Er is bezuinigd op zeep en jullie bukken tegenwoordig ook zonder?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:27 schreef Rave_NL het volgende:
Wij doen meer met minder, daar zijn we beroemd en berucht door geworden...
We zijn inmiddels zo wegbezuinigd dat we op papier niet eens meer kunnen bestaan, maar toch zijn we dr...
Neuh, laten we aan lui zoals jij over..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:29 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Er is bezuinigd op zeep en jullie bukken tegenwoordig ook zonder?
Dan moet er ook meteen een nieuwe kazerne komen, nog groter en waar het iig wel klopt...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:32 schreef ErwinRommel het volgende:
Om terug te komen op het 3de Marns-Bat, uiteraard Rave, er mogen nooit niet concessies gedaan worden aan de eisen. Maar het mag er wmb wel komen.
Ik heb er nu nog 2:quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hmmmm ik heb er 3. MLV, SChutter eerste klasse en scherpschutter pistool, naast de parawing (brevet)
Ha het vliegende hert, koude weerstraining right?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:36 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik heb er nu nog 2:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:33 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Neuh, laten we aan lui zoals jij over..
Ben al een tijd niet meer in Rotterdam geweest, maar zoals ik het zo hoor zitten de komende lichtingen Luchtmobiel en Marns helemaal nokvol... En met de crisis zal het voorlopig nog wel zo blijven..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:43 schreef viezerdt het volgende:
Hoe zit het met de vulling bij jullie dan rave? Ik meen ergens gelezen te hebben dat jullie komende opleidingen iig helemaal vol zitten.
koudweergetraind, dus berg + winter..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ha het vliegende hert, koude weerstraining right?
Ja, die heb ik ook nog wel ergens liggen, en ook die van de Uzi.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, tijdens mijn tijd bij Luchtmobiel.
In mijn diplitijd wel het schutter eerste klasse embleem "geweer" (FAL) gehaald.
Nee, kon mijn "voorligsteun" foto niet vinden (die staat naar alle waarschijnlijkheid op de computer thuis, gewoon om de vriendin te pesten)quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:50 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik zie geen voorligsteun..
anders had ik ook nog wel een paar foto's gehad...
Let the show-off beginquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, kon mijn "voorligsteun" foto niet vinden (die staat naar alle waarschijnlijkheid op de computer thuis, gewoon om de vriendin te pesten)
Overigens is dit wel een die gemaakt is in de "baas zijn tijd"
Ik schoot ook liever met de FAL hoorquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook nog wel ergens liggen, en ook die van de Uzi.
Pistoolschieten is nooit mijn ding geweest, ik hou het bij de lange wapens.
Hé!!!!!! De Cheetahquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:02 schreef AchJa het volgende:
En wat vond ik in een mob-complex!![]()
De nostalgie!
[ afbeelding ]
En de rest... alle Cheetahs/ PRTL 'en staan daar, ik meen dat er iets van 75 in totaal staan. Ik heb zelfs mijn oude bak nog terug gevonden!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hé!!!!!! De Cheetah
Mooie dingen, NL heeft ze dus en ze zien er nog heel goed uit.
Proberen te tellen, maar dat moeten er minstens 15 zijn in dat complex.
Ach ja, wie wat bewaard heeft wat zeg ik maar altijdquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
En de rest... alle Cheetahs/ PRTL 'en staan daar, ik meen dat er iets van 75 in totaal staan. Ik heb zelfs mijn oude bak nog terug gevonden!
[ afbeelding ]
Het komt mij vaag bekent voor, al kan ik me dat even niet meer voor de geest halenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:12 schreef AchJa het volgende:
Speciaal voor Rommel, jij als oud Klu'er moet dit toch zeker kennen!
[ afbeelding ]
Het gros is ook amper gebruikt, 2000/ 2001 omscholing Cheetah, 2006 laatste schot...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ach ja, wie wat bewaard heeft wat zeg ik maar altijd![]()
Maar ze zien er nog verdomde goed uit.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:08 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Heb je op te kleine kisten gelopen of heeft iemand je op de tenen getrapt.
Daar dacht die freak die jou een PM stuurde ook zo overquote:
Chania, Kreta. El Mondoquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het komt mij vaag bekent voor, al kan ik me dat even niet meer voor de geest halen
Nope, Vriezenveen/ Almelo.quote:Btw, dat mob-complex is toevallig niet in Odiliapeel?
Hmmmmm dan ken ik het niet. Ben nl. (helaas) nooit op Kreta geweest. Ik zat toen (1991/1992)bij het 40 Squadron LB KLu te Volkel. Maar ik kan mij een bar herinneren in Uden die er haast zo uitzag op die kleding ervoor na dan.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Chania, Kreta. El Mondo
[..]
Nope, Vriezenveen/ Almelo.
Niet om het een of ander, maar bega je met het posten van deze foto's nu niet een veiligheidsincident?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het gros is ook amper gebruikt, 2000/ 2001 omscholing Cheetah, 2006 laatste schot...
Wat voor tanks zijn dit? Ik vind niets op Wikipedia als ik op cheetah zoek.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:02 schreef AchJa het volgende:
En wat vond ik in een mob-complex!![]()
De nostalgie!
[ afbeelding ]
Dan weet ik niet welke wiki jij gebruikt, maar ik vind het binnen 1 secondequote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:28 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wat voor tanks zijn dit? Ik vind niets op Wikipedia als ik op cheetah zoek.
Ik zocht in de Engelse Wiki op 'cheetah tank', maar het is geen tank zie ik. Vandaar. Wel handig, een heel stel van die dure toestellen stof laten happen. Aan de andere kant: de oud ijzerprijs ligt ook aardig laag geloof ik.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan weet ik niet welke wiki jij gebruikt, maar ik vind het binnen 1 seconde
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cheetah_PRTL
Dat wordt het pas als ik de binnenkant van die Cheetah ga posten.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar bega je met het posten van deze foto's nu niet een veiligheidsincident?
K, op die manier. De meeste luftwaffe figuren die ik ken zitten regelmatig op Kreta ivm evaluaties.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hmmmmm dan ken ik het niet. Ben nl. (helaas) nooit op Kreta geweest. Ik zat toen (1991/1992)bij het 40 Squadron LB KLu te Volkel. Maar ik kan mij een bar herinneren in Uden die er haast zo uitzag op die kleding ervoor na dan.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:33 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik zocht in de Engelse Wiki op 'cheetah tank', maar het is geen tank zie ik. Vandaar. Wel handig, een heel stel van die dure toestellen stof laten happen. Aan de andere kant: de oud ijzerprijs ligt ook aardig laag geloof ik.
Ga eens HEEEEEEEL snel je mond spoelen met zeepquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:36 schreef Esses het volgende:
Zoiets noem je nagelverneuking bij burgermatrassen
Tof ding, maar in principe hebben we er toch weinig aan, tenzij het Nederlandse grondgebied wordt aangevallen? Of zijn ze ook ingezet op bijvoorbeeld de Balkan?quote:
We hebben ze ook niet meer, en nee ze zijn ook niet ingezet op de Balkan.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:41 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Tof ding, maar in principe hebben we er toch weinig aan, tenzij het Nederlandse grondgebied wordt aangevallen? Of zijn ze ook ingezet op bijvoorbeeld de Balkan?
We hebben ze wel, maar ze staan niet meer in de OTASquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
We hebben ze ook niet meer, en nee ze zijn ook niet ingezet op de Balkan.
Jordanië had belangstelling, of ze dat nog hebben weet ik niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
We hebben ze wel, maar ze staan niet meer in de OTAS
NL wacht nu rustig op een koper, zo niet, dan vrees ik dat het allemaal naar een schroothandelaar gaat
Kreta is altijd goed! Maar na een keer of 10 begint het te vervelen...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:38 schreef Sitethief het volgende:
Mijn pa zit weer op Kreta deze week. Debriefing.
Schijnt dat het best lekker weer is.
Alles went op zn tijd...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kreta is altijd goed! Maar na een keer of 10 begint het te vervelen...
Wahaha goeie humorquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:48 schreef EllaN het volgende:
Aaah Kreta.. Je verheugen op de terugkomst vanom vervolgens een smsje van zijn buddy te krijgen met: "Ik lig lekker lepeltje lepeltje met
en hij vindt het veel fijner dan met jou".
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
Krijg je he, als je geen foto's deeltquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:39 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ga eens HEEEEEEEL snel je mond spoelen met zeep
Benen en voeten waren nieuwe lichaamsdelen! Sjonge je geeft ze een vinger..quote:
Jan KaasBaas?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:22 schreef EllaN het volgende:
[..]
Benen en voeten waren nieuwe lichaamsdelen! Sjonge je geeft ze een vinger..![]()
Overigens heeft de baas weer een dikke streep door mijn plannen gezet. FOEI baas!
Zon... Zee... Strand.. Maitje...quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:03 schreef Maitje het volgende:
Wat een slechte TT!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
watdan?quote:
Nee Kroatië in Fazana (vlak bij Pula).quote:
Twee oefeningen omgedraaid, waardoor het allemaal weer net niet uitkomtquote:
Ik kan het echt voor geen meter meerquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:09 schreef Maitje het volgende:
[..]
Zeker!
Net wezen skeeleren...jeuj ik kon het nog!
Naa, was voor mij ook weer een tijd geleden hoor! Deed het vroeger zo vaak. Maar goed, het weer moet goed zijn en vooral droog, anders rij je je skeelers naar de klote.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:13 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik kan het echt voor geen meter meer. Volgende week ff weer oefenen.
Zal je leren om in de baas z'n tijd te gaan lopen fokken! Alhoewel. 16.53..quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:53 schreef Rave_NL het volgende:
Godvergeten klaslokaal...
Mijn kleurenschema, wat doe je??
Al een tijdje klaar nuquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:06 schreef EllaN het volgende:
[..]
Zal je leren om in de baas z'n tijd te gaan lopen fokken! Alhoewel. 16.53..
Dan is oefening stofwolk hier al achter de rug.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:06 schreef EllaN het volgende:
[..]
Zal je leren om in de baas z'n tijd te gaan lopen fokken! Alhoewel. 16.53..
Zelf dikke..quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Bek dicht!
Zitten!
Rijtjes klossen!
[..]
Jammer joh...
En op je vingers passen!quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:28 schreef Esses het volgende:
Skeeleren... doe het ook erg vaak, maar als ik m'n skeelers mol maakt 't niet uit xD toch elk jaar nieuwen sowieso, en net als met je wapen... onderhouden!
Klaslokalen, praat me er niet van.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:53 schreef Rave_NL het volgende:
Godvergeten klaslokaal...
Mijn kleurenschema, wat doe je??
Niet zo zeuren! Heb potver net 5 jaar lang in de klaslokalen gezeten! En straks als KMS (mocht ik aangenomen worden uiteraard) klaar is moet ik nog 4 jaar zitten... dus....quote:
Daar weet jij helemaal niks vanaf.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:14 schreef Maitje het volgende:
[..]
Alleen jij doet hier gare dingen met je vingers
Wil je naar Weert (KMS) dan?quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:14 schreef Maitje het volgende:
[..]
Niet zo zeuren! Heb potver net 5 jaar lang in de klaslokalen gezeten! En straks als KMS (mocht ik aangenomen worden uiteraard) klaar is moet ik nog 4 jaar zitten... dus....
Geen idee (a) door runnersworld aan laten meten dus zal er iig wel mee kunnen lopenquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:15 schreef Maitje het volgende:
Wat voor merk hardloopschoenen?
Ja, moet wel goed asfalt hebben, maar gelukkig zijn die hier wel. Lekker glad dus lekker snel.
Congrats!quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:24 schreef EllaN het volgende:
Jeeeeuuhh ik heb mijn propedeuse in 1 jaar gehaald! Alles gehaald dus ik heb officieel zomervakantieeeeeeee
Thanksquote:
Van harte gefeliciteerd en geniet een beetje van je zomervakantiequote:Op woensdag 2 juni 2010 17:24 schreef EllaN het volgende:
Jeeeeuuhh ik heb mijn propedeuse in 1 jaar gehaald! Alles gehaald dus ik heb officieel zomervakantieeeeeeee
Thanksquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd en geniet een beetje van je zomervakantie
Van waar deze vraag?quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:27 schreef ErwinRommel het volgende:
Rave, ga je bijtekenen?
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:24 schreef EllaN het volgende:
Jupsquote:
ooh oke...quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:25 schreef drivehome het volgende:
[..]
Geen idee (a) door runnersworld aan laten meten dus zal er iig wel mee kunnen lopen
Iemand nog iets leuks meegemaakt?
Had je dat al niet met Pinksteren gedaan?quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:12 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik ga effe m'n auto helemaal wassen en poetsen. Perfect weer voor nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |