SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of niet?
Geil hequote:
Ik gok om aan te geven dat het geen klein/iel/slap mannetje betreft.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:28 schreef Disorder het volgende:
Wat heeft zijn sportieve achtergrond er mee te maken?
Hoezo? Kick jij op homoachtige SM en martelpraktijken ofzo?quote:
Ik denk eerder om de sensatie. Wat zijn journalisten toch walgelijk.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik gok om aan te geven dat het geen klein/iel/slap mannetje betreft.
Net zoals dat artikel laatst over een primeur van een kooigevecht in Nederland. Stond erin dat bijten, aan de haren trekken en in het kruis schoppen toegestaan is.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:47 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik denk eerder om de sensatie. Wat zijn journalisten toch walgelijk.
Dan staat er ditquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:18 schreef WhateverWhatever het volgende:
De lichaamsdelen van het slachtoffer lagen verspreid door de hele kamer. Dat meldt de Britse krant The Telegraph.
Dus wat is het nou? Lagen de stukken door de kamer of lagen ze in de open haard?quote:Vervolgens gooide hij het hart, samen met enkele andere organen dat hij uit het lichaam van Powell had verwijderd, in het vuur uit angst dat ook de lichaamsdelen 'bezeten' zouden zijn.
Hoe weten zij dat nou weer?quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:18 schreef WhateverWhatever het volgende:
Volgens de politie was de kooivechter onder invloed van paddo's
Kooivechtersquote:
Inderdaad, net als al die berichten waarin vermeld staat dat het om Marokkanen gaatquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:47 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik denk eerder om de sensatie. Wat zijn journalisten toch walgelijk.
Niets, het gaat om de combinatiequote:
Omdat'ie aan heeft gegeven thee gedronken te hebben die gemaakt was van "magic mushrooms".quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:01 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Hoe weten zij dat nou weer?
Wel een heel luguber verhaal trouwens.
Ah, zoals in Nederland die man die zijn hond vilde toen ook heeft gedaan. Waarna later onderzoek uitwees dat hij helemaal geen paddo's had gebruikt en gewoon psychotisch was. Waar vervolgens geen enkele krant melding van maakte. Maar waar ondertussen wel een paddoverbod op gebaseerd werd.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:15 schreef Keltie het volgende:
[..]
Omdat'ie aan heeft gegeven thee gedronken te hebben die gemaakt was van "magic mushrooms".
Moet je anders de Telegraaf-link openen en dan z'n foto openen. Daar staat het Engelse verhaal
En dat verhaal was de basis van het verbodquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:22 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ah, zoals in Nederland die man die zijn hond vilde toen ook heeft gedaan. Waarna later onderzoek uitwees dat hij helemaal geen paddo's had gebruikt en gewoon psychotisch was. Waar vervolgens geen enkele krant melding van maakte.
Zie de te late ninja-editquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En dat verhaal was de basis van het verbod
Samen met het verhaal van dat meisje die zelfmoord had gepleegd, die ging eerst flink zuipen om vervolgens stomdronken in een onvertrouwde omgeving te trippen op paddo's.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En dat verhaal was de basis van het verbod
Al was het wel onder invloed van paddo's, naar mijn mening ben je nog altijd verantwoordelijk voor je eigen daden. Dus ook voor hoeveel paddo's je naar binnen werkt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:22 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ah, zoals in Nederland die man die zijn hond vilde toen ook heeft gedaan. Waarna later onderzoek uitwees dat hij helemaal geen paddo's had gebruikt en gewoon psychotisch was. Waar vervolgens geen enkele krant melding van maakte. Maar waar ondertussen wel een paddoverbod op gebaseerd werd.
bovendien wil ik de cijfers weleens weten mbt alcohol, onbegrijpelijk dat dat nog niet illegaal is in dit landquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:32 schreef Keltie het volgende:
[..]
Al was het wel onder invloed van paddo's, naar mijn mening ben je nog altijd verantwoordelijk voor je eigen daden. Dus ook voor hoeveel paddo's je naar binnen werkt.
Dat ben ik geheel met je eens. Het zijn Klink en Hirsch Ballin die nog overtuigd moeten wordenquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:32 schreef Keltie het volgende:
[..]
Al was het wel onder invloed van paddo's, naar mijn mening ben je nog altijd verantwoordelijk voor je eigen daden. Dus ook voor hoeveel paddo's je naar binnen werkt.
Dus jij vindt dat er ook iets mis is met mij?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |