abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82433711
Snelweg vind ik juist het leukste/makkelijkste, maar ik rijd dan elke les zo ongeveer een uur op de snelweg. Zo midden in de stad vind ik toch wat minder, dan moet ik veel meer gefocust zijn op alles.

Donderdag mag ik weer.
pi_82433738
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:03 schreef Purdey het volgende:

[..]

Is het ook opzich wel.Invoegen,zeker als het druk is kan 'eng' zijn.Maar als je er eenmaal rijdt,gebeurt er niet zoveel meer.
Invoegen is wel kut als het druk is ja, heb ik na 2 jaar rijbewijs af en toe nog steeds last van Ik rij vaak in de spits en dan moet ik bij een knooppunt 3 banen naar links in de file en dat is soms best wel eens balen ja

En ik kan nog steeds niet fileparkeren als ik in een grote auto rij
  maandag 7 juni 2010 @ 11:13:32 #228
251095 Purdey
Better off alone..
pi_82433882
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:09 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Invoegen is wel kut als het druk is ja, heb ik na 2 jaar rijbewijs af en toe nog steeds last van Ik rij vaak in de spits en dan moet ik bij een knooppunt 3 banen naar links in de file en dat is soms best wel eens balen ja

En ik kan nog steeds niet fileparkeren als ik in een grote auto rij
Blegh,vooral in de spits in Rotterdam ja.Hart in m'n keel gewoon als ik dan invoeg Drie banen opschuiven is indd geen kleinigheidje Fileparkeren is ook wel lastig hoor..Deed het vooral aan de rechterkant,en toen ik het laatst links moest doen,draaide ik het stuur in voor rechts
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_82435399
Over 10 min weer rijden

Ik ga vandaag 1uurtje lang op de snelweg rijden
  maandag 7 juni 2010 @ 12:02:58 #230
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_82435844
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:52 schreef Dubish het volgende:
Over 10 min weer rijden

Ik ga vandaag 1uurtje lang op de snelweg rijden
En dan wordt je eruit gegooid en mag je maar zien hoe je terugkomt .

Sprak trouwens vandaag iemand in de trein die dezelfde examinator had als mij en ook de eerste keer gezakt was waar de instructeur het niet mee eens was. Die examinator schijnt nogal een klootzak te zijn, die dingen allemaal volgens zijn regeltjes wil zien...
  maandag 7 juni 2010 @ 12:06:03 #231
251095 Purdey
Better off alone..
pi_82435970
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:02 schreef jacobras het volgende:

[..]

Sprak trouwens vandaag iemand in de trein die dezelfde examinator had als mij en ook de eerste keer gezakt was waar de instructeur het niet mee eens was. Die examinator schijnt nogal een klootzak te zijn, die dingen allemaal volgens zijn regeltjes wil zien...
Haha,ga je Dubish nou een beetje angst aan zitten praten

Klote zeg,van die examinator.Jammer toch dat zulke mensen echt bestaan.Maak je nou fout op fout,dan is het gevaarlijk om iemand te laten slagen.Maar bekijk het totaalplaatje.Zijn die regeltjes ook de regeltjes van het CBR of vooral zíjn regeltjes?
pi_82436353
Het zal wel per examinator verschillen ook. Ik had er eentje die had echt iets van regels zijn regels. Ik had toen een ingreep. Bij terugkomst zei hij: ja, het was een hele leuke rit, maar regels zijn regels, dus je bent gezakt. Wel zonde, zonder de ingreep had je het wel gered.
pi_82436715
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:06 schreef Purdey het volgende:

[..]

Haha,ga je Dubish nou een beetje angst aan zitten praten

Klote zeg,van die examinator.Jammer toch dat zulke mensen echt bestaan.Maak je nou fout op fout,dan is het gevaarlijk om iemand te laten slagen.Maar bekijk het totaalplaatje.Zijn die regeltjes ook de regeltjes van het CBR of vooral zíjn regeltjes?
Gewoon ordinaire geldklopperij. Van tevoren bepalen ze of je zakt of slaagt en als je niks fout doet verzinnen ze wel iets wat uitloopt in een ja-neediscussie, die zij vervolgens winnen. Mijn instructeur zei dat ze bij het CBR alleen maar goede, aardige examinatoren hebben en dat die norse mannen verleden tijd is, maar daar geloof ik dus geen bal van.
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_82437024
in groningen zit een examinator die het als "bijbaantje" doet naast zijn werk als motoragent..
Schijnt dat hij mensen van een bepaalde komaf altijd laat zakken, regelmatig zijn afrijders even controleerd in het politiesysteem en als je bekend bent ook laat zakken.

Hoe wat waar en wie weet ik ook niet, hoorde het in het dorp waar hij weg komt.

Een andere kant, officieel mag je examinator geen familie van je zijn wat ik begrepen heb. Was tijdje terug enorme commotie bij de rijschool waar ik reedt. Een meisje had echt mega veel fouten gemaakt wo een ingreep bij oprijden van een rotonde omdat ze anders tegen een vrachtwagen omhoog ging.
Meisje toch geslaagd.
Examinator had zelfde achternaam, ze spraken in de auto wel erg gezellig samen enz enz.
Single mama met 2 prachtige en lieve dochters van 5 en 11 jaar.
motto: heb je naaste lief (en lig niet dwars als een ander een andere mening of levenstijl heeft dan jezelf)
pi_82438313
quote:
Op maandag 7 juni 2010 09:29 schreef Balenciaga. het volgende:

[..]

Ik heb hem

Vandaag met de auto naar school gegaan: 30 minuten sneller dan met OV. Heerlijk dit!
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_82438496
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:02 schreef jacobras het volgende:

[..]

Haha, snelweg ging best goed hoor, alleen moet ik meer gas geven tijdens het invoegen

En wat erger ik me aan mensen die voor een zebrapad staan maar niet willen oversteken!

[ Bericht 0% gewijzigd door Dubish op 07-06-2010 13:25:16 ]
pi_82438538
quote:
Op maandag 7 juni 2010 13:13 schreef Dubish het volgende:

[..]
En wat erger ik aan mensen die voor de zebrapad staan maar niet willen oversteken!
Zo waar.
pi_82440392
Omg rijden zonder instructeur naast je is echt heerlijk
pi_82440759
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:00 schreef Balenciaga. het volgende:
Totdat je BOB bent en je een stelletje dronken vrienden moet rijden Dan heb je toch liever die instructeur
  maandag 7 juni 2010 @ 16:14:04 #240
251095 Purdey
Better off alone..
pi_82447583
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:00 schreef Balenciaga. het volgende:
Ik moet er niet aan denken nog! Niemand meer die de radio verzet als een liedje hem niet aanstaat,niemand die drankjes voor je haalt,niemand die je de schuld kan geven als je iets fout doet,niemand die je af en toe op iets wijst wat je zelf even over het hoofd had gezien.Maar het zal wel wennen..

Vanmorgen was paps de auto aan het wassen,en hij zei 'Wil je even achter het stuur zitten?' Ik was als een kind zo blij,de eerste keer dat ik achter zijn stuur zat en ik ook echt wist wat de bedoeling was
Paps: 'Kun je ook schakelen?' (Heb 100 rijlessen weg,dus ach..) en toen ging ik schakelen,en toen zei hij 'Hé!! Moet het stuk ofzo?! Kom achter dat stuur vandaan,jij ziet volgens mij nog kans een tank kapot te maken ' Hij schakelde gewoon heel licht,mn lesauto moet ik met geweld behandelen,anders doet ie niks
  maandag 7 juni 2010 @ 16:32:26 #241
286575 Roces18
Chef de party
pi_82448730
Yeah bitches!

Ben geslaagd voor me theorie!!!

1 foutje
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  maandag 7 juni 2010 @ 17:35:53 #242
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_82452082
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:32 schreef Roces18 het volgende:
Yeah bitches!

Ben geslaagd voor me theorie!!!

1 foutje
Proficiat.
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:14 schreef Purdey het volgende:

[..]

Kom achter dat stuur vandaan,jij ziet volgens mij nog kans een tank kapot te maken ' Hij schakelde gewoon heel licht,mn lesauto moet ik met geweld behandelen,anders doet ie niks
En dan wil je rij instructeur er nog 12.000 euro voor krijgen ook.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_82452695
Zo, net de 2e les achter de rug..
Was toch wel een stukkie lastiger dan de vorige keer. Zal ook wel aan de drukte op de weg hebben gelegen (vorige keer om 9 uur en nu om 15 uur). Vorige keer alleen gestuurd van mijn huis naar een recreatieplas in de buurt en daar met de versnelling en koppeling geoefend. Daarna een toertochtje gemaakt waarin ik grotendeels alles zelf deed, ging wel goed eigenlijk
We hebben zelfs een stuk op de snelweg gereden en toen werd mijn instructeur gebeld, waardoor hij niet meer op mij kon anticiperen. Hierdoor reed ik opeens even zelf zonder aanwijzingen op de snelweg, was best eng

Net dus 2 uur lang gereden en alles zelf gedaan! Mijn struikelpunten tot nu toe zijn het wegrijden bij een stoplicht (duurt lang voordat ik ben weggereden waardoor er achter mij getoeterd wordt) en het opschakelen (geef al te vroeg gas ipv de koppeling helemaal laten opkomen).

Donderdag de 17e mijn volgende les, ben benieuwd
pi_82452817
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:49 schreef Neerlands_Trots het volgende:
duurt lang voordat ik ben weggereden waardoor er achter mij getoeterd wordt

Totaal niets van aantrekken, echt achterlijk gedrag als mensen dat doen.. Mijn instructrice ging altijd nog extra op de rem trappen als mensen zo deden
  maandag 7 juni 2010 @ 18:16:34 #245
251095 Purdey
Better off alone..
pi_82453759
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:35 schreef Eix het volgende:
En dan wil je rij instructeur er nog 12.000 euro voor krijgen ook.
Dat noemen ze 'Wishfull thinking' Eix Ik denk dat zelfs een of andere taliban garage in Rotterdam er dat niet voor geven
pi_82457480
En ik maar klikken op die quote knop. Kom ik er dan pas achter dat ik uitgelogd was Naja dat verklaart ook waarom ik steeds weer naar de OP werd geredirect.
quote:
Op maandag 7 juni 2010 17:52 schreef Balenciaga. het volgende:

[..]

Totaal niets van aantrekken, echt achterlijk gedrag als mensen dat doen.. Mijn instructrice ging altijd nog extra op de rem trappen als mensen zo deden
Dat deed mijn instructeur ook altijd. Of als er mensen op de weg bleven staan pakte hij het stuur over om expres richting die mensen te sturen. Dat soort dingen.
pi_82457677
Mijn instructeur draaide (of nou ja, elektrisch dan ) dan altijd het raam open en ging met overdreven armgebaren op het L-bord wijzen
  maandag 7 juni 2010 @ 20:47:28 #248
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_82464105
quote:
Op maandag 7 juni 2010 18:16 schreef Purdey het volgende:

[..]

Dat noemen ze 'Wishfull thinking' Eix Ik denk dat zelfs een of andere taliban garage in Rotterdam er dat niet voor geven
Over wishfull thinking gesproken. Ik begin zenuwachtig te worden, volgende week moet ik op.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_82464405
Zat laatst achter iemand die aan het lessen was, stond er een stop bord naast de weg, instructeur zegt: "ach ik zie niks, kan wel " die jongen rijd door en mijn instructeur gelijk vol op de rem en zegtie: "dat bord staat er niet voor niets"
  maandag 7 juni 2010 @ 20:55:36 #250
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_82464671
quote:
Op maandag 7 juni 2010 20:51 schreef Vandergeld het volgende:
Zat laatst achter iemand die aan het lessen was, stond er een stop bord naast de weg, instructeur zegt: "ach ik zie niks, kan wel " die jongen rijd door en mijn instructeur gelijk vol op de rem en zegtie: "dat bord staat er niet voor niets"
Ik heb nog wel 'ns de neiging om er heel zachtjes overheen te rollen, en dan door te rijden. Moet mezelf dwingen te stoppen .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')