Waar zie je dat??quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:33 schreef eriksd het volgende:
Ah, ik zie dat Balk nu begint over De Grave en Linsschoten bij de DSB, dat waren ook VVD'ers. Ik weet nou niet of je met die toon kiezers terug weet te winnen als je jezelf als redelijk presenteert
Ik snap die spindoctors van het CDA niet meer.
Was net bij RTL nieuws. Zag je ook weer dat guitige hoofd van hem "Ja, het is een harde".quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar zie je dat??
PS. Ik vond Linschoten echt een kwal (toen hij in de politiek zat). Bij Frank de Grave had ik dat gevoel een stuk minder.
EDIT: post van Bolkesteijn bevestigt dat gevoel..
Linschoten en Nijpels zijn natuurlijk eerste klas faalhazen van de VVD, heel veel woorden maar er zit werkelijk geen greintje verstand in. Zo'n Nijpels bij het ABP, het is gewoon echt een grote domoor, ik snap niet wat ze in die man hebben gezien.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
PS. Ik vond Linschoten echt een kwal (toen hij in de politiek zat). Bij Frank de Grave had ik dat gevoel een stuk minder.
EDIT: post van Bolkesteijn bevestigt dat gevoel..
Ah, zelfs jij ondersteunt nu een rechts kabinet. Opvallend.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:57 schreef Klopkoek het volgende:
Net het CDA op netwerkEvenwichtige sociale partij
Krijgen mijn stem als het echt nek aan nek wordt. Daar kunnen jullie me aan houden.
Weinig politieks aan vanavond..quote:
Wie zitten er?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Weinig politieks aan vanavond..
Verrassend idd.. Ben benieuwd wat er gebeurd is.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ah, zelfs jij ondersteunt nu een rechts kabinet. Opvallend.
Een vogelaar (letterlijk) met een baard, iemand die een nier heeft afgestaan, Johan Derksen die een "stemwijzer invult" etc..quote:
quote:
Nee hoor, ik kijk graag af en toe naar baby's enzo. Lekker ontwapenend.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Beetje dronken???
Maar hij is wel lief ja
Hou het dan tenminste ontopic, dichtbij VKZ:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kijk graag af en toe naar baby's enzo. Lekker ontwapenend.
Silly numptiesquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:21 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Hou het dan tenminste ontopic, dichtbij VKZ:
Heel goed nieuws. Nog 4,5 dagen tot 9 juni.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:49 schreef marky het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)-niet-te-stoppen.htm
Mag hij lekker met drie linkse partijen regeren, of met Wilders. Beide opties is de VVD uiteindelijk de verliezer.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Heel goed nieuws. Nog 4,5 dagen tot 9 juni.
Inderdaad. Ik ben een nieuws- en politiekjunk, maar ik kijk een groot gedeelte van de programma's met politieke gasten de laatste week niet meer. Ik heb het allemaal al een keer of vijf gehoord, elke discussie draait uit op een herhaling van zetten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:20 schreef Breekfast het volgende:
Heb ook het idee dat de campagne te vroeg gestart is.
Alles is zon beetje gezegd en over het algemeen weet je wel wat de partijen willen..
Je ziet ook dat de campagne een beetje aan het inzakken is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |