abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82208692
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 20:51 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ja is inderdaad wel frappant dat van al die duizende keren dat er vliegtuigen in wolkenkrabbers binnenvlogen het nog nooit eerder op die manier is gegaan.

Damn wat een argument, ik ben om

de inhoudelijke vragen staan overigens nog steeds
Een falende structuur door brand waarbij b.v. frituurvet de veroorzaker is kan tot een vergelijkbaar grote brand leiden als wanneer het vliegtuigen waren die de brand veroorzaakte

waarom steeds de vliegtuigen als excuus gebruiken? is dat niet een beetje te makkelijk?

aluminium is weliswaar sterk maar veel zachter dan staal

in verhouding tot die panden waren die vliegtuigen niet zo groot en hoeveel kan aluminium aan schade aanrichten wanneer het tegen staal en beton aan vliegt?

er was best schade maar plaatselijk, net zoals wanneer een brand lang brandt op een verdieping is er schade, met of zonder vliegtuig

dat is in het verleden ook best vaak gebeurt, met veel grotere schade aan de structuur als gevolg als op 9/11

geen een veranderde dusver in een vreemde stof en rook fontein en binnen 8-9 seconden een berg puin

[ Bericht 1% gewijzigd door mediacurator op 01-06-2010 21:27:45 ]
  dinsdag 1 juni 2010 @ 21:28:01 #27
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_82209062
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 21:22 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Een falende structuur door brand waarbij b.v. frituurvet de veroorzaker is kan tot een vergelijkbaar grote brand leiden als wanneer het vliegtuigen waren die de brand veroorzaakte

waarom steeds de vliegtuigen als excuus gebruiken? is dat niet een beetje te makkelijk?

aluminium is weliswaar sterk maar veel zachter dan staal

in verhouding tot die panden waren die vliegtuigen niet zo groot en hoeveel kan aluminium aan schade aanrichten wanneer het tegen staal en beton aan vliegt?

er was best schade maar plaatselijk, net zoals wanneer een brand lang brandt op een verdieping is er schade, met of zonder vliegtuig

dat is in het verleden ook best vaak gebeurt, met veel grotere schade aan de structuur als gevolg als op 9/11

Laatst gooide ik veels te veel falafel in mijn frituur, ding gaat borrelen joh zo ard dat ie gewoon bij de buren binnenvloog en 5 verdiepingen er uit sloeg
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_82209209
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 21:28 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Laatst gooide ik veels te veel falafel in mijn frituur, ding gaat borrelen joh zo ard dat ie gewoon bij de buren binnenvloog en 5 verdiepingen er uit sloeg
typische oompa reactie, maar ik ben steeds de boosdoener

hoe kan dat?
  dinsdag 1 juni 2010 @ 21:31:52 #29
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_82209322
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 21:30 schreef mediacurator het volgende:

[..]

hoe kan dat?
geef me inhoud en ik reageer inhoudelijk
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 1 juni 2010 @ 21:31:59 #30
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_82209327
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 21:30 schreef mediacurator het volgende:

[..]

hoe kan dat?
Weet je al wat dit precies is?

pi_82210437
Pff... gasten... doe ff rustig. Jullie verkrachten het totale doel van dit topic.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2010 21:53:26 ]
  dinsdag 1 juni 2010 @ 21:50:24 #32
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_82210475
En dat doel is?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_82210624
Je snapt wat ik bedoel... toch? Sfeer wordt er niet beter op zo.
  Moderator dinsdag 1 juni 2010 @ 21:53:09 #34
249559 crew  Lavenderr
pi_82210640
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 21:09 schreef mediacurator het volgende:

[..]

was niet aan jou gericht en jij valt sowieso onder mijn cordon sanitaire
Cordon sanitaire tegen ATuinhek? Wtf?
  dinsdag 1 juni 2010 @ 21:58:49 #35
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_82210968
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 21:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Cordon sanitaire tegen ATuinhek? Wtf?
Ja blijkbaar ben ik iets gevaarlijks Het zal ook vast vervelend zijn als mensen zonder al te veel moeite gaten schieten in je redenering. Kop + zand en negeren wordt het blijkbaar.
Onikaan ni ov dovah
pi_82211220
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 21:31 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Weet je al wat dit precies is?

[ afbeelding ]
dat wil zeggen dat de hoeveelheid force (F) hetgeen uitgeoefend wordt op een voorwerp gelijk is aan de tijd waarin de lineaire momentum (p) plaatsvindt, p = mv waarbij p = momentum en p het product is van massa en snelheid

[ Bericht 0% gewijzigd door mediacurator op 01-06-2010 22:26:42 ]
  Moderator dinsdag 1 juni 2010 @ 22:03:50 #37
249559 crew  Lavenderr
pi_82211267
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 21:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
Je snapt wat ik bedoel... toch? Sfeer wordt er niet beter op zo.
Nee, en dat is niet de bedoeling.
Maar cordon sanitair is natuurlijk bespottelijk, zeker gezien alle goede bijdragen van Tuinhek. Iedereen mag en kan hier zijn theoriëen plaatsen en niemand wordt buitengesloten. Dat zou wat fraais zijn
Doe normaal tegen elkaar en laten we het over 9/11 hebben, niemand uitgezonderd.
pi_82211608
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 22:03 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, en dat is niet de bedoeling.
Maar cordon sanitair is natuurlijk bespottelijk, zeker gezien alle goede bijdragen van Tuinhek. Iedereen mag en kan hier zijn theoriëen plaatsen en niemand wordt buitengesloten. Dat zou wat fraais zijn
Doe normaal tegen elkaar en laten we het over 9/11 hebben, niemand uitgezonderd.
jij mag hem misschien leuk vinden, tegen mij loopt ie zonder enige voorgaande woordenwisseling steeds op mijn antwoorden richting iemand anders in te hakken. ik had het helemaal niet tegen hem, ik heb het zo liefst mogelijk helemaal nooit tegen hem. zojuist wilde hij mijn topic nog kapen, een heel vervelend ventje en een rel del pur sang
pi_82211738

Mijn god. Dit topic.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 22:13:31 #40
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_82211931
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 22:03 schreef mediacurator het volgende:

[..]

dat wil zeggen dat de hoeveelheid force (F) uitgeoefend wordt op een voorwerp is gelijk aan de tijd waarin de lineaire momentum (p) plaatsvindt, p = mv waarbij p = momentum en p het product is van massa en snelheid
Erm... nee. Dat is niet zo.
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 1 juni 2010 @ 22:14:58 #41
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_82212031
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 22:08 schreef mediacurator het volgende:

[..]

jij mag hem misschien leuk vinden, tegen mij loopt ie zonder enige voorgaande woordenwisseling steeds op mijn antwoorden richting iemand anders in te hakken. ik had het helemaal niet tegen hem, ik heb het zo liefst mogelijk helemaal nooit tegen hem. zojuist wilde hij mijn topic nog kapen, een heel vervelend ventje en een rel del pur sang
Als je explusieve antwoorden van 1 persoon wil krijgen ga je maar chatten ofzo. Dit is een forum

En kom op zeg, topic kapen? Ik had de laatste post in de vorige, dus ik dacht ik ben zo vriendelijk om vast een nieuwe te openen.
Onikaan ni ov dovah
pi_82212741
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 21:31 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

geef me inhoud en ik reageer inhoudelijk
mijn inhoudelijke antwoord was dat de schade veroorzaakt door de vliegtuigen wel eerder is aangericht

het zullen geen vliegtuigen geweest zijn die de schade aanrichtte maar dat wil nog niet zeggen dat er schade is geweest in panden vergelijkbaar met die op 9/11 alleen niet veroorzaakt door vliegtuigen maar door iets anders

je moet wel bereid zijn toe te geven dat 9/11 in alle opzichten uniek was dus het schreeuwen zo hoog vd toren dat je het voordeel vd twijfel hebt is ook weer niet nodig

geen enkele vergelijking is dusver door jou of iemand anders ooit gemaakt waaruit blijkt dat een gebouw 3 keer op een dag zo snel kan verdwijnen zonder explosieven

nog nooit zijn de beredeneringen die jij en anderen aandragen in een vergelijkbaar voorval of experiment aangetoond

behalve dan wanneer sommigen het onbenul hebben om met het lachwekkende voorbeeld van de TU delft brand te komen, hetgeen kant noch wal raakt in verhouding tot wtc 1,2 of 7

dan vindt ik wel een beetje raar dat er dan zo hoog vd toren gebllazen word, en dat er wel een steekje los moet zijn om 9/11 niet te geloven

terwijl er geen enkele aannemelijke verklaring voor is aan de hand van voorbeelden of fysica experimenten waarbij zoveel massa in luttele seconden versnipperd kan worden

het is nog nooit aangetoond dat het kan, ook niet op kleinere schaal

zo ja, geef een voorbeeld van hoe je een dergelijk grootschalige massa kan fijnstampen in ongeveer 8-9 seconden zonder explosieven te gebruiken

kan jij niet, kan niemand niet

je kan wel donders goed honend en al dikdoenerig lopen doen dat was bekent, kom nu ook maar eens met iets substantieel

[ Bericht 0% gewijzigd door mediacurator op 01-06-2010 22:34:16 ]
pi_82212797
Ik ben voorlopig ff weg en lees op de zijlijn wel mee tot het weer boeiend wordt.
  Moderator dinsdag 1 juni 2010 @ 22:24:04 #44
249559 crew  Lavenderr
pi_82212831
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 22:08 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Ho ho, Tuinhek was eerder dan jij en was zo vriendelijk om daar geen punt van te maken toen ik ten onrechte jouw topic voorrang gaf. Nog een reden om wat minder hoog van de toren te blazen.

En nu weer normaal doen graag.
pi_82213611
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 22:24 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ho ho, Tuinhek was eerder dan jij en was zo vriendelijk om daar geen punt van te maken toen ik ten onrechte jouw topic voorrang gaf. Nog een reden om wat minder hoog van de toren te blazen.

En nu weer normaal doen graag.
ik kom erop terug, nu even pauze
pi_82214648
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 22:10 schreef J0kkebr0k het volgende:

Mijn god. Dit topic.
Idd

Daarom ben ik met 9/11 discussies opgehouden

Aannemen dat 9/11 niet gedaan is door Bin Laden en co. is zo vernietigend voor een suikerspinnenwereldbeeld waarin de politici werkelijk in onze beste interesses werken dat het geen zin heeft om iemand te proberen te overtuigen die niet overtuigd wil worden...

Heb besloten mijn tijd in andere onderwerpen te investeren.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 22:56:11 #47
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_82214865
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 22:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik ben voorlopig ff weg en lees op de zijlijn wel mee tot het weer boeiend wordt.
Jammer nu is er niets meer te doen :/
pi_82214977
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 22:22 schreef mediacurator het volgende:

[..]

zo ja, geef een voorbeeld van hoe je een dergelijk grootschalige massa kan fijnstampen in ongeveer 8-9 seconden zonder explosieven te gebruiken
1, Het was een stuk meer dan die 8-9 seconden.
2, Leg eens uit hoe dat zou kunnen met explosieven, want dat zie ik niet zo goed.
3, Hoeveel energie is er volgens jou nodig om het te kunnen 'fijnstampen'? Wat is het percentage hiervan ten opzichte van de potentiële energie van een toren? Waarin is de potentiele energie van de toren in omgezet? Hoeveel explosieven (in ton TNT-equivalent) zouden er volgens jou nodig zijn om het te verklaren?
pi_82215239
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 22:56 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Jammer nu is er niets meer te doen :/
Ach.. toen het je te moeilijk werd bleef je lekker vanaf de zijlijn meelezen. Toen het weer safe was kwam je weer trollen. Zo selectief als de neten
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 22:52 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Idd

Daarom ben ik met 9/11 discussies opgehouden

Aannemen dat 9/11 niet gedaan is door Bin Laden en co. is zo vernietigend voor een suikerspinnenwereldbeeld waarin de politici werkelijk in onze beste interesses werken dat het geen zin heeft om iemand te proberen te overtuigen die niet overtuigd wil worden...

Heb besloten mijn tijd in andere onderwerpen te investeren.
Dat ga ik dus ook doen. Ben er wel klaar mee nu. Het is als praten tegen een betonnen muur.

Paar dagen wasted.

[ Bericht 45% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2010 23:04:26 ]
  dinsdag 1 juni 2010 @ 23:06:41 #50
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_82215500
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 23:02 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ach.. toen het je te moeilijk werd bleef je lekker vanaf de zijlijn meelezen. Toen het weer safe was kwam je weer trollen. Zo selectief als de neten
[..]

Dat ga ik dus ook doen. Ben er wel klaar mee nu. Het is als praten tegen een betonnen muur.

Paar dagen wasted.
Elke keer dat ik thuis was heb ik gereageerd? Volgens mij heb ik ook inhoudelijk gereageerd op alles wat jij gepost hebt?

Klopt dat ik soms er een paar paginas niet was maar dat is omdat ik overdag over het algemeen aan het werk ben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')