Misschien is het niet helemaal toepasselijk om hier te posten maar het voelt hetzelfde ..
Kort voorafje:
In maart 2006 een relatie gekregen met een meisje, ik was 17 en zij was 15.
Dit heeft tot januari 2010 geduurd .. maargoed dit is dus eigenlijk het probleem niet! (anders was ik hier wel eerder terecht gekomen natuurlijk

)
Het echte probleem:
In oktober 2009 op een feestje een op 1e gezicht leuk meisje leren kennen. Nu was voor mij het contact leggen nooit een probleem ondanks een vriendin en zo gebeurde dat hier ook dus. Haar een beetje leren kennen maar het was gewoon oppervlakkig ook vanwege het feit dat ik een vriendin had. Dit is zo gebleven tot januari .. totdat het uit was met mijn toen huidige vriendin.
Nadat mijn relatie ophield ging het contact wat dieper en na een paar weekjes begonnen we ook met afspreken wat echt heel gezellig en leuk was. De 1e paar keren niet gezoend, gewoon lekker rustig aangedaan en gezellig met elkaar zijn. Van het een komt toch het ander en toch gezoend met elkaar. Dit is een tijdje zo gelopen tot er zo rond eind maart/begin april werd aangegeven van beide kanten elkaar leuk te vinden.
Er veranderde opzich niks, op dat moment hoefde het ook niet van beide kanten. Totdat het op een gegeven moment ergens in april toch wel begon te kriebelen bij mij, wtf ik was gewoon verliefd! Iets wat ik eigenlijk al tijden niet meer had ervaren. Hier ligt dus ook gelijk het hele probleem..
Na wat dralen heb ik aangegeven dat ik toch wel serieus verliefd was geworden op d'r. Klinkt leuk én aardig maar... madame wist niet zo goed wat ze hiermee aanmoest.. Ze vond me wel leuk maar durfde de echte verliefde gevoelens niet los te laten en mij niet helemaal toe te laten tot haar om het maar zo te zeggen.. Natuurlijk wel afspreken en dan weer zoenen en mezelf daarna weer kut voelen omdat ik ergens al wist dat het niks ging worden en ze me liever als vriend had en zag..
Ze gaf aan dat ze expres de echte verliefde gevoelens tegenhield door wat ze vroeger had meegemaakt met haar ouders en ze eigenlijk nog geen echte relatie wilde. Ook denkt ze dat we niet echt bij elkaar passen terwijl ik dat wel weer zo ervaar. Hoe kan het anders dat je elkaar alles durft&kan vertellen en je gewoon op je gemak voelt bij elkaar.. we verschillen wel op een paar punten maar zijn die zo écht zo verschillend? nee..
Maargoed haar examen periode kwam er ook aan en ik wilde haar niet lastig vallen dus het maar even gelaten voor wat het was, hoe moeilijk ik dat ook vond. Goed periode voorbij en ze had er nog is over nagedacht.. nu komt het waar ik dus al bang voor was..
Ze durft/wilt de relatie niet aan en vond het de laatste tijd (sinds ik had aangegeven verliefd te zijn) te snel gaan. Nu voel ik me dus aardig belabberd ondanks dat het dus níet mijn ex is! Ook boos tevens want ik voel me toch wel een beetje aan het lijntje gehouden..
Had ik nu maar de ballen om definitief ajuu tegen haar te zeggen

en haar gewoon te verwijderen uit mijn telefoon en de rest van de bende.. maar nee die stap durf ik weer net niet te zetten. Het lukt me amper om een dag geen contact vol te houden. Nu komt dat ook ergens een beetje omdat haar zusje mij heeft verteld dat ik de 1e echte serieuze jongen was die ze leuk vond en mee naar huis durfde te nemen. Ook was ik de 1e echte jongen waar ze dingen over haar verleden tegen durfde te vertellen. En dat wilt ze dus niet kwijt en dat snap ik ook wel.
Maar hoe kan ik nou met iemand afspreken als ik écht verliefd ben op diegene en laat diegenen nou juist alleen vrienden willen blijven. Dat kan toch niet?
Mijn excuses voor het lange verhaal en het offtopic gedeelte.