Een dochter van dan.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:05 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En toch he, ik heb Emma vandaag een poosje zitten bestuderen, maar ik denk toch dat het eigenlijk Emma niet is...
Overigens kreeg ik vandaag van Vriendlief op mijn donder toen ik Emma extra veel boterhammen wilde geven: 'Je weet toch dat vrouwen met overgewicht moeilijker zwanger raken...'
Misschien toch Esmeralda inderdaad...quote:
Maar wij hebben juist een mini-plasje en een heleboel stenen...quote:Op zondag 6 juni 2010 22:54 schreef Tegan het volgende:
Blijkbaar. Wel schattig. Komen ze allemaal pootje baden in de mini-plassen op de stenen.
Ik bedoel echt die plassen op stenen paar cm diep, niet een vijverquote:Op zondag 6 juni 2010 23:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Maar wij hebben juist een mini-plasje en een heleboel stenen...
Dat had ik ook nog wel voor d'r kunnen regelen hoor. Ik vind het onbehoorlijk dat we nu alweer in onzekerheid verkeren...quote:Op zondag 6 juni 2010 23:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik bedoel echt die plassen op stenen paar cm diep, niet een vijver.
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dat had ik ook nog wel voor d'r kunnen regelen hoor. Ik vind het onbehoorlijk dat we nu alweer in onzekerheid verkeren...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Dat wordt dus niet op Emma stemmen as woensdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
O ja! Die kwam ik toen tegen met de Europese verkiezingen! Ik heb ze nu nog niet gezien. Vote for Duck doet alleen aan Europees dus...quote:
Dit plaatje is ook van jou.quote:Op maandag 7 juni 2010 08:03 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
O ja! Die kwam ik toen tegen met de Europese verkiezingen! Ik heb ze nu nog niet gezien. Vote for Duck doet alleen aan Europees dus...
Ja, weet ik. Foto genomen op de terugweg van Concours Hippique, bij de Karpendonkse plassen. Alwaar ik ongeveer 3 seconden nadat ik deze foto maakte bijna omver gereden werd door een aso in een scheurbakquote:Op maandag 7 juni 2010 19:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dit plaatje is ook van jou.Ik heb ze ook nog niet gezien. En met 'ze' bedoel ik Emma en Edgar...
Even had ik toch echt weer hoop. Het enige dat ik nu nog heb is een hoop stro en eendenstront all over the place...quote:
Inderdaad! Waarom geen Kermit?quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:03 schreef ikweethetookniet het volgende:
Karel![]()
Waarom geen Kermit
![]()
![]()
En eh net wezen stemmen kon the Duck niet op de lijst vinden![]()
![]()
Marianne Thiemenmag ook
Dat wordt aanbellenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:02 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En ja hoor, wederom vertrokken naar de buren van de buurman van de buurvrouw van de buren...
Fotoquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:44 schreef Cat22 het volgende:
De kippen van mijn ouders hebben vier piepjes.![]()
Eén Cat beestentopic met foto's is al haast meer dan Fok kan handelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |