Hm nee, ben alweer wat jaren van Carmel afquote:Op zondag 6 juni 2010 09:55 schreef Balenciaga. het volgende:
[..]
Doe je misschien vwo of havo?Zo niet, dan ken ik je wrsch niet.
Die zie ik nog wel eens gaan hier in het dorpquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:24 schreef Trusten het volgende:
[..]
Nope, goedkoper vind je het hier (gehucht tussen amsterdam en utrecht) niet. Alblas is hier bijv. een grote rijschool.
http://www.alblas.net/index.php?id=prijslijstB&sid=b
als je een lampje hebt jaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:11 schreef Lodewijkvdb het volgende:
[..]
En dan is er nog zo'n gek lampje op je dashboard dat maar niet uitgaat. En als je het lang genoeg door blijft rijden ... dan gaat het STINKEN! niet normaal.
Nou het missen van de instructeur werd afgelopen vrijdag goedgemaakt met twee aangeschotelingen naast en achter me. "Opschakelen!" "Slinger eens niet zo!" "Je kunt hem best inhalen"quote:Op zondag 6 juni 2010 13:49 schreef Purdey het volgende:
Ik heb een lampje,een piepje en een boze instructeur die mij vertellen dat de handrem er nog op zit![]()
Grappig eigenlijk,dat voor alles een lampje en piepje is,en dat je buiten dat,ook je instructeur nog over je heen krijgt.Als ik dadelijk mn pasje heb,heb ik alleen nog maar een lichtje(Stiekem ga ik het piepje en instructeur best missen
)
@House: Geweldig nieuws trouwens,instructeur lief gaat zijn Golf wegdoen!! Toch jammer dat hij alleen voor een Diesel Golf uit 2004,met 3,5 ton op de teller en een compleet vuilstortplaats achterin nog ¤12.000 wil hebben
Nazivragen, heel erg voor oppassen idd!quote:Op zondag 6 juni 2010 14:33 schreef Roces18 het volgende:
Morgen maar weer 's theorie - examen![]()
Weet al wat ik fout heb gedaan:
Neemt met stress je reactietijd toe of af?
Ik dacht reactie neemt af.
Maar ik moet het zien als: De tijd om te reageren
Dus die neemt toe
3,5 ton?quote:Op zondag 6 juni 2010 13:49 schreef Purdey het volgende:
Ik heb een lampje,een piepje en een boze instructeur die mij vertellen dat de handrem er nog op zit![]()
Grappig eigenlijk,dat voor alles een lampje en piepje is,en dat je buiten dat,ook je instructeur nog over je heen krijgt.Als ik dadelijk mn pasje heb,heb ik alleen nog maar een lichtje(Stiekem ga ik het piepje en instructeur best missen
)
@House: Geweldig nieuws trouwens,instructeur lief gaat zijn Golf wegdoen!! Toch jammer dat hij alleen voor een Diesel Golf uit 2004,met 3,5 ton op de teller en een compleet vuilstortplaats achterin nog ¤12.000 wil hebben
Haha,ik zag het staan ja.House was gelijk de Boppertquote:Op zondag 6 juni 2010 14:25 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Nou het missen van de instructeur werd afgelopen vrijdag goedgemaakt met twee aangeschotelingen naast en achter me. "Opschakelen!" "Slinger eens niet zo!" "Je kunt hem best inhalen"
Gekkenwerk trouwens, die prijs! Die wagen is mishandelt door half Rotterdam onderhand en dan nog 12.000 vragen?
Ik wil hem ook niet hebben hoor,alhoewel..Wel hébben,maar kopen? Dáááág! En zéker niet voor 12000,-quote:Op zondag 6 juni 2010 14:50 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
3,5 ton?Niet doen, de echte kosten komen bij zo'n auto na die 12000 pas, in het onderhoud.
Jij had je vader toch die kosteloos een auto aan je wou "lenen"?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:25 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha,ik zag het staan ja.House was gelijk de BoppertLijkt me bloedirritant,als nadat je je rijbewijs hebt,alsnog iemand gaat vertellen hoe je het beste kunt rijden/schakelen/inhalen
![]()
(Trouwens,jij woont in Zutphen toch? en je ging naar Apeldoorn? Niet zo heel ver rijden toch? Ben daar vaak op vakantie geweest vroeger.Bij Landal in Beekbergen.)
Krankzinnig veel geld inddNatuurlijk is die wagen gruwelijk mishandelt,niet alleen door leerlingen,ook door hem zelf.Motor slaat 20 keer per dag af,er wordt geschakeld zonder koppeling..enz enz.
[..]
Ik wil hem ook niet hebben hoor,alhoewel..Wel hébben,maar kopen? Dáááág! En zéker niet voor 12000,-
Raalte! Zutphen was iemand anders, was een kleine 40km vanaf hier. Een eng landweggetjequote:Op zondag 6 juni 2010 15:25 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha,ik zag het staan ja.House was gelijk de BoppertLijkt me bloedirritant,als nadat je je rijbewijs hebt,alsnog iemand gaat vertellen hoe je het beste kunt rijden/schakelen/inhalen
![]()
(Trouwens,jij woont in Zutphen toch? en je ging naar Apeldoorn? Niet zo heel ver rijden toch? Ben daar vaak op vakantie geweest vroeger.Bij Landal in Beekbergen.)
Monsterd en ik wonen in Zutphenquote:Op zondag 6 juni 2010 15:25 schreef Purdey het volgende:
[..]
Kloptquote:Op zondag 6 juni 2010 15:57 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Jij had je vader toch die kosteloos een auto aan je wou "lenen"?
Same here, groene Renault Twingoquote:Op zondag 6 juni 2010 18:18 schreef Purdey het volgende:
[..]
KloptHet is niet mijn smaak,maar het rijdt
(Opel Astra,paars/blauw uit '96)
Dan was ik met jullie in de warquote:Op zondag 6 juni 2010 17:13 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Monsterd en ik wonen in ZutphenIk zit in Arnhem op school, van Monsterd weet ik het niet. Arnhem is niet zo ver weg van Zutphen. 't is zo'n half uurtje rijden...
Makkelijk examen afrijden iig. Geen snelweg enzo!quote:Op zondag 6 juni 2010 18:20 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dan was ik met jullie in de warLeuk stadje wel,Zutphen
seinen voor "kom maar" mag volgens mij wel. Wat niet mag, seinen dat er een stelletje agenten staan te flitsen...quote:Op zondag 6 juni 2010 21:06 schreef ScarFace- het volgende:
Seinen zo van kom maar is gewoon toegestaan toch, in tegenstelling tot claxonneren.
Je weet het niet tegenwoordigen dan al die sjonnie-politie agenten die zogezegd toezien op het 1 en ander
![]()
quote:Op maandag 7 juni 2010 08:42 schreef Balenciaga. het volgende:
Ik ga nu proberen of mijn rijbewijs al klaar ligt.. Ik heb hem woensdag aangevraagd en ze zeiden dat hij morgen klaarligt, maar op goed geluk is hij er nu al
Haha,ah Twingo's zijn wel leuk! Maar groen..Not surequote:
Dat is waar indd,geen snelweg! Ik parkeerde altijd op de Houtwal,en liep dan via allerlei straatjes het centrum in.Mijn moeder wilde altijd naar het winkeltje van de Pelikaan,dat thee/koffiewinkeltje.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:21 schreef monsterd. het volgende:
Makkelijk examen afrijden iig. Geen snelweg enzo!![]()
Ik zit in zwolle op school btw.
Ga morgen met mijn gebakje een vriendin in Amsterdam opzoeken! Ten minste, een gehucht voór Amsterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |