Een falende structuur door brand waarbij b.v. frituurvet de veroorzaker is kan tot een vergelijkbaar grote brand leiden als wanneer het vliegtuigen waren die de brand veroorzaaktequote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:51 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja is inderdaad wel frappant dat van al die duizende keren dat er vliegtuigen in wolkenkrabbers binnenvlogen het nog nooit eerder op die manier is gegaan.
Damn wat een argument, ik ben om
de inhoudelijke vragen staan overigens nog steeds
Laatst gooide ik veels te veel falafel in mijn frituur, ding gaat borrelen joh zo ard dat ie gewoon bij de buren binnenvloog en 5 verdiepingen er uit sloegquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:22 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Een falende structuur door brand waarbij b.v. frituurvet de veroorzaker is kan tot een vergelijkbaar grote brand leiden als wanneer het vliegtuigen waren die de brand veroorzaakte
waarom steeds de vliegtuigen als excuus gebruiken? is dat niet een beetje te makkelijk?
aluminium is weliswaar sterk maar veel zachter dan staal
in verhouding tot die panden waren die vliegtuigen niet zo groot en hoeveel kan aluminium aan schade aanrichten wanneer het tegen staal en beton aan vliegt?
er was best schade maar plaatselijk, net zoals wanneer een brand lang brandt op een verdieping is er schade, met of zonder vliegtuig
dat is in het verleden ook best vaak gebeurt, met veel grotere schade aan de structuur als gevolg als op 9/11
typische oompa reactie, maar ik ben steeds de boosdoenerquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:28 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Laatst gooide ik veels te veel falafel in mijn frituur, ding gaat borrelen joh zo ard dat ie gewoon bij de buren binnenvloog en 5 verdiepingen er uit sloeg
geef me inhoud en ik reageer inhoudelijkquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:30 schreef mediacurator het volgende:
[..]
typische oompa reactie, maar ik ben steeds de boosdoener
hoe kan dat?
Weet je al wat dit precies is?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:30 schreef mediacurator het volgende:
[..]
typische oompa reactie, maar ik ben steeds de boosdoener
hoe kan dat?
Cordon sanitaire tegen ATuinhek? Wtf?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:09 schreef mediacurator het volgende:
[..]
was niet aan jou gericht en jij valt sowieso onder mijn cordon sanitaire
Ja blijkbaar ben ik iets gevaarlijksquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Cordon sanitaire tegen ATuinhek? Wtf?
dat wil zeggen dat de hoeveelheid force (F) hetgeen uitgeoefend wordt op een voorwerp gelijk is aan de tijd waarin de lineaire momentum (p) plaatsvindt, p = mv waarbij p = momentum en p het product is van massa en snelheidquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:31 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Weet je al wat dit precies is?
[ afbeelding ]
Nee, en dat is niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
Je snapt wat ik bedoel... toch? Sfeer wordt er niet beter op zo.
jij mag hem misschien leuk vinden, tegen mij loopt ie zonder enige voorgaande woordenwisseling steeds op mijn antwoorden richting iemand anders in te hakken. ik had het helemaal niet tegen hem, ik heb het zo liefst mogelijk helemaal nooit tegen hem. zojuist wilde hij mijn topic nog kapen, een heel vervelend ventje en een rel del pur sangquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, en dat is niet de bedoeling.
Maar cordon sanitair is natuurlijk bespottelijk, zeker gezien alle goede bijdragen van Tuinhek. Iedereen mag en kan hier zijn theoriëen plaatsen en niemand wordt buitengesloten. Dat zou wat fraais zijn![]()
Doe normaal tegen elkaar en laten we het over 9/11 hebben, niemand uitgezonderd.
Erm... nee. Dat is niet zo.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:03 schreef mediacurator het volgende:
[..]
dat wil zeggen dat de hoeveelheid force (F) uitgeoefend wordt op een voorwerp is gelijk aan de tijd waarin de lineaire momentum (p) plaatsvindt, p = mv waarbij p = momentum en p het product is van massa en snelheid
Als je explusieve antwoorden van 1 persoon wil krijgen ga je maar chatten ofzo. Dit is een forumquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:08 schreef mediacurator het volgende:
[..]
jij mag hem misschien leuk vinden, tegen mij loopt ie zonder enige voorgaande woordenwisseling steeds op mijn antwoorden richting iemand anders in te hakken. ik had het helemaal niet tegen hem, ik heb het zo liefst mogelijk helemaal nooit tegen hem. zojuist wilde hij mijn topic nog kapen, een heel vervelend ventje en een rel del pur sang
mijn inhoudelijke antwoord was dat de schade veroorzaakt door de vliegtuigen wel eerder is aangerichtquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:31 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
geef me inhoud en ik reageer inhoudelijk
Ho ho, Tuinhek was eerder dan jij en was zo vriendelijk om daar geen punt van te maken toen ik ten onrechte jouw topic voorrang gaf. Nog een reden om wat minder hoog van de toren te blazen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:08 schreef mediacurator het volgende:
[..]
jij mag hem misschien leuk vinden, tegen mij loopt ie zonder enige voorgaande woordenwisseling steeds op mijn antwoorden richting iemand anders in te hakken. ik had het helemaal niet tegen hem, ik heb het zo liefst mogelijk helemaal nooit tegen hem. zojuist wilde hij mijn topic nog kapen, een heel vervelend ventje en een rel del pur sang
ik kom erop terug, nu even pauzequote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ho ho, Tuinhek was eerder dan jij en was zo vriendelijk om daar geen punt van te maken toen ik ten onrechte jouw topic voorrang gaf. Nog een reden om wat minder hoog van de toren te blazen.
En nu weer normaal doen graag.
Iddquote:
Jammer nu is er niets meer te doen :/quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik ben voorlopig ff weg en lees op de zijlijn wel mee tot het weer boeiend wordt.
1, Het was een stuk meer dan die 8-9 seconden.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:22 schreef mediacurator het volgende:
[..]
zo ja, geef een voorbeeld van hoe je een dergelijk grootschalige massa kan fijnstampen in ongeveer 8-9 seconden zonder explosieven te gebruiken
Ach.. toen het je te moeilijk werd bleef je lekker vanaf de zijlijn meelezen. Toen het weer safe was kwam je weer trollen. Zo selectief als de netenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:56 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Jammer nu is er niets meer te doen :/
Dat ga ik dus ook doen. Ben er wel klaar mee nu. Het is als praten tegen een betonnen muur.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:52 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Idd![]()
Daarom ben ik met 9/11 discussies opgehouden
Aannemen dat 9/11 niet gedaan is door Bin Laden en co. is zo vernietigend voor een suikerspinnenwereldbeeld waarin de politici werkelijk in onze beste interesses werken dat het geen zin heeft om iemand te proberen te overtuigen die niet overtuigd wil worden...
Heb besloten mijn tijd in andere onderwerpen te investeren.
Elke keer dat ik thuis was heb ik gereageerd? Volgens mij heb ik ook inhoudelijk gereageerd op alles wat jij gepost hebt?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ach.. toen het je te moeilijk werd bleef je lekker vanaf de zijlijn meelezen. Toen het weer safe was kwam je weer trollen. Zo selectief als de neten![]()
[..]
Dat ga ik dus ook doen. Ben er wel klaar mee nu. Het is als praten tegen een betonnen muur.
Paar dagen wasted.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |