Nou, we kunnen het Matthijs wel nageven dat hij een echte, weliswaar koppige, doorzetter is.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:05 schreef Cassandra87 het volgende:
daaro0m, ik bedoelde t letterlijk, niet alle mannen hebben zo erg veel behoefte aan duidelijkheid. Niet zoveel als Matthijs.
En ik kan mij voorstellen dat de vrouw uit gaat van de gemiddelde man (die dus ook na 3 keer 'afwijzen' zoiets heeft van, bekijk t maar muts)
Ik vind zo'n programma als undercover in Nederland goed, daar komen onrecht en kwade dingen aan het licht en dat mensen daarin worden gestopt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:35 schreef OpperTokkie het volgende:
[..]
OMG dit had ik dus even over het hoofd gezien![]()
TS hoe oud zijn die meisjes eigenlijk waar je een vertrouwensband mee aan het opbouwen bent?
Zien we je wellicht binnenkort bij:
[ afbeelding ]
')
Nee, maar hij maakt het op bepaalde momenten er ook zelf naar.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:27 schreef Cassandra87 het volgende:
En toch vind ik t sneu, Matthijs is ook gewoon een mens die een dergelijke behandeling niet verdient. Jammer dat sommige mensen zo met een ander omgaan.
Maat matthijs ik zou maar niet al te erg blijven vragen om een reden.
Je begrijpt uiteraard dat je nu voeding geeft aan het hele 'matthijs is zielig'-beeld.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:27 schreef Cassandra87 het volgende:
En toch vind ik t sneu, Matthijs is ook gewoon een mens die een dergelijke behandeling niet verdient. Jammer dat sommige mensen zo met een ander omgaan.
Dat geloof ik graag en dat is ieders goed rechtquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:38 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je begrijpt uiteraard dat je nu voeding geeft aan het hele 'matthijs is zielig'-beeld.
De communicatie is op Fok natuurlijk tamelijk hard, en zo'n christen-fundi werkt als een rode lap. Bovendien: hij lijkt niet erg veel met kritiek te doen. Als je niet zegt wat hij wil horen dan praat je tegen een muur en daar wordt men opstandig van.
Bij jou valt dat heel erg mee, omdat je wel voor rede vatbaar bent. Je komt niet zo wereldvreemd over.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat geloof ik graag en dat is ieders goed rechtHet is ook mijn recht om te besluiten om níet opstandig te doen
Al zal dat ook wel als een rode lap werken
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:59 schreef PlasticTreePecker het volgende:
Ik heb het hele topic gelezen, en echt, bravo voor het niveau hier op FOK!. Jullie mogen trots zijn. Stelletje lapzwanzen. Negen van de tien replies hier in het topic zijn trollreacties of reacties waar de TS niets aan heeft. Ga jezelf in een hoekje schamen zeg.
misschien stijgt het niveau wat als jij weggaatquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:59 schreef PlasticTreePecker het volgende:
Ik heb het hele topic gelezen, en echt, bravo voor het niveau hier op FOK!. Jullie mogen trots zijn. Stelletje lapzwanzen. Negen van de tien replies hier in het topic zijn trollreacties of reacties waar de TS niets aan heeft. Ga jezelf in een hoekje schamen zeg.
Te snel, te gretig.. Zodra ze de indruk krijgen dat je wanhopig bent of het doel van die leuke, begrijpende gesprekken was een ontmoeting te regelen, ben je een creep en rennen ze weg..quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:58 schreef matthijs.. het volgende:
Het gaat over het volgende, ik heb al een tijd contact met verschillende dames via msn en ik wil ze helpen en luisteren naar wat ze zeggen. Wat ik wel positief vind is dat ze dingen in vertrouwen vertellen en dat blijft ook tussen ons. Maar zo gauw ik een voorstel doe om af te spreken, kunnen ze niet of wordt er niks meer gezegd.
Als jij echt christelijk bent mag jij daar heul niet om lachen.quote:
Ik heb een vraag gesteld. Jij bent toch autist of iets in die richting?quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:54 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Ik vind zo'n programma als undercover in Nederland goed, daar komen onrecht en kwade dingen aan het licht en dat mensen daarin worden gestopt.
Ik vind dat je anderen niet in hun waarde laat.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, maar hij maakt het op bepaalde momenten er ook zelf naar.
Ik vind dat je is een keer goed moet neuken Matthijs..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:58 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Ik vind dat je anderen niet in hun waarde laat.
Vermoed dat je daar geen reactie op gaat krijgen..quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:45 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik heb een vraag gesteld. Jij bent toch autist of iets in die richting?
Komt: 'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet' ook uit de bijbel?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:44 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar een ding vind ik wel typisch.
Als een vrouw niet duidelijk zegt waarom ze niet wilt afspreken is het heibel.
Maar als Matthijs geen antwoord wilt geven negeert hij het gewoon. Beetje hypocriet.
Ik vind dat je een hypocriet bent.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:58 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Ik vind dat je anderen niet in hun waarde laat.
Jawel hoor, het is alleen zo dat de meeste mannen geleerd hebben hoe om te gaan met het feit dat vrouwen graag vaag doen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:34 schreef Cassandra87 het volgende:
Ach lieve matthijs t is allemaal zo oneerlijk. Maar weet je, de meeste mannen hebben niet zo érg veel behoefte aan duidelijkheid. Algemeen feit dat vrouwen om de hete brei heen draaien, en de meeste mannen kunnen daarop anticiperen en zeker na meerdere stille hints. En misschien dat vrouwen je gewoon niet willen kwetsen.
Het is dat je zo ver weg woont, anders had je van mij een vriendschappelijke knuffel gekregen
Dat komt uit het humanisme, in de bijbel staat iets anders.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Komt: 'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet' ook uit de bijbel?
blijf je nou lastige vragen omzeilen en negeren... je lijkt wel een wijfquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:54 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Dat komt uit het humanisme, in de bijbel staat iets anders.
wie zwijgt stemt toequote:Op donderdag 3 juni 2010 20:45 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik heb een vraag gesteld. Jij bent toch autist of iets in die richting?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |