Invoegen is wel kut als het druk is ja, heb ik na 2 jaar rijbewijs af en toe nog steeds last vanquote:Op maandag 7 juni 2010 11:03 schreef Purdey het volgende:
[..]
Is het ook opzich wel.Invoegen,zeker als het druk is kan 'eng' zijn.Maar als je er eenmaal rijdt,gebeurt er niet zoveel meer.
Blegh,vooral in de spits in Rotterdam ja.Hart in m'n keel gewoon als ik dan invoegquote:Op maandag 7 juni 2010 11:09 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Invoegen is wel kut als het druk is ja, heb ik na 2 jaar rijbewijs af en toe nog steeds last vanIk rij vaak in de spits en dan moet ik bij een knooppunt 3 banen naar links in de file en dat is soms best wel eens balen ja
En ik kan nog steeds niet fileparkeren als ik in een grote auto rij
En dan wordt je eruit gegooid en mag je maar zien hoe je terugkomtquote:Op maandag 7 juni 2010 11:52 schreef Dubish het volgende:
Over 10 min weer rijden![]()
Ik ga vandaag 1uurtje lang op de snelweg rijden
Haha,ga je Dubish nou een beetje angst aan zitten pratenquote:Op maandag 7 juni 2010 12:02 schreef jacobras het volgende:
[..]
En dan wordt je eruit gegooid en mag je maar zien hoe je terugkomt.
Sprak trouwens vandaag iemand in de trein die dezelfde examinator had als mij en ook de eerste keer gezakt was waar de instructeur het niet mee eens was. Die examinator schijnt nogal een klootzak te zijn, die dingen allemaal volgens zijn regeltjes wil zien...
Gewoon ordinaire geldklopperij. Van tevoren bepalen ze of je zakt of slaagt en als je niks fout doet verzinnen ze wel iets wat uitloopt in een ja-neediscussie, die zij vervolgens winnen. Mijn instructeur zei dat ze bij het CBR alleen maar goede, aardige examinatoren hebben en dat die norse mannen verleden tijd is, maar daar geloof ik dus geen bal van.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:06 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha,ga je Dubish nou een beetje angst aan zitten praten![]()
Klote zeg,van die examinator.Jammer toch dat zulke mensen echt bestaan.Maak je nou fout op fout,dan is het gevaarlijk om iemand te laten slagen.Maar bekijk het totaalplaatje.Zijn die regeltjes ook de regeltjes van het CBR of vooral zíjn regeltjes?
quote:
Haha, snelweg ging best goed hoor, alleen moet ik meer gas geven tijdens het invoegenquote:Op maandag 7 juni 2010 12:02 schreef jacobras het volgende:
[..]
En dan wordt je eruit gegooid en mag je maar zien hoe je terugkomt.
Sprak trouwens vandaag iemand in de trein die dezelfde examinator had als mij en ook de eerste keer gezakt was waar de instructeur het niet mee eens was. Die examinator schijnt nogal een klootzak te zijn, die dingen allemaal volgens zijn regeltjes wil zien...
Zo waar.quote:Op maandag 7 juni 2010 13:13 schreef Dubish het volgende:
[..]
En wat erger ik aan mensen die voor de zebrapad staan maar niet willen oversteken!
Totdat je BOB bent en je een stelletje dronken vrienden moet rijdenquote:Op maandag 7 juni 2010 14:00 schreef Balenciaga. het volgende:
Omg rijden zonder instructeur naast je is echt heerlijk![]()
Ik moet er niet aan denken nog! Niemand meer die de radio verzet als een liedje hem niet aanstaat,niemand die drankjes voor je haalt,niemand die je de schuld kan geven als je iets fout doet,niemand die je af en toe op iets wijst wat je zelf even over het hoofd had gezien.Maar het zal wel wennen..quote:Op maandag 7 juni 2010 14:00 schreef Balenciaga. het volgende:
Omg rijden zonder instructeur naast je is echt heerlijk![]()
Proficiat.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:32 schreef Roces18 het volgende:
Yeah bitches!![]()
Ben geslaagd voor me theorie!!!![]()
1 foutje
En dan wil je rij instructeur er nog 12.000 euro voor krijgen ook.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:14 schreef Purdey het volgende:
[..]
Kom achter dat stuur vandaan,jij ziet volgens mij nog kans een tank kapot te maken' Hij schakelde gewoon heel licht,mn lesauto moet ik met geweld behandelen,anders doet ie niks
Totaal niets van aantrekken, echt achterlijk gedrag als mensen dat doen.. Mijn instructrice ging altijd nog extra op de rem trappen als mensen zo dedenquote:Op maandag 7 juni 2010 17:49 schreef Neerlands_Trots het volgende:
duurt lang voordat ik ben weggereden waardoor er achter mij getoeterd wordt
Dat noemen ze 'Wishfull thinking' Eixquote:Op maandag 7 juni 2010 17:35 schreef Eix het volgende:
En dan wil je rij instructeur er nog 12.000 euro voor krijgen ook.
Dat deed mijn instructeur ook altijd. Of als er mensen op de weg bleven staan pakte hij het stuur over om expres richting die mensen te sturen. Dat soort dingen.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:52 schreef Balenciaga. het volgende:
[..]
Totaal niets van aantrekken, echt achterlijk gedrag als mensen dat doen.. Mijn instructrice ging altijd nog extra op de rem trappen als mensen zo deden![]()
Over wishfull thinking gesproken. Ik begin zenuwachtig te worden, volgende week moet ik op.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:16 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dat noemen ze 'Wishfull thinking' EixIk denk dat zelfs een of andere taliban garage in Rotterdam er dat niet voor geven
Ik heb nog wel 'ns de neiging om er heel zachtjes overheen te rollen, en dan door te rijden. Moet mezelf dwingen te stoppenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:51 schreef Vandergeld het volgende:
Zat laatst achter iemand die aan het lessen was, stond er een stop bord naast de weg, instructeur zegt: "ach ik zie niks, kan wel " die jongen rijd door en mijn instructeur gelijk vol op de rem en zegtie: "dat bord staat er niet voor niets"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |