Wie zitten er?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Weinig politieks aan vanavond..
Verrassend idd.. Ben benieuwd wat er gebeurd is.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ah, zelfs jij ondersteunt nu een rechts kabinet. Opvallend.
Een vogelaar (letterlijk) met een baard, iemand die een nier heeft afgestaan, Johan Derksen die een "stemwijzer invult" etc..quote:
quote:
Nee hoor, ik kijk graag af en toe naar baby's enzo. Lekker ontwapenend.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Beetje dronken???
Maar hij is wel lief ja
Hou het dan tenminste ontopic, dichtbij VKZ:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kijk graag af en toe naar baby's enzo. Lekker ontwapenend.
Silly numptiesquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:21 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Hou het dan tenminste ontopic, dichtbij VKZ:
Heel goed nieuws. Nog 4,5 dagen tot 9 juni.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:49 schreef marky het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)-niet-te-stoppen.htm
Mag hij lekker met drie linkse partijen regeren, of met Wilders. Beide opties is de VVD uiteindelijk de verliezer.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Heel goed nieuws. Nog 4,5 dagen tot 9 juni.
Inderdaad. Ik ben een nieuws- en politiekjunk, maar ik kijk een groot gedeelte van de programma's met politieke gasten de laatste week niet meer. Ik heb het allemaal al een keer of vijf gehoord, elke discussie draait uit op een herhaling van zetten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:20 schreef Breekfast het volgende:
Heb ook het idee dat de campagne te vroeg gestart is.
Alles is zon beetje gezegd en over het algemeen weet je wel wat de partijen willen..
Je ziet ook dat de campagne een beetje aan het inzakken is.
Onderschat het CDA niet als coalitiepartner, die zie ik nog wel in een volgend kabinet terechtkomen. Ook met twintig zetels blijven ze voor de VVD een geschikte coalitiepartij.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:23 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Mag hij lekker met drie linkse partijen regeren, of met Wilders. Beide opties is de VVD uiteindelijk de verliezer.
Ja, maar dan wel zonder JP als MP.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:37 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Onderschat het CDA niet als coalitiepartner, die zie ik nog wel in een volgend kabinet terechtkomen. Ook met twintig zetels blijven ze voor de VVD een geschikte coalitiepartij.
Ja inderdaad, als een partij geen alleenheerschappij heeft is het een verliezer.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:23 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Mag hij lekker met drie linkse partijen regeren, of met Wilders. Beide opties is de VVD uiteindelijk de verliezer.
De VVD wel als ze in een paars+ coalitie komt, dan kunnen ze geen repressief conservatief beleid meer uitvoeren zoals ze graag zouden willen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:42 schreef waht het volgende:
[..]
Ja inderdaad, als een partij geen alleenheerschappij heeft is het een verliezer.
Dat terwijl ik zo lang heb geloofd dat Rutte de sociaal-liberale kant van de partij vertegenwoordigde. Hopelijk keert hij terug naar zijn roots zodra de verkiezingen voorbij zijn en hij niet meer hoeft te concurreren met de PVV.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:13 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
De VVD wel als ze in een paars+ coalitie komt, dan kunnen ze geen repressief conservatief beleid meer uitvoeren zoals ze graag zouden willen.![]()
het vakje TON zou eigenlijk het vakje overige moeten wordenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:42 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik heb geen Twitter.Kan ik nu wel mee doen? Waar kan ik trouwens de zetel voor de Piratenpartij invoeren?
Ze kunnen wel elitair beleid gaan voeren. Gymnasia beleidquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:13 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
De VVD wel als ze in een paars+ coalitie komt, dan kunnen ze geen repressief conservatief beleid meer uitvoeren zoals ze graag zouden willen.![]()
Peiling De Hond was ongewijzigd.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:00 schreef MrBadGuy het volgende:
Geen peiling vandaag?
Job kan alvast opzoek naar een andere jobquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:04 schreef eriksd het volgende:
En na het weekend nog wat stotterjob en we zijn klaar.
Onzin!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:10 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Job kan alvast opzoek naar een andere job
Hij als fractievoorzitter. Tegen Verhagen. Zie je het al voor jequote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:20 schreef DaverzNL het volgende:
RT @BartJanSpruyt RT @twanhuijs: Let vanavond op peiling in NOVA politiek. Ned 2 om 22.10. Opmerkelijke verschuiving.
26 minutes ago via Twitterrific
Ben benieuwd....
die engkop bart jan spruyt heeft inside info?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:20 schreef DaverzNL het volgende:
RT @BartJanSpruyt RT @twanhuijs: Let vanavond op peiling in NOVA politiek. Ned 2 om 22.10. Opmerkelijke verschuiving.
26 minutes ago via Twitterrific
Ben benieuwd....
ik denk cda + 2 VVD -2 ofzoquote:
En vandaag komt waarschijnlijk een nieuwe peiling (om 22:30, dus zal wel nog komen).quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:25 schreef Arcee het volgende:
http://www.politiekebarometer.nl/
Vreemd dat de peiling van 1 juni niet meer op de site staat...
Inderdaad, die nieuwe komt straks wel.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:56 schreef Eppie_NL het volgende:
En vandaag zou eigenlijk weer een nieuwe peiling moeten staan (om 22:30, dus zal wel nog komen).
Ja, spannend.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:56 schreef Eppie_NL het volgende:
Ben benieuwd straks bij Nova. Opmerkelijke verschuiving denk ik toch aan minimaal 2 a 3 zetels eraf bij ene...en een ander partij zou deze erbij moeten krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |