Je bent een makkelijke praatpaal, that's it!quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:02 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Mijn vraag is, wat is er aan de hand?
Van die onzekerheid merk ik niet veel van vrouwen, in ieder geval niet naar mij toe. Ik vind de antwoorden die Laydina gaf wel verhelderend.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:51 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Een vrouw die haar spontaniteit gebruikt en het initiatief neemt om jou te helpen?Het zijn voornamelijk de vrouwen die onzeker zijn. En serieus initiatief nemen is meestal de taak van de man, niet die van de vrouw.
Aan de ene kant wil ik graag luisteren als ze me dingen in vertrouwen vertellen, maar omdat ik ook een verlangen heb naar een relatie, ben ik misschien niet de juiste persoon ervoor.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je bent een makkelijke praatpaal, that's it!
Dat zijn nou vrouwen.. die geven niet rechtstreeks antwoord. Ze wil dan gewoon niet afspreken. De eerste paar keer kan ze je afpoeieren met dat ze geen tijd heeft (druk druk druk), maar als je dan door blijft vragen.. Gaat ze je ten eerste irritant vinden (waardoor je nog eens minder kans maakt) en ten tweede wou ze al niet afspreken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:54 schreef matthijs.. het volgende:
Maar stel degene zegt geen tijd te hebben en andere keren als je wilt afspreken ook niet. Als je dan vraagt waarom degene niet wil afspreken, krijg ik geen antwoord.
Dat soort dingen doe ik ook wel, maar dat staat los van eventuele onzekerheid, dat heeft te maken met klik en gezelligheid en evt aanhankelijkheid van die persoon.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:45 schreef matthijs.. het volgende:
Ik denk dat een echte vrouw door die onzekerheid heenkijkt en haar spontaniteit gebruikt om te helpen.
Even het egoistische aan de kant en ik heb het gelukkig meegemaak met een getrouwde vrouw die spontaan is en zelf het initiatief in dingen nam, zoals op het laatst waar ik was geweest arm om me heen slaan, knuffel geven en foto maken.
Dan heb ik liever dat ze zeggen dat ze niet willen afspreken, weet ik tenminste waar ik aantoe ben.quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:18 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat zijn nou vrouwen.. die geven niet rechtstreeks antwoord. Ze wil dan gewoon niet afspreken. De eerste paar keer kan ze je afpoeieren met dat ze geen tijd heeft (druk druk druk), maar als je dan door blijft vragen.. Gaat ze je ten eerste irritant vinden (waardoor je nog eens minder kans maakt) en ten tweede wou ze al niet afspreken.
[..]
Dat soort dingen doe ik ook wel, maar dat staat los van eventuele onzekerheid, dat heeft te maken met klik en gezelligheid en evt aanhankelijkheid van die persoon.
(natuurlijk doen onzekere/verlegen personen het misschien minder snel). Maar dat doen ze vaak ook alleen maar uit eigen belang. Omdat zij graag wil knuffelen. En dat zal je ook niet snel op een eerste ontmoeting zien.
Quote voor het nageslacht.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:26 schreef matthijs.. het volgende:
Ik vind zelf, dat vrouwen iets al heel snel als stalken zien. Is mijn ervaring.
En dat doen vrouwen niet, omdat ze je niet willen kwetsen. Dat ze daardoor af en toe moeilijke situaties creëren nemen ze op de koop toe.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:20 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Dan heb ik liever dat ze zeggen dat ze niet willen afspreken, weet ik tenminste waar ik aantoe ben.
Echt wel.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:34 schreef Cassandra87 het volgende:
Ach lieve matthijs t is allemaal zo oneerlijk. Maar weet je, de meeste mannen hebben niet zo érg veel behoefte aan duidelijkheid. Algemeen feit dat vrouwen om de hete brei heen draaien, en de meeste mannen kunnen daarop anticiperen en zeker na meerdere stille hints. En misschien dat vrouwen je gewoon niet willen kwetsen.
Het is dat je zo ver weg woont, anders had je van mij een vriendschappelijke knuffel gekregen
Zeusje er staat, de mééste mannen, niet zo érg veel.quote:
Ik waardeer de vriendschapknuffel.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:34 schreef Cassandra87 het volgende:
Ach lieve matthijs t is allemaal zo oneerlijk. Maar weet je, de meeste mannen hebben niet zo érg veel behoefte aan duidelijkheid. Algemeen feit dat vrouwen om de hete brei heen draaien, en de meeste mannen kunnen daarop anticiperen en zeker na meerdere stille hints. En misschien dat vrouwen je gewoon niet willen kwetsen.
Het is dat je zo ver weg woont, anders had je van mij een vriendschappelijke knuffel gekregen
welkom in de mystieke wereld die vrouw heetquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:22 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Ik waardeer de vriendschapknuffel.
Voor mij is dat lastig als vrouwen stille hints geven en het zou voor mij duidelijk worden, als vrouwen niet om de hete brei heendraaien.
Laten we niet om de hete brei heendraaien, Matthijs.. Je wilt gewoon neuken he? gewoon lekker zo'n heilige gleuf in je handen. Gewoon zo'n meisje in de naam van de heilige maria keihard in d'r kont neuken. Dat wil je he matthijs? Sluwe tijgert! Nou je bent niks anders als Jezus hoor, die neukte ook iedereen uit dat verzonnen dikke boek op je nachtkastje!quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:22 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Ik waardeer de vriendschapknuffel.
Voor mij is dat lastig als vrouwen stille hints geven en het zou voor mij duidelijk worden, als vrouwen niet om de hete brei heendraaien.
godver, ik moest lachenquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:00 schreef SuperheldG het volgende:
[..]
Laten we niet om de hete brei heendraaien, Matthijs.. Je wilt gewoon neuken he? gewoon lekker zo'n heilige gleuf in je handen. Gewoon zo'n meisje in de naam van de heilige maria keihard in d'r kont neuken. Dat wil je he matthijs? Sluwe tijgert! Nou je bent niks anders als Jezus hoor, die neukte ook iedereen uit dat verzonnen dikke boek op je nachtkastje!
Lieve Cassandra doe je ook aan vriendschappelijk stokslobberen? want dan overbrug ik onze afstand wel! love you, kusjequote:Op donderdag 3 juni 2010 09:34 schreef Cassandra87 het volgende:
Haha nee er is een perfecte verbinding tussen ons hoor!quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:59 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat de afstand tussen ons onoverbrugbaar is
maar buiten de vriendschappelijke knuffels is alles voor mijn
Inderdaad. Laat duidelijkheid nu juist datgene zijn waar de meeste vrouwen tekort schieten, en mannen het meeste behoefte aan hebben...quote:
Geniaal.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:00 schreef SuperheldG het volgende:
[..]
Laten we niet om de hete brei heendraaien, Matthijs.. Je wilt gewoon neuken he? gewoon lekker zo'n heilige gleuf in je handen. Gewoon zo'n meisje in de naam van de heilige maria keihard in d'r kont neuken. Dat wil je he matthijs? Sluwe tijgert! Nou je bent niks anders als Jezus hoor, die neukte ook iedereen uit dat verzonnen dikke boek op je nachtkastje!
Je bent een held , Matthijs (gladde mattie voor intimi) neuken die hap, in de naam van God! !
Nogmaals, er zijn grenzen. Mijn vriend vind t ook fijn als ik duidelijk ben maar ik hoef ook weer niet alles uit te schrijven. Voor een ander weer welquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:22 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Inderdaad. Laat duidelijkheid nu juist datgene zijn waar de meeste vrouwen tekort schieten, en mannen het meeste behoefte aan hebben...
Ja dat is waar. 'Duidelijkheid' is een breed begrip. Voor de 1 is een paar woorden al genoeg, de ander moet alles op een presenteerblaadje hebben.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:53 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nogmaals, er zijn grenzen. Mijn vriend vind t ook fijn als ik duidelijk ben maar ik hoef ook weer niet alles uit te schrijven. Voor een ander weer wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |