abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82227059
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 11:17 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Volgens mij valt dat best mee. Filmpje al gezien?


Leuke film!
pi_82227144
Vooral ook vanaf 4.50 waarbij de bocht wat de 757 van flight 77 maakte wordt gesimuleerd

3x wordt de manouvre in de simulator uitgevoerd, 3x weet de piloot het pentagon te raken.
pi_82227298
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 11:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Je kunt de branddriehoek die ik eerder noemde op 3 manieren onderbreken:
[1] door de zuurstof weg te nemen (door bijvoorbeeld een schuimdeken)
[2] door de brandstof weg te nemen (bijvoorbeeld gaskraan dichtdraaien)\
[3] door de ontbrandingstemperatuur weg te nemen (door te koelen met veel water)

Als je bijvoorbeeld de zuurstof wegneemt, dooft dus de brand (denk aan glas omgekeerd over kaars), de temperatuur zakt echter niet snel! Dat zie je ook bij zo'n "backdraft", in een afgesloten ruimte woedt brand, op een gegeven moment is de zuurstof op, dooft de brand en is de branddriehoek onderbroken.
Als dan iemand een deur opent, komt er weer zuurstof binnen, is de driehoek gesloten en laait het vuur weer op.
In de tussentijd bleef de temperatuur hoog genoeg om boven de ontbrandingstemperatuur van het gas in de ruimte, uitgescheiden door bijvoorbeeld de meubels, te liggen.

Dus: temperatuur tijdens en (een kwartier) na brand hoeven niet veel te schelen. Zo snel koelt een gebouw niet af als het al twee uur heeft gebrand.


Duidelijk verhaal. Kun jij dan verklaren waarom de rode vlek zich tussen 4uur en 5 uur heeft verplaatst en dat heetste zone zich om 5 uur dan op een ander punt bevindt dan 4 uur en dat alle brandbare materialen op die plek binnen het uur zijn opgebrand?
pi_82227328
@Oompa en Zwansen

De wetenschappers die op deze site hun onderzoeken naar 9/11 hebben gepubliceerd hebben zeker ook nooit hun lagere school afgerond?

En hebben tevens hun academische graad Ph D gewoon op de Beverwijk Bazaar gekocht neem ik aan?

[ Bericht 5% gewijzigd door mediacurator op 02-06-2010 11:37:32 ]
pi_82227356
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 11:24 schreef Redux het volgende:
Vooral ook vanaf 4.50 waarbij de bocht wat de 757 van flight 77 maakte wordt gesimuleerd

3x wordt de manouvre in de simulator uitgevoerd, 3x weet de piloot het pentagon te raken.
Interessant. Ik ga zo ff kijken.
pi_82227409
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 11:28 schreef J0kkebr0k het volgende:


Duidelijk verhaal. Kun jij dan verklaren waarom de rode vlek zich tussen 4uur en 5 uur heeft verplaatst en dat heetste zone zich om 5 uur dan op een ander punt bevindt dan 4 uur en dat alle brandbare materialen op die plek binnen het uur zijn opgebrand?
Ik heb helaas niet de beschikking over een brandsimulatieprogramma. .
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_82227640
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 11:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Ik heb helaas niet de beschikking over een brandsimulatieprogramma. .
Het blijft dus een aanname dat NIST met haar afbeeldingen laat zien dat er GEEN brand meer was, maar wel een hoge luchttemperatuur van 1000 graden.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2010 11:37:05 ]
pi_82227784
Stukje van de simulatie bekeken. Er wordt niet gezegd of aangetoond dat men exact dezelfde route vliegt als uit de FDR is op te maken. Ook zie ik niks over lantaarnpalen.
quote:
Dutch Pentagon Attack Recreation A Fraud? - Simulator Not Certified, Not A 757

(Pilotsfor911truth.org) - Some may be aware of a video in which Dutch Researchers at the National Aerospace Laboratory recreate the Pentagon Attack in a flight simulator with what they claim is an "inexperienced pilot", in an attempt to prove that it is "not impossible" for Hani Hajour --the alleged hijacker pilot of American Airlines Flight 77-- to have performed such a maneuver. Others, mostly anonymous, attempt to use this outdated video in a poor attempt to discredit seasoned 757/767 Captains speaking out. Since the release of "9/11: World Trade Center Attack" featuring interviews with 757/767 Captains from United and American Airlines who have attempted to recreate the maneuvers reported on 9/11, Pilots For 9/11 Truth have once again come under fire. Captains from United, American and other airlines have attempted to recreate the maneuvers performed on 9/11 and found it highly unlikely to impossible for any inexperienced pilot to have accomplished such maneuvers (See "9/11: World Trade Center Attack" and "Pandora's Black Box - Chapter Two - Flight Of American 77" at http://pilotsfor911truth.org for more details).

The Dutch simulation test was performed prior to the release of the Flight Data Recorder information, so clearly the Dutch researchers did not have any scientific data to examine the maneuver, nor implement the maneuver properly. Their main focus was to debunk claims made that the turning maneuver was impossible, which we agree is possible according to the data now released. However, other aspects of the flight path are impossible (See "9/11: Attack On The Pentagon" at http://pilotsfor911truth.org).

The following is a clip of the simulator portion. The audio has been removed due to the fact we were unable to obtain a high quality copy of the video and the fact the language is in Dutch. However, subtitles are provided.

After review of the simulation, here are the unknowns. They claim to use a speed of 800 km/h, which is 30 knots less than reported by the 9/11 Commission and the since released Flight Data Recorder information. A 30 knot difference at such high speeds can be a major factor in control effectiveness and structural integrity (See "9/11: World Trade Center Attack"). They also do not show the simulator reaching this speed. We also don't know the exact maneuver performed. Although they show a diagram prior to entering the simulator, there is no way of knowing if they actually followed such a flight path. We also don't know type of aircraft configuration nor any weather conditions they may have set for the maneuver. Although the sky was clear on 9/11, there was an almost direct cross wind at 10 knots which is a factor when maneuvering (See METAR's at http://pilotsfor911truth.org/pentagon). We also don't know experience level of the simulator pilot. The video compares Hani Hanjour to Mr. Ruigrok, the simulator pilot, as "inexperienced" and having flight time in light aircraft and flight simulators, but how much? Mr. Ruigrok works for the National Aerospace Laboratory (NLR). It is fair to say he has a lot of time in simulators and is very familiar with such a device. As Mr. Ruigrok enters the simulator, the narrator goes on to state Mr Ruigrok had "practice" as "Hani probably did too" suggesting Mr. Ruigrok has practiced the attack maneuver prior to the taping as Hani "probably" would have done prior to 9/11. This is scientific research? No, this is creating more experience for an alleged "inexperienced pilot" based on speculation. When asked, NLR refused to offer credentials and experience level of Mr. Ruigrok in order to determine their definition of "inexperienced". (See below).

This is what we do know about their simulation:

It is not based on data; The crash logic was disabled; The over-speed warnings were disabled; They did not include topographical obstacles; The light poles on Washington Blvd are non-existent, and, most importantly, the simulator is not a 757! All of these are major factors when attempting to recreate a real-life maneuver which Pilots For 9/11 Truth have shown, based on data, is impossible.

Keep in mind, jumping in any old simulator attempting to hit the Pentagon is very easy to do. The Pentagon is one of the largest buildings in the world. But for the purpose of this recreation attempt, the Dutch researchers claim they are a "...technological institute [focusing] on scientific research and.. therefore only present information to the media directly based on this research" (See email exchanges below). NLR claims to be presenting a scientific approach for the purpose of performing the maneuvers reported and impacting the area of the Pentagon attacked, concluding the attack as possible.

On first attempt during the taping of the video, Mr. Ruigrok hits the top northwest corner of the building which would have spread large pieces of wreckage everywhere, unlike the alleged object that hit the Pentagon which left very little wreckage. The second hit plowed into the front lawn and foundation. No such damage is observed at the Pentagon. The third time looks like a more direct hit but again plows into the foundation.

Conclusion - It took 3 tries on video to get it close. How many times did Mr. Ruigrok "practice" prior as the video admits? The simulator crash logic being disabled is a major factor as the simulator would have crashed long before getting to the Pentagon due to excessive speed (See "9/11: World Trade Center Attack"). The over speed warning also being disabled is another major factor as it's a huge distraction to the pilot while flying. Combined with the fact the light poles on Washington Blvd are missing and the fact the simulator is not that of a 757, how can anyone take such recreation for this purpose (ad-hoc and incidental) as scientific?

Pilots For 9/11 Truth contacted the National Aerospace Laboratory in the Netherlands in an attempt to clarify some details of this simulator test.

These were the questions asked:

1. Prior to the above simulation, how long has Mr. Ruigrok worked for NLR and in what capacity?

2. Prior to above simulation, how much total flight time did Mr. Ruigrok have logged? In what type aircraft? How much time in a 757 Flight simulator?

3. Your video states Mr. Ruigrok has flight time in flight simulators and light aircraft as did Hani Hanjour, the reported Hijacker/pilot of American Airlines Flight 77. As Mr Ruigrok enters the simulator in the video, the narrator goes on to state Mr Ruigrok had some "practice" as "Hani probably did too". How much practice did Mr Ruigrok have flying the maneuver prior to videotaping the maneuver?

4. The speed used for the simulation was stated as 800 km/h. This is 30 knots less than the speeds reported by the 9/11 Commission. Do you have any video tape showing the airspeed during the acceleration to the Pentagon?

5. We noticed the crash logic on your simulator was disabled for this test, or it was not installed. We also notice the over speed warnings were not operating as normal if in fact Mr Ruigrok exceeded Vmo. At what speed over Vmo is the crash logic usually triggered on the simulator used? (red screens, simulator freezes.. .etc)

6. Was the simulator used in this test certified to Level D Full Flight Simulator (FFS) Standards?

And the first reply:

Dear mr. Balsamo,

On request from journalists, NLR has demonstrated in an ad-hoc simulation in a non-certified research full flight simulator that it is not impossible for an inexperienced pilot to perform the flight manoeuvre which has lead to the crash in the Pentagon on 9/11. NLR has not studied the events on 9/11 in detail and can therefore not state anything conclusive about it.

Best regards,

Frank Vos

Bolding emphasis added. The National Aerospace Laboratory uses a simulator which is not certified to compare a real life flight maneuver? Why isn't it certified? Because it doesn't behave like a real airplane? This is scientific research? We attempt to contact Mr. Vos again pointing out we were not looking for a conclusive statement regarding 9/11.


Dear Mr Vos,

I thank you for your prompt reply. However, we were not asking for any conclusive statement regarding 9/11 from your organization. Our inquiry was to the experience level of Mr Ruigrok who performed the simulation. If you would be so kind to review these questions again and perhaps provide more specific answers as to the experience level and practice performed by Mr Ruigrok prior to the taping, it would be much appreciated.

1. Prior to the above simulation, how long has Mr. Ruigrok worked for NLR and in what capacity?

2. Prior to above simulation, how much total flight time did Mr. Ruigrok have logged? In what type aircraft? How much time in a 757 Flight simulator?

3. Your video states Mr. Ruigrok has flight time in flight simulators and light aircraft as did Hani Hanjour, the reported Hijacker/pilot of American Airlines Flight 77. As Mr Ruigrok enters the simulator in the video, the narrator goes on to state Mr Ruigrok had some "practice" as "Hani probably did too". How much practice did Mr Ruigrok have flying the maneuver prior to videotaping the maneuver?

4. The speed used for the simulation was stated as 800 km/h. This is 30 knots less than the speeds reported by the 9/11 Commission. Do you have any video tape showing the airspeed during the acceleration to the Pentagon?

5. We noticed the crash logic on your simulator was disabled for this test, or it was not installed. We also notice the over speed warnings were not operating as normal if in fact Mr Ruigrok exceeded Vmo. At what speed over Vmo is the crash logic usually triggered on the simulator used? (red screens, simulator freezes.. .etc)

6. Was the simulator used in this test certified to Level D Full Flight Simulator (FFS) Standards? (I believe you already answered this question, and that it was not certified. Thank you)

Again, Thank you in advance for any questions you may be able to answer.

Rob Balsamo
Co-Founder
pilotsfor911truth.org
Member list
http://pilotsfor911truth.org/core

And the reply:

Dear Mr. Balsamo,

The media policy of NLR includes that we do not contribute to any investigations, articles or news items by journalists and media, concerning the events that occured[sic] on 9/11. This guideline concerns in particular the supposed manoeuvres of the flights that day. Our simulation was ad-hoc and incidental. As a technological institute we focus on scientific research and we therefore only present information to the media directly based on this research. For that reason I'm sorry to tell you that we don't want to examine your questions.


Best regards,

Frank Vos

Again, bolding emphasis added. Hmmm, feels a lot like the replies we get from the National Transportation Safety Board and the FBI. First Mr. Vos acknowledges NLR demonstrated/recreated a reported event on 9/11 due to a request made by journalists, when asked to clarify, Mr. Vos now claims it's against NLR policy to contribute? Contradict much?

Our final reply to Mr. Vos,

Dear Mr Vos,

I am sorry to hear that you "Don't want to examine our questions".

If your organization is truly interested in science, you may want to research the Flight Data Recorder information being provided by the NTSB which has since been released through the Freedom Of Information Act since your simulation test. It does not support the 9/11 Commission version of events. It has been examined by US Certified Aircraft Accident Investigators (including a former USAF Accident Investigation Board President), FDR Experts, Boeing Simulator Experts and High time pilots (including several who have actual flight time in the aircraft reportedly used on 9/11, all 4).

You can read a summary of our findings here.

http://pilotsfor911truth.org/pressrelease

Also, according to the data, topography and obstacles, it is impossible for a 757 to have performed the maneuver as claimed by the 9/11 Commission. Again, examined by the above certified professionals. The NTSB and FBI refuse to comment.

Considering your simulator was not certified, the crash logic disabled, and the video admits Mr Ruigrok had "practice" based on speculation that "Hani probably did too", this is not consistent with scientific research.

I thank you for taking the time to review our questions. Once again, I'm sorry you "Don't want to examine them".

Although, you may want to examine the information and data for yourself. Feel free to contact us if you have any questions.

Rob Balsamo
Co-Founder
pilotsfor911truth.org

If anyone would like to email Mr. Vos for inquiry, please feel free, although you may not get much of an answer. dfvos@nlr.nl

Pilots For 9/11 Truth is an organization of aviation professionals from around the globe. The organization has analyzed Flight Data provided by the National Transportation Safety Board (NTSB). The data does not support the government story. See http://pilotsfor911truth.org/pressrelease for a summary of Pentagon Analysis. The NTSB/FBI refuse to comment. Pilots For 9/11 Truth Core member list continues to grow.

BRON: http://pilotsfor911truth.org/dutch_simulation_debunked
Leuk dat Youtube filmpje, maar blijkbaar klopt het voor geen meter. De RAW data was destijds nog niet eens beschikbaar. Hoe kun je dan een onderzoek doen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2010 11:43:16 ]
pi_82227863
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 11:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
Het blijft dus een aanname dat NIST met haar afbeeldingen laat zien dat er GEEN brand meer was, maar wel een hoge luchttemperatuur van 1000 graden.
Het plaatje laat zien wat er uit het brandsimuleringsprogramma is komen rollen. Je kan niet zonder meer zeggen waar wel of geen brand was, enkel waar op welk tijdstip een bepaalde temperatuur heerste.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_82227914
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 11:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Het plaatje laat zien wat er uit het brandsimuleringsprogramma is komen rollen. Je kan niet zonder meer zeggen waar wel of geen brand was, enkel waar op welk tijdstip een bepaalde temperatuur heerste.
Precies, zoals de grafiek laat zien, temperaturen, geen vuur of brand
pi_82227974
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 11:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
Stukje van de simulatie bekeken. Er wordt niet gezegd of aangetoond dat men exact dezelfde route vliegt als uit de FDR is op te maken. Ook zie ik niks over lantaarnpalen.
[..]

Leuk dat Youtube filmpje, maar blijkbaar klopt het voor geen meter. De RAW data was destijds nog niet eens beschikbaar. Hoe kun je dan een onderzoek doen?
Ze hebben (3x) eenzelfde manouvre uitgevoerd als het 'echte' vliegtuig. Dus zelfde snelheid, zelfde bocht etc. Het toont in ieder geval aan dat die manouvre niet onmogelijk is.
pi_82228046
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 11:44 schreef Redux het volgende:

[..]

Ze hebben (3x) eenzelfde manouvre uitgevoerd als het 'echte' vliegtuig. Dus zelfde snelheid, zelfde bocht etc. Het toont in ieder geval aan dat die manouvre niet onmogelijk is.
Vraagje.. hoe wisten ze de precieze manouvre zonder dat de data is vrijgegeven?
pi_82228109
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 11:46 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Vraagje.. hoe wisten ze de precieze manouvre zonder dat de data is vrijgegeven?
Hoe weten complotgelovers dan dat zo'n manouvre NIET mogelijk is?
  woensdag 2 juni 2010 @ 11:47:31 #264
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_82228120
quote:
Ze hebben (3x) eenzelfde manouvre uitgevoerd als het 'echte' vliegtuig. Dus zelfde snelheid, zelfde bocht etc. Het toont in ieder geval aan dat die manouvre niet onmogelijk is.
Wow en dat zonder gebruik te maken van de FDR data...erg knap
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_82228156
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 11:47 schreef DeMolay het volgende:

[..]

Wow en dat zonder gebruik te maken van de FDR data...erg knap
Ah, okay, ik hoop dat je de sfeer goed kunt houden?
  woensdag 2 juni 2010 @ 11:49:30 #266
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_82228195
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 11:29 schreef mediacurator het volgende:
@Oompa en Zwansen

De wetenschappers die op deze site hun onderzoeken naar 9/11 hebben gepubliceerd hebben zeker ook nooit hun lagere school afgerond?

En hebben tevens hun academische graad Ph D gewoon op de Beverwijk Bazaar gekocht neem ik aan?
Uhm, snap jij wel waar we het over hebben? Sorry hoor, maar waar slaat dit op?

We hadden het over peer review. Dat heeft niet alleen tot doel om de kwaliteit van de wetenschapper te beoordelen, maar ook vooral de objectiviteit. Daarom worden die peer reviews vaak anoniem gedaan.
pi_82228212
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 11:47 schreef Redux het volgende:

[..]

Hoe weten complotgelovers dan dat zo'n manouvre NIET mogelijk is?
Heb je mijn quote gelezen? Blijkbaar niet.

Het is iig geen wetenschappelijk onderzoek. Bovendien is het gebaseerd op aannames. Zonder data kun je het niet simuleren en zeker niet in een ongecertificeerde flight sim.
pi_82228246
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 11:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
Stukje van de simulatie bekeken. Er wordt niet gezegd of aangetoond dat men exact dezelfde route vliegt als uit de FDR is op te maken. Ook zie ik niks over lantaarnpalen.
[..]

Leuk dat Youtube filmpje, maar blijkbaar klopt het voor geen meter. De RAW data was destijds nog niet eens beschikbaar. Hoe kun je dan een onderzoek doen?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 2 juni 2010 @ 11:51:14 #269
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_82228256
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 11:46 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Vraagje.. hoe wisten ze de precieze manouvre zonder dat de data is vrijgegeven?
Er zal vast ook zo gruwelijk veel veranderen als een vliegtuig een meter naar links vliegt ipv naar rechts, e.d. Dit was ook niet om aan te tonen wat de exacte vliegroute was, maar het was een redelijk goede benadering denk ik.

En zoals hierboven al gezegd, hoe wisten 'jullie' dan dat het niet mogelijk was zonder die data?
pi_82228300
Ook wel weer lachen dat hier alle youtube filmpjes worden weggewuivd, maar als ze zelf met een nietszeggend filmpje kunnen komen, zullen ze het niet nalaten. Wederom typerend.
  woensdag 2 juni 2010 @ 11:52:27 #271
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_82228305
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 00:23 schreef DeMolay het volgende:
Cool

De Video van het pentagon vrijgegeven nal lang zeuren.

Kijk na eens GOED

als alu headjes jet over chemtrails hebben weten jullie zo goed te vetertellen waar dat vandaan komt...gebruikt die hersens dan eens !
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 2 juni 2010 @ 11:53:17 #272
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_82228335
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 11:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ook wel weer lachen dat hier alle youtube filmpjes worden weggewuivd, maar als ze zelf met een nietszeggend filmpje kunnen komen, zullen ze het niet nalaten. Wederom typerend.
Gast, je snapt toch ook zelf wel dat je opmerking nergens op slaat.

Je ziet zelf ook dat dit de reguliere Zembla uitzending was. Leuke poging om te trollen.
pi_82228435
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 11:53 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Gast, je snapt toch ook zelf wel dat je opmerking nergens op slaat.

Je ziet zelf ook dat dit de reguliere Zembla uitzending was. Leuke poging om te trollen.
Ja, dus?... Zembla heeft het altijd bij het rechte eind?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2010 11:55:51 ]
pi_82228486
quote:
It is not based on data; The crash logic was disabled; The over-speed warnings were disabled; They did not include topographical obstacles; The light poles on Washington Blvd are non-existent, and, most importantly, the simulator is not a 757! All of these are major factors when attempting to recreate a real-life maneuver which Pilots For 9/11 Truth have shown, based on data, is impossible.

Keep in mind, jumping in any old simulator attempting to hit the Pentagon is very easy to do. The Pentagon is one of the largest buildings in the world. But for the purpose of this recreation attempt, the Dutch researchers claim they are a "...technological institute [focusing] on scientific research and.. therefore only present information to the media directly based on this research" (See email exchanges below). NLR claims to be presenting a scientific approach for the purpose of performing the maneuvers reported and impacting the area of the Pentagon attacked, concluding the attack as possible.
Filmpje debunked.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2010 11:57:53 ]
pi_82228488
quote:
Als een object zich met zo'n hoge [insert snelheid] snelheid, zou de 'streak' zich dan direct/meteen achter het object bevinden? Lijkt me niet.
  woensdag 2 juni 2010 @ 11:57:05 #276
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_82228498
Ja want als die niet op youtube staat Kan het wel waar zijn ..begrijp je ?
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_82228500
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 11:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ja, dus?... Zembla heeft het altijd bij het rechte eind?
Ze geven toch al toe dat het niet wetenschappelijk is, maar gewoon goed onderbouwd volgens hen.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 2 juni 2010 @ 11:58:42 #278
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_82228560
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 10:56 schreef mediacurator het volgende:

[..]

En jij wil beweren dat er geen enkele risico's denkbaar zouden kunnen zijn i.v.m. dergelijk materiaal te publiceren via de officiële kanalen wanneer je de regering vd V.S. aanklaagt wegens het plegen van een terroristische aanslag? ja hoor
Dus als iemand op een wetenschappelijk verantwoorde manier 1 of meerdere fouten aan weet te tonen in het NIST rapport zegt hij daar eigenlijk mee dat de VS een terroristische aanslag heeft gepleegt?

Hoe werkt die logica?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 2 juni 2010 @ 11:59:05 #279
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_82228580
quote:
Als een object zich met zo'n hoge [insert snelheid] snelheid, zou de 'streak' zich dan direct/meteen achter het object bevinden? Lijkt me niet.
vandaar mijn vraag...op deze lage hoogtes is er geen directe contrail

Een raket motor daarintegen
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_82228598
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 11:57 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Ze geven toch al toe dat het niet wetenschappelijk is, maar gewoon goed onderbouwd volgens hen.
Hun manier van redeneren is echt te bizar voor woorden op sommige punten.
  woensdag 2 juni 2010 @ 12:00:45 #281
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_82228655
maar dan wel doorgaan op het gegeven Pear reviewed

echt te bizar voor woorden ja
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_82228678
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 11:58 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dus als iemand op een wetenschappelijk verantwoorde manier 1 of meerdere fouten aan weet te tonen in het NIST rapport zegt hij daar eigenlijk mee dat de VS een terroristische aanslag heeft gepleegt?

Hoe werkt die logica?
Ik ben helemaal niet zeker van CD hoor. Ik las alleen dat er kritiek was op het NIST onderzoek. Daarom sta ik ook redelijk sceptisch tegenover het NIST rapport, waarmee ik niet beweer dat het bullshit is wat daar in staat.
  woensdag 2 juni 2010 @ 12:01:15 #283
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_82228679
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 11:55 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ja, dus?... Zembla heeft het altijd bij het rechte eind?
Wederom slaat dit helemaal nergens op. Waar zeg ik van wel dan?

Overigens lijkt het me vanzelfsprekend dat een Zembla van de publieken objectiever is dan menig youtubekanaal, website of tv-zender.
pi_82228681
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 11:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hun manier van redeneren is echt te bizar voor woorden op sommige punten.
Ja, maar zo denk ik vaak ook over de complottheorieen. Ook vaak/over het algemeen 'te bizar voor woorden'.
pi_82228704
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 11:59 schreef DeMolay het volgende:
vandaar mijn vraag...op deze lage hoogtes is er geen directe contrail

Een raket motor daarintegen
Er is ook het verhaaltje van de rook van een van de motors die geraakt zou geweest zijn door een lantaarnpaal ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_82228721
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 11:59 schreef DeMolay het volgende:

[..]

vandaar mijn vraag...op deze lage hoogtes is er geen directe contrail

Een raket motor daarintegen
Het is dan ook geen contrail of 'vliegtuig'-streep, maar zand/stof wat omhoog wordt gezogen door het vliegtuig.
pi_82228741
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 12:01 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Wederom slaat dit helemaal nergens op. Waar zeg ik van wel dan?

Overigens lijkt het me vanzelfsprekend dat een Zembla van de publieken objectiever is dan menig youtubekanaal, website of tv-zender.
Zo objectief dat ze amper gegevens tonen. Als kijker wordt je gewoon bedot.
  woensdag 2 juni 2010 @ 12:02:38 #288
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_82228747
quote:
Overigens lijkt het me vanzelfsprekend dat een Zembla van de publieken objectiever is dan menig youtubekanaal, website of tv-zender.
wat nou als die Zembla uitzending op YouTube staat ?
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  woensdag 2 juni 2010 @ 12:03:20 #289
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_82228783
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 11:56 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Filmpje debunked.
Lol, http://www.nlr.nl/ is echt wel een vooraanstaand instituut hoor.

En nogmaals, ook objectiever dan een website waar al 911 in de naam staat.
  woensdag 2 juni 2010 @ 12:03:48 #290
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_82228806
quote:
Er is ook het verhaaltje van de rook van een van de motors die geraakt zou geweest zijn door een lantaarnpaal ...
die is nieuw voor mij...hebbie toevallig een linkje
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  woensdag 2 juni 2010 @ 12:03:50 #291
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_82228808
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 12:02 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Zo objectief dat ze amper gegevens tonen. Als kijker wordt je gewoon bedot.
Nee, ze laten experts aan het woord over Loose Change. That's it.
  woensdag 2 juni 2010 @ 12:04:28 #292
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_82228837
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 12:02 schreef DeMolay het volgende:

[..]

wat nou als die Zembla uitzending op YouTube staat ?
Moet jij je MBO-tentamens niet leren?

Ik ben er ff klaar mee. Ik ga werken.
pi_82228839
resteert slechts nog een klein detail;

NIST kan niet aantonen d.m.v. experiment is het z.g.n. fenomeen

"kolossale bouw structuur verdwijnt tot schroothoop hoedanigheid in luttele seconden, zonder bommen maar wel gepaard met rare stof fontein"

oooeps!
pi_82228842
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 09:47 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

De brand was om 4.45 uur al uitgeraasd. Dat schrijven ze. Hoge temperaturen zijn niet vreemd nee. Wel temperaturen van 1000 graden als er geen vuur meer is. Tenminste, dat vind ik. Als het anders is, dan moet je me maar corrigeren met een goede onderbouwing. Als je gelijk hebt zal ik het toegeven, maar nu vind ik je argument nog niet sterk genoeg.

En nogmaals: Ik ben geen natuurkundige of brandexpert, dus ik kan er natuurlijk keihard naast zitten.
[..]

Met jou ben ik eigenlijk wel klaar, maar ok hier je antwoord:

Dat lijkt de Richard Gage club onwaarschijnlijk. Ik baseer dit op HUN bevindingen van het rapport.
[..]

Omdat de figuur van dat tijdstip dus suggereert dat daar een grote brand woed en NIST in een ander hoofdstuk zegt dat de brand daar gedoofd was omdat ze dat hebben gezien op foto. Daarom.
Geef dan eens het onderzoek van die Gubb aan.
Welke berekeningen, simulaties en andere zaken hebben hun toegepast?

Of is het alleen maar "het NIST heeft het fout, maar waarom zeggen we niet"?
Leaf
  woensdag 2 juni 2010 @ 12:04:34 #295
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_82228844
BTW was die jowenko uitzending niet ook van Zembla ?
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  woensdag 2 juni 2010 @ 12:04:50 #296
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_82228856
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 12:04 schreef DeMolay het volgende:
BTW was die jowenko uitzending niet ook van Zembla ?
Ja.
  woensdag 2 juni 2010 @ 12:05:01 #297
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_82228861
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 09:01 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zit je plaat vast of zo? Dit herhaal je nu wel heel vaak.

En astu:


Een structuur die in luttele seconden gereduceerd wordt tot puinhoop, zonder bommen! Beetje saai filmpje, dus ik zou als ik jou was even doorspoelen naar het einde.
er was in het verleden wel eens berekend dat je een miljard magnum-ijsjes tegen het WTC moest gooien om hem omver te krijgen.

Dit gebouw stort dan wel in zonder explosieven. Er is geen verpulvering
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 2 juni 2010 @ 12:05:12 #298
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_82228869
quote:
Moet jij je MBO-tentamens niet leren?

Ik ben er ff klaar mee. Ik ga werken.
gooie mien jongen nee nu heb je zeker een punt
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_82228886
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 12:04 schreef Zwansen het volgende:


Ik ben er ff klaar mee. Ik ga werken.
Me too
pi_82228898
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 12:02 schreef Redux het volgende:
Het is dan ook geen contrail of 'vliegtuig'-streep, maar zand/stof wat omhoog wordt gezogen door het vliegtuig.
Jep, dat zien we idd aan de foto's van het grasveld net voor het Pentagon ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')