SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of niet?
Geil hequote:
Ik gok om aan te geven dat het geen klein/iel/slap mannetje betreft.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:28 schreef Disorder het volgende:
Wat heeft zijn sportieve achtergrond er mee te maken?
Hoezo? Kick jij op homoachtige SM en martelpraktijken ofzo?quote:
Ik denk eerder om de sensatie. Wat zijn journalisten toch walgelijk.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik gok om aan te geven dat het geen klein/iel/slap mannetje betreft.
Net zoals dat artikel laatst over een primeur van een kooigevecht in Nederland. Stond erin dat bijten, aan de haren trekken en in het kruis schoppen toegestaan is.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:47 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik denk eerder om de sensatie. Wat zijn journalisten toch walgelijk.
Dan staat er ditquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:18 schreef WhateverWhatever het volgende:
De lichaamsdelen van het slachtoffer lagen verspreid door de hele kamer. Dat meldt de Britse krant The Telegraph.
Dus wat is het nou? Lagen de stukken door de kamer of lagen ze in de open haard?quote:Vervolgens gooide hij het hart, samen met enkele andere organen dat hij uit het lichaam van Powell had verwijderd, in het vuur uit angst dat ook de lichaamsdelen 'bezeten' zouden zijn.
Hoe weten zij dat nou weer?quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:18 schreef WhateverWhatever het volgende:
Volgens de politie was de kooivechter onder invloed van paddo's
Kooivechtersquote:
Inderdaad, net als al die berichten waarin vermeld staat dat het om Marokkanen gaatquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:47 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik denk eerder om de sensatie. Wat zijn journalisten toch walgelijk.
Niets, het gaat om de combinatiequote:
Omdat'ie aan heeft gegeven thee gedronken te hebben die gemaakt was van "magic mushrooms".quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:01 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Hoe weten zij dat nou weer?
Wel een heel luguber verhaal trouwens.
Ah, zoals in Nederland die man die zijn hond vilde toen ook heeft gedaan. Waarna later onderzoek uitwees dat hij helemaal geen paddo's had gebruikt en gewoon psychotisch was. Waar vervolgens geen enkele krant melding van maakte. Maar waar ondertussen wel een paddoverbod op gebaseerd werd.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:15 schreef Keltie het volgende:
[..]
Omdat'ie aan heeft gegeven thee gedronken te hebben die gemaakt was van "magic mushrooms".
Moet je anders de Telegraaf-link openen en dan z'n foto openen. Daar staat het Engelse verhaal
En dat verhaal was de basis van het verbodquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:22 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ah, zoals in Nederland die man die zijn hond vilde toen ook heeft gedaan. Waarna later onderzoek uitwees dat hij helemaal geen paddo's had gebruikt en gewoon psychotisch was. Waar vervolgens geen enkele krant melding van maakte.
Zie de te late ninja-editquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En dat verhaal was de basis van het verbod
Samen met het verhaal van dat meisje die zelfmoord had gepleegd, die ging eerst flink zuipen om vervolgens stomdronken in een onvertrouwde omgeving te trippen op paddo's.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En dat verhaal was de basis van het verbod
Al was het wel onder invloed van paddo's, naar mijn mening ben je nog altijd verantwoordelijk voor je eigen daden. Dus ook voor hoeveel paddo's je naar binnen werkt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:22 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ah, zoals in Nederland die man die zijn hond vilde toen ook heeft gedaan. Waarna later onderzoek uitwees dat hij helemaal geen paddo's had gebruikt en gewoon psychotisch was. Waar vervolgens geen enkele krant melding van maakte. Maar waar ondertussen wel een paddoverbod op gebaseerd werd.
bovendien wil ik de cijfers weleens weten mbt alcohol, onbegrijpelijk dat dat nog niet illegaal is in dit landquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:32 schreef Keltie het volgende:
[..]
Al was het wel onder invloed van paddo's, naar mijn mening ben je nog altijd verantwoordelijk voor je eigen daden. Dus ook voor hoeveel paddo's je naar binnen werkt.
Dat ben ik geheel met je eens. Het zijn Klink en Hirsch Ballin die nog overtuigd moeten wordenquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:32 schreef Keltie het volgende:
[..]
Al was het wel onder invloed van paddo's, naar mijn mening ben je nog altijd verantwoordelijk voor je eigen daden. Dus ook voor hoeveel paddo's je naar binnen werkt.
Dus jij vindt dat er ook iets mis is met mij?quote:
Ja, maar dat vind ik al een tijdje en dat staat verder los van je hobbies.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:25 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat er ook iets mis is met mij?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, maar dat vind ik al een tijdje en dat staat verder los van je hobbies.
Was ook het eerste waar ik aan dachtquote:
Die vriend moet wel netjes hebben stilgezeten, anders lukt zoiets toch nooit. Zou hij zijn vastgebonden, waren het de paddo's die hem verdoofden? Vragen, vragen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:27 schreef zoalshetis het volgende:
bij hart uitrukken denk ik meer aan iemand die dwars door de huid heen een hart uitrukt. maar nee, hij had de borstkas eerst keurig opengesneden. sof.
Ik denk dat het een schok voor ze zal zijn dat paddos uberhaupt bestaan in de VS. Ze zijn daar toch verboden? Hoe kan dat dan?quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:59 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dat ben ik geheel met je eens. Het zijn Klink en Hirsch Ballin die nog overtuigd moeten worden
Dan weten we dat het om een zwakbegaafde gaat. Mma-fanboyz , kom er maar in.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:15 schreef Muridae het volgende:
Snap echt niet waarom zn MMA "carriere" genoemd moest worden.
De beste kerel had maar liefst een wedstrijd gevochten.
Pics van de scandinabische jongen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:53 schreef killjoykillkiller het volgende:
Kooivechten verbieden! rabble rabble rabble.
Krijg er een beetje hetzelfde gevoel bij als die (scandinavische?) jongen die zichzelf onthoofde met een kettingzaag. Zo bruut (niet als in cool). Dit was onder invloed dus de kettingzaag is net ff bruter.
Ze groeien gewoon in de natuur hoor, iedereen die er verstand van heeft kan ze plukken en eten.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:36 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ik denk dat het een schok voor ze zal zijn dat paddos uberhaupt bestaan in de VS. Ze zijn daar toch verboden? Hoe kan dat dan?
Wat een baas dan, ofniet ?quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:53 schreef killjoykillkiller het volgende:
Kooivechten verbieden! rabble rabble rabble.
Krijg er een beetje hetzelfde gevoel bij als die (scandinavische?) jongen die zichzelf onthoofde met een kettingzaag. Zo bruut (niet als in cool). Dit was onder invloed dus de kettingzaag is net ff bruter.
Waaaatttttt? Schandalig! Het wordt tijd om de natuur te verbieden.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:55 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ze groeien gewoon in de natuur hoor, iedereen die er verstand van heeft kan ze plukken en eten.
Eet smakelijk!
Ja, bizar. We zien hier duidelijk dat een verbod ervoor zorgt dat dit soort taferelen niet meer plaatsvinden.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:22 schreef Izaag het volgende:
En dan zijn er nog altijd lui in Nederland te vinden die drugs willen legaliseren.
Want als je drugs verbiedt komt dit niet voor? Drugs zijn toch verboden?quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:22 schreef Izaag het volgende:
En dan zijn er nog altijd lui in Nederland te vinden die drugs willen legaliseren.
Paddos zijn een gevaar voor de samenleving! Verbied de natuur! God heeft het zo gewild!quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:29 schreef Rivalo het volgende:
En natuurlijk kwam het allemaal omdat hij paddo's gebruikte.
Natuurlijk niet omdat hij kooivechter is of omdat hij misschien psychisch niet helemaal in orde was.
Nee het waren de paddo's
Paddo's zijn slecht net zoals gewelddadige videogames.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh niet?quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:54 schreef WhateverWhatever het volgende:
Je kan Paddo`s of Wiet niet verbieden, het is een natuurproduct en groeit gewoon in de vrije natuur..
M-m-must... resist...... nngggg..quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:36 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dan weten we dat het om een zwakbegaafde gaat. Mma-fanboyz , kom er maar in.
quote:On April 10, 2002, 25-year-old Singleton murdered Tynisha Ysais in her Los Angeles, California, apartment.[3] Her boyfriend Thomas Moore testified that he and Singleton spent the evening prior to the murder smoking PCP.
The victim was found in her apartment by her friend Alisa Allen. Her chest had been torn open and a three-inch blade was found broken off in her shoulder blade. Tooth marks were found on her face and on her lungs, which had been torn from her chest. Eyewitnesses reported that when Singleton was picked up by police, he was naked, covered in blood, standing in the middle of the street and staring at the sky. A medical examination performed shortly after his capture found human flesh in his stomach which was not his own.[1]
On November 7, 2003, Singleton was sentenced to life in prison.[3] He had been convicted of murder and aggravated mayhem the previous June after pleading not guilty by reason of insanity at the time of the murder. The court ruled that his intoxication and claimed insanity were not satisfactory reasons for committing the crime.
Verbied geboorte, iedereen gaat daar dood aanquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:49 schreef fs180 het volgende:
[..]
Paddos zijn een gevaar voor de samenleving! Verbied de natuur! God heeft het zo gewild!
Ik ben niet doodgegaan door mijn geboorte hoor.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:18 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Verbied geboorte, iedereen gaat daar dood aan
Dat komt nog welquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:21 schreef arucard het volgende:
[..]
Ik ben niet doodgegaan door mijn geboorte hoor.
ja het is een sluipmoordenaar, net als teer en alcohol.quote:
Gelukkig kunnen we coke snuiven en eeuwig leven!quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja het is een sluipmoordenaar, net als teer en alcohol.
Logischquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:29 schreef eNGine10 het volgende:
Terecht lijkt me. Die vriend was bezeten door de duivel he.
Paddo's zijn inderdaad de katalysator van agressiequote:Op woensdag 2 juni 2010 18:43 schreef zoalshetis het volgende:
ik geloof best dat je met hallucinerende middelen tot zoiets in staat bent. wel kut uit je roes komen natuurlijk.
quote:The body had had the majority of its face removed, and an 18-inch incision in its chest cavity. Lee said that he did not attempt first aid because he could see the man was dead.
quote:An eyeball was resting in the middle of the room, according to the statement.
Da's wel een aardig bloederig avontuur geweest dus.. en dat allemaal door 'paddo-thee'.quote:Powell's death certificate reads that he died from having his heart removed while he was still alive, causing him to bleed to death.
Ik ga dan meestal naar bed. Ik ben nog nooit naakt en onder het bloed wakker geworden naast een zwaar verminkte maat van mequote:Op donderdag 3 juni 2010 09:25 schreef F2tB het volgende:
Ach, die Amerikanen zijn niets gewend qua drugs of drank of iets dergelijks
Toen je zei van dat wakker worden, moest ik denken aan dat stukje van Beerfestquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:10 schreef Case4 het volgende:
[..]
Ik ga dan meestal naar bed. Ik ben nog nooit naakt en onder het bloed wakker geworden naast een zwaar verminkte maat van me
Sowieso.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:32 schreef Keltie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:22 schreef Izaag het volgende:
Precies, de meeste mensen kunnen hum linkerarm nieteens meer vinden en deze man doet even een autopsie op zijn vriendquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:15 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Sowieso.
Iedereen die een echt stevige psylocibine trip heeft meegemaakt weet dat je dan eeeeeecht niet meer in staat bent tot fysieke handelingen complexer dan je tenen bewegen.
Ik lach om dit soort sensatieverhalen en demonisering (see what I did there?) maar tegelijkertijd vind ik het oh zo zonde dat veel mensen dit weer meenemen als waarheid en zoiets moois als trippen gaan vrezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |