Hm nee, ben alweer wat jaren van Carmel afquote:Op zondag 6 juni 2010 09:55 schreef Balenciaga. het volgende:
[..]
Doe je misschien vwo of havo?Zo niet, dan ken ik je wrsch niet.
Die zie ik nog wel eens gaan hier in het dorpquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:24 schreef Trusten het volgende:
[..]
Nope, goedkoper vind je het hier (gehucht tussen amsterdam en utrecht) niet. Alblas is hier bijv. een grote rijschool.
http://www.alblas.net/index.php?id=prijslijstB&sid=b
als je een lampje hebt jaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:11 schreef Lodewijkvdb het volgende:
[..]
En dan is er nog zo'n gek lampje op je dashboard dat maar niet uitgaat. En als je het lang genoeg door blijft rijden ... dan gaat het STINKEN! niet normaal.
Nou het missen van de instructeur werd afgelopen vrijdag goedgemaakt met twee aangeschotelingen naast en achter me. "Opschakelen!" "Slinger eens niet zo!" "Je kunt hem best inhalen"quote:Op zondag 6 juni 2010 13:49 schreef Purdey het volgende:
Ik heb een lampje,een piepje en een boze instructeur die mij vertellen dat de handrem er nog op zit![]()
Grappig eigenlijk,dat voor alles een lampje en piepje is,en dat je buiten dat,ook je instructeur nog over je heen krijgt.Als ik dadelijk mn pasje heb,heb ik alleen nog maar een lichtje(Stiekem ga ik het piepje en instructeur best missen
)
@House: Geweldig nieuws trouwens,instructeur lief gaat zijn Golf wegdoen!! Toch jammer dat hij alleen voor een Diesel Golf uit 2004,met 3,5 ton op de teller en een compleet vuilstortplaats achterin nog ¤12.000 wil hebben
Nazivragen, heel erg voor oppassen idd!quote:Op zondag 6 juni 2010 14:33 schreef Roces18 het volgende:
Morgen maar weer 's theorie - examen![]()
Weet al wat ik fout heb gedaan:
Neemt met stress je reactietijd toe of af?
Ik dacht reactie neemt af.
Maar ik moet het zien als: De tijd om te reageren
Dus die neemt toe
3,5 ton?quote:Op zondag 6 juni 2010 13:49 schreef Purdey het volgende:
Ik heb een lampje,een piepje en een boze instructeur die mij vertellen dat de handrem er nog op zit![]()
Grappig eigenlijk,dat voor alles een lampje en piepje is,en dat je buiten dat,ook je instructeur nog over je heen krijgt.Als ik dadelijk mn pasje heb,heb ik alleen nog maar een lichtje(Stiekem ga ik het piepje en instructeur best missen
)
@House: Geweldig nieuws trouwens,instructeur lief gaat zijn Golf wegdoen!! Toch jammer dat hij alleen voor een Diesel Golf uit 2004,met 3,5 ton op de teller en een compleet vuilstortplaats achterin nog ¤12.000 wil hebben
Haha,ik zag het staan ja.House was gelijk de Boppertquote:Op zondag 6 juni 2010 14:25 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Nou het missen van de instructeur werd afgelopen vrijdag goedgemaakt met twee aangeschotelingen naast en achter me. "Opschakelen!" "Slinger eens niet zo!" "Je kunt hem best inhalen"
Gekkenwerk trouwens, die prijs! Die wagen is mishandelt door half Rotterdam onderhand en dan nog 12.000 vragen?
Ik wil hem ook niet hebben hoor,alhoewel..Wel hébben,maar kopen? Dáááág! En zéker niet voor 12000,-quote:Op zondag 6 juni 2010 14:50 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
3,5 ton?Niet doen, de echte kosten komen bij zo'n auto na die 12000 pas, in het onderhoud.
Jij had je vader toch die kosteloos een auto aan je wou "lenen"?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:25 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha,ik zag het staan ja.House was gelijk de BoppertLijkt me bloedirritant,als nadat je je rijbewijs hebt,alsnog iemand gaat vertellen hoe je het beste kunt rijden/schakelen/inhalen
![]()
(Trouwens,jij woont in Zutphen toch? en je ging naar Apeldoorn? Niet zo heel ver rijden toch? Ben daar vaak op vakantie geweest vroeger.Bij Landal in Beekbergen.)
Krankzinnig veel geld inddNatuurlijk is die wagen gruwelijk mishandelt,niet alleen door leerlingen,ook door hem zelf.Motor slaat 20 keer per dag af,er wordt geschakeld zonder koppeling..enz enz.
[..]
Ik wil hem ook niet hebben hoor,alhoewel..Wel hébben,maar kopen? Dáááág! En zéker niet voor 12000,-
Raalte! Zutphen was iemand anders, was een kleine 40km vanaf hier. Een eng landweggetjequote:Op zondag 6 juni 2010 15:25 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha,ik zag het staan ja.House was gelijk de BoppertLijkt me bloedirritant,als nadat je je rijbewijs hebt,alsnog iemand gaat vertellen hoe je het beste kunt rijden/schakelen/inhalen
![]()
(Trouwens,jij woont in Zutphen toch? en je ging naar Apeldoorn? Niet zo heel ver rijden toch? Ben daar vaak op vakantie geweest vroeger.Bij Landal in Beekbergen.)
Monsterd en ik wonen in Zutphenquote:Op zondag 6 juni 2010 15:25 schreef Purdey het volgende:
[..]
Kloptquote:Op zondag 6 juni 2010 15:57 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Jij had je vader toch die kosteloos een auto aan je wou "lenen"?
Same here, groene Renault Twingoquote:Op zondag 6 juni 2010 18:18 schreef Purdey het volgende:
[..]
KloptHet is niet mijn smaak,maar het rijdt
(Opel Astra,paars/blauw uit '96)
Dan was ik met jullie in de warquote:Op zondag 6 juni 2010 17:13 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Monsterd en ik wonen in ZutphenIk zit in Arnhem op school, van Monsterd weet ik het niet. Arnhem is niet zo ver weg van Zutphen. 't is zo'n half uurtje rijden...
Makkelijk examen afrijden iig. Geen snelweg enzo!quote:Op zondag 6 juni 2010 18:20 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dan was ik met jullie in de warLeuk stadje wel,Zutphen
seinen voor "kom maar" mag volgens mij wel. Wat niet mag, seinen dat er een stelletje agenten staan te flitsen...quote:Op zondag 6 juni 2010 21:06 schreef ScarFace- het volgende:
Seinen zo van kom maar is gewoon toegestaan toch, in tegenstelling tot claxonneren.
Je weet het niet tegenwoordigen dan al die sjonnie-politie agenten die zogezegd toezien op het 1 en ander
![]()
quote:Op maandag 7 juni 2010 08:42 schreef Balenciaga. het volgende:
Ik ga nu proberen of mijn rijbewijs al klaar ligt.. Ik heb hem woensdag aangevraagd en ze zeiden dat hij morgen klaarligt, maar op goed geluk is hij er nu al
Haha,ah Twingo's zijn wel leuk! Maar groen..Not surequote:
Dat is waar indd,geen snelweg! Ik parkeerde altijd op de Houtwal,en liep dan via allerlei straatjes het centrum in.Mijn moeder wilde altijd naar het winkeltje van de Pelikaan,dat thee/koffiewinkeltje.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:21 schreef monsterd. het volgende:
Makkelijk examen afrijden iig. Geen snelweg enzo!![]()
Ik zit in zwolle op school btw.
Ga morgen met mijn gebakje een vriendin in Amsterdam opzoeken! Ten minste, een gehucht voór Amsterdam
Is het ook opzich wel.Invoegen,zeker als het druk is kan 'eng' zijn.Maar als je er eenmaal rijdt,gebeurt er niet zoveel meer.quote:
Invoegen is wel kut als het druk is ja, heb ik na 2 jaar rijbewijs af en toe nog steeds last vanquote:Op maandag 7 juni 2010 11:03 schreef Purdey het volgende:
[..]
Is het ook opzich wel.Invoegen,zeker als het druk is kan 'eng' zijn.Maar als je er eenmaal rijdt,gebeurt er niet zoveel meer.
Blegh,vooral in de spits in Rotterdam ja.Hart in m'n keel gewoon als ik dan invoegquote:Op maandag 7 juni 2010 11:09 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Invoegen is wel kut als het druk is ja, heb ik na 2 jaar rijbewijs af en toe nog steeds last vanIk rij vaak in de spits en dan moet ik bij een knooppunt 3 banen naar links in de file en dat is soms best wel eens balen ja
En ik kan nog steeds niet fileparkeren als ik in een grote auto rij
En dan wordt je eruit gegooid en mag je maar zien hoe je terugkomtquote:Op maandag 7 juni 2010 11:52 schreef Dubish het volgende:
Over 10 min weer rijden![]()
Ik ga vandaag 1uurtje lang op de snelweg rijden
Haha,ga je Dubish nou een beetje angst aan zitten pratenquote:Op maandag 7 juni 2010 12:02 schreef jacobras het volgende:
[..]
En dan wordt je eruit gegooid en mag je maar zien hoe je terugkomt.
Sprak trouwens vandaag iemand in de trein die dezelfde examinator had als mij en ook de eerste keer gezakt was waar de instructeur het niet mee eens was. Die examinator schijnt nogal een klootzak te zijn, die dingen allemaal volgens zijn regeltjes wil zien...
Gewoon ordinaire geldklopperij. Van tevoren bepalen ze of je zakt of slaagt en als je niks fout doet verzinnen ze wel iets wat uitloopt in een ja-neediscussie, die zij vervolgens winnen. Mijn instructeur zei dat ze bij het CBR alleen maar goede, aardige examinatoren hebben en dat die norse mannen verleden tijd is, maar daar geloof ik dus geen bal van.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:06 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha,ga je Dubish nou een beetje angst aan zitten praten![]()
Klote zeg,van die examinator.Jammer toch dat zulke mensen echt bestaan.Maak je nou fout op fout,dan is het gevaarlijk om iemand te laten slagen.Maar bekijk het totaalplaatje.Zijn die regeltjes ook de regeltjes van het CBR of vooral zíjn regeltjes?
quote:
Haha, snelweg ging best goed hoor, alleen moet ik meer gas geven tijdens het invoegenquote:Op maandag 7 juni 2010 12:02 schreef jacobras het volgende:
[..]
En dan wordt je eruit gegooid en mag je maar zien hoe je terugkomt.
Sprak trouwens vandaag iemand in de trein die dezelfde examinator had als mij en ook de eerste keer gezakt was waar de instructeur het niet mee eens was. Die examinator schijnt nogal een klootzak te zijn, die dingen allemaal volgens zijn regeltjes wil zien...
Zo waar.quote:Op maandag 7 juni 2010 13:13 schreef Dubish het volgende:
[..]
En wat erger ik aan mensen die voor de zebrapad staan maar niet willen oversteken!
Totdat je BOB bent en je een stelletje dronken vrienden moet rijdenquote:Op maandag 7 juni 2010 14:00 schreef Balenciaga. het volgende:
Omg rijden zonder instructeur naast je is echt heerlijk![]()
Ik moet er niet aan denken nog! Niemand meer die de radio verzet als een liedje hem niet aanstaat,niemand die drankjes voor je haalt,niemand die je de schuld kan geven als je iets fout doet,niemand die je af en toe op iets wijst wat je zelf even over het hoofd had gezien.Maar het zal wel wennen..quote:Op maandag 7 juni 2010 14:00 schreef Balenciaga. het volgende:
Omg rijden zonder instructeur naast je is echt heerlijk![]()
Proficiat.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:32 schreef Roces18 het volgende:
Yeah bitches!![]()
Ben geslaagd voor me theorie!!!![]()
1 foutje
En dan wil je rij instructeur er nog 12.000 euro voor krijgen ook.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:14 schreef Purdey het volgende:
[..]
Kom achter dat stuur vandaan,jij ziet volgens mij nog kans een tank kapot te maken' Hij schakelde gewoon heel licht,mn lesauto moet ik met geweld behandelen,anders doet ie niks
Totaal niets van aantrekken, echt achterlijk gedrag als mensen dat doen.. Mijn instructrice ging altijd nog extra op de rem trappen als mensen zo dedenquote:Op maandag 7 juni 2010 17:49 schreef Neerlands_Trots het volgende:
duurt lang voordat ik ben weggereden waardoor er achter mij getoeterd wordt
Dat noemen ze 'Wishfull thinking' Eixquote:Op maandag 7 juni 2010 17:35 schreef Eix het volgende:
En dan wil je rij instructeur er nog 12.000 euro voor krijgen ook.
Dat deed mijn instructeur ook altijd. Of als er mensen op de weg bleven staan pakte hij het stuur over om expres richting die mensen te sturen. Dat soort dingen.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:52 schreef Balenciaga. het volgende:
[..]
Totaal niets van aantrekken, echt achterlijk gedrag als mensen dat doen.. Mijn instructrice ging altijd nog extra op de rem trappen als mensen zo deden![]()
Over wishfull thinking gesproken. Ik begin zenuwachtig te worden, volgende week moet ik op.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:16 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dat noemen ze 'Wishfull thinking' EixIk denk dat zelfs een of andere taliban garage in Rotterdam er dat niet voor geven
Ik heb nog wel 'ns de neiging om er heel zachtjes overheen te rollen, en dan door te rijden. Moet mezelf dwingen te stoppenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:51 schreef Vandergeld het volgende:
Zat laatst achter iemand die aan het lessen was, stond er een stop bord naast de weg, instructeur zegt: "ach ik zie niks, kan wel " die jongen rijd door en mijn instructeur gelijk vol op de rem en zegtie: "dat bord staat er niet voor niets"
Ik heb nog wel 'ns de neiging om er heel zachtjes overheen te rollen, en dan door te rijden. Moet mezelf dwingen te stoppenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:51 schreef Vandergeld het volgende:
Zat laatst achter iemand die aan het lessen was, stond er een stop bord naast de weg, instructeur zegt: "ach ik zie niks, kan wel " die jongen rijd door en mijn instructeur gelijk vol op de rem en zegtie: "dat bord staat er niet voor niets"
Wat een rat is die instructeur dan als ik je goed begrijp. Zo irritant was mijn instructeur echt nooit. Gewoon lekker relaxed rijden, lekker kletsen en als ik iets fout doe rustig vertellen wat. Niet doen alsof het kan en dan later gaan zeiken, of aan je stuur gaan trekken als je het even niet goed doet etc. Heerlijk was dat, die vrijheidquote:Op maandag 7 juni 2010 20:51 schreef Vandergeld het volgende:
Ja, het plaatsen van TVP's willen de mods niet meerquote:Op maandag 7 juni 2010 20:55 schreef jacobras het volgende:
[..]
Ik heb nog wel 'ns de neiging om er heel zachtjes overheen te rollen, en dan door te rijden. Moet mezelf dwingen te stoppen. Beetje dubbel, één keer is zat
Is die "volg topic" knop bij het reageren op een topic nieuw?
Oh mijn instructeur zegt juist, hee schiet eens op, die mensen wachten op ons.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:52 schreef Balenciaga. het volgende:
[..]
Totaal niets van aantrekken, echt achterlijk gedrag als mensen dat doen.. Mijn instructrice ging altijd nog extra op de rem trappen als mensen zo deden![]()
Groot gelijk, ik doe gewoon bookmark toevoegen. Snap niet hoe mensen dat onhandig vinden...quote:Op maandag 7 juni 2010 20:57 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Ja, het plaatsen van TVP's willen de mods niet meer
Jouw situatie komt aardig overeen met hoe die van mij was.. CBRquote:Op maandag 7 juni 2010 22:08 schreef D.D.W. het volgende:
Vrijdag was ik voor de 2de keer gezakt.
De eerste keer was eind april, de hoofdreden daar om mij te laten zaken was doordat ik een truck wat liep te kutten inhaalde terwijl dat volgens de examinator onverantwoord was. De examinator greep in en dan weet je wel hoe laat het is.
Vrijdag voor de 2de keer, de hele rit ging goed naar mijn idee, de examinator heeft iig geen ingreep hoeven doenAlles ging naar mijn idee goed, toen ik weer bij het CBR aangekomen was liep ik echt zelfverzekerd naar binnen om (dacht ik) te horen dat ik geslaagd was.
"Ik heb slecht nieuws voor je...". Ik bleek te voorzichtig gereden te hebben, mijn besluitvorming was op enkele punten nog niet voldoende (op voorrangskruispunten en inhalen).
Over een maand heb ik weer afrijden, als ik dan weer zak dan moet ik er helaas mee stoppen want dan is het geld op (zit dan ong op 2800 euro ofzo). Ik vind het toch wel een grote gok, 250 euro voor afrijden en je zakt wel heel snel heb ik het idee![]()
Ai, balen!quote:Op maandag 7 juni 2010 22:08 schreef D.D.W. het volgende:
Vrijdag was ik voor de 2de keer gezakt.
enn,... Wat is het geworden?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:26 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Jouw situatie komt aardig overeen met hoe die van mij was.. CBR![]()
Morgen hopelijk m'n eigen (! ) auto ophalen
Ja, dat kunnen zij vragen inderdaad.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:34 schreef jacobras het volgende:
[..]
Ai, balen!Ik was vrijdag voor de 1ste keer gezakt.
CBR =![]()
![]()
![]()
Wat ik trouwens nog niet verteld had, bij mijn examen ging die gast aan 't begin plots allemaal dingen vragen over de airco, waar ik nog nooit aangezeten had. Vraagt ie hoe je zorgt dat de airco op je voeten blaast. Ik zeg "dat kun je instellen". Zegt ie "doe maar". Had zo'n vermoeden dat 't met de pijltjestoets ging, ik gok op de rechter, en *piep* in een keer goed
.
En zo is 't volgens mij ook met het examen, één grote gok![]()
Volvo 440 nog steedsquote:
Alles weet ik, had alleen nog nooit met de airco en de verwarming gewerkt, dus kwam wat onverwacht. Maar ik kom er wel uit na wat proberenquote:Op maandag 7 juni 2010 23:00 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ja, dat kunnen zij vragen inderdaad.
Voor zover ik weet moet je kunnen uitleggen:
- Waar de koel/ruimtewisser/remvloeistof en accu/motor zit onder de motorkap, hoe je de oliedruk moet meten enz
- Banden (scheurtjes, ventiel, spanning en profiel)
- Die (rode) symbooltjes op je dashboard
- Hoe de verwarming en airco werkt en hoe je deze bedient (blaaskracht, aanjagers enz)
- Lichten en ruimtewissers
Niet zo moeilijk, vraag het anders even aan je instructeur (opnieuw)
Verwarming heeft meer te maken met het beslaan van je ruiten. Als die plotseling beslaan tijdens het rijden moet je meteen weten hoe de verwarming werkt. Met raampje open gaat dat nietquote:Op maandag 7 juni 2010 23:08 schreef jacobras het volgende:
[..]
Alles weet ik, had alleen nog nooit met de airco en de verwarming gewerkt, dus kwam wat onverwacht. Maar ik kom er wel uit na wat proberen. Als de examinator zegt dat hij het warm heeft draai ik z'n raam wel open, en als hij het koud heeft draai ik 'm wel weer dicht
.
He Monsterd, jij reed toch een gele micra?quote:
Nope helaas, toen lag ik nog in mijn bedje!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:45 schreef Hitomi het volgende:
[..]
He Monsterd, jij reed toch een gele micra?
Reed jij heel toevallig vanmorgen om 7:40 langs de nieuwe buitensocieteit bij het station in Zwolle? Daar zag ik een geel micra'tje langstuffen ^^
Ik ken het gevoel Eix..Ik begin 'm ook te knijpen.Heb ineens een heel dubbel gevoel.Stiekem weet ik dat ik een grote kans maak dat ik slaag,en aan de andere kant mag die datum nog wel even de toekomst in gepland worden.Gek genoeg wil ik het achter de rug hebben,maar ook weer niet..quote:Op maandag 7 juni 2010 20:47 schreef Eix het volgende:
[..]
Over wishfull thinking gesproken. Ik begin zenuwachtig te worden, volgende week moet ik op.
Weet je wie ik trouwens al een tijdje mis? CherryLips! Die moet ook volgende weekquote:04-06: Jacobras
14-06: Eix
15-06: KimPossible
15-06: Vandergeld (TTT)
16-06: 08gnoT
Vanaf 14-06: Cherrylips
17-06: Purdey
17-06: TheGloaming (TTT)
22-06: Agapimou
24-06: Vandergeld
28-06: TheGloaming
09-07: Nero22
Dacht ik al Cherryquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben even dit topic aan het ontwijken jaIk schijt nu al 25 kleuren, eerlijk waar. Had vanmorgen nog rijles en heb de hele nacht liggen woelen, buikpijn enzo.
Of ik heb echt iets onder de leden, dat kan ook
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:44 schreef Balenciaga. het volgende:
Ik neem mijn woorden over mijn instructrice naast me terug, met een vader naast je is nog 100000x erger![]()
![]()
'LET JE DAAR WEL OP''
'HEB JE DAT WEL GEZIEN'
'WAAROM GA JE ZO HARD'
'JE MOET HIER STOPPEN'
'JE GEEFT TE VEEL GAS'
'JE REMT TE HARD'
'PAS JE WEL OP VOOR DE AUTO'
![]()
![]()
Dagje weg met vrienden in een Renault Twingo (dus met digitale snelheidsmeter). Op de terugweg (dus als zij een paar biertjes ophebben) met 99 op te teller: JE GAAT TE LANGZAAM!!!!, bij 101 op de teller: JE GAAT TE SNEL!!!!! en bij 100 op de teller: PIETJE PRECIES!!!!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:44 schreef Balenciaga. het volgende:
Ik neem mijn woorden over mijn instructrice naast me terug, met een vader naast je is nog 100000x erger![]()
![]()
'LET JE DAAR WEL OP''
'HEB JE DAT WEL GEZIEN'
'WAAROM GA JE ZO HARD'
'JE MOET HIER STOPPEN'
'JE GEEFT TE VEEL GAS'
'JE REMT TE HARD'
'PAS JE WEL OP VOOR DE AUTO'
![]()
![]()
We hopen met je meequote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:03 schreef Maxco het volgende:
Zal ik me ook maar even melden hier.
10 juni moet ik voor mn theorie. Dat is op mijn verjaardag.
24 juni moet ik al afrijden en daarna ga ik meteen op vakantie, dus hopen dat ik m in 1x haal!
Bluh,ik heb altijd een diepgewortelde 'Ik mag jou niet' attitude tegen zulke mensen.Ik had het ook met Sieneke (Songfestival).Die werd op een donderdag 18,en de woensdag erna had ze haar rijbewijs.Ik kan mijn jaloezie daar heel moeilijk over verbergenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:17 schreef CherryLips het volgende:
Vriendin van me heeft acht jaar geleden een stel lessen gehad en is dit jaar in april weer begonnen en heeft vandaag d'r rijbewijs in één keer gehaald.
Leuk voor haar, maar deprimerend voor mij
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:34 schreef jacobras het volgende:
[..]
Ai, balen!Ik was vrijdag voor de 1ste keer gezakt.
CBR =![]()
![]()
![]()
Wat ik trouwens nog niet verteld had, bij mijn examen ging die gast aan 't begin plots allemaal dingen vragen over de airco, waar ik nog nooit aangezeten had. Vraagt ie hoe je zorgt dat de airco op je voeten blaast. Ik zeg "dat kun je instellen". Zegt ie "doe maar". Had zo'n vermoeden dat 't met de pijltjestoets ging, ik gok op de rechter, en *piep* in een keer goed
.
En zo is 't volgens mij ook met het examen, één grote gok![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:11 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik ben trouwens wel een faler.Net bij het proefritje weer even terugkeren naar de garage.. wil ik hem in z'n achteruit zetten komt er maar geen beweging die kant op in de pook. Situatie is dus dat ik echt de straat blokkeer voor 3 vrachtwagens en 1 andere auto van beide kanten
echt helemaal beschamend moment
stapt er eentje uit en loopt naar me toe en ik zeg dat ik 'm niet in z'n achteruit krijg
bleek dat de pook dus omhoog gehaald moest worden voor de achteruit
Haha, nee dat nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:43 schreef singlemetkids het volgende:
[..]
ehh had je misschien erg last van zweetvoeten ??![]()
Je hebt je volvoootje opgehaald dus? En bevalt ie, afgezien van de pook dan?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:12 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Nette blunder net trouwens bij het proefrijden van de auto;
[..]
Nouja nog niet mee naar huis genomen. Kijk, het benzinemetertje is kapot en ze weten zelf niet waar het aan ligt. Ze willen het ook niet kostenloos fixen en dat is niet leuk. Nou is de issue dat ik maar een arme student ben en ik ben niet goed met cijfers, geld en over het algemeen benzinemanagement. Ik zou met dat ding moeten gaan rijden met pen en papier bij de hand, altijd noteren hoeveel kilometers ik gereden heb zodat ik ongeveer weet hoeveel in de tank gebleven is... als dat ding nou maar 400 euro kostte prima maar 950 is wel een beetje heel erg veel voor dit.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:56 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Je hebt je volvoootje opgehaald dus? En bevalt ie, afgezien van de pook dan?
Als het je beter laat voelen, m'n hele examen ging ruk en ik haalde het!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:17 schreef Agapimou het volgende:
Omg, nog 3 weken precies!! En ik rij nog verre van vlekkeloos
Ik nog 2 weken, en maandag mijn TTT, vandaag en morgen toch maar eens gaan oefenen op het inparkeren denkquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:17 schreef Agapimou het volgende:
Omg, nog 3 weken precies!! En ik rij nog verre van vlekkeloos
Weet je dan zeker dat je die auto dan precies wil, klinkt in mijn ogen zeer irritant. Helemaal al als er niet coulant wordt omgegaan met gebreken..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:00 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Nouja nog niet mee naar huis genomen. Kijk, het benzinemetertje is kapot en ze weten zelf niet waar het aan ligt. Ze willen het ook niet kostenloos fixen en dat is niet leuk. Nou is de issue dat ik maar een arme student ben en ik ben niet goed met cijfers, geld en over het algemeen benzinemanagement. Ik zou met dat ding moeten gaan rijden met pen en papier bij de hand, altijd noteren hoeveel kilometers ik gereden heb zodat ik ongeveer weet hoeveel in de tank gebleven is... als dat ding nou maar 400 euro kostte prima maar 950 is wel een beetje heel erg veel voor dit.
Afgezien van de bovenstaande major minor issue () rijdt ie héééérlijk, lekkerder dan die stuk nieuwere Peugeot 206 van m'n ma.
Dat doe ik nu alquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:24 schreef Lodewijkvdb het volgende:
Bij vervelende "medebestuurders" kan je het ook omdraaien als je een keer zelf als passagier weer meerijdt.
"Hé hallo, je moet echt stilstaan voor een STOP bord!"
"Wist je dat de stopafstand onevenredig toeneemt met de snelheid ... en dit is een 30km zone"
"Geel licht is niet gas bij, Pa"
"2 seconden afstand op de snelweg om het veilig te houden!"
Goed terugdenken aan wat die instructeur je allemaal onder je neus smeerde, heel bruikbaar materiaal
Afgezien van dat mankementje en mijn onwetendheid met die pook rijdt ie echt heerlijk dus m'n hart zegt ja. M'n verstand doet er wat moeilijker mee...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:20 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Weet je dan zeker dat je die auto dan precies wil, klinkt in mijn ogen zeer irritant. Helemaal al als er niet coulant wordt omgegaan met gebreken..
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |