het gaat erom dat de 19e eeuwse regenten niet aan de macht komen. de bankierspartij.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kapitalisme met een christelijk sausje. Zozo Klopkoek?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:08 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
het gaat erom dat de 19e eeuwse regenten niet aan de macht komen. de bankierspartij.
Ze zijn vaker te vroeg afgeschrevenquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:08 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Nek aan nek tussen wie? Er moet wel een wonder gebeuren wil CDA voor 9 juni terug in de premiersrace belanden.
En dan nog, een stem op het CDA is óók een stem op de VVD, dus dat heeft bijzonder weinig nut.quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:08 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
het gaat erom dat de 19e eeuwse regenten niet aan de macht komen. de bankierspartij.
Wie de premier levert maakt heel veel verschil. Wel is het zo dat Balkenende in zijn tweede kabinet erg veel VVD-wensen uitvoerde. Daar werd hij om bekritiseerd, ook in zijn eigen partij.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:52 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
En dan nog, een stem op het CDA is óók een stem op de VVD, dus dat heeft bijzonder weinig nut.
Dat zijn de 20e eeuwse regenten. Verschil van 100 jaarquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
![]()
En dat wil je voorkomen door CDA te stemmen???
![]()
![]()
Idd, Het CDA gaat echt niet met de Pvda regerenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:52 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
En dan nog, een stem op het CDA is óók een stem op de VVD, dus dat heeft bijzonder weinig nut.
Zonder Balkenende wordt alles vloeibaar. Zowel een flinke ruk naar rechts richting Wilders als een kleine correctie naar links is mogelijk.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:13 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Idd, Het CDA gaat echt niet met de Pvda regeren
Zelfs IK heb liever Rutte als MP, dan nog een keer Balkenendequote:Op donderdag 3 juni 2010 22:53 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wie de premier levert maakt heel veel verschil. Wel is het zo dat Balkenende in zijn tweede kabinet erg veel VVD-wensen uitvoerde. Daar werd hij om bekritiseerd, ook in zijn eigen partij.
Gaat het wel goed met je?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zelfs IK heb liever Rutte als MP, dan nog een keer Balkenende
Ah joh, na die debatten weer een of twee erbij. Die dagpeilingen zeggen niets.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:15 schreef SeLang het volgende:
VVD dus toch te vroeg gepiekt en het CDA te vroeg gedipt.
Rare conclusie hoor, dat ben ik niet van je gewend.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:15 schreef SeLang het volgende:
VVD dus toch te vroeg gepiekt en het CDA te vroeg gedipt.
Waar zie je dat??quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:33 schreef eriksd het volgende:
Ah, ik zie dat Balk nu begint over De Grave en Linsschoten bij de DSB, dat waren ook VVD'ers. Ik weet nou niet of je met die toon kiezers terug weet te winnen als je jezelf als redelijk presenteert
Ik snap die spindoctors van het CDA niet meer.
Was net bij RTL nieuws. Zag je ook weer dat guitige hoofd van hem "Ja, het is een harde".quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar zie je dat??
PS. Ik vond Linschoten echt een kwal (toen hij in de politiek zat). Bij Frank de Grave had ik dat gevoel een stuk minder.
EDIT: post van Bolkesteijn bevestigt dat gevoel..
Linschoten en Nijpels zijn natuurlijk eerste klas faalhazen van de VVD, heel veel woorden maar er zit werkelijk geen greintje verstand in. Zo'n Nijpels bij het ABP, het is gewoon echt een grote domoor, ik snap niet wat ze in die man hebben gezien.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
PS. Ik vond Linschoten echt een kwal (toen hij in de politiek zat). Bij Frank de Grave had ik dat gevoel een stuk minder.
EDIT: post van Bolkesteijn bevestigt dat gevoel..
Ah, zelfs jij ondersteunt nu een rechts kabinet. Opvallend.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:57 schreef Klopkoek het volgende:
Net het CDA op netwerkEvenwichtige sociale partij
Krijgen mijn stem als het echt nek aan nek wordt. Daar kunnen jullie me aan houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |