abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 juni 2010 @ 10:48:18 #51
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_82225765
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 10:33 schreef Sjeen het volgende:
Vrouwen willen alleen maar hun sores vertellen, dan zijn ze het kwijt. Mannen denken in oplossingen, maar daar zit de gemiddelde vrouw niet op te wachten
. Fijn om te weten, bedankt .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 2 juni 2010 @ 10:50:08 #52
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_82225823
quote:
Het meest belangrijke in mijn leven is de levende relatie met Jezus Christus
BTW, vrouwen zijn maar vrouwen. Jij hebt een dieper inzicht TS. Houd dit vast
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 2 juni 2010 @ 10:50:47 #53
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_82225843
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 10:33 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Vrouwen willen alleen maar hun sores vertellen, dan zijn ze het kwijt. Mannen denken in oplossingen, maar daar zit de gemiddelde vrouw niet op te wachten
[..]

Klopt als een hart.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 2 juni 2010 @ 10:50:52 #54
305588 SuperheldG
Blablabloedblaar
pi_82225851
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 10:47 schreef matthijs.. het volgende:

[..]

Ik denk dus een band op te bouwen, maar voor de dames is dat niet zo.
"God" is niet zo gul geweest met het uitdelen van vlotjes merk ik...

Probeer is wat anders:

Meisje: "ik wordt altijd maar gebruikt door jongens, weeheee! ":'(
Matthijs:"Oh echt?? neuken?"
pi_82226050
Een vertrouwensband via msn opbouwen is nou maar eenmaal heel moeilijk. Ik vind het ook heel fijn om tegen een of andere dude die ik via FOK! op msn heb mijn sores neer te storten en daarna weer lekker verder met mijn leven - en vriendje - te gaan. MSN is gewoon om contacten te onderhouden met vrienden die ver weg wonen, troep voor school te regelen met je klasgenoten of lullen met mensen die je niet kent.

Op msn gaat alles een stuk gemakkelijker en in het echte leven is dat gewoon niet zo. Deal with it. Ga de kroeg in en leer daar vrouwen kennen, dat is alles wat ik je mee kan geven.
pi_82226080
Op msn vrouwen helpen? Echte volwassen vrouwen of meisjes van 16 ofzo?
5 Ferrari's op videoband!
  woensdag 2 juni 2010 @ 11:00:16 #57
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_82226226
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 10:56 schreef Heroinjunk het volgende:
Een vertrouwensband via msn opbouwen is nou maar eenmaal heel moeilijk. Ik vind het ook heel fijn om tegen een of andere dude die ik via FOK! op msn heb mijn sores neer te storten en daarna weer lekker verder met mijn leven - en vriendje - te gaan. MSN is gewoon om contacten te onderhouden met vrienden die ver weg wonen, troep voor school te regelen met je klasgenoten of lullen met mensen die je niet kent.

Op msn gaat alles een stuk gemakkelijker en in het echte leven is dat gewoon niet zo. Deal with it. Ga de kroeg in en leer daar vrouwen kennen, dat is alles wat ik je mee kan geven.
Zou je ook een jongen heel persoonlijke dingen vertellen op msn en dan niet willen afspreken.
  woensdag 2 juni 2010 @ 11:01:32 #58
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_82226288
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 11:00 schreef matthijs.. het volgende:

[..]

Zou je ook een jongen heel persoonlijke dingen vertellen op msn en dan niet willen afspreken.
Afstand bewaren!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 2 juni 2010 @ 11:04:37 #59
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_82226415
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 10:34 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Over het algemeen wel hoor... maar ik heb geen flauw idee of jij daartoe in staat bent.
Waarom denk je niet?
  woensdag 2 juni 2010 @ 11:33:21 #60
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_82227510
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 10:56 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Op msn vrouwen helpen? Echte volwassen vrouwen of meisjes van 16 ofzo?
Er zijn vrouwen bij die dingen in vertrouwen vertellen, waar ik geen relatie mee wil, maar wel eens zou willen zien. Ik heb ook gehad dat ik iemand op een datingsite heb leren kennen, ze vertelt me allerlei persoonlijke dingen maar wil niet afspreken. Misschien wordt de situatie zo wat duidelijker.
  woensdag 2 juni 2010 @ 11:35:15 #61
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_82227582
Je hebt teveel verwachtingen matthijs.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_82227590
quote:
Het meest belangrijke in mijn leven is de levende relatie met Jezus christus
OMG dit had ik dus even over het hoofd gezien

TS hoe oud zijn die meisjes eigenlijk waar je een vertrouwensband mee aan het opbouwen bent?

Zien we je wellicht binnenkort bij:

Met de titel "kerkpedo actief op internet"
Win een iPad, BlackBerry of iPhone! Kras hier ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ met een sleutel of ander scherp voorwerp.
  woensdag 2 juni 2010 @ 11:42:38 #63
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_82227906
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 11:35 schreef OpperTokkie het volgende:

[..]

OMG dit had ik dus even over het hoofd gezien

TS hoe oud zijn die meisjes eigenlijk waar je een vertrouwensband mee aan het opbouwen bent?

Zien we je wellicht binnenkort bij:

[ afbeelding ]

Met de titel "kerkpedo actief op internet"
Ik val niet op jonge meisjes.
pi_82228370
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 11:42 schreef matthijs.. het volgende:

[..]

Ik val niet op jonge meisjes.
Tussen de 11 en 16 mag het ook niet hoor
Win een iPad, BlackBerry of iPhone! Kras hier ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ met een sleutel of ander scherp voorwerp.
pi_82229509
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 11:54 schreef OpperTokkie het volgende:

[..]

Tussen de 11 en 16 mag het ook niet hoor
Godskolere, er zijn toch genoeg meiden? Ga naar buiten, ga uit, weet ik veel en zoek een leuke meid. Je vindt er hopelijk wel een (ga niet tegen haar aanpraten over hoe je haar kunt helpen, want anders lukt het alsnog niet). Die vrouwen willen even hun verhaal kwijt en dat kan bij jou. Maar daarmee plaats je jezelf (niet bij alle vrouwen hoor, maar bij het merendeel wel) linea recta in de friendzone, i.e. geen datingmateriaal.

De vrouwen van tegenwoordig zijn het niet gewend, een man die naar ze luistert. Als dit dus wel zo is..zul je ze juist afstoten.

Maar mijn advies: get over yourself. Alleen dan zal het je lukken om een meisje te vinden, want ik denk dat je, als ik kijk naar hoe de situatie is, daar nu niet toe in staat bent.

Even off-topic: Ik ben zelf een vrouw die van een man eist dat hij ook naar mij luistert anders mag hij opzouten, maar goed.
pi_82229565
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 10:21 schreef matthijs.. het volgende:

[..]

Uit naastenliefde,
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_82229640
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 12:21 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Ach kom..het is toch goed om te weten dat er nog goede mensen op deze wereld zijn?
pi_82229741
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 12:20 schreef xBlossomx het volgende:

[..]

Godskolere, er zijn toch genoeg meiden? Ga naar buiten, ga uit, weet ik veel en zoek een leuke meid. Je vindt er hopelijk wel een (ga niet tegen haar aanpraten over hoe je haar kunt helpen, want anders lukt het alsnog niet). Die vrouwen willen even hun verhaal kwijt en dat kan bij jou. Maar daarmee plaats je jezelf (niet bij alle vrouwen hoor, maar bij het merendeel wel) linea recta in de friendzone, i.e. geen datingmateriaal.

De vrouwen van tegenwoordig zijn het niet gewend, een man die naar ze luistert. Als dit dus wel zo is..zul je ze juist afstoten.

Maar mijn advies: get over yourself. Alleen dan zal het je lukken om een meisje te vinden, want ik denk dat je, als ik kijk naar hoe de situatie is, daar nu niet toe in staat bent.

Even off-topic: Ik ben zelf een vrouw die van een man eist dat hij ook naar mij luistert anders mag hij opzouten, maar goed.
Waarom quote je mij dan???

Ik heb dat probleem niet
pi_82229746
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 11:33 schreef matthijs.. het volgende:

[..]

Er zijn vrouwen bij die dingen in vertrouwen vertellen, waar ik geen relatie mee wil, maar wel eens zou willen zien. Ik heb ook gehad dat ik iemand op een datingsite heb leren kennen, ze vertelt me allerlei persoonlijke dingen maar wil niet afspreken. Misschien wordt de situatie zo wat duidelijker.
Vrouwen moeten een klik met je hebben. En ze moeten het op je kunnen.
Als jij net zo lult als hier (dus stichtelijke woorden gelardeerd met een scala aan bijbelteksten) dan kan ik me voorstellen dat ze zoiets hebben van:
  woensdag 2 juni 2010 @ 12:27:25 #70
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_82229822
TS krijgt 1000x hetzelfde advies/antwoord maar wil er niks mee doen omdat ie koppig is. Waarom steken jullie hier nog tijd in
pi_82229861
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 12:25 schreef OpperTokkie het volgende:

[..]

Waarom quote je mij dan???

Ik heb dat probleem niet
Oeps foutje.
  woensdag 2 juni 2010 @ 13:02:20 #72
273325 matthijs..
gereddoorJezus
pi_82231313
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 12:20 schreef xBlossomx het volgende:

[..]

Ik ben het er niet mee eens, ik denk namelijk dat de meeste vrouwen wel een man willen die luistert.
Dan moet het ergens anders aan liggen denk ik.
Verklaar waarom ik daar niet in staat ben?
pi_82231473
Je bent lelijk. Friendszone.
pi_82231506
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 13:02 schreef matthijs.. het volgende:

[..]

Ik ben het er niet mee eens, ik denk namelijk dat de meeste vrouwen wel een man willen die luistert.
Omdat je met je bijbelteksten geen sex-appeal genereert. Dan gaan vrouwen je zien als praatpaal.
pi_82231563
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 13:02 schreef matthijs.. het volgende:

[..]

Vandaar dat je tactiek tot op heden zoveel succes heeft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')