abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf maandag 7 juni 2010 @ 22:37:20 #51
258764 Chemiu
Scheikundedoos
pi_82471071
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:28 schreef gifkwal het volgende:
Hebben jullie ook doelen die nu al mislukt zijn?
Wat een ongelooflijk leuke doelen heb jij behaald tijdens je reis!

Ik wilde een artikel gepubliceerd krijgen via een cursus van school. Maar werd niet geselecteerd, dus dat mislukte toen. Heb het doel aangepast naar artikel of foto (laatste had ik meer kans op) en dat is wel gelukt . Doelen waar ik maar 1x een kans voor heb om te voldoen, die dan mislukken, verander ik wel. Wil niet in de eerste weken al falen met het voldoen van de complete lijst .
pi_82480823
quote:
Op maandag 7 juni 2010 22:37 schreef Chemiu het volgende:

[..]

Wat een ongelooflijk leuke doelen heb jij behaald tijdens je reis!

Ik wilde een artikel gepubliceerd krijgen via een cursus van school. Maar werd niet geselecteerd, dus dat mislukte toen. Heb het doel aangepast naar artikel of foto (laatste had ik meer kans op) en dat is wel gelukt . Doelen waar ik maar 1x een kans voor heb om te voldoen, die dan mislukken, verander ik wel. Wil niet in de eerste weken al falen met het voldoen van de complete lijst .
Het fijne is daarom wel dat je 3 jaar de tijd hebt en sommige dingen gewoon meerdere keren kan proberen
  dinsdag 8 juni 2010 @ 09:30:36 #53
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_82482543
http://www.dayzeroproject.com/user/Morgane

Ik doe ook mee nog 15 doelen en dan is mijn lijstje compleet.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 10:01:54 #54
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_82483697
quote:
Op maandag 7 juni 2010 22:11 schreef vault_tec het volgende:
ik ben met een doel bezig... Voor iedereen die mij wilt helpen, pm even svp.
vaag
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_82491080
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:01 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

vaag
Kost maar 2 minuten van je tijd
pi_82493522
Ben afgelopen vrijdag bezig geweest één dag uit mijn leven vast te leggen in foto's. Dus ook camera mee naar het werk enzo. Collega's keken raar op, maar vonden het wel een leuk idee. Nu nog effe de foto's uitzoeken en een selectie op mijn blog zetten

Ben ook aan 't trainen om 5 km hard te kunnen lopen. Pittig wel, omdat ik eigenlijk nooit van m'n leven serieus iets aan sport heb gedaan. Maar daarom des te leuker
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:52:27 #57
304926 Anthurium
Strawberrycat!
pi_82493697
Ik ga hier binnenkort ook maar eens aan beginnen. Al vaak op het punt gestaan, maar nooit gedaan. Alleen ik ben bang dat dan hetzelfde gebeurt met het behalen van de doelen..
pi_82493739
Ik heb een slijmbeursontsteking in mijn heup

Kan nauwelijks in huis lopen, dus mijn hardlopen kan ik helemaal in de ijskast zetten Wat klote dit en het doet verdomde veel pijn
pi_82493760
Oke. Ik moet het echt weer eens oppakken.

Die blog gaat iig zeker weten weg, de rest zal ik daarna wel weer oppakken op een huidigere blog.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 15:44:03 #60
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_82499402
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:48 schreef PiperMaru het volgende:
Ben afgelopen vrijdag bezig geweest één dag uit mijn leven vast te leggen in foto's. Dus ook camera mee naar het werk enzo. Collega's keken raar op, maar vonden het wel een leuk idee. Nu nog effe de foto's uitzoeken en een selectie op mijn blog zetten

Ben ook aan 't trainen om 5 km hard te kunnen lopen. Pittig wel, omdat ik eigenlijk nooit van m'n leven serieus iets aan sport heb gedaan. Maar daarom des te leuker
Mooi filmpje heb je op je blog gezet!! Van de bbq..
Nou wil ik ook een camera...
pi_82541003
Vanaond naar het eerste deel van de fotografiecursus, volgende week deel 2
pi_82542497
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:44 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

Mooi filmpje heb je op je blog gezet!! Van de bbq..
Nou wil ik ook een camera...
Thx! Dat wordt sparen dan
Pssst... Canon EOS 550d met kitlens is "maar" 688 euro
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 11:33 schreef Sylvana het volgende:
Leuk! Heb je "huiswerk" gekregen?
pi_82543573
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:08 schreef PiperMaru het volgende:

[..]

Nog niet, want ga dus vanavond voor het eerst en dan zie ik het wel. Moet iig mn eigen camera meenemen.
pi_82547146
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:32 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Nog niet, want ga dus vanavond voor het eerst en dan zie ik het wel. Moet iig mn eigen camera meenemen.
Oh, ik las dat je al geweest was, my bad
pi_82579818
Ik kwam net tot de verrassende realisatie dat ik, na 4 maanden, al 26 van mijn doelen heb behaald. Te makkelijke doelen of gewoon fanatiek? Ik weet het niet, maar het is wel leuk!
  woensdag 9 juni 2010 @ 22:40:51 #66
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_82580248
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 11:33 schreef Sylvana het volgende:
Waar?
pi_82601014
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 22:40 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Waar?
Bij John Bouma in Almelo

Eerste bijeenkomst was erg interessant, vooral theorie gehad, maar snap nu wel een beetje hoe het werkt met diafragma, sluitertijd en ISO en hoe dat met elkaar samenhangt als je een goede belichting wilt hebben. Was maar 1andere man die de cursus ook volgt, dus dat is wel fijn, dan kun je alles vragen en kan de fotograaf ook dingen uitleggen op je eigen camera. We hebben ook hand-outs gekregen van de theorie die behandeld is, dus kan alles van de week rustig nalezen. Als huiswerk moeten we gaan oefenen met het zelf instellen van diafragma, sluitertijd en ISO. Volgende week de tweede en laatste bijeenkomst.
  donderdag 10 juni 2010 @ 08:35:08 #68
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_82601830
quote:

[..]

[..]
That's not gonna happen voorlopig... Sparen zit er niet in helaas...

Ik zal eens even een update geven van mijn bezigheden (heb nog steeds geen blog):

Bezig met:
* bodylotion elke dag (lukt NIET)
* 2 x pd gezicht verzorgen (lukt NIET)
* wreck this journal
* kruidenplantjes verzorgen (ze leven nog en ik heb er ook al van gegeten!) basilicum / bieslook / peterselie
* postcrossing (7 kaarten verstuurd, 3 adressen liggen nog klaar)
* niet klagen / mopperen / roddelen (lukt NIET )

Wat wel klaar is :
* legpuzzel kopen (mp) en maken 1000 stukjes
* kamerscherm en kast schilderen
* winterdas breien
* terrasje picken 1x
* rommelmarkt buitenland bezoeken 1x
* rommelmarkt binnenland bezoeken 1x
pi_82642435
ik lees ook weer mee
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  FOK!fotograaf donderdag 10 juni 2010 @ 22:41:22 #70
258764 Chemiu
Scheikundedoos
pi_82642506
quote:

[..]

[..]

En de Canon 1000D + kitlens duikt regelmatig onder de 400. En er staan er ook nog genoeg op marktplaats. Daar hoop ik de mijne binnenkort neer te kunnen zetten, heb al een nieuwe op het oog (maar moet vanwege verhuizing even wachten met uitgeven).

@Sylvana: vond je de cursus ook leuk? Ik vond het zo geweldig toen ik eindelijk begreep hoe/waarom bepaalde instellingen werkte, er gaat echt een wereld open dan . Zo erg dat ik tegenwoordig alles handmatig instel.

Mijn doelen lopen even vast, maar met de verhuizing ga ik wel verven en gaatjes boren, dus kan ik er alsnog een paar afstrepen . Hoop het hierna zelf te kunnen.
pi_82659213
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 22:41 schreef Chemiu het volgende:

@Sylvana: vond je de cursus ook leuk? Ik vond het zo geweldig toen ik eindelijk begreep hoe/waarom bepaalde instellingen werkte, er gaat echt een wereld open dan . Zo erg dat ik tegenwoordig alles handmatig instel.

Mijn doelen lopen even vast, maar met de verhuizing ga ik wel verven en gaatjes boren, dus kan ik er alsnog een paar afstrepen . Hoop het hierna zelf te kunnen.
Ja ik vond het ook erg leuk en ik snap nu beter hoe het werkt met ISO, Diafragma en Sluitertijd en hoe dat zit met stops enzo. Deed eerst alles op de automatische stand, maar wil die 3 dingen nu toch meer zelf gaan instellen en ermee experimenteren

Ik heb trouwens weer 2 doelen gehaald

Maand lang geen chips eten ( ging echt veel makkelijker dan ik had gedacht) en een maand lang niet voor de tv eten, maar gewoon aan tafel

Edit: Ik heb nu 17 doelen gehaald sinds 10 januari, dus schiet al lekker op.

[ Bericht 2% gewijzigd door _Hestia_ op 11-06-2010 13:48:07 ]
  zaterdag 12 juni 2010 @ 12:38:09 #72
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_82702498
Voor degenen die nog doelen zoeken:
Ik heb een download van Flow magazine, daar staan een heleboel leuke ideeen op!!!

http://flow.web-log.nl/flow/downloads/56.pdf
  zondag 13 juni 2010 @ 19:53:56 #73
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_82754715
ben nu bezig mijn lijstje op de day zero site te zetten, ga wat doelen aanpassen omdat ik nog wat andere doelen erbij wil hebben, en sommigen doelen in m'n lijstje toch wel weg kunnen.. houd verder alles handmatig bij, dus niet echt op m'n blog
pi_82828074
Gisteren weer een nieuw gerecht gemaakt ( de 14e alweer) Het smeren met bodylotion gaat al 2 weken goed en morgen de laatste bijeenkomst van mijn fotografiecursus En dan volgende week meedoen aan de zwemvierdaagse, dus hier gaat het ook wel hard met de doelen
pi_82896311
Heb dit weekend weer niet op internet gezeten. Dit omdat de verbinding niet werkte, maar dus toch weer gehaald. Ik ben bezig met de Buffy te kijken, heel leuk om het allemaal weer een keer te zien.
5 kaarten verstuurd met postcrossing, mijn kleurboek helemaal afgekleurd en weer een film gezien: cidade de deus. Verder veel bezig met breien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')