abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82198200
Vorige topic:

De kunst van het loslaten van je ex #115

[ Bericht 98% gewijzigd door Mordreth op 01-06-2010 18:06:24 ]
pi_82198380
Hopelijk snel te verlopen tvp-tje.
You sunk my battleship! :o
  dinsdag 1 juni 2010 @ 17:48:35 #3
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_82198404
Goede OP!
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_82198455
Even linkje naar oude topic plaatsen:
De kunst van het loslaten van je ex #115

Valt er wat makkelijker te switchen naar oude topics wat ik daarmee heb ervaren.
pi_82198507
tvp
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 1 juni 2010 @ 17:59:14 #6
238694 Rbhp
sakwadicock
pi_82198918
Tvp.
No bad soldiers under a good leader
  dinsdag 1 juni 2010 @ 18:19:04 #7
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_82199703
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 17:41 schreef Tegan het volgende:

[..]

Prima dat je een verklaring daarvoor zoekt, maar je roept iedere paar dagen een andere stoornis. Als je het nu liet bij verklaringen in trekjes als 'erg onzeker' etc. had ik er een stuk minder problemen mee.

De kunst van het loslaten van je ex #116
Ik heb het voorheen alleen maar over BPS gehad. En nu verander ik die mening naar NPS. En waarom mag ik er geen label op plakken? Omdat alleen een arts dat kan? Ja, je hebt daarin gelijk, maar als ik zoveel dezelfde trekjes in mijn ex herken als er op die NPS forums en sites wordt gerept, dan noem ik het beestje gewoon bij de naam, ook al is het niet zeker of ze het wel of niet heeft.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_82199754
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 15:48 schreef Tegan het volgende:
Ik moet zeggen dat ik dit topic eigenlijk zo goed als niet meer nodig heb. En ik denk ook niet aan mijn ex als ik dit topic zie. Wij zijn redelijk goede vrienden geworden nu. Ik vind het nog wel jammer dat ik hem niet zo vaak zie (soms maar eens in de twee weken), maarja, we moeten natuurlijk wel beide ons eigen leven ernaast hebben. Ik blijf hier nog wel een beetje hangen, maar liefdesverdriet heb ik niet echt meer.
Goed om te horen Tegan, ben blij dat je zo ver bent gekomen. Hoelang is het geleden dat je relatie verbroken is?
Ik denk nog wel regelmatig aan mijn ex maar begin het steeds minder als pijnlijk te ervaren en het is een herinnering geworden van een fijne tijd die ik heb gehad en het enige dat ik nu mis is gezelschap en intimiteit. Maar ik heb totaal niet meer het gevoel dat ik dat alleen van mijn ex wil, in tegenstelling juist; ik zie met plezier een fijne relatie met iemand anders tegemoet of scharrels die op mijn pad komen. Momenteel eerst alleen behoefte aan scharrels maar ben niet bang voor een relatie.

@ goofy_goober
anders schiet je even niet zo keihard in de verdediging, kunnen we dit gewoon laten rusten? Dit is totaal niet de plek hiervoor. Open dan lekker een ander topic waar je ex aan lijd. Bvd.
pi_82199845
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 18:19 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Ik heb het voorheen alleen maar over BPS gehad. En nu verander ik die mening naar NPS. En waarom mag ik er geen label op plakken? Omdat alleen een arts dat kan? Ja, je hebt daarin gelijk, maar als ik zoveel dezelfde trekjes in mijn ex herken als er op die NPS forums en sites wordt gerept, dan noem ik het beestje gewoon bij de naam, ook al is het niet zeker of ze het wel of niet heeft.
Je beantwoord je eigen vraag al . Maar goed, je weet nu mijn mening, en nu hoeven we daar ook niet door over te blijven gaan.
pi_82200171
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 18:20 schreef Lallend het volgende:

[..]

Goed om te horen Tegan, ben blij dat je zo ver bent gekomen. Hoelang is het geleden dat je relatie verbroken is?
Ik denk nog wel regelmatig aan mijn ex maar begin het steeds minder als pijnlijk te ervaren en het is een herinnering geworden van een fijne tijd die ik heb gehad en het enige dat ik nu mis is gezelschap en intimiteit. Maar ik heb totaal niet meer het gevoel dat ik dat alleen van mijn ex wil, in tegenstelling juist; ik zie met plezier een fijne relatie met iemand anders tegemoet of scharrels die op mijn pad komen. Momenteel eerst alleen behoefte aan scharrels maar ben niet bang voor een relatie.

@ goofy_goober
anders schiet je even niet zo keihard in de verdediging, kunnen we dit gewoon laten rusten? Dit is totaal niet de plek hiervoor. Open dan lekker een ander topic waar je ex aan lijd. Bvd.
Mijn ex en ik hebben sinds begin 2007 een knipperlichtrelatie. In september/oktober 2009 was het echt echt over. Heb hem toen bijna een half jaar niet gezien op een paar smsjes na ook niet gesproken. Toen in januari beetje het contact weer opgepakt, gewoon als vrienden, maar het ging meteen weer de foute kant op, we hadden weer seks, en het voelde weer vertrouwd etc. Maar de ruzies kwamen weer en toen zijn we er weer mee gekapt. Toen paar weken elkaar weer genegeerd wat we eigenlijk beide niet wilden. Sindsdien zijn we een vriendschap aan het opbouwen. Elkaar goed leren kennen zonder de lastige dingen die een relatie met zich meebrengt. Gewoon er zijn voor elkaar, en dingen uitpraten. Dat gaat nu echt heel goed. Ik denk dat we nu goed leten hoe wel elkaar los kunnen laten en eigen leven kunnen leiden, wat ik in de relatie echt heel moeilijk kon en wat veel problemen veroorzaakte. Vandaar ook mijn post daaronder.
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 15:50 schreef Tegan het volgende:
Ik denk dat we ooit nog wel weer bij elkaar komen, maar voorlopig niet. We zijn elkaar nu gewoon nog beter aan het leren kennen, zonder het gedoe van een relatie erbij. Onze band is na die ruim drie jaar gewoon erg sterk. We hebben beide dingen gedaan die bijna onvergeeflijk zijn, maar toch hebben elkaar kunnen vergeven en hebben we het toch nog hele leuk en gezellig samen altijd .
.

Ik denk dat jij wel een stapje verder bent dan ik. Ik zie mezelf niet zoenen met een ander dan mijn ex, of wat dan ook. Maar dat komt ooit wel, of niet. Ik zit er nu iig niet echt meer mee. Ben nu op relationeel gebied op een goed evenwichtig plekje ofzo.
pi_82200367
Tja knap, ik zou het niet kunnen. Ik heb de afgelopen 3,5 maand ofzo geloof ik 5 maal contact gehad met mijn ex. Ik heb er geen behoefte aan om telkens aan het feit herinnerd te worden dat ik haar niet meer heb. Op msn ben ik kortaf en ik hoef geen vrienden met haar te zijn nadat ze mijn vertrouwen zo'n grote rotschop verkocht heeft en mij qua persoon zo de grond in geboord heeft dat ik serieus van mezelf dacht dat IK degene was met psychische problemen dat is gewoon niet normaal meer. En ik ben meer waard dan dit en ik pik het niet zo behandeld te worden want ze ziet mij gewoon als minderwaardige ten opzichte van zichzelf. Vandaar dat ik vanuit mijzelf niks meer laat horen maar ze heeft zelf nog wel de mogelijkheid om contact op te nemen wanneer ze dit wil. Maar ik zal per moment voor mezelf beslissen wat ik wel of niet wil en ik denk er heel goed bij na dat ik mijzelf bescherm tegen meer pijn. Ik heb mijzelf beloofd niet meer door haar gekwetst te worden.
pi_82200867
Ik denk dat het bij ons zo is geweest dat we elkaar nooit hebben uitgescholden of minderwaardig hebben laten voelen. Wij werkten gewoon niet zoals het toen ging, maar ik heb nooit hem de schuld daarvan gegeven, of hij mij. We vinden elkaar heel leuk en ik wil heel graag dat een relatie wel gaat werken tussen ons, maar op de plek waar wij toen waren, dat ging gewoon niet. We geven heel veel om elkaar. Ik denk ook dat heel erg meespeelt dat we beide geen ander hebben gehad de afgelopen tijd. Voor mij omdat ik nog erg graag wil dat het gaat werken tussen ons, maar ik weet niet of die stap ooit komt. Voor hem, weet ik eigenlijk niet. Toen het net over was vorig jaar moest ik er ook echt niet aan denken om hem te zien in de kroeg gezellig doen terwijl hij mij niet meer had, maar als een van ons de ander in een zwak moment smste dan gingen we daar ook gewoon op een goede manier mee om. En nu delen we gewoon meeste gedachten/gevoelens met elkaar en dat is heel fijn. Ik denk dat het niet werkte tussen ons omdat we heel vaak voor de ander aan het invullen waren hoe diegene zich voelde over een beslissing van de ander ipv gewoon erover te praten. Dan blijken dingen veel makkelijker te gaan, en hebben we nu ook nooit meer ruzie wat meer frustraties waren daarover. We hebben niet de meest gezonde of normale relatie, maar ik ben er wel blij mee.

Met mijn andere (kortere relaties) exen heb ik totaal geen contact meer, en kan ik me ook niet indenken dat ik met een van hun op hetzelfde niveau kan gaan zitten als deze ex. Maar nu voelt het gewoon goed. Hij is echt mijn soul mate, denk ik. Misschien raar om te zeggen. Ik denk wel dat we vrienden blijven voor het leven.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 18:51:38 #13
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_82200921
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 18:37 schreef Lallend het volgende:
Tja knap, ik zou het niet kunnen. Ik heb de afgelopen 3,5 maand ofzo geloof ik 5 maal contact gehad met mijn ex. Ik heb er geen behoefte aan om telkens aan het feit herinnerd te worden dat ik haar niet meer heb. Op msn ben ik kortaf en ik hoef geen vrienden met haar te zijn nadat ze mijn vertrouwen zo'n grote rotschop verkocht heeft en mij qua persoon zo de grond in geboord heeft dat ik serieus van mezelf dacht dat IK degene was met psychische problemen dat is gewoon niet normaal meer. En ik ben meer waard dan dit en ik pik het niet zo behandeld te worden want ze ziet mij gewoon als minderwaardige ten opzichte van zichzelf. Vandaar dat ik vanuit mijzelf niks meer laat horen maar ze heeft zelf nog wel de mogelijkheid om contact op te nemen wanneer ze dit wil. Maar ik zal per moment voor mezelf beslissen wat ik wel of niet wil en ik denk er heel goed bij na dat ik mijzelf bescherm tegen meer pijn. Ik heb mijzelf beloofd niet meer door haar gekwetst te worden.
Waarom block je haar niet op MSN? Kan ze je ook niet meer kwetsen.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 19:36:51 #14
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_82203139
ook nog maar een keer volgen
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_82203175
Denk dat het nog kleine hoop is dat ze nog weer op een normale manier met me om kan gaan zonder dat ik er een kut gevoel bij krijg. Ligt ook deels bij mij maar ik ben niet zo dat ik iemand volledig uit mijn leven weer, momenteel wel maar dat is puur uit zelfbescherming. Het is tenslotte ook nog wel een beetje vers dus het is gewoon dat ik de progressie niet in de weg wil zitten.
pi_82206379
Misschien is het niet helemaal toepasselijk om hier te posten maar het voelt hetzelfde ..

Kort voorafje:
In maart 2006 een relatie gekregen met een meisje, ik was 17 en zij was 15.
Dit heeft tot januari 2010 geduurd .. maargoed dit is dus eigenlijk het probleem niet! (anders was ik hier wel eerder terecht gekomen natuurlijk )

Het echte probleem:
In oktober 2009 op een feestje een op 1e gezicht leuk meisje leren kennen. Nu was voor mij het contact leggen nooit een probleem ondanks een vriendin en zo gebeurde dat hier ook dus. Haar een beetje leren kennen maar het was gewoon oppervlakkig ook vanwege het feit dat ik een vriendin had. Dit is zo gebleven tot januari .. totdat het uit was met mijn toen huidige vriendin.

Nadat mijn relatie ophield ging het contact wat dieper en na een paar weekjes begonnen we ook met afspreken wat echt heel gezellig en leuk was. De 1e paar keren niet gezoend, gewoon lekker rustig aangedaan en gezellig met elkaar zijn. Van het een komt toch het ander en toch gezoend met elkaar. Dit is een tijdje zo gelopen tot er zo rond eind maart/begin april werd aangegeven van beide kanten elkaar leuk te vinden.

Er veranderde opzich niks, op dat moment hoefde het ook niet van beide kanten. Totdat het op een gegeven moment ergens in april toch wel begon te kriebelen bij mij, wtf ik was gewoon verliefd! Iets wat ik eigenlijk al tijden niet meer had ervaren. Hier ligt dus ook gelijk het hele probleem..

Na wat dralen heb ik aangegeven dat ik toch wel serieus verliefd was geworden op d'r. Klinkt leuk én aardig maar... madame wist niet zo goed wat ze hiermee aanmoest.. Ze vond me wel leuk maar durfde de echte verliefde gevoelens niet los te laten en mij niet helemaal toe te laten tot haar om het maar zo te zeggen.. Natuurlijk wel afspreken en dan weer zoenen en mezelf daarna weer kut voelen omdat ik ergens al wist dat het niks ging worden en ze me liever als vriend had en zag..

Ze gaf aan dat ze expres de echte verliefde gevoelens tegenhield door wat ze vroeger had meegemaakt met haar ouders en ze eigenlijk nog geen echte relatie wilde. Ook denkt ze dat we niet echt bij elkaar passen terwijl ik dat wel weer zo ervaar. Hoe kan het anders dat je elkaar alles durft&kan vertellen en je gewoon op je gemak voelt bij elkaar.. we verschillen wel op een paar punten maar zijn die zo écht zo verschillend? nee..

Maargoed haar examen periode kwam er ook aan en ik wilde haar niet lastig vallen dus het maar even gelaten voor wat het was, hoe moeilijk ik dat ook vond. Goed periode voorbij en ze had er nog is over nagedacht.. nu komt het waar ik dus al bang voor was..

Ze durft/wilt de relatie niet aan en vond het de laatste tijd (sinds ik had aangegeven verliefd te zijn) te snel gaan. Nu voel ik me dus aardig belabberd ondanks dat het dus níet mijn ex is! Ook boos tevens want ik voel me toch wel een beetje aan het lijntje gehouden..

Had ik nu maar de ballen om definitief ajuu tegen haar te zeggen en haar gewoon te verwijderen uit mijn telefoon en de rest van de bende.. maar nee die stap durf ik weer net niet te zetten. Het lukt me amper om een dag geen contact vol te houden. Nu komt dat ook ergens een beetje omdat haar zusje mij heeft verteld dat ik de 1e echte serieuze jongen was die ze leuk vond en mee naar huis durfde te nemen. Ook was ik de 1e echte jongen waar ze dingen over haar verleden tegen durfde te vertellen. En dat wilt ze dus niet kwijt en dat snap ik ook wel.
Maar hoe kan ik nou met iemand afspreken als ik écht verliefd ben op diegene en laat diegenen nou juist alleen vrienden willen blijven. Dat kan toch niet?

Mijn excuses voor het lange verhaal en het offtopic gedeelte.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 22:27:26 #17
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_82213058
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 20:39 schreef sandertjuh het volgende:
Ook was ik de 1e echte jongen waar ze dingen over haar verleden tegen durfde te vertellen. En dat wilt ze dus niet kwijt en dat snap ik ook wel.
Ik zou toch bijna beginnen te denken dat zowat alle vrouwen een 'verleden' hebben. Mijn ex had ook een 'verleden' en dat gebruikte ze dan ook vaak als excuses voor haar idiote gedrag.

'Ja goofy, ik heb een moeilijke jeugd gehad en ben zo vaak in de steek gelaten en ze zijn vreemd gegaan blabla, dus daarom vertrouw ik je niet. Kan ik ook niets aan doen, zo ben ik nu eenmaal!'

Ga er dan eens aan werken trut, ipv het steeds als excuus te gebruiken.
pi_82213208
Beginnen we nu weer met zulke generalisaties?
  dinsdag 1 juni 2010 @ 22:30:47 #19
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_82213285
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 22:29 schreef Tegan het volgende:
Beginnen we nu weer met zulke generalisaties?
Ik spreek vanuit mijn perspectief, beste Tegan.

Daarnaast generaliseer ik niet, maar spreek ik uit (eigen) ervaring en het feit dat zowat dit hele forum volstaat met verhalen over vrouwen met een 'verleden'.
pi_82213330
Waarom moet je er dan 'alle' vrouwen bijhalen?
pi_82214882
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 22:27 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Ik zou toch bijna beginnen te denken dat zowat alle vrouwen een 'verleden' hebben. Mijn ex had ook een 'verleden' en dat gebruikte ze dan ook vaak als excuses voor haar idiote gedrag.

'Ja goofy, ik heb een moeilijke jeugd gehad en ben zo vaak in de steek gelaten en ze zijn vreemd gegaan blabla, dus daarom vertrouw ik je niet. Kan ik ook niets aan doen, zo ben ik nu eenmaal!'

Ga er dan eens aan werken trut, ipv het steeds als excuus te gebruiken.
Juist, in de laatste zin kan ik me helemaal vinden
Volgens mij wilt ze er ook niet eens d'r best voor doen.. dan vraag ik me af: waar zijn dan alle mooie praatjes heen en de dingen die gezegd zijn? Meen je dat dan? Ja dat dan wel weer volgens mevrouw..

Maar nee het was leuk todat ze erachter kwam dat ik het toch wel serieus begon te vinden (gek he na bijna 6 maanden).. nee dat durf&kan ik niet hoor

ze gaat aankomende zaterdag op vakantie en we hadden nog afgesproken om daarvoor af te spreken maar dat heb ik afgezegd nadat ze vandaag met de conclusie kwam dat ze toch géén relatie met mij wil
nee ik moet haar vergeten

hoe moeilijk dat ook is..
  dinsdag 1 juni 2010 @ 23:54:46 #22
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_82218033
Iedereen heeft toch "een' verleden?
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
  woensdag 2 juni 2010 @ 01:27:54 #23
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_82220627
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 23:54 schreef Sjechov het volgende:
Iedereen heeft toch "een' verleden?
Ja, maar geen 'verleden'.

En vrouwen die een 'verleden' hebben gebruiken dit iets te vaak als excuus om eens lekker te zeiken en hun vent te chanteren of medelijden op te wekken.
pi_82224137
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 01:27 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Ja, maar geen 'verleden'.

En vrouwen die een 'verleden' hebben gebruiken dit iets te vaak als excuus om eens lekker te zeiken en hun vent te chanteren of medelijden op te wekken.
Misschien is het hebben van een 'verleden' wel iets heel naars en denk jij er te makkelijk over?
You sunk my battleship! :o
  woensdag 2 juni 2010 @ 10:30:31 #25
176844 Liebe
scheisse passiert
pi_82225198
Kan t aan de ene kant wel begrijpen, dat hele verleden-gezeur. Soms wil je gewoon niet weer pijn ervaren, zeker als je in je verleden gewoon vaak gekwetst bent in de liefde. Is denk ik een teken dat je er nog niet volledig overheen bent. Maar ik vind ook dat je op een gegeven moment dat risico moet nemen. Het is lekker veilig, zo in je eentje, maar als je toch ooit verder met een persoon wil, moet je jezelf weer openstellen. In het geval van Sandertjuh heeft ze dit al wel deels gedaan, maar misschien vindt ze dat ze al te ver is gegaan, dat ze nu al te afhankelijk is van hem (omdat ze hem over haar verleden heeft verteld) en durft ze niet ineens nog serieuzer te worden. Moet misschien groeien, maar ze moet wel eerst zelf inzien dat ze uiteindelijk zich wel meer open moet stellen anders komt t nooit verder dan dit.

Zelf heb ik ook weer s een issue, was hier een tijdje geleden (rond januari/februari) veel omdat ik een ex had waar ik nog heel gek op was. Het is gewoon nog steeds moeilijk. Hij was zegmaar voor mij m'n eerste liefde, al was het nooit echt echt een relatie, het betekende gewoon zo veel voor mij. Maar hij was eerst nog niet over zijn ex heen en toen uiteindelijk voelde hij steeds minder voor mij.

We zijn nog steeds vrienden, maar dat is soms zo moeilijk. Ik mis wat we hadden, niet perse het intieme, maar de gesprekken, hij heeft mij dingen verteld die hij niet echt met andere mensen deelde, zei dat hij echt goed met me kon praten enzo, maar de laatste tijd.. Het is gewoon zo anders. Kan het niet echt uitleggen maar ik vind het rot, en ik heb t idee het zelf verpest te hebben omdat ik op het einde (nouja, duurde toch 2/3 maanden) zovaak heb gevraagd wat hij nou wilde met de nodige tranen, zeker op t einde. Maar ik kan me er nog steeds rot om voelen, om hoe alles is gegaan. En ik wil dat niet meer, want we zitten gewoon in dezelfde vriendengroep en het doet soms nog steeds zo'n pijn, maar het is nog ook wel gezellig en ik wil t niet kwijt, maar hij kan nog zoveel invloed hebben op mn humeur. BLEH.
Hé meid, hé gozer, dat jij een minderwaardigheidscomplex hebt betekent nog niet dat je niet dom en lelijk bent.
pi_82225463
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 10:30 schreef Liebe het volgende:
Kan t aan de ene kant wel begrijpen, dat hele verleden-gezeur. Soms wil je gewoon niet weer pijn ervaren, zeker als je in je verleden gewoon vaak gekwetst bent in de liefde. Is denk ik een teken dat je er nog niet volledig overheen bent. Maar ik vind ook dat je op een gegeven moment dat risico moet nemen. Het is lekker veilig, zo in je eentje, maar als je toch ooit verder met een persoon wil, moet je jezelf weer openstellen. In het geval van Sandertjuh heeft ze dit al wel deels gedaan, maar misschien vindt ze dat ze al te ver is gegaan, dat ze nu al te afhankelijk is van hem (omdat ze hem over haar verleden heeft verteld) en durft ze niet ineens nog serieuzer te worden. Moet misschien groeien, maar ze moet wel eerst zelf inzien dat ze uiteindelijk zich wel meer open moet stellen anders komt t nooit verder dan dit.

Zelf heb ik ook weer s een issue, was hier een tijdje geleden (rond januari/februari) veel omdat ik een ex had waar ik nog heel gek op was. Het is gewoon nog steeds moeilijk. Hij was zegmaar voor mij m'n eerste liefde, al was het nooit echt echt een relatie, het betekende gewoon zo veel voor mij. Maar hij was eerst nog niet over zijn ex heen en toen uiteindelijk voelde hij steeds minder voor mij.

We zijn nog steeds vrienden, maar dat is soms zo moeilijk. Ik mis wat we hadden, niet perse het intieme, maar de gesprekken, hij heeft mij dingen verteld die hij niet echt met andere mensen deelde, zei dat hij echt goed met me kon praten enzo, maar de laatste tijd.. Het is gewoon zo anders. Kan het niet echt uitleggen maar ik vind het rot, en ik heb t idee het zelf verpest te hebben omdat ik op het einde (nouja, duurde toch 2/3 maanden) zovaak heb gevraagd wat hij nou wilde met de nodige tranen, zeker op t einde. Maar ik kan me er nog steeds rot om voelen, om hoe alles is gegaan. En ik wil dat niet meer, want we zitten gewoon in dezelfde vriendengroep en het doet soms nog steeds zo'n pijn, maar het is nog ook wel gezellig en ik wil t niet kwijt, maar hij kan nog zoveel invloed hebben op mn humeur. BLEH.
Het komt niet zo zeer doordat ze gekwetst is in andere relaties (die heeft ze ook nog helemaal niet gehad, dus denk dat dat ook wel meespeelt) maar door wat ze vroeger heeft ervaren met haar ouders. Dat is niet helemaal goed gegaan (lees: totaal niet zelfs) en dit heeft ze al die tijd voor zich gehouden. Totdat ze mij een keer zondagnacht om 2 uur snachts belde en écht alles eruit kwam. Ze zei laatst dat ze dit eerst voor zichzelf moet uitzoeken en ze nu geen relatie wilt (in het algemeen)

Reactie op jouw verhaaltje:
Zolang je elkaar blijft tegenkomen blijf je denk ik op&neer gaan met je gevoel. Dit omdat je er toch elke keer mee geconfronteerd word. En naar mijn idee blijft je 1e liefde je altijd wel bij op wat voor manier dan ook. Dus dat maakt het denk ik ook extra moeilijk als je elkaar dan toch blijft tegen komen.
  woensdag 2 juni 2010 @ 11:23:29 #27
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_82227116
If you can't stand the heat, get the fuck out of the kitchen.. Als je niet gekwetst wilt worden, moet je niet met het andere geslacht aan gaan kloten..
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_82227422
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 11:23 schreef Bootje84 het volgende:
If you can't stand the heat, get the fuck out of the kitchen.. Als je niet gekwetst wilt worden, moet je niet met het andere geslacht aan gaan kloten..
Nee lekker voor altijd vrijgezel blijven, dat zal je goed doen
  woensdag 2 juni 2010 @ 11:32:33 #29
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_82227472
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 11:31 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Nee lekker voor altijd vrijgezel blijven, dat zal je goed doen
Leer eens begrijpend lezen..

Mensen moeten niet huilen als ze gekwetst worden.. Dat risico neem je als je een relatie/partner zoekt.. Als je dat niet wilt, moet je er niet aan beginnen..
Leer spaties gebruiken!
pi_82227796
Ik snap je zin wel hoor.. maak je maar niet druk
Het hoort er nou eenmaal bij en blijkbaar helpt het voor veel mensen door erover te praten.. dus waarom niet?
  woensdag 2 juni 2010 @ 11:42:25 #31
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_82227898
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 11:40 schreef sandertjuh het volgende:
Ik snap je zin wel hoor.. maak je maar niet druk
Het hoort er nou eenmaal bij en blijkbaar helpt het voor veel mensen door erover te praten.. dus waarom niet?
Ik reageer op de reacties die gaan over het "verleden".. Ik vind het maar mierenneuken. Je ex is precies dat.. Je ex.. Wat hij heeft gedaan kan je niet spiegelen op mij. Dus als je nog steeds jouw nieuwe partner met je ex vergelijkt, ben je nog niet klaar voor een nieuwe relatie..

Ja maar hij ...

Pleur op. Ik ben ik en niet hem.. Maar ja.. Ik ben misschien te simpel daar in..
Leer spaties gebruiken!
  woensdag 2 juni 2010 @ 13:58:15 #32
247160 Just-Lost
will never forget
pi_82234063
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 11:32 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Leer eens begrijpend lezen..

Mensen moeten niet huilen als ze gekwetst worden.. Dat risico neem je als je een relatie/partner zoekt.. Als je dat niet wilt, moet je er niet aan beginnen..
Wat een onzin, sinds wanneer zijn gevoelens zo ' zwart - wit ', als het zo simpel was had dit hele topic niet bestaan.
Als ik morgen in een vliegtuig zit dat naar beneden komt... dan moet ik maar niet huilen? Had ik maar op de fiets met vakantie moeten gaan..

Ik snap je gedachte wel, misschien kan jij die knop wel wat gemakkelijker omzetten.. Dan ben ik in ieder geval jaloers op je! Helaas werkt het niet voor iedereen zo.
And I tried to sing
But I couldn’t think of anything
And that was the hardest part
Yeah that’s the hardest part
  woensdag 2 juni 2010 @ 14:00:44 #33
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_82234188
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 13:58 schreef Just-Lost het volgende:

[..]

Wat een onzin, sinds wanneer zijn gevoelens zo ' zwart - wit ', als het zo simpel was had dit hele topic niet bestaan.
Als ik morgen in een vliegtuig zit dat naar beneden komt... dan moet ik maar niet huilen? Had ik maar op de fiets met vakantie moeten gaan..

Ik snap je gedachte wel, misschien kan jij die knop wel wat gemakkelijker omzetten.. Dan ben ik in ieder geval jaloers op je! Helaas werkt het niet voor iedereen zo.
Ik heb ook heus wel mijn zwakke momenten hoor..Meer dan genoeg. Maar goed, relativeren geeft houvast in dat soort tijden...

Betreft dat vliegtuig.. Dat is gewoon botte pech
Leer spaties gebruiken!
  woensdag 2 juni 2010 @ 14:11:07 #34
285545 Rupsebeest
Wordt ooit een mooie vlinder
pi_82234716
Blah, het is sinds gisteren uit en ik mis hem echt verschrikkelijk. Ik kan er nu ook totaal niet aan denken om mijn toekomst met iemand anders in te zien. Het enige wat ik wil is bij hem zijn en hem alle dingen vertellen die ik hem niet vertelt heb. En ik wil hem kussen zoals ik hem nog nooit gekust heb. Maar nu is het allemaal te laat.
  woensdag 2 juni 2010 @ 14:43:20 #35
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_82236212
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 14:11 schreef Rupsebeest het volgende:
Blah, het is sinds gisteren uit en ik mis hem echt verschrikkelijk. Ik kan er nu ook totaal niet aan denken om mijn toekomst met iemand anders in te zien. Het enige wat ik wil is bij hem zijn en hem alle dingen vertellen die ik hem niet vertelt heb. En ik wil hem kussen zoals ik hem nog nooit gekust heb. Maar nu is het allemaal te laat.
Sterkte meid!
Dat gevoel is altijd als het net over is.
Als je meer kwijt wil dan kun je dat ook hier kwijt!
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
  woensdag 2 juni 2010 @ 15:13:43 #36
247160 Just-Lost
will never forget
pi_82237683
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 14:00 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Ik heb ook heus wel mijn zwakke momenten hoor..Meer dan genoeg. Maar goed, relativeren geeft houvast in dat soort tijden...

Betreft dat vliegtuig.. Dat is gewoon botte pech
Relativeren is idd een goede... klopt ook wel, er gebeuren ergere dingen.
Dus is je relatie over? Achhh, je had ook neer kunnen storten met een vliegtuig, dat is pas balen
And I tried to sing
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:40:30 #37
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_82241971
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:13 schreef Just-Lost het volgende:

[..]

Relativeren is idd een goede... klopt ook wel, er gebeuren ergere dingen.
Dus is je relatie over? Achhh, je had ook neer kunnen storten met een vliegtuig, dat is pas balen
Precies.. Of andersom.. Liever neerstorten.. Heb je minder pijn van
Leer spaties gebruiken!
  woensdag 2 juni 2010 @ 17:52:46 #38
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_82245084
Maar je weet dat dat nogal per persoon verschilt dus logisch als de 1 er wat langer over doet om het te verwerken of wel een traantje laat. Na een week, een maand of zelfs na 3 maanden...
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_82245798
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 14:11 schreef Rupsebeest het volgende:
Sterkte, weet hoe je je voelt

(mijn relatie is sinds eergisteren uit)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_82248211
Tis voor mij al bijna 1 jaar geleden toen mijn relatie verbroken werd, die relatie heeft 2jaar geduurd, ik heb nu een nieuwe vriendin, en alles gaat goed, echter... Ik denk nogsteeds iederedag aan mijn ex, en ook hoor ik van vrienden van haar dat ze mij ook nogsteeds niet los kan laten(mijn naam mag bij haar in de buurt niet vallen etc..)

Zucht...
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_82248393
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:10 schreef Exentric90 het volgende:
Tis voor mij al bijna 1 jaar geleden toen mijn relatie verbroken werd, die relatie heeft 2jaar geduurd, ik heb nu een nieuwe vriendin, en alles gaat goed, echter... Ik denk nogsteeds iederedag aan mijn ex, en ook hoor ik van vrienden van haar dat ze mij ook nogsteeds niet los kan laten(mijn naam mag bij haar in de buurt niet vallen etc..)

Zucht...
Weet je nieuwe vriendin dit ook? Lijkt me toch niet echt gezond voor je huidige relatie of wel?

Als jij en je ex nog steeds niet los van elkaar zijn, is er dan geen mogelijkheid meer op een verzoening?
  woensdag 2 juni 2010 @ 19:19:39 #42
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_82248662
quote:

Zucht...
Lekker eerlijk naar je huidige vriendin. Dus als je ex opeens weer interesse in je zou tonen zou je waarschijnlijk wel happen... Lijkt me niet dat alles goed zit in je huidige relatie als je vriendin die gedachten niet kan wegnemen.
pi_82248717
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:14 schreef CoendeW het volgende:

[..]

Weet je nieuwe vriendin dit ook? Lijkt me toch niet echt gezond voor je huidige relatie of wel?

Als jij en je ex nog steeds niet los van elkaar zijn, is er dan geen mogelijkheid meer op een verzoening?
Ja mijn huidige vriendin weet dat ook, daarnaast ondervind ik er geen last van in mijn huidige relatie alleen denk ik dus nog vaak aan mijn ex.

Tja aan mij zal het eigenlijk niet liggen als ik eerlijk ben, ik wou wel vrienden blijven enzo maar goed zij niet. Contact etc. Is vanuit haar kant verbroken. Praten wil ze niet, maar ze smst sporadisch dat ze mij mist.

En nee weer terug bij elkaar is geen optie, vrienden wel
pi_82248788
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:19 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Lekker eerlijk naar je huidige vriendin. Dus als je ex opeens weer interesse in je zou tonen zou je waarschijnlijk wel happen... Lijkt me niet dat alles goed zit in je huidige relatie als je vriendin die gedachten niet kan wegnemen.
Je doet een aanname, ga eerst eens vragen of ik haar wel terug wil? Nee dus..
  woensdag 2 juni 2010 @ 19:28:38 #45
247160 Just-Lost
will never forget
pi_82249106
quote:

Zucht...
Wel interessant.. het is bij nu meer als een jaar geleden dat het uit ging, maar heb nog steeds wel eens moeilijke momenten. Ik heb binnenkort een afspraak met haar, zie er best wel tegen op..
Toch ben ik klaar voor een nieuwe relatie, het lijkt wel of het 2 aparte werelden in m'n hoofd zijn.
M'n ex heeft inmiddels een nieuwe vriend, maar heeft ook nog wel eens verdriet om onze situatie.

Daarom ben ik ook van mening dat je ex niet helemaal uit je hoofd verdwenen hoeft te zijn om aan een nieuwe relatie te kunnen beginnen. Tuurlijk moet het grootste verdriet en gedoe de wereld uit zijn, maar tot op zeker hoogte hoeft het nieuw geluk niet in de weg te staan denk ik.
And I tried to sing
pi_82249302
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:28 schreef Just-Lost het volgende:

[..]

Wel interessant.. het is bij nu meer als een jaar geleden dat het uit ging, maar heb nog steeds wel eens moeilijke momenten. Ik heb binnenkort een afspraak met haar, zie er best wel tegen op..
Toch ben ik klaar voor een nieuwe relatie, het lijkt wel of het 2 aparte werelden in m'n hoofd zijn.
M'n ex heeft inmiddels een nieuwe vriend, maar heeft ook nog wel eens verdriet om onze situatie.

Daarom ben ik ook van mening dat je ex niet helemaal uit je hoofd verdwenen hoeft te zijn om aan een nieuwe relatie te kunnen beginnen. Tuurlijk moet het grootste verdriet en gedoe de wereld uit zijn, maar tot op zeker hoogte hoeft het nieuw geluk niet in de weg te staan denk ik.
Mijn ex heeft dus nooit een nieuw vriendje kunne nemen, omdat ze volgens haar vrienden nog veel teveel aan mij moet denken. Ik heb een fase gehad waar ik niet aan haar dacht en een nieuwe relatie kunnen beginnen. Echter heb ik sinds die relatie weer iedere nacht het gevoel alsof ik echt iets mis. Ik weet dat dat gevoel voor mijn ex is omdat ik vaak wakker geworden ben door een roep naar haar naam. Ook mijn dromen draaien alleen maar om haar.. tis echt zo kut..
  woensdag 2 juni 2010 @ 19:58:52 #47
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_82250655
En hoeveel tijd zit er tussen je vriendin en je ex?
pi_82250989
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:58 schreef goofy_goober het volgende:
En hoeveel tijd zit er tussen je vriendin en je ex?
11 maanden...
pi_82251848
Nu bijv. Ook ik ben een film aan t kijken waarbij ik mij realiseerde die ooit gezien te hebben met haar.. zucht nu kan ik niet meer doen dan gewoon bijna in janke uit te barsten omdat het zo gelopen is..
pi_82254320
Ik heb dus helemaal geen problemen met mijn ex.. nadat ik het in januari had uit gemaakt had ze al vrij snel een ander.. Alleen de 1e keer dat ik ze samen zag was het even onwennig.
Voor de rest kan ik gewoon goed met d'r opschieten nog etc.. no big deal

Maar met dat meisje wat ik dus heb leren kennen in oktober.. men wat voel ik me daardoor beroerd zeg. Zowat de hele dag door
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')