16, Brinkman wordt er snel uitgeschoptquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:23 schreef ethiraseth het volgende:
Kunnen ze lekker met zijn zeventienen verontwaardigd doen in de oppositiebankjes.
Waar maak je dat uit op? Ze staan nu op hun hoogste punt met nog maar een week te gaan. Natuurlijk kan er nog wel van alles gebeuren.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:01 schreef SeLang het volgende:
VVD piekt te vroeg?
Dat blijkt echt helemaal nergens uit.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:01 schreef SeLang het volgende:
VVD piekt te vroeg?
Of ze hebben per ongeluk aan de peiling van gisteren zitten rekenen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:49 schreef ItaloDancer het volgende:
Geeft wel meer vertrouwen in de peiling, wanneer er in een enkele dag niets is veranderd
Dalen? 28 mei stonden ze ook al op 38, nu ook weer zo te zien.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze dalen nu anders wel voor het eerst sinds tijden
Bij Synovate dan.
0,2%? Dat ligt nog ver binnen de foutmarge.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Bij Synovate dan.
Als daar elke 4 dagen nog 0.2% afgaat wordt de VVD nog ruim de grootste.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:53 schreef remlof het volgende:
Bij Synovate dan.
maar wat meer geld naartoe sluizen danquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:03 schreef Bolkesteijn het volgende:
Oh, -0,2 % ik zie het nu staan op de site van Synovate.
Pffff, we moeten wel wat geld overhouden om de echte verkiezingen om te kunnen kopen hequote:Op woensdag 2 juni 2010 21:03 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
maar wat meer geld naartoe sluizen dan
Ow wacht, ik ging af op de grafiekjes in Tweede Kamer 9 juni 2010: De peilingen - deel 11. maar de ene is van Synovate en de andere van peil.nlquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:59 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dalen? 28 mei stonden ze ook al op 38, nu ook weer zo te zien.
Een van GL naar PvdA en 1 van VVD naar CDA.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:41 schreef eriksd het volgende:
VVD 36 -1 PvdA 29 +1 CDA 24 +1 PVV 18 SP 12 D66 11 GrLinks 10 -1 ChrUnie 7 SGP 2 PvdD 1. Premierkeuze Rutte=Cohen=46%
of een van GL naar CDA.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een van GL naar PvdA en 1 van VVD naar CDA.
Ethiraseth, de luis in de pels van rechtsquote:
Ik denk eerder dat stemmers op Halsema naar de SP zijn gegaan, stemmers van de SP naar de PvdD, stemmers van de PvdD naar de PVV, stemmers van de PVV naar de CU, stemmers van de CU naar de SGP, en stemmers van de SGP gaan nu strategisch stemmen op Balkenende.quote:
Net het CDA op netwerkquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:56 schreef Boldface het volgende:
Mooi zo; elke dag een zeteltje en alles is nog mogelijk.
Kapitalisme met een christelijk sausje. Zozo Klopkoek?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:57 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Net het CDA op netwerkEvenwichtige sociale partij
Krijgen mijn stem als het echt nek aan nek wordt. Daar kunnen jullie me aan houden.
Nek aan nek tussen wie? Er moet wel een wonder gebeuren wil CDA voor 9 juni terug in de premiersrace belanden.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:57 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Krijgen mijn stem als het echt nek aan nek wordt. Daar kunnen jullie me aan houden.
het gaat erom dat de 19e eeuwse regenten niet aan de macht komen. de bankierspartij.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kapitalisme met een christelijk sausje. Zozo Klopkoek?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:08 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
het gaat erom dat de 19e eeuwse regenten niet aan de macht komen. de bankierspartij.
Ze zijn vaker te vroeg afgeschrevenquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:08 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Nek aan nek tussen wie? Er moet wel een wonder gebeuren wil CDA voor 9 juni terug in de premiersrace belanden.
En dan nog, een stem op het CDA is óók een stem op de VVD, dus dat heeft bijzonder weinig nut.quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:08 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
het gaat erom dat de 19e eeuwse regenten niet aan de macht komen. de bankierspartij.
Wie de premier levert maakt heel veel verschil. Wel is het zo dat Balkenende in zijn tweede kabinet erg veel VVD-wensen uitvoerde. Daar werd hij om bekritiseerd, ook in zijn eigen partij.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:52 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
En dan nog, een stem op het CDA is óók een stem op de VVD, dus dat heeft bijzonder weinig nut.
Dat zijn de 20e eeuwse regenten. Verschil van 100 jaarquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
![]()
En dat wil je voorkomen door CDA te stemmen???
![]()
![]()
Idd, Het CDA gaat echt niet met de Pvda regerenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:52 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
En dan nog, een stem op het CDA is óók een stem op de VVD, dus dat heeft bijzonder weinig nut.
Zonder Balkenende wordt alles vloeibaar. Zowel een flinke ruk naar rechts richting Wilders als een kleine correctie naar links is mogelijk.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:13 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Idd, Het CDA gaat echt niet met de Pvda regeren
Zelfs IK heb liever Rutte als MP, dan nog een keer Balkenendequote:Op donderdag 3 juni 2010 22:53 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wie de premier levert maakt heel veel verschil. Wel is het zo dat Balkenende in zijn tweede kabinet erg veel VVD-wensen uitvoerde. Daar werd hij om bekritiseerd, ook in zijn eigen partij.
Gaat het wel goed met je?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zelfs IK heb liever Rutte als MP, dan nog een keer Balkenende
Ah joh, na die debatten weer een of twee erbij. Die dagpeilingen zeggen niets.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:15 schreef SeLang het volgende:
VVD dus toch te vroeg gepiekt en het CDA te vroeg gedipt.
Rare conclusie hoor, dat ben ik niet van je gewend.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:15 schreef SeLang het volgende:
VVD dus toch te vroeg gepiekt en het CDA te vroeg gedipt.
Waar zie je dat??quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:33 schreef eriksd het volgende:
Ah, ik zie dat Balk nu begint over De Grave en Linsschoten bij de DSB, dat waren ook VVD'ers. Ik weet nou niet of je met die toon kiezers terug weet te winnen als je jezelf als redelijk presenteert
Ik snap die spindoctors van het CDA niet meer.
Was net bij RTL nieuws. Zag je ook weer dat guitige hoofd van hem "Ja, het is een harde".quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar zie je dat??
PS. Ik vond Linschoten echt een kwal (toen hij in de politiek zat). Bij Frank de Grave had ik dat gevoel een stuk minder.
EDIT: post van Bolkesteijn bevestigt dat gevoel..
Linschoten en Nijpels zijn natuurlijk eerste klas faalhazen van de VVD, heel veel woorden maar er zit werkelijk geen greintje verstand in. Zo'n Nijpels bij het ABP, het is gewoon echt een grote domoor, ik snap niet wat ze in die man hebben gezien.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
PS. Ik vond Linschoten echt een kwal (toen hij in de politiek zat). Bij Frank de Grave had ik dat gevoel een stuk minder.
EDIT: post van Bolkesteijn bevestigt dat gevoel..
Ah, zelfs jij ondersteunt nu een rechts kabinet. Opvallend.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:57 schreef Klopkoek het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |