Maar wij hebben juist een mini-plasje en een heleboel stenen...quote:Op zondag 6 juni 2010 22:54 schreef Tegan het volgende:
Blijkbaar. Wel schattig. Komen ze allemaal pootje baden in de mini-plassen op de stenen.
Ik bedoel echt die plassen op stenen paar cm diep, niet een vijverquote:Op zondag 6 juni 2010 23:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Maar wij hebben juist een mini-plasje en een heleboel stenen...
Dat had ik ook nog wel voor d'r kunnen regelen hoor. Ik vind het onbehoorlijk dat we nu alweer in onzekerheid verkeren...quote:Op zondag 6 juni 2010 23:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik bedoel echt die plassen op stenen paar cm diep, niet een vijver.
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dat had ik ook nog wel voor d'r kunnen regelen hoor. Ik vind het onbehoorlijk dat we nu alweer in onzekerheid verkeren...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Dat wordt dus niet op Emma stemmen as woensdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
O ja! Die kwam ik toen tegen met de Europese verkiezingen! Ik heb ze nu nog niet gezien. Vote for Duck doet alleen aan Europees dus...quote:
Dit plaatje is ook van jou.quote:Op maandag 7 juni 2010 08:03 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
O ja! Die kwam ik toen tegen met de Europese verkiezingen! Ik heb ze nu nog niet gezien. Vote for Duck doet alleen aan Europees dus...
Ja, weet ik. Foto genomen op de terugweg van Concours Hippique, bij de Karpendonkse plassen. Alwaar ik ongeveer 3 seconden nadat ik deze foto maakte bijna omver gereden werd door een aso in een scheurbakquote:Op maandag 7 juni 2010 19:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dit plaatje is ook van jou.Ik heb ze ook nog niet gezien. En met 'ze' bedoel ik Emma en Edgar...
Even had ik toch echt weer hoop. Het enige dat ik nu nog heb is een hoop stro en eendenstront all over the place...quote:
Inderdaad! Waarom geen Kermit?quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:03 schreef ikweethetookniet het volgende:
Karel![]()
Waarom geen Kermit
![]()
![]()
En eh net wezen stemmen kon the Duck niet op de lijst vinden![]()
![]()
Marianne Thiemenmag ook
Dat wordt aanbellenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:02 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En ja hoor, wederom vertrokken naar de buren van de buurman van de buurvrouw van de buren...
Fotoquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:44 schreef Cat22 het volgende:
De kippen van mijn ouders hebben vier piepjes.![]()
Eén Cat beestentopic met foto's is al haast meer dan Fok kan handelen.quote:
Ze is net het dak weer opgevlogen en tot mijn grote opluchting zag ik Kikker net weer boven water komen. Maar eenden schijnen wel kikkers en padden te eten: http://www.beesies.nl/eend.htmquote:Op zondag 27 juni 2010 20:58 schreef Rave_NL het volgende:
De tuinslang voor Emma!
Ondankbare hoerrrr!!!!
Nee, alleen allemaal kleine bewegende sliertjes. Op de laatste foto is dit een beetje te zien.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:07 schreef tombolafan het volgende:
Das een pad denk ik
Gezien de wratten
Heb je dril gezien? Zo ja, was het een "klodder" of een "sliert" ?
Volgens mij zijn dat geen kikker/paddenvisjes, maar muggenlarven... die zien er ook uit als (vrij kleine) sliertjes. Ik hoop dat jullie goede horren voor het raam hebben!quote:Op zondag 27 juni 2010 21:15 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee, alleen allemaal kleine bewegende sliertjes. Op de laatste foto is dit een beetje te zien.
Oh, ieuw, inderdaad!quote:Op zondag 27 juni 2010 21:51 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat geen kikker/paddenvisjes, maar muggenlarven... die zien er ook uit als (vrij kleine) sliertjes. Ik hoop dat jullie goede horren voor het raam hebben!
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:01 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Oh, dan denk ik dat ik de achterdeur maar eventjes dicht ga doen...
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:01 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Oh, dan denk ik dat ik de achterdeur maar eventjes dicht ga doen...
Ja, dat water gaat er morgen weer uit...quote:Op zondag 27 juni 2010 22:06 schreef Miss_Isis het volgende:veel succes met (proberen te) slapen vanavond alvast, en misschien een goed idee om het vijver water weer even te verversen...
Of gooi er visjes in die muggenlarven eten
Visjes in de vijver werkt geweldig tegen muggenlarvenquote:Op zondag 27 juni 2010 22:13 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja, dat water gaat er morgen weer uit...
Punt is alleen dat zolang Emma iedere avond nog langskomt, we aan het verversen kunnen blijven. En het verversen is echt een gore stinkende kutklus.
Maar het water is echt te vies voor vissen...quote:Op maandag 28 juni 2010 14:56 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Visjes in de vijver werkt geldig tegen muggenlarven
(vissen krijgen ook kleintjes)
Beide diertjes al een tijdje niet meer gezien...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:28 schreef Guppyfriend het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe is het met de kikker? En met Emma?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |