Thnxquote:Op maandag 31 mei 2010 18:40 schreef madelonnn het volgende:
[..]
Zoo.. goed bezig! Je hebt ook wel echt leuke doelen, vind ik
OP is gekopieerd.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:25 schreef pumpkinsoup het volgende:
Je moet trouwens even de nieuwe users ook toevoegen in het lijstje, moet je het vorige topic even doorlezen..
Whehehe ik zie een heeele subtiele tvpquote:Op maandag 31 mei 2010 19:53 schreef Jojogirl het volgende:
Ik heb vandaag toevallig weer eens tijd om wat acties van de afgelopen tijd te bloggen. Onder andere geocachen, flashmobben en onbekende dorpen bezoeken
quote:Op maandag 31 mei 2010 19:54 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Whehehe ik zie een heeele subtiele tvp
BB codes doen het inderdaad niet, maar HTML codes wel. Doorstrepen is <S> ervoor en </S> erachter bijvoorbeeld.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:39 schreef Dzjonka het volgende:
Over dat afstrepen... ik heb wat moeite om dinegn in mijn lijst door te strepenBB en html codes doen het niet in die lijst gadgets???? Tenminste... bij mij dan.... Kleurtjes zou ik ook graag weten
Het is raar, maar de html codes doen het niet in mijn lijstgadgets.... dan zegt ie Deze HTML-tag is niet toegestaan.(S) .....quote:Op maandag 31 mei 2010 23:09 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
BB codes doen het inderdaad niet, maar HTML codes wel. Doorstrepen is <S> ervoor en </S> erachter bijvoorbeeld.
Hoe kleurtjes in de lijst moeten weet ik niet helaas.
Ik had echt mini-mini stompjes nagels..... en daar probeer ik wat aan te doenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:23 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik heb altijd lange nagels.Of wil je het guinnes world record breken ofzo?
Probleem ligt in elk geval niet aan jou. Ik dacht dat ik die codes ook gebruikte in m'n lijst, maar kennelijk doen alle bold en italics het en de rest niet, want die geven hier dezelfde foutmelding.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:35 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
Het is raar, maar de html codes doen het niet in mijn lijstgadgets.... dan zegt ie Deze HTML-tag is niet toegestaan.(S) .....![]()
Nou ja, dan zal ik waarschijnlijklijk mijn lijsten uit de kant en klare lijst gadgets van blogspot moeten halen en in een html coded list zetten oid
Haha dat hoop ik ook voor jequote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:37 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
Ik had echt mini-mini stompjes nagels..... en daar probeer ik wat aan te doen
Hoop wel op te kunnen houden voor ik dit bereik
[ afbeelding ]
Voor mij is een doel mijn angst overwinnen, en een vogel vasthouden, het liefst iets van een duif. Ik ben namelijk dooooodsbang voor die beesten....Die bewaar ik ook voor de laatste dagquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:15 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Haha dat hoop ik ook voor je. Lange nagels houden is voor mij geen probleem, heb nooit aan nagelbijten oid gedaan.
Zijn er doelen waar jullie tegenop zien? Of die je gewoon erg moeilijk lijken? Ik zie eigenlijk alleen op tegen het doel 'twee dingen doen die ik eigenlijk eng vind'. Eén ervan wordt waarschijnlijk het naar boven gaan in het Empire State Building (ik ga over enkele weken voor het eerst naar New York) - ik heb namelijk vreselijk hoogtevrees. Het andere weet ik nog niet, misschien een insect eten ofzo.
Hejj weer een nieuwe erbij.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:49 schreef Brici het volgende:
http://darkmini.blogspot.com/
Mijn lijstje =)
Nee gaat inderdaad niet meerquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:57 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Hejj weer een nieuwe erbij.
Ik zet je site in de OP erbij!!
-edit: oh dat gaat niet meer...![]()
Hey ik zit op jouw blog te kijken he, waar kun je die bouwplaten halen? Ziet er leuk uit!!quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:28 schreef han1987 het volgende:
Heb afgelopen weekend alle afleveringen van Buffy gedownload, ik kijk iedere dag bijna 1 aflevering. Ik ben op zoek naar een nieuw huisje in Utrecht en ik wil gaan kijken om deze vakantie een spoedcursus rijlessen te volgen.
Verder nog altijd druk bezig met lezen, puzzelen, kleuren, breien enz.
Thanks! Daar staan leuke dingen op!! Van de week eens uitproberen!!quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:46 schreef han1987 het volgende:
http://cp.c-ij.com/en/contents/1006/index.html
Daar haal ik de bouwplaten vandaan. Er staat echt van alles op. Ik gebruik gewoon printpapier, maar ik denk dat het beter is als je wat dikker papier gebruikt.
Pfft, lijkt me zwaar!!!! Maar goed, ik heb dan ook 0,0 zwemconditiequote:Op woensdag 2 juni 2010 15:54 schreef Sylvana het volgende:
Ik ga van 21 tot en met 25 juni meedoen aan de Zwemvierdaagse
Zijn er wel een aantal waar ik tegenop zie, maar die heb ik er juist ingezet omdat ik mezelf wil uitdagen om dingen te doen die ik eigenlijk niet durf. Zoals alleen op reis gaan, mijn haar kleuren, kijken of ik in het buitenland kan gaan studeren, etc.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:15 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Haha dat hoop ik ook voor je. Lange nagels houden is voor mij geen probleem, heb nooit aan nagelbijten oid gedaan.
Zijn er doelen waar jullie tegenop zien? Of die je gewoon erg moeilijk lijken? Ik zie eigenlijk alleen op tegen het doel 'twee dingen doen die ik eigenlijk eng vind'. Eén ervan wordt waarschijnlijk het naar boven gaan in het Empire State Building (ik ga over enkele weken voor het eerst naar New York) - ik heb namelijk vreselijk hoogtevrees. Het andere weet ik nog niet, misschien een insect eten ofzo.
Maar je hebt zowat 3 jaar dus waarom zou je alle lol al in de eerste maanden stoppenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:56 schreef Chemiu het volgende:
[..]
Zijn er wel een aantal waar ik tegenop zie, maar die heb ik er juist ingezet omdat ik mezelf wil uitdagen om dingen te doen die ik eigenlijk niet durf. Zoals alleen op reis gaan, mijn haar kleuren, kijken of ik in het buitenland kan gaan studeren, etc.
Ik heb pas 10 doelen gehaald, heb echt het idee dat ik niets uitvoer ofzo. Maarja, ik zou nu wel willen kamperen in een tentje terwijl het vriest, maar het weer werkt niet echt mee
.
Dat heb ik precies hetzelfde, ik heb veel doelen die bijvoorbeeld een maand duren. Lijkt me best moeilijk om die vol te gaan houden! Maar dat is juist ook het leuke van dit project, vind ikquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:54 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
En doelen waar ik echt heel erg tegenop zie heb ik eigenlijk niet, al zullen sommige dingen wel moeilijk gaan worden (alles wat orde en organisatie vergt, elke dag na het eten afwassen, administratie bijhouden etc.).
Ik zwem normaal gesproken 1250 meter in een klein uurtje, dus met die 500 meter ( 20 baantjes) ben ik zo klaarquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:53 schreef Zuigstengel het volgende:
[..]
Pfft, lijkt me zwaar!!!! Maar goed, ik heb dan ook 0,0 zwemconditie
Nog steeds, maar dan moet je wel eerst zo'n pasje hebbenquote:Op maandag 7 juni 2010 00:42 schreef Dzjonka het volgende:
Kopen? Die kreeg je toch vroeghur bij de appie gewoon erbij?
Wat een ongelooflijk leuke doelen heb jij behaald tijdens je reis!quote:Op maandag 7 juni 2010 12:28 schreef gifkwal het volgende:
Hebben jullie ook doelen die nu al mislukt zijn?
Het fijne is daarom wel dat je 3 jaar de tijd hebt en sommige dingen gewoon meerdere keren kan proberenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:37 schreef Chemiu het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijk leuke doelen heb jij behaald tijdens je reis!![]()
Ik wilde een artikel gepubliceerd krijgen via een cursus van school. Maar werd niet geselecteerd, dus dat mislukte toen. Heb het doel aangepast naar artikel of foto (laatste had ik meer kans op) en dat is wel gelukt. Doelen waar ik maar 1x een kans voor heb om te voldoen, die dan mislukken, verander ik wel. Wil niet in de eerste weken al falen met het voldoen van de complete lijst
.
vaagquote:Op maandag 7 juni 2010 22:11 schreef vault_tec het volgende:
ik ben met een doel bezig... Voor iedereen die mij wilt helpen, pm even svp.![]()
![]()
Mooi filmpje heb je op je blog gezet!! Van de bbq..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:48 schreef PiperMaru het volgende:
Ben afgelopen vrijdag bezig geweest één dag uit mijn leven vast te leggen in foto's. Dus ook camera mee naar het werk enzo. Collega's keken raar op, maar vonden het wel een leuk idee. Nu nog effe de foto's uitzoeken en een selectie op mijn blog zetten
Ben ook aan 't trainen om 5 km hard te kunnen lopen. Pittig wel, omdat ik eigenlijk nooit van m'n leven serieus iets aan sport heb gedaan. Maar daarom des te leuker![]()
Thx! Dat wordt sparen danquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:44 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Mooi filmpje heb je op je blog gezet!! Van de bbq..
Nou wil ik ook een camera...
Leuk! Heb je "huiswerk" gekregen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:33 schreef Sylvana het volgende:
Vanaond naar het eerste deel van de fotografiecursus, volgende week deel 2
Nog niet, want ga dus vanavond voor het eerst en dan zie ik het wel. Moet iig mn eigen camera meenemen.quote:
Oh, ik las dat je al geweest was, my badquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:32 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nog niet, want ga dus vanavond voor het eerst en dan zie ik het wel. Moet iig mn eigen camera meenemen.
Waar?quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:33 schreef Sylvana het volgende:
Vanaond naar het eerste deel van de fotografiecursus, volgende week deel 2
Bij John Bouma in Almeloquote:
That's not gonna happen voorlopig...quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:08 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Thx! Dat wordt sparen dan![]()
Pssst... Canon EOS 550d met kitlens is "maar" 688 euro
[..]
En de Canon 1000D + kitlens duikt regelmatig onder de 400. En er staan er ook nog genoeg op marktplaats. Daar hoop ik de mijne binnenkort neer te kunnen zetten, heb al een nieuwe op het oog (maar moet vanwege verhuizing even wachten met uitgeven).quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:08 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Thx! Dat wordt sparen dan![]()
Pssst... Canon EOS 550d met kitlens is "maar" 688 euro
[..]
Leuk! Heb je "huiswerk" gekregen?
Ja ik vond het ook erg leuk en ik snap nu beter hoe het werkt met ISO, Diafragma en Sluitertijd en hoe dat zit met stops enzo. Deed eerst alles op de automatische stand, maar wil die 3 dingen nu toch meer zelf gaan instellen en ermee experimenterenquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:41 schreef Chemiu het volgende:
@Sylvana: vond je de cursus ook leuk? Ik vond het zo geweldig toen ik eindelijk begreep hoe/waarom bepaalde instellingen werkte, er gaat echt een wereld open dan. Zo erg dat ik tegenwoordig alles handmatig instel.
Mijn doelen lopen even vast, maar met de verhuizing ga ik wel verven en gaatjes boren, dus kan ik er alsnog een paar afstrepen. Hoop het hierna zelf te kunnen.
Pics van je miu miu'squote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:43 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik werk er ook aan!
Twee doelen tegelijk:
- 5 landen bezoeken waar ik nog niet ben geweest: 1/5 (zit nu in New York!)
- Designerschoenen kopen - voltooid (heb vanmiddag een paar Miu Miu's gekocht!)
quote:Op maandag 21 juni 2010 13:06 schreef Sylvana het volgende:
Vanaf morgen meedoen aan de Zwemvierdaagse en de weersverwachtingen zijn iig goed
En afgelopen zaterdag weer in een restaurant gegeten waar ik niet eerder heb gegeten
Leuke doelen! Die van de sieraden van Lego en je achterlichtkapjequote:Op maandag 21 juni 2010 23:48 schreef Spiegelei het volgende:
Ha, ik ben ook maar begonnen met het Day Zero project al was he maar omdat ik hier en daar zulke leuke doelen vond. Inmiddels dus begonnen, lijstje is compleet en blog is aangemaakt -klik-
Ben benieuwd hoe ver ik kom!
Wat schrijf je leukquote:Op maandag 21 juni 2010 23:48 schreef Spiegelei het volgende:
Ha, ik ben ook maar begonnen met het Day Zero project al was he maar omdat ik hier en daar zulke leuke doelen vond. Inmiddels dus begonnen, lijstje is compleet en blog is aangemaakt -klik-
Ben benieuwd hoe ver ik kom!
Ja erg he en nog steeds dat achterlichtkapje niet gerepareerdquote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:33 schreef PiperMaru het volgende:
Leuke doelen! Die van de sieraden van Lego en je achterlichtkapje![]()
Mooie foto! Die andere op je blog vind ik ook heel leukquote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:33 schreef PiperMaru het volgende:
Ik ben gisteren eindelijk begonnen met een fotoproject. De bedoeling is dat ik 50 dagen elke dag een foto maak en die op mijn blog plaats. Ik wilde graag een thema en dat is "macro" geworden. Ben benieuwd of ik het 50 dagen lang volhoud! Ik ben nogal een perfectionist, dus het moet of héél goed zijn of anders maar niet... maar ik wil echt niet afhaken!
Dit is de eerste foto.
[ afbeelding ]
[..]
Leuke doelen! Die van de sieraden van Lego en je achterlichtkapje![]()
*jaloers*quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:15 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ohja en ik heb een doel gehaald, een pathe unlimited pas halen! Want ik ben nog geen 18, dus ik kon hem elke keer niet halen zonder m'n ouders![]()
Veel succes!quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:44 schreef han1987 het volgende:
Ik ben nu echt bezig om de laatste 5 kilo eraf te krijgen. Doe mee met het slank topic en verder ga ik beginnen met buikspieroefeningen en hardlopen. Daarnaast dvd's aan het downloaden zoals zumba en yoga booty ballet.
Goed man! Ik ben ook bezig met afvallen (niet als een van mijn doelen, maar toch). Ga je hardlopen met een programma? Ik doe zelf start to run, bevalt prima!quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:44 schreef han1987 het volgende:
Ik ben nu echt bezig om de laatste 5 kilo eraf te krijgen. Doe mee met het slank topic en verder ga ik beginnen met buikspieroefeningen en hardlopen. Daarnaast dvd's aan het downloaden zoals zumba en yoga booty ballet.
De OP kan nu niet meer aangepast worden, maar in t volgende topic wordt je erbij gezet!quote:Op donderdag 24 juni 2010 04:29 schreef Mini_rulez het volgende:
Mag ik ook in de OP?http://marijkesdagnul.blogspot.com/
Net weer even geupdate. Ik moet nog steeds wat nieuwe doelen verzinnen (zit pas op 73) dus er komen binnenkort nog wel wat meer updates.
Ik vond het begin ook loodzwaar! Maar als je de regelmaat erin houdt, wordt het beter, echt! Voor je het weet loop je stukjes van 5/6/7 minuten (ben nu bij les 13)quote:Op donderdag 24 juni 2010 06:53 schreef han1987 het volgende:
Net gaan hardlopen met de eerste les van Evy. En dat valt even tegen, ik heb totaal geen conditie. Mijn maag komt nu ook in opstand, ik voel me echt misselijk. Overmorgen ga ik gewoon weer de 1ste les doen, kijken hoe het dan gaat.
Gewoon volhouden! Ik vond het in het begin ook vreselijk - de eerste keer drie minuten liep ik echt op mn tandvlees om het vol te houden. Nu kan ik echter al 4 x 3 minuten lopen, zonder al te veel moeite.quote:Op donderdag 24 juni 2010 06:53 schreef han1987 het volgende:
Net gaan hardlopen met de eerste les van Evy. En dat valt even tegen, ik heb totaal geen conditie. Mijn maag komt nu ook in opstand, ik voel me echt misselijk. Overmorgen ga ik gewoon weer de 1ste les doen, kijken hoe het dan gaat.
Oh wat leuk! Antwerpen is echt heel leukquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:24 schreef Sylvana het volgende:
Net een weekendje Antwerpen geboektDat wordt al het 3e weekendje weg dit jaar, dus die 5 weekendjes weg ga ik dus makkelijk halen
Sexy miu miu'squote:Op donderdag 24 juni 2010 13:43 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Heb weer geupdate op mijn blog!
Verslagje van reis NYC, foto's van mijn Miu Miu schoenen, en een leuke foto van mezelf, periode mei/juni!
Ja je kan het ook gewoon in een boekje bijhouden! Heb ik ook naast mijn blog, is toch fijner om even mee te nemen ergens etc.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:58 schreef PdeHoog het volgende:
Cool project ditBen inmiddels begonnen aan een lijst. Nog laaaaaaaaaaaaaaang niet klaar, maar al wel begonnen met de realisatie ervan
Nog geen blogje ervan gemaakt. Weet ook niet zo goed of ik dat wel wil
Excelsheet op mijn PDAquote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:06 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja je kan het ook gewoon in een boekje bijhouden! Heb ik ook naast mijn blog, is toch fijner om even mee te nemen ergens etc.
Ik ben er nog nooit geweest, heb je nog tips?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:04 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Oh wat leuk! Antwerpen is echt heel leuk
Dankje!quote:
Ik heb bij de Bart Smit een doos met 5 puzzels van 1000 stukjes gekocht. Zijn verschillende soorten, bloemen, paarden en 3 dorpsgezichten. Kostte maar een paar euro.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:26 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Dankje!
Ik update dingen als 'Een film kijken met iedere letter van het alfabet' ook niet steeds. Dat doe ik af en toe tussendoor, na iedere vijf films ofzo.
Ik ben nu aan het kijken voor een leuke puzzel om te gaan maken deze zomer (1000 of meer stukjes). Wat voor puzzels hebben jullie gemaakt? Ik heb een paar erg leuke van Disney en van Anton Pieck gezien, denk dat ik er zo één doe.
Nee geen idee eigenlijk. Ik kom meestal gewoon echt alleen in het centrum/ de grote winkelstraat helemaal uitlopen, dus heb verder niet zo heel veel meer gezienquote:Op vrijdag 25 juni 2010 07:49 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest, heb je nog tips?
Ik hou ook veel dingen in een schriftje bij, vooral de wat grotere doelen zoals 50 boeken lezen/ 50 films kijken enzo. Dat update ik namelijk niet elke keer op mn blog.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:12 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb de zwemvierdaagse uitgezwommen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat snap je er niet aan? 101 doelen voor jezelf stellen en proberen die te behalen in 1001 dagen. Gewoon voor jezelf. Omdat als je je doelen op papier zet en met anderen deelt, je ze sneller ten uitvoering brengt.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
wat is het doel want ik begrijp er geen hol van.
wat is dat toch met dat bodylotion smeren??quote:Op maandag 28 juni 2010 11:29 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik ben trouwens een beetje onbewust begonnen aan een maand lang elke dag bodylotion smeren (moet 4x een maand) heb nu al 2 dagen gedaanen ik ga vandaag denk beginnen aan die 365 day photo challenge, denk dat dat ook niet zo heel moeilijk wordt nu ik een opleiding fotografie ga doen
Ik kom jou ook overal tegen hequote:Op maandag 28 juni 2010 11:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat is dat toch met dat bodylotion smeren??
ik ben nog niet begonnen en ben vooral hier inspiratie aan het opdoen voor m'n lijstje..
wie zou wie nou stalken?quote:
mijn huid is altijd superdroog, heb ook een soort exceem waardoor m'n huid heel erg droog wordt als het koud wordt, of juist te warm, dus bodylotion smeren is wel goed, alleen iets met lui en het altijd vergeten..quote:Op maandag 28 juni 2010 11:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat is dat toch met dat bodylotion smeren??
ik ben nog niet begonnen en ben vooral hier inspiratie aan het opdoen voor m'n lijstje..
nouja.. meer dat ik het op meerdere lijstjes zie staan.. ik heb noit zo last van droge huid (gelukkig) dus bij mij gaat ie er niet op komen! wsl wel iets met dag en nacht creme smeren.. dat vergeet ik ook altijdquote:Op maandag 28 juni 2010 11:39 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
mijn huid is altijd superdroog, heb ook een soort exceem waardoor m'n huid heel erg droog wordt als het koud wordt, of juist te warm, dus bodylotion smeren is wel goed, alleen iets met lui en het altijd vergeten..
ja dat vergat ik ook altijd, maar smeer het nu om een of andere reden automatisch elke dag op m'n gezichtquote:Op maandag 28 juni 2010 11:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nouja.. meer dat ik het op meerdere lijstjes zie staan.. ik heb noit zo last van droge huid (gelukkig) dus bij mij gaat ie er niet op komen! wsl wel iets met dag en nacht creme smeren.. dat vergeet ik ook altijd
Ik heb vooral in de zomer een erg droge huid, en normaal ook na het douchen/scheren, dus vandaar dat ik het erop gezet hadquote:Op maandag 28 juni 2010 11:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nouja.. meer dat ik het op meerdere lijstjes zie staan.. ik heb noit zo last van droge huid (gelukkig) dus bij mij gaat ie er niet op komen! wsl wel iets met dag en nacht creme smeren.. dat vergeet ik ook altijd
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:35 schreef gifkwal het volgende:
Ik heb deze maand twee grote doelen behaald: afstuderen en een baan vindenHelaas verdient het niet super dus doelen die geld kosten krijgen de komende periode misschien geen voorrang.
Haha nee dat weten ze niet, maar mn vrienden wonen nogal ver weg en als ik er niet bewust over nadenk om met ze af te spreken dan zien we elkaar soms maanden niet, terwijl het wel altijd erg gezellig isquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:15 schreef frame-saw het volgende:
Weten ze dat dat een doel is?![]()
Die kamer is trouwens grappig, op die eerste foto lijk je net een klein kindje.
Gefeliciteerd! Dat zijn toch wel 2 belangrijke doelen iddquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:35 schreef gifkwal het volgende:
Ik heb deze maand twee grote doelen behaald: afstuderen en een baan vindenHelaas verdient het niet super dus doelen die geld kosten krijgen de komende periode misschien geen voorrang.
Dat zijn bijzondere doelen om te behalen! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:35 schreef gifkwal het volgende:
Wow gefeliciteerd!quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:35 schreef gifkwal het volgende:
Ik kan hem wel openen (jouw weblog). Of lukt alleen editten niet?quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:43 schreef Sylvana het volgende:
Ik wil nu ook updaten, maar weblog ligt eruit, krijg steeds een error
Een nieuw bericht posten lukt niet, website zelf doet het wel.quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:50 schreef Chemiu het volgende:
[..]
Ik kan hem wel openen (jouw weblog). Of lukt alleen editten niet?
Jawel, ben het inmiddels wel gewend om te doenquote:Op donderdag 1 juli 2010 09:19 schreef shinydiscoball het volgende:
Maar Sylvana ga je nu dan geen bodylotion meer smeren?
Toevallig, ik ben nu bezig met een week vegetarisch eten! Ik vond een maand wel erg langquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:36 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik begin vandaag aan een maand lang vegetarisch eten, en meteen ook geen junkfood, hopelijk houd ik het deze keer wel vol!
Een maand vegetarisch eten? dat lijkt me wel lastig zeg! Ik zou een week wel kunnen, maar een maand lang een beetje gevarieerd en lekker eten zonder vlees? Dat lijkt me lastig terwijl ik toch wel gemiddeld 2x per week vegetarisch eet. Succes in iedergeval.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:36 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik begin vandaag aan een maand lang vegetarisch eten, en meteen ook geen junkfood, hopelijk houd ik het deze keer wel vol!
Ik heb ook een week vegetarisch gedaan en ik vond het best te doen, maar ook wel lastig hoor! Niet zo zeer met het avondeten (ik eet ook wel een paar keer per week geen vlees), maar ik eet graag vleeswaren op brood en dat zou ik wel gaan missen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:20 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Een maand vegetarisch eten? dat lijkt me wel lastig zeg! Ik zou een week wel kunnen, maar een maand lang een beetje gevarieerd en lekker eten zonder vlees? Dat lijkt me lastig terwijl ik toch wel gemiddeld 2x per week vegetarisch eet. Succes in iedergeval.
Tja kijk ik vind vlees ook gewoon erg lekker, maar zeker, er zijn (steeds meer) mogelijkheden om lekker en gevarieerd vegetarisch te eten. Ik eet af en toe wel vleesvervangers (best goed te doen), en gemiddeld 2x in de week geen vlees bij het avondeten. Vleeswaren voor op brood zou ik wel missen, ik houd niet van zoet op brood en elke dag kaas vind ik ook niet lekker.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:47 schreef frame-saw het volgende:
Vegetarisch eten is echt niet zo moeilijk, er zijn ook heel veel vleesvervangers. Die eet ik niet eens, en toch eet ik gevarieerd. Het is vooral moeilijk als je buitenshuis gaat eten.
En is 2 liter water+andere dranken wel zo goed voor je? Ik weet niet hoeveel jij ernaast drinkt maar je kunt ook te veel vocht binnen krijgen he. Ik denk dat een halve liter minder al veel beter en makkelijker is.
Ja okee dat is ook wel zo, misschien zou ik het dan nog het moeilijkste vinden omdat je moet opletten wat je eet. Nu is het misschien vaak: Oh we hebben worst, nou doe er maar gebakke aardappeltjes bij en wat sla. Beetje het 'stukkie vlees, aardappelen en groenten"- stramien ofzo waar je (nou ja ik dan) in zit. Nou ja, ik wens iedereen die dit doet veel creativiteit en kook-/eetplezier toe, ik heb het (nu?) in iedergeval niet bij mijn doelen staan.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:17 schreef shinydiscoball het volgende:
Sommige mensen eten hun hele leven vega he, en er zijn echt genoeg lekkere vega recepten, beetje creatief zijn!
Ik begrijp het wel hoorquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:37 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Ja okee dat is ook wel zo, misschien zou ik het dan nog het moeilijkste vinden omdat je moet opletten wat je eet. Nu is het misschien vaak: Oh we hebben worst, nou doe er maar gebakke aardappeltjes bij en wat sla. Beetje het 'stukkie vlees, aardappelen en groenten"- stramien ofzo waar je (nou ja ik dan) in zit. Nou ja, ik wens iedereen die dit doet veel creativiteit en kook-/eetplezier toe, ik heb het (nu?) in
iedergeval niet bij mijn doelen staan.
En, hou je het nog vol?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:36 schreef pumpkinsoup het volgende:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:34 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Oei, ik heb vanavond wel een érg grote uitdaging m.b.t. vegetarisch eten: ben uitgenodigd voor een bbq bij vrienden... ik riep vrolijk 'ja, gezellig!' en bedacht pas later dat een bbq over het algemeen veel vlees bevat. Ik hoop dat ze veel salades/stokbrood e.d. hebben, en anders is dit doel mislukt en probeer ik het later nog eens.
Jawel joh... jij was toch het McDonalds-meisjequote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:12 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ja het vegetarisch eten gaat tot nu toe nog hartstikke goed! M'n ouders houden er rekening mee, en maken gewoon een grote salade voor meik verlang ook niet echt naar vlees, maar heb vlees nooit echt geweldig lekker gevonden, dus zo moeilijk is het niet voor me..:D
Goed van je!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:13 schreef pumpkinsoup het volgende:
He shit, je hebt me door. Ja dat is eigenlijk het enige wat ik veel eet![]()
Maar ik ging woensdag naar de mac, en heb alleen patatjes gegeten
Even een beetje offtopic.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:14 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ok, vegetarisch eten is mislukt. Gisteren dus bbq bij vrienden, het rook te lekker om te weerstaan
. Ga het doel nog eens proberen na de zomer, vond het op zich niet heel moeilijk - bbq is blijkbaar alleen net te veel
.
Ik had die ook als doel op mijn eerste lijst, maar had hem weggehaald omdat ik het ook moeilijk vond om te bepalen wanneer iemand nou een vriend was of niet, ik heb het afgelopen jaar zeker veel nieuwe mensen leren kennen, maar of ik ze echt vrienden kan noemen, ik vind het altijd eng om iemand een vriend te noemen omdat ik niet weet of dat ook wederzijds isquote:Op maandag 12 juli 2010 19:32 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik kom allemaal nieuwe leuke mensen tegen enzo wat erg helpt bij mijn doel: 3 nieuwe vrienden maken. Natuurlijk is het wel vaag want wanneer noem ik iemand een vriend? Nou voor mij is dat als je diegene ook ziet buiten hetgeen waar je elkaar van kent zoals buren, collega's enz. Of gewoon goeie gesprekken hebt. Ik weet niet.
En ik heb het niet als doel omdat ik geen vrienden heb omaar meer om juist een keer uit mijn vertrouwde vriendengroep te komen en meer tijd steek in nieuwe relaties, das ook weer interessant!
Ik word blij van je hoofd.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:13 schreef Sylvana het volgende:
Net weer een doel gehaald, een nieuw kapsel genomen:
[ afbeelding ]
En heb mijn 17e nieuwe gerecht gemaakt, goulashDus nog maar 3 en dan heb ik het doel gehaald
Gewoon vegaburgers meenemen,quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:54 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Even een beetje offtopic.![]()
Ik eet ook heel weinig vlees omdat ik het gewoon niet lekker vind, maar moet me telkens op een bbq verontschuldigen, verklaren waarom ik geen vlees hoef. Steeds komen ze met een lapje aandragen en dan krijg ik steeds commentaar. Eet toch eens wat... Terwijl ik t brood en salades en groentes wel gewoon eet. Daar word ik best moe van.
Hebben jullie dat dan ook (nu met jullie challenge), dat als je nee zegt tegen vlees dat je je dan moet verklaren??
Ik denk dat het voor je omgeving gewoon wennen isquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:44 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ja die zijn wel lekker he, heb ik laatst ook gehad.
K kom trouwens uit een boeren dorp, misschien dat mensen me daarom raar aankijken als ik geen vlees eet...![]()
Ik zou je doelen wel iets concreter formulieren. Bv. ipv. Regelmatig gitaar spelen, 1x per week gitaar spelen voor 6 maanden (ofzo)quote:
Allebei bedankt voor de tipsquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:37 schreef PiperMaru het volgende:
Idd surfen op andere blogs helpt enorm bij het verzinnen van nieuwe doelen. Ook creatieve communities bekijken is leuk voor ideeën (www.photojojo.com, www.craftster.com etc) als je een beetje creatief aangelegd bent.
[..]
Ik zou je doelen wel iets concreter formulieren. Bv. ipv. Regelmatig gitaar spelen, 1x per week gitaar spelen voor 6 maanden (ofzo)
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:30 schreef madelonnn het volgende:
Ik zie dat iedereen hier hartstikke goed gaat! Vooral Sylvana volgens mij, hoeveel doelen heb je al gehaald? En hoe lang heb je nog?
Ik heb mijn blog een beetje verwaarloosd.. Maar met mijn doelen gaat t wel goed! Ik merk dat ik veel te veel grote doelen heb, van bijvoorbeeld 3x dit doen, 5x dat doen etc. Dus bij mij duurt het even voor ik al m'n doelen daadwerkelijk gehaald hebIk heb er nu denk ik een stuk of vier compleet. Best weinig nog, eigenlijk.
Heb trouwens wel twee huisgenootjes ook zo enthousiast gekregen dat ze dit ook gaan doen, zijn nu allebei bezig met een lijst!
Leukquote:Op zondag 25 juli 2010 16:26 schreef NouMooiNiet het volgende:
vandaag weer eens een doel bereikt: een rommelmarkt bezocht.
Leuk dat je ook bezig bentquote:Op zondag 25 juli 2010 20:11 schreef Mutsefluts het volgende:
Naar aanleiding van dit topic ben ik begin juni ook begonnen met een lijst!Echt een gaaf idee, ben heel benieuwd hoe ik het er vanaf ga brengen! Ik twijfel alleen nog of ik ook zo'n chic blogding bij ga houden of het puur voor mezelf bij ga houden. Ik ken mezelf, zo'n blog laat ik toch maar weer verstoffen...
Ik heb al wel 5 doelen gehaald, en ben er met 9 bezig. En vanaf 1 augustus en 1 september begin ik aan de wat langere doelen die echt een paar maanden kosten. Ik heb gek genoeg daar wel echt zo'n startdatum voor nodig![]()
Alleen wat als je door veranderde omstandigheden (lees: break-up) nu al zeker weet dat je een doel de komende 951 dagen echt niet gaat volbrengen? Ik vind het zo naar om gelijk zo'n groot rood faal-teken in die lijst te zien staan.
Coolquote:Op zondag 25 juli 2010 23:33 schreef PiperMaru het volgende:
- mijn eigen bedrijfje inschrijven bij de KvK
Ik heb weer eens even op je blog gekeken, maar wat ziet die aardbeiensalade er lekker uit!quote:Op zondag 25 juli 2010 23:33 schreef PiperMaru het volgende:
Wow, net even geteld en ik heb al 29 van mijn 101 doelen gehaald! En ik ben bezig sinds 8 februari.
Afgelopen weekend doel #42 gehaald: Een mooi jurkje kopen voor de bruiloft van mijn schoonzusje.
Zeer binnenkort (binnen drie weken) kan ik weer 3 doelen afstrepen:
- een 50-dagen fotoproject voltooien
- een half jaar lang boodschappen doen met weeklijsten
- mijn eigen bedrijfje inschrijven bij de KvK
Ik ben nog bezig met Start2run (5 kilometer hardlopen) maar heb helaas een vervelende knieblessure en moet het even rustig aan doen...
@mutsefluts: ik zou dat doel dat je nu niet meer kunt halen, gewoon lekker vervangen door een ander doel. Anders word je ook elke keer weer op een nare manier aan die break-up herinnerd. Gewoon lekker een nieuwe start maken!
Leuk, moet je doen! Fotografie is tof! Ik denk er trouwens over na om zelf cursussen te gaan geven. Vind het leuk om te fotograferen én om mensen iets te lerenquote:Op maandag 26 juli 2010 09:30 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik heb weer eens even op je blog gekeken, maar wat ziet die aardbeiensalade er lekker uit!
En die foto van de kaars vind ik prachtig!!
En die 2 foto's op canvas met je katten ook super!
Ik ga me inschrijven voor een cursus fotografie hier vlakbij in de stad (is pas in januari 2011) maar wil echt iets gaan doen met fotografie. Als ik die foto's zie, dan wil ik dat ook kunnen!!
Dan meld ik me aan, want volgens mij woon je niet zover bij me vandaan!quote:Op maandag 26 juli 2010 09:34 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Leuk, moet je doen! Fotografie is tof! Ik denk er trouwens over na om zelf cursussen te gaan geven. Vind het leuk om te fotograferen én om mensen iets te leren
Je hebt PMquote:Op maandag 26 juli 2010 12:08 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Dan meld ik me aan, want volgens mij woon je niet zover bij me vandaan!
Waar woon je?quote:Op maandag 26 juli 2010 09:34 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Leuk, moet je doen! Fotografie is tof! Ik denk er trouwens over na om zelf cursussen te gaan geven. Vind het leuk om te fotograferen én om mensen iets te leren
quote:Op maandag 26 juli 2010 18:33 schreef PiperMaru het volgende:
Ik woon in Eindhoven
straks heb ik een heel klasje vol Fokkers![]()
Ah jammer, dat is wat ver vanaf Amsterdamquote:Op maandag 26 juli 2010 18:33 schreef PiperMaru het volgende:
Ik woon in Eindhoven
Dankjequote:Op maandag 26 juli 2010 19:54 schreef han1987 het volgende:
De mandala's zijn echt mooi geworden Sylvana.
Als je wat noordelijker woonde had ik me ook ingeschrevenquote:Op maandag 26 juli 2010 18:33 schreef PiperMaru het volgende:
Ik woon in Eindhoven
quote:Op maandag 26 juli 2010 18:33 schreef PiperMaru het volgende:
Ik woon in Eindhoven
Als je wat uitleg wilt, kan ik daar evt. ook bij helpenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:29 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Als je wat noordelijker woonde had ik me ook ingeschreven![]()
Ik heb even een pauze, wil namelijk een mooie fotocamera kopen, sowieso is dat een doel opzich, kan ik daarmee ook andere doelen volbrangen en het is leuk om resultaten mee vast te leggen. Maar hij komt er snel als het goed is dus dan kan ik aan de slag.
Wat een leuk stofje zeg! Leuk idee ook om een prikbord zo te pimpen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:56 schreef Mutsefluts het volgende:
Vanavond ga ik m'n zesde doel halen: Een vrolijk prikbord maken, met een hip stofje en helemaal naar m'n smaakEen huisgenootje dat gaat verhuizen heeft haar oude, enorme prikbord gedoneerd en nu ga ik daar dit stofje op maat geknipt op vast prikken:
[ afbeelding ]
Lekker vrolijk, m'n kamer wordt steeds meer m'n thuis
Wat een leuk idee zegquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:56 schreef Mutsefluts het volgende:
Vanavond ga ik m'n zesde doel halen: Een vrolijk prikbord maken, met een hip stofje en helemaal naar m'n smaakEen huisgenootje dat gaat verhuizen heeft haar oude, enorme prikbord gedoneerd en nu ga ik daar dit stofje op maat geknipt op vast prikken:
[ afbeelding ]
Lekker vrolijk, m'n kamer wordt steeds meer m'n thuis
Wow, ik zat op je blog te kijken en ik heb echt meer van hem gelezen dan ik dacht!quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:07 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Oh wat leuk! Ja, die box is echt geweldig. Alleen de naam ervan al: 'the phizz-whizzing collection'.
Vond het als kind al geweldige boeken, ben benieuwd hoe het is om ze in de originele taal te lezen.
Ja, ik wacht wel tot de Ramadan in de winter valtquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 07:48 schreef 19butterfly82 het volgende:
@gifkwal,
Dat is het mooie aan dayzero, wanneer het je dit jaar niet lukt dan heb je nog 2 keer de kans om dit doel te gaan uitvoeren.
Er vanuit gegaan dat je nog niet zo heel lang bezig bent met je dzp.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:57 schreef Chemiu het volgende:
Leuk idee Mutsefluts! Ik heb ooit een prikbord geverfd maar dat gaf niet zo'n overtuigend effect. Maak je ook een foto als het af is?
Ik heb mijn afspraak verzet omdat het heel slecht uitkwamquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:20 schreef NouMooiNiet het volgende:
@PiperMaru: heb je goed nieuws gehad van de KvK?
Oke, ben benieuwd!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:27 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Ik heb mijn afspraak verzet omdat het heel slecht uitkwam![]()
Ben nu van plan om volgende week een keer te gaan.
*high five* moet alleen nog 10 kiloquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:30 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik ben ook al 4 kilo afgevallen (terwijl ik juist dacht dat ik was aangekomen tijdens de vakantie)
Ik eigenlijk nog maar 1quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:32 schreef vault_tec het volgende:
[..]
*high five* moet alleen nog 10 kilo
Oooh, Sin Cityquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:01 schreef han1987 het volgende:
Net gekeken naar Sin City. Een hele aparte film waar ik niet veel van snap. Ik ga hem later nog eens een keer kijken, misschien weet ik dan beter waar hij nou precies over gaat.
Wow das zeker wel een verandering ja! Dan valt mijn nieuwe coupe nog wel mee.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:12 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik heb weer een doel gehaald: mijn haar kort knippen! Vanochtend naar de kapper geweest, er is echt zéker 30 cm af. Vond het wel een beetje eng, maar t staat leuk. Ga er zo een blogje over schrijven en posten, met foto's.
Ja ik moet er ook echt nog aan wennen! Sta constant voor de spiegel aan mijn haar te plukkenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:15 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Wow das zeker wel een verandering ja! Dan valt mijn nieuwe coupe nog wel mee.
Ja :'D want het mocht nooit van m'n ma, omdat geen tijd, niet kunnen verzorgen etc etc. en nu heb ik iedereen over kunnen halenquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:04 schreef Tamashii het volgende:
Was dat een doel van je?een nieuw huisdier krijgen? xD
Het zeilen heb ik expres naar beneden bijgesteld om het wat haalbaarder te maken,..quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:42 schreef Chemiu het volgende:
Rubber_Johnny: goed om zulke doelen te hebben inderdaad! Ik zet dat soort doelen er echter niet allemaal op, omdat je niet altijd in eigen handen hebt of je iets kunt halen (zoals een baan). Op mijn lijst staan met name wat haalbaardere doelen.
I will!quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:12 schreef Mutsefluts het volgende:
Jeetje, goed bezig allemaal!![]()
Rubber_Johnny: goed van je, zulke ambitieuze doelen! Mag ik vragen waar je AIO wil worden?
Pumpkinsoup: Foto van het ongewtijfeld überschattige hondje!![]()
Oh, en ik heb zojuist 1 van mijn allerengste doelen behaald: Stoppen met mijn bijbaantje bij Ikea en ergens anders gaan werken. Ik heb precies drie jaar op die afdeling gewerkt, zaterdag was mijn allerallerlaatste werkdag. Heel raar, heel eng en ik besef geloof ik nog maar half dat het nu echt klaar is. Ik heb altijd om de zoveel maanden wel een keer geroepen dat ik wat anders ging zoeken, maar nooit gedaan omdat a. de collega's meer dan geweldig zijn en b. 13e maand, vakantiegeld, betaald vakantie, goeie regelingen bij ziekte en fijne kerstpakketten toch wel erg prettig zijn en c. een nieuwe baan is eng en nieuw en kan zo ontzettend tegenvallen
Nu toch de stap gewaagd, naar een veel kleiner bedrijf in een heel andere sector (boekhandeltje), met maar 5 collega's ipv 100, veel minder salaris, maar veel dichterbij en veel beter bij mij en m'n studie passend. Geen idee of ik er verstandig aan heb gedaan, maar dat merk ik vanzelf
Nog geen idee, alles ligt nog open!quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:12 schreef Mutsefluts het volgende:
Jeetje, goed bezig allemaal!![]()
Rubber_Johnny: goed van je, zulke ambitieuze doelen! Mag ik vragen waar je AIO wil worden?
Oooh wat leuk! You've got mailquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:23 schreef Mutsefluts het volgende:
@ Pumpkinsoup: Een kinderboekhandeltje, heel klein en knus met ontzettend veel mooie boeken en kaarten en snuisterijen.Het lijkt wel een beetje op de boekwinkel uit You've Got Mail qua omvang, heel diep en smal. Nogal een verschil met Ikea qua werkdruk en soort collega's maar de eerste paar dagen meelopen bevielen goed
![]()
@ Rubber_Johnny: Nee, ik ben geen AIO-materiaal, verre vanIk ben er na 4 jaar studie achter dat een echte carrière in de wetenschap niks voor mij zou zijn! Maar vrienden en studiegenoten hebben wel die ambitie en ik begreep dat de concurrentie groot is. Vanwege de bezuinigingen, de onzekerheid op de arbeidsmarkt waardoor meer mensen de relatieve stabiliteit van de universiteit zoeken, enzovoorts... Maar wie weet hoe dat over drie jaar is
ik wens je wel heel veel succes want als het je ligt is het geweldig werk natuurlijk
Dankje. Concurrentie is wel groot vooral omdat mijn matser een hoog gehalte fundamentele nieuwsgierige mensen heeft...quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:23 schreef Mutsefluts het volgende:
@ Pumpkinsoup: Een kinderboekhandeltje, heel klein en knus met ontzettend veel mooie boeken en kaarten en snuisterijen.Het lijkt wel een beetje op de boekwinkel uit You've Got Mail qua omvang, heel diep en smal. Nogal een verschil met Ikea qua werkdruk en soort collega's maar de eerste paar dagen meelopen bevielen goed
![]()
@ Rubber_Johnny: Nee, ik ben geen AIO-materiaal, verre vanIk ben er na 4 jaar studie achter dat een echte carrière in de wetenschap niks voor mij zou zijn! Maar vrienden en studiegenoten hebben wel die ambitie en ik begreep dat de concurrentie groot is. Vanwege de bezuinigingen, de onzekerheid op de arbeidsmarkt waardoor meer mensen de relatieve stabiliteit van de universiteit zoeken, enzovoorts... Maar wie weet hoe dat over drie jaar is
ik wens je wel heel veel succes want als het je ligt is het geweldig werk natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |