Ja, maar dat vind ik al een tijdje en dat staat verder los van je hobbies.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:25 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat er ook iets mis is met mij?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, maar dat vind ik al een tijdje en dat staat verder los van je hobbies.
Was ook het eerste waar ik aan dachtquote:
Die vriend moet wel netjes hebben stilgezeten, anders lukt zoiets toch nooit. Zou hij zijn vastgebonden, waren het de paddo's die hem verdoofden? Vragen, vragen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:27 schreef zoalshetis het volgende:
bij hart uitrukken denk ik meer aan iemand die dwars door de huid heen een hart uitrukt. maar nee, hij had de borstkas eerst keurig opengesneden. sof.
Ik denk dat het een schok voor ze zal zijn dat paddos uberhaupt bestaan in de VS. Ze zijn daar toch verboden? Hoe kan dat dan?quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:59 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dat ben ik geheel met je eens. Het zijn Klink en Hirsch Ballin die nog overtuigd moeten worden
Dan weten we dat het om een zwakbegaafde gaat. Mma-fanboyz , kom er maar in.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:15 schreef Muridae het volgende:
Snap echt niet waarom zn MMA "carriere" genoemd moest worden.
De beste kerel had maar liefst een wedstrijd gevochten.
Pics van de scandinabische jongen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:53 schreef killjoykillkiller het volgende:
Kooivechten verbieden! rabble rabble rabble.
Krijg er een beetje hetzelfde gevoel bij als die (scandinavische?) jongen die zichzelf onthoofde met een kettingzaag. Zo bruut (niet als in cool). Dit was onder invloed dus de kettingzaag is net ff bruter.
Ze groeien gewoon in de natuur hoor, iedereen die er verstand van heeft kan ze plukken en eten.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:36 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ik denk dat het een schok voor ze zal zijn dat paddos uberhaupt bestaan in de VS. Ze zijn daar toch verboden? Hoe kan dat dan?
Wat een baas dan, ofniet ?quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:53 schreef killjoykillkiller het volgende:
Kooivechten verbieden! rabble rabble rabble.
Krijg er een beetje hetzelfde gevoel bij als die (scandinavische?) jongen die zichzelf onthoofde met een kettingzaag. Zo bruut (niet als in cool). Dit was onder invloed dus de kettingzaag is net ff bruter.
Waaaatttttt? Schandalig! Het wordt tijd om de natuur te verbieden.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:55 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ze groeien gewoon in de natuur hoor, iedereen die er verstand van heeft kan ze plukken en eten.
Eet smakelijk!
Ja, bizar. We zien hier duidelijk dat een verbod ervoor zorgt dat dit soort taferelen niet meer plaatsvinden.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:22 schreef Izaag het volgende:
En dan zijn er nog altijd lui in Nederland te vinden die drugs willen legaliseren.
Want als je drugs verbiedt komt dit niet voor? Drugs zijn toch verboden?quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:22 schreef Izaag het volgende:
En dan zijn er nog altijd lui in Nederland te vinden die drugs willen legaliseren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |