Dat stemmetje wordt echt zwaar irritant nu. Ik krijg veel te weinig nachtrust.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:01 schreef goofy_goober het volgende:
Grappig is dat gevoel: je weet dat het beter voor je is dat het uit is, omdat je beter verdiend, maar toch heb je zo'n stemmetje in je hoofd die je telkens influistert, 'Wat als je dit of dat zou hebben gedaan..?'
Dit heb ik echt precies hetzelfde. Zo gek word ik er van.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:01 schreef goofy_goober het volgende:
Grappig is dat gevoel: je weet dat het beter voor je is dat het uit is, omdat je beter verdiend, maar toch heb je zo'n stemmetje in je hoofd die je telkens influistert, 'Wat als je dit of dat zou hebben gedaan..?'
Waarom moet je toch constant je ex een diagnose gevenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:22 schreef goofy_goober het volgende:
Ik heb mijn ex voorheen beticht van borderline, maar daar wil ik op terugkomen... volgens mij heeft ze NPS.
Het is nog vers.quote:
Sterktequote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het is nog vers.
Gedumpt worden is nooit leuk. Zeker als je wél nog verliefd ben op diegene....![]()
Das liefquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Sterkte. Je bent altijd welkom om in een later stadium je verhaal te doen, mocht je behoefte hebben
.
Dat is het zeker, sterkte man.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het is nog vers.
Gedumpt worden is nooit leuk. Zeker als je wél nog verliefd ben op diegene....![]()
Daarom zeg ik ook 'volgens mij...'.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Waarom moet je toch constant je ex een diagnose geven![]()
![]()
. Je bent geen arts toch?
Herkenbaar hier. Toch realiseer ik me tegelijkertijd dat ik er veel van geleerd heb, hoe het uit ging en daarna. Die fouten maak ik nu nooit meer, en dat maakt me alleen maar sterker.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:01 schreef goofy_goober het volgende:
Onzekerheid? Nee, het gaat wel iets verder dan dat. Daar ben ik zeker van.quote:Hooooi
-hey schat
hoe is het?
-ja, wel goed hoor!
oh..
-hoezo oh?
nou, omdat je 'wel goed' zegt
-en?
dat impliceert juist het tegenovergestelde
-um, nee? heb een leuke dag gehad
maar je legt de nadruk op 'wel'
-eh nee, dat doe jij? ik zeg je net dat ik een leuke dag heb gehad?
ja ja, je had zeker een leuke dag toen ik er niet was
-waar haal je dat nou waar vandaan?
omdat je een leuke dag HAD, voordat ik je aansprak
-doe even normaal zeg...
oh, dus het niet zo???
-nou, nee
je liegt.
-ik lieg omdat ik geen leuke dag zou hebben gehad?
waarom sta je op 'bezet'? stoor ik?
-nee?
was je aan het chatten met die suzanne?
-nee, ik zat niet eens op msn
en wat hebben jullie allemaal besproken?
-niks, want ik zat niet op msn!
je liegt goofy!
-ik zie wel weer waar dit gesprek naar toe gaat...
omdat je liegt tegen me
-wat doe je nou moeilijk? ik lieg helemaal niet
je had het zeker over mij he, met haar? daarom dat je 'wel goed' zei!
-wtf??
nou, veel plezier met die snol van je, ik ben weg.
[... is offline]
Dat is wel eenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:26 schreef goofy_goober het volgende:
Dit soort MSN-gesprekjes heb ik te vaak gehad:
[..]
Onzekerheid? Nee, het gaat wel iets verder dan dat. Daar ben ik zeker van.
Dit is wel heel jaloers en kinderachtig gedrag wat je van een meisje van 12 zou verwachten. Hoelang is het al uit, misschien ze gewoon nog heel emotioneel?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:26 schreef goofy_goober het volgende:
Dit soort MSN-gesprekjes heb ik te vaak gehad:
[..]
Onzekerheid? Nee, het gaat wel iets verder dan dat. Daar ben ik zeker van.
Ik zeg helemaal nergens dat je geen diagnose mag stellen bij je ex, maar wel dat ik het belachelijk vind dat je dat doetquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:38 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook 'volgens mij...'.
En wie ben jij om mij te vertellen dat ik dat niet mag doen? Ken jij mijn ex? Nee! En ik weet er ondertussen genoeg vanaf om met zekerheid te kunnen zeggen dat het geen normale relatie was. Ze heeft borderline-trekjes. Wat mensen hier hebben verteld en op BPS forums komt me heel erg bekend voor, maar na een middagje wat NPS-forums en info te hebben doorgenomen ben ik van die mening veranderd, omdat wat er op die forums en sites wordt verteld nog veel herkenbaarder is voor mij.
Nee, ik ben geen arts en mijn ex zou ook nooit uit haarzelf naar eentje stappen, maar het verklaart wel een hoop voor mij. Dankuwel.
Nee hoor, ik probeer namelijk gewoon een verklaring te zoeken voor haar gedrag de afgelopen maanden.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal nergens dat je geen diagnose mag stellen bij je ex, maar wel dat ik het belachelijk vind dat je dat doet![]()
. Ookal zou ik je ex kennen zou niets uitmaken, beetje raar weerwoord
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |