Dacht ik al Cherryquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben even dit topic aan het ontwijken jaIk schijt nu al 25 kleuren, eerlijk waar. Had vanmorgen nog rijles en heb de hele nacht liggen woelen, buikpijn enzo.
Of ik heb echt iets onder de leden, dat kan ook
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:44 schreef Balenciaga. het volgende:
Ik neem mijn woorden over mijn instructrice naast me terug, met een vader naast je is nog 100000x erger![]()
![]()
'LET JE DAAR WEL OP''
'HEB JE DAT WEL GEZIEN'
'WAAROM GA JE ZO HARD'
'JE MOET HIER STOPPEN'
'JE GEEFT TE VEEL GAS'
'JE REMT TE HARD'
'PAS JE WEL OP VOOR DE AUTO'
![]()
![]()
Dagje weg met vrienden in een Renault Twingo (dus met digitale snelheidsmeter). Op de terugweg (dus als zij een paar biertjes ophebben) met 99 op te teller: JE GAAT TE LANGZAAM!!!!, bij 101 op de teller: JE GAAT TE SNEL!!!!! en bij 100 op de teller: PIETJE PRECIES!!!!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:44 schreef Balenciaga. het volgende:
Ik neem mijn woorden over mijn instructrice naast me terug, met een vader naast je is nog 100000x erger![]()
![]()
'LET JE DAAR WEL OP''
'HEB JE DAT WEL GEZIEN'
'WAAROM GA JE ZO HARD'
'JE MOET HIER STOPPEN'
'JE GEEFT TE VEEL GAS'
'JE REMT TE HARD'
'PAS JE WEL OP VOOR DE AUTO'
![]()
![]()
We hopen met je meequote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:03 schreef Maxco het volgende:
Zal ik me ook maar even melden hier.
10 juni moet ik voor mn theorie. Dat is op mijn verjaardag.
24 juni moet ik al afrijden en daarna ga ik meteen op vakantie, dus hopen dat ik m in 1x haal!
Bluh,ik heb altijd een diepgewortelde 'Ik mag jou niet' attitude tegen zulke mensen.Ik had het ook met Sieneke (Songfestival).Die werd op een donderdag 18,en de woensdag erna had ze haar rijbewijs.Ik kan mijn jaloezie daar heel moeilijk over verbergenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:17 schreef CherryLips het volgende:
Vriendin van me heeft acht jaar geleden een stel lessen gehad en is dit jaar in april weer begonnen en heeft vandaag d'r rijbewijs in één keer gehaald.
Leuk voor haar, maar deprimerend voor mij
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:34 schreef jacobras het volgende:
[..]
Ai, balen!Ik was vrijdag voor de 1ste keer gezakt.
CBR =![]()
![]()
![]()
Wat ik trouwens nog niet verteld had, bij mijn examen ging die gast aan 't begin plots allemaal dingen vragen over de airco, waar ik nog nooit aangezeten had. Vraagt ie hoe je zorgt dat de airco op je voeten blaast. Ik zeg "dat kun je instellen". Zegt ie "doe maar". Had zo'n vermoeden dat 't met de pijltjestoets ging, ik gok op de rechter, en *piep* in een keer goed
.
En zo is 't volgens mij ook met het examen, één grote gok![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:11 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik ben trouwens wel een faler.Net bij het proefritje weer even terugkeren naar de garage.. wil ik hem in z'n achteruit zetten komt er maar geen beweging die kant op in de pook. Situatie is dus dat ik echt de straat blokkeer voor 3 vrachtwagens en 1 andere auto van beide kanten
echt helemaal beschamend moment
stapt er eentje uit en loopt naar me toe en ik zeg dat ik 'm niet in z'n achteruit krijg
bleek dat de pook dus omhoog gehaald moest worden voor de achteruit
Haha, nee dat nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:43 schreef singlemetkids het volgende:
[..]
ehh had je misschien erg last van zweetvoeten ??![]()
Je hebt je volvoootje opgehaald dus? En bevalt ie, afgezien van de pook dan?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:12 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Nette blunder net trouwens bij het proefrijden van de auto;
[..]
Nouja nog niet mee naar huis genomen. Kijk, het benzinemetertje is kapot en ze weten zelf niet waar het aan ligt. Ze willen het ook niet kostenloos fixen en dat is niet leuk. Nou is de issue dat ik maar een arme student ben en ik ben niet goed met cijfers, geld en over het algemeen benzinemanagement. Ik zou met dat ding moeten gaan rijden met pen en papier bij de hand, altijd noteren hoeveel kilometers ik gereden heb zodat ik ongeveer weet hoeveel in de tank gebleven is... als dat ding nou maar 400 euro kostte prima maar 950 is wel een beetje heel erg veel voor dit.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:56 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Je hebt je volvoootje opgehaald dus? En bevalt ie, afgezien van de pook dan?
Als het je beter laat voelen, m'n hele examen ging ruk en ik haalde het!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:17 schreef Agapimou het volgende:
Omg, nog 3 weken precies!! En ik rij nog verre van vlekkeloos
Ik nog 2 weken, en maandag mijn TTT, vandaag en morgen toch maar eens gaan oefenen op het inparkeren denkquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:17 schreef Agapimou het volgende:
Omg, nog 3 weken precies!! En ik rij nog verre van vlekkeloos
Weet je dan zeker dat je die auto dan precies wil, klinkt in mijn ogen zeer irritant. Helemaal al als er niet coulant wordt omgegaan met gebreken..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:00 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Nouja nog niet mee naar huis genomen. Kijk, het benzinemetertje is kapot en ze weten zelf niet waar het aan ligt. Ze willen het ook niet kostenloos fixen en dat is niet leuk. Nou is de issue dat ik maar een arme student ben en ik ben niet goed met cijfers, geld en over het algemeen benzinemanagement. Ik zou met dat ding moeten gaan rijden met pen en papier bij de hand, altijd noteren hoeveel kilometers ik gereden heb zodat ik ongeveer weet hoeveel in de tank gebleven is... als dat ding nou maar 400 euro kostte prima maar 950 is wel een beetje heel erg veel voor dit.
Afgezien van de bovenstaande major minor issue () rijdt ie héééérlijk, lekkerder dan die stuk nieuwere Peugeot 206 van m'n ma.
Dat doe ik nu alquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:24 schreef Lodewijkvdb het volgende:
Bij vervelende "medebestuurders" kan je het ook omdraaien als je een keer zelf als passagier weer meerijdt.
"Hé hallo, je moet echt stilstaan voor een STOP bord!"
"Wist je dat de stopafstand onevenredig toeneemt met de snelheid ... en dit is een 30km zone"
"Geel licht is niet gas bij, Pa"
"2 seconden afstand op de snelweg om het veilig te houden!"
Goed terugdenken aan wat die instructeur je allemaal onder je neus smeerde, heel bruikbaar materiaal
Afgezien van dat mankementje en mijn onwetendheid met die pook rijdt ie echt heerlijk dus m'n hart zegt ja. M'n verstand doet er wat moeilijker mee...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:20 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Weet je dan zeker dat je die auto dan precies wil, klinkt in mijn ogen zeer irritant. Helemaal al als er niet coulant wordt omgegaan met gebreken..
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |