Nou ja... whatever. Je reacties waren vaak vrij Oompa-lompa.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:06 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Elke keer dat ik thuis was heb ik gereageerd? Volgens mij heb ik ook inhoudelijk gereageerd op alles wat jij gepost hebt?
Klopt dat ik soms er een paar paginas niet was maar dat is omdat ik overdag over het algemeen aan het werk ben.
ik moet wel vaststellen dat dit een wederkerend fenomeen is ..inc Redux (ik ben merlin btw)quote:Dat ga ik dus ook doen. Ben er wel klaar mee nu. Het is als praten tegen een betonnen muur.
Paar dagen wasted.
Godsamme zeg... Mensen zoals jij verkloten deze discussie keer op keer door hun kop in het zand te steken en dan ga je lopen piepen dat anderen een topic verkloten.quote:
<3quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:01 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Godsamme zeg... Mensen zoals jij verkloten deze discussie keer op keer door hun kop in het zand te steken en dan ga je lopen piepen dat anderen een topic verkloten.
Hoe fucking blind kun je zijn. Diverse mensen steken veel moeite in uitleggen hoe het e.e.a. gegaan is, onderbouwen die uitleg. En het enige wat jij doet is zeggen dat het zo niet gegaan kan zijn omdat een foto laat zien dat het het anders is of dat iemand in een YouTube filmpje zegt dat het NIST liegt.
Welke video?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:52 schreef DeMolay het volgende:
Ook leuk dat ik nog nooit antwoorde heb gekregen op het fijt dat bij het pentagon een contrail te zien was die niet strookt met de abnormale consensus op BNW betrefende "Chemtrails"
wat makkelij om dat als onzien af te zien als het je uitkomt
P.S.
Hint
White contrail op video terwijl de temp ver boven par was voor contrails op level
Waar moet ik dan naar kijken?quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:11 schreef DeMolay het volgende:
Klopt
maar jin moet wel ff goed kijken ...er is een witte contrails te zien die normaal op deze hoogte niet zou kunnen condenseren.....
is dit een raket ?????
ASTM196......aleen Terecht waagde zich eraan
Zo... ik heb een paar foutjes uit je post gesloopt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:01 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Godsamme zeg... Mensen zoals jij VancouverFan verkloten deze discussie keer op keer door hun kop in het zand te steken en dan gaan je ze lopen piepen dat anderen een topic verkloten ze geen gelijk krijgen.
Hoe fucking blind kun je zijn. Diverse mensen steken veel moeite in uitleggen hoe ze willen dat het e.e.a. gegaan is, onderbouwen die uitleg meestal niet. En het enige wat jij doet is zeggen dat het zo niet gegaan kan zijn, (maar niet per definitie zo hoeft te zijn) omdat een foto laat zien dat het het anders is kan zijn of dat iemand in een YouTube filmpje zegt dat het NIST liegt.
quote:
We zijn nu al dagen aan het steggelen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zo... ik heb een paar foutjes uit je post gesloopt.
Man... dat zag ik al aan het begin van deze reeks.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:21 schreef DeMolay het volgende:
Jokkebrok...zie je nu hoe ze argumenten blijven ronddraaien
Welke contrail op welke foto of video?quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Naar die contrail dude... ben je nou zo naïef of hoe zit het?
31 toch?quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zo... ik heb een paar foutjes uit je post gesloopt.
Waar heb jij vandaag met je hoofd gezeten. Over al mijn posts gelezen? Je kwam je er vanmiddag zelfs nog mee bemoeien.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:21 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
We zijn nu al dagen aan het steggelen.
Nog steeds heb ik van jou niet gezien welke bewezen fouten er in het NIST onderzoek zitten. Alleen maar YouTube en Wikipedia wijsheid. En dat terwijl er 1.000de architecten en andere experts zijn die zeggen dat het NIST rapport niet klopt.
Vind je dat zelf niet vreemd dat NIEMAND duidelijk kan zeggen wat er fout is aan het onderzoek?
Dan heb ik die post waarschijnlijk over het hoofd gezien.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waar heb jij vandaag met je hoofd gezeten. Over al mijn posts gelezen? Je kwam je er vanmiddag zelfs nog mee bemoeien.
in tegenstelling tot jouw hilarische en volwassen grap?quote:
Je bedoeld die 5 frames video?quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:23 schreef DeMolay het volgende:
Cool
De Video van het pentagon vrijgegeven nal lang zeuren.
Kijk na eens GOED
Ik ben blij dat je hem kunt waarderenquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:24 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
in tegenstelling tot jouw hilarische en volwassen grap?
quote:Je bedoeld die 5 frames video?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |