Fotoquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:44 schreef Cat22 het volgende:
De kippen van mijn ouders hebben vier piepjes.![]()
Eén Cat beestentopic met foto's is al haast meer dan Fok kan handelen.quote:
Ze is net het dak weer opgevlogen en tot mijn grote opluchting zag ik Kikker net weer boven water komen. Maar eenden schijnen wel kikkers en padden te eten: http://www.beesies.nl/eend.htmquote:Op zondag 27 juni 2010 20:58 schreef Rave_NL het volgende:
De tuinslang voor Emma!
Ondankbare hoerrrr!!!!
Nee, alleen allemaal kleine bewegende sliertjes. Op de laatste foto is dit een beetje te zien.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:07 schreef tombolafan het volgende:
Das een pad denk ik
Gezien de wratten
Heb je dril gezien? Zo ja, was het een "klodder" of een "sliert" ?
Volgens mij zijn dat geen kikker/paddenvisjes, maar muggenlarven... die zien er ook uit als (vrij kleine) sliertjes. Ik hoop dat jullie goede horren voor het raam hebben!quote:Op zondag 27 juni 2010 21:15 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee, alleen allemaal kleine bewegende sliertjes. Op de laatste foto is dit een beetje te zien.
Oh, ieuw, inderdaad!quote:Op zondag 27 juni 2010 21:51 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat geen kikker/paddenvisjes, maar muggenlarven... die zien er ook uit als (vrij kleine) sliertjes. Ik hoop dat jullie goede horren voor het raam hebben!
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:01 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Oh, dan denk ik dat ik de achterdeur maar eventjes dicht ga doen...
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:01 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Oh, dan denk ik dat ik de achterdeur maar eventjes dicht ga doen...
Ja, dat water gaat er morgen weer uit...quote:Op zondag 27 juni 2010 22:06 schreef Miss_Isis het volgende:veel succes met (proberen te) slapen vanavond alvast, en misschien een goed idee om het vijver water weer even te verversen...
Of gooi er visjes in die muggenlarven eten
Visjes in de vijver werkt geweldig tegen muggenlarvenquote:Op zondag 27 juni 2010 22:13 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja, dat water gaat er morgen weer uit...
Punt is alleen dat zolang Emma iedere avond nog langskomt, we aan het verversen kunnen blijven. En het verversen is echt een gore stinkende kutklus.
Maar het water is echt te vies voor vissen...quote:Op maandag 28 juni 2010 14:56 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Visjes in de vijver werkt geldig tegen muggenlarven
(vissen krijgen ook kleintjes)
Beide diertjes al een tijdje niet meer gezien...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:28 schreef Guppyfriend het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe is het met de kikker? En met Emma?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |