abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82160794
Ookal geeft het je geen voldoening, het is toch een manier om ergens anders mee bezig te zijn. Komt wel bij dat het iets van potentie moet hebben, anders ga je alleen maar denken over hoe goed je ex was etc.
  maandag 31 mei 2010 @ 21:33:43 #277
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_82164954
Omdat dit de tweede keer was dat we iets waren begonnen denk ik dat ik er wel sneller overheen ben dan de vorige keer. Vorige keer was ik blind, nu weet ik wat voor gecompliceerde vrouw het wel niet is. Te gecompliceerd voor mij. Als ik de TS was van dit topic had je kunnen zeggen: TS kan er niet mee omgaan.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  maandag 31 mei 2010 @ 22:47:38 #278
145838 Cyaa
<geen>
pi_82169540
Ik heb, ondanks mijn belofte om m'n ex een tijd niet te spreken, haar toch gesproken (ik ben eigenlijk zelfs nu met haar aan praten) op msn. En het verrast me allemaal nog een beetje. Ze voelt zich depressief, niet perse om mij, maar gewoon. Ik maak me zelfs een beetje zorgen. Maar, als ik vergelijk hoe zij zich voelt met hoe ik me zelf voel, voelt het alleen maar goed

Had je me maar niet moeten dumpen!

Ze komt morgen overigens wel even een paar biertjes drinken, bij mij thuis. Ik ben benieuwd hoe we er allebei uit komen. Een kant van me wil echt keiharde seks met m'n ex, met als gevolg een golf van spijt (aan haar kant dan),en mijn andere helft wil eigenlijk alleen maar dat ze zich weer goed voelt. Maarja. De alcohol zal ook wel meespelen op dit moment.

pi_82172640
Als je toch seks hebt met je ex moet je echt oppassen dat je niet weer helemaal terugvalt naar het begin van het verwerken van het einde van jullie relatie...
  dinsdag 1 juni 2010 @ 13:01:01 #280
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_82185446
Grappig is dat gevoel: je weet dat het beter voor je is dat het uit is, omdat je beter verdiend, maar toch heb je zo'n stemmetje in je hoofd die je telkens influistert, 'Wat als je dit of dat zou hebben gedaan..?'
  dinsdag 1 juni 2010 @ 13:34:29 #281
301973 FBreijer
Wait wut?
pi_82186807
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 13:01 schreef goofy_goober het volgende:
Grappig is dat gevoel: je weet dat het beter voor je is dat het uit is, omdat je beter verdiend, maar toch heb je zo'n stemmetje in je hoofd die je telkens influistert, 'Wat als je dit of dat zou hebben gedaan..?'
Dat stemmetje wordt echt zwaar irritant nu. Ik krijg veel te weinig nachtrust.
You sunk my battleship! :o
  dinsdag 1 juni 2010 @ 15:46:01 #282
104367 Thrackan
new and improved
pi_82192681
Ik zal blij zijn als dit topic me niet meer elke keer herinnert aan mijn ex
Don't flatter yourself, let someone else do it for you.
pi_82192804
Ik moet zeggen dat ik dit topic eigenlijk zo goed als niet meer nodig heb. En ik denk ook niet aan mijn ex als ik dit topic zie. Wij zijn redelijk goede vrienden geworden nu. Ik vind het nog wel jammer dat ik hem niet zo vaak zie (soms maar eens in de twee weken), maarja, we moeten natuurlijk wel beide ons eigen leven ernaast hebben. Ik blijf hier nog wel een beetje hangen, maar liefdesverdriet heb ik niet echt meer.
pi_82192918
Ik denk dat we ooit nog wel weer bij elkaar komen, maar voorlopig niet. We zijn elkaar nu gewoon nog beter aan het leren kennen, zonder het gedoe van een relatie erbij. Onze band is na die ruim drie jaar gewoon erg sterk. We hebben beide dingen gedaan die bijna onvergeeflijk zijn, maar toch hebben elkaar kunnen vergeven en hebben we het toch nog hele leuk en gezellig samen altijd .
pi_82192938
tvp
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 1 juni 2010 @ 16:22:46 #286
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_82194594
Ik heb mijn ex voorheen beticht van borderline, maar daar wil ik op terugkomen... volgens mij heeft ze NPS.
pi_82194699
quote:
Dit heb ik echt precies hetzelfde. Zo gek word ik er van.
Iedereen in mijn omgeving zegt dat mijn ex eigenlijk gewoon een lul is en dat ik beter verdien,
dat vind ik zelf ook. Maar toch..
pi_82194808
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 16:22 schreef goofy_goober het volgende:
Ik heb mijn ex voorheen beticht van borderline, maar daar wil ik op terugkomen... volgens mij heeft ze NPS.
Waarom moet je toch constant je ex een diagnose geven . Je bent geen arts toch?
  dinsdag 1 juni 2010 @ 16:27:39 #289
301973 FBreijer
Wait wut?
pi_82194844
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 15:51 schreef FireFox1 het volgende:
tvp
Care to share?
pi_82195026
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 16:27 schreef FBreijer het volgende:

[..]

Care to share?
Het is nog vers.

Gedumpt worden is nooit leuk. Zeker als je wél nog verliefd ben op diegene....
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_82195102
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 16:31 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Het is nog vers.

Sterkte . Je bent altijd welkom om in een later stadium je verhaal te doen, mocht je behoefte hebben .
pi_82195163
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 16:32 schreef Tegan het volgende:

[..]

Sterkte . Je bent altijd welkom om in een later stadium je verhaal te doen, mocht je behoefte hebben .
Das lief
  dinsdag 1 juni 2010 @ 16:35:00 #293
301973 FBreijer
Wait wut?
pi_82195213
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 16:31 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Het is nog vers.

Dat is het zeker, sterkte man.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 16:38:39 #294
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_82195390
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 16:26 schreef Tegan het volgende:

[..]

Waarom moet je toch constant je ex een diagnose geven . Je bent geen arts toch?
Daarom zeg ik ook 'volgens mij...'.

En wie ben jij om mij te vertellen dat ik dat niet mag doen? Ken jij mijn ex? Nee! En ik weet er ondertussen genoeg vanaf om met zekerheid te kunnen zeggen dat het geen normale relatie was. Ze heeft borderline-trekjes. Wat mensen hier hebben verteld en op BPS forums komt me heel erg bekend voor, maar na een middagje wat NPS-forums en info te hebben doorgenomen ben ik van die mening veranderd, omdat wat er op die forums en sites wordt verteld nog veel herkenbaarder is voor mij.

Nee, ik ben geen arts en mijn ex zou ook nooit uit haarzelf naar eentje stappen, maar het verklaart wel een hoop voor mij. Dankuwel.
pi_82196579
quote:
Herkenbaar hier. Toch realiseer ik me tegelijkertijd dat ik er veel van geleerd heb, hoe het uit ging en daarna. Die fouten maak ik nu nooit meer, en dat maakt me alleen maar sterker.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 17:26:06 #296
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_82197484
Dit soort MSN-gesprekjes heb ik te vaak gehad:
quote:
Hooooi
-hey schat
hoe is het?
-ja, wel goed hoor!
oh..
-hoezo oh?
nou, omdat je 'wel goed' zegt
-en?
dat impliceert juist het tegenovergestelde
-um, nee? heb een leuke dag gehad
maar je legt de nadruk op 'wel'
-eh nee, dat doe jij? ik zeg je net dat ik een leuke dag heb gehad?
ja ja, je had zeker een leuke dag toen ik er niet was
-waar haal je dat nou waar vandaan?
omdat je een leuke dag HAD, voordat ik je aansprak
-doe even normaal zeg...
oh, dus het niet zo???
-nou, nee
je liegt.
-ik lieg omdat ik geen leuke dag zou hebben gehad?
waarom sta je op 'bezet'? stoor ik?
-nee?
was je aan het chatten met die suzanne?
-nee, ik zat niet eens op msn
en wat hebben jullie allemaal besproken?
-niks, want ik zat niet op msn!
je liegt goofy!
-ik zie wel weer waar dit gesprek naar toe gaat...
omdat je liegt tegen me
-wat doe je nou moeilijk? ik lieg helemaal niet
je had het zeker over mij he, met haar? daarom dat je 'wel goed' zei!
-wtf??
nou, veel plezier met die snol van je, ik ben weg.
[... is offline]
Onzekerheid? Nee, het gaat wel iets verder dan dat. Daar ben ik zeker van.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 17:31:13 #297
301973 FBreijer
Wait wut?
pi_82197684
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 17:26 schreef goofy_goober het volgende:
[..]

Dat is wel een verhaaltje.
pi_82197790
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 17:26 schreef goofy_goober het volgende:
[..]

Dit is wel heel jaloers en kinderachtig gedrag wat je van een meisje van 12 zou verwachten. Hoelang is het al uit, misschien ze gewoon nog heel emotioneel?
pi_82197808
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 16:38 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Daarom zeg ik ook 'volgens mij...'.

En wie ben jij om mij te vertellen dat ik dat niet mag doen? Ken jij mijn ex? Nee! En ik weet er ondertussen genoeg vanaf om met zekerheid te kunnen zeggen dat het geen normale relatie was. Ze heeft borderline-trekjes. Wat mensen hier hebben verteld en op BPS forums komt me heel erg bekend voor, maar na een middagje wat NPS-forums en info te hebben doorgenomen ben ik van die mening veranderd, omdat wat er op die forums en sites wordt verteld nog veel herkenbaarder is voor mij.

Nee, ik ben geen arts en mijn ex zou ook nooit uit haarzelf naar eentje stappen, maar het verklaart wel een hoop voor mij. Dankuwel.
Ik zeg helemaal nergens dat je geen diagnose mag stellen bij je ex, maar wel dat ik het belachelijk vind dat je dat doet . Ookal zou ik je ex kennen zou niets uitmaken, beetje raar weerwoord .
  dinsdag 1 juni 2010 @ 17:37:34 #300
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_82197946
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 17:34 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik zeg helemaal nergens dat je geen diagnose mag stellen bij je ex, maar wel dat ik het belachelijk vind dat je dat doet . Ookal zou ik je ex kennen zou niets uitmaken, beetje raar weerwoord .
Nee hoor, ik probeer namelijk gewoon een verklaring te zoeken voor haar gedrag de afgelopen maanden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')