.
Pino !quote:Op donderdag 3 juni 2010 07:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb je de Lifeliner nog horen vertrekken Hans?
Jeps, vrij ernstig ongeluk hier vlakbij. Op teletekst staat met een vrachtwagen..quote:Op donderdag 3 juni 2010 07:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Pino !Nope, niet gehoord maar die is dus weer uitgevlogen??
Damnquote:Op donderdag 3 juni 2010 07:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jeps, vrij ernstig ongeluk hier vlakbij. Op teletekst staat met een vrachtwagen..
En weg is ie weer, maar niemand meegenomen. Zal dus wel alleen ondersteuning geweest zijn.quote:Op donderdag 3 juni 2010 07:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
DamnZal de neiuwsberichten wel ff in de gaten houden want op OOG/TV Noord staat er nog niets over.
uuhhm okayquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En weg is ie weer, maar niemand meegenomen. Zal dus wel alleen ondersteuning geweest zijn.
Ik hoorde het op 3FMquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Waar lees je dat??? edit: op Twitter staat het er idd vol mee..
Vooralsnog maakt alleen Twitter er melding van, maar het zou natuurlijk best kunnen kloppen.quote:
Nou, het werd goddomme tijd. Ik ben alweer aan 't muten.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:38 schreef Sirolf het volgende:
De laatste Volkomen Kut. Roel zal wel blij zijn.
Roel en blij, neh...quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:38 schreef Sirolf het volgende:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:38 schreef Sirolf het volgende:
Damnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |