SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Mijn lip is lang niet zo dik als jouw voorbeeldfoto gelukkig!quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:59 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, dan maar de dikke lippen van Rituals in de fipo, in plaats van tieten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was er maandag! Geen briljante film, maar dat weet je van te vorenquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:02 schreef LastRequest het volgende:
Ik ga vanavond naar SatC2.. iemand die em wel leuk vond? Hoor voornamelijk negatieve reacties... Hij duurt heel lang! De film begon om 20.15 uur (voorfilmpjes) en was om 22.20 uur klaar!
Er zat wel nog een pauze tussen.
Your body. Your soul. Your rituals.
Hier is het alweer een beetje bijgetrokken, vanmorgen was het erger! Pijn valt mee. Het is vooral irritant. M'n kaak kan ik inmiddels wel weer wat verder open doenquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Je hebt van jezelf al dikke volle lippen, maar die bult links op de foto is wel te zien hoor..
Doet het ook pijn?
Jezus, als dát al lang isquote:Ik was er maandag! Geen briljante film, maar dat weet je van te voren. Hij duurt heel lang! De film begon om 20.15 uur (voorfilmpjes) en was om 22.20 uur klaar!
Moet je je voorstellen hoe erg het vanmorgen was!quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:24 schreef IrishBastard het volgende:
Nou, tis nog prima te zienZiet er redelijk opgezwollen uit
Oeps, ik bedoel 23.20 uurquote:
Dan is het idd wel vrij langquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:47 schreef Rituals het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen hoe erg het vanmorgen was!
[..]
Oeps, ik bedoel 23.20 uur. Nog niet schokkend lang, maar ik vond het lang!
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:12 schreef Rituals het volgende:
[..]
Mijn lip is lang niet zo dik als jouw voorbeeldfoto gelukkig!. Zoals ik al zei, op de foto is het niet zo duidelijk. Haal ze zo weer weg, want dit gaat nergens over
.
Zo, jij hebt dikke lippen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik was er maandag! Geen briljante film, maar dat weet je van te voren. Hij duurt heel lang! De film begon om 20.15 uur (voorfilmpjes) en was om 22.20 uur klaar!
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
En ik maar hopen op de tietenfipoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Zo, jij hebt een halve dikke lip!quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:36 schreef Rituals het volgende:
[..]
Eén lip! Eén helft van een lip zelfs maar!
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:12 schreef Rituals het volgende:
[..]Iets met gegeven paardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]![]()
Goedenavond
what's your life worth when it's boring? Stop wasting your life ,you only live life once.
quote:
Ik heb het hele topic nog eens bekeken, maar zie nergens tetten?quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:48 schreef Rituals het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik heb het hele topic nog eens bekeken, maar zie nergens tetten?
Ik zie geen foto in jouw post!quote:
Die dode foto die er staat, daar moet je op klikken. Dumpert laat zich niet hotlinken ofzoquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:55 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik zie geen foto in jouw post!Wel filmpjes, maar de foto zie ik niet.
Kom maar met die tetten!quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:55 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik zie geen foto in jouw post!Wel filmpjes, maar de foto zie ik niet.
Dan heb je echt teveel tijd overquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:53 schreef Mikkie het volgende:
Baas
http://www.dumpert.nl/med(...)printer_evarrrr.html
Bij mij niet? Kan ook nergens op klikken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:57 schreef Swine het volgende:
[..]
Die dode foto die er staat, daar moet je op klikken. Dumpert laat zich niet hotlinken ofzo
Nou doet ie het weer, bij mij in ieder geval
Niets let je om je eigen tetten te postenquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:59 schreef Rituals het volgende:
[..]
Bij mij niet? Kan ook nergens op klikken.
Nee inderdaad, werkelijk niets let mequote:Op woensdag 2 juni 2010 20:00 schreef royjn het volgende:
[..]
Niets let je om je eigen tetten te posten
Gaan jullie trouwen?quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:09 schreef Rituals het volgende:
[..]
Nee inderdaad, werkelijk niets let me.
Dat ten huwelijk vraag filmpje van Swine! Wat lief!
Gister een 'mooi' verhaal gehoord van boeren die daar glazen vol pissen en het publiek ingooienquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik zat zo in de spits te lezen en toen dacht ik ! Ik ga naar de zwarte cross met men vriendin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |