abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82279931
De kapper was ook zijn dealer zeker.
pi_82279988
De TT deed me denken aan indiana jones.
pi_82281042
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 13:10 schreef Case4 het volgende:

[..]

Ik ga dan meestal naar bed. Ik ben nog nooit naakt en onder het bloed wakker geworden naast een zwaar verminkte maat van me
Toen je zei van dat wakker worden, moest ik denken aan dat stukje van Beerfest Dat die Barry naakt wakker word naast een dode ree en zegt:"Not again.."
Bassline, Hard time, Rockin' Hardstyle rhymes, Rough beat, Pitch the speed, Give us everything we need. Press 'em up, To the club, No one ever let it stop, Pump this track, We'll attack, Bouncing bouncing.. Front to back!
pi_82282398
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 13:32 schreef Keltie het volgende:

[..]

Al was het wel onder invloed van paddo's, naar mijn mening ben je nog altijd verantwoordelijk voor je eigen daden. Dus ook voor hoeveel paddo's je naar binnen werkt.
Sowieso.
Iedereen die een echt stevige psylocibine trip heeft meegemaakt weet dat je dan eeeeeecht niet meer in staat bent tot fysieke handelingen complexer dan je tenen bewegen.
Ik lach om dit soort sensatieverhalen en demonisering (see what I did there?) maar tegelijkertijd vind ik het oh zo zonde dat veel mensen dit weer meenemen als waarheid en zoiets moois als trippen gaan vrezen.
pi_82283669
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:22 schreef Izaag het volgende:
En dan zijn er nog altijd lui in Nederland te vinden die drugs willen legaliseren.
  donderdag 3 juni 2010 @ 14:53:16 #106
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_82283877
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 14:15 schreef Vengerr het volgende:

[..]

Sowieso.
Iedereen die een echt stevige psylocibine trip heeft meegemaakt weet dat je dan eeeeeecht niet meer in staat bent tot fysieke handelingen complexer dan je tenen bewegen.
Ik lach om dit soort sensatieverhalen en demonisering (see what I did there?) maar tegelijkertijd vind ik het oh zo zonde dat veel mensen dit weer meenemen als waarheid en zoiets moois als trippen gaan vrezen.
Precies, de meeste mensen kunnen hum linkerarm nieteens meer vinden en deze man doet even een autopsie op zijn vriend
  Trouwste user 2022 donderdag 3 juni 2010 @ 16:27:15 #107
7889 tong80
Spleenheup
pi_82288227
Ik denk niet dat ze hem veel zullen pesten in de gevangenis.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')