Wat een ongelooflijk leuke doelen heb jij behaald tijdens je reis!quote:Op maandag 7 juni 2010 12:28 schreef gifkwal het volgende:
Hebben jullie ook doelen die nu al mislukt zijn?
Het fijne is daarom wel dat je 3 jaar de tijd hebt en sommige dingen gewoon meerdere keren kan proberenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:37 schreef Chemiu het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijk leuke doelen heb jij behaald tijdens je reis!![]()
Ik wilde een artikel gepubliceerd krijgen via een cursus van school. Maar werd niet geselecteerd, dus dat mislukte toen. Heb het doel aangepast naar artikel of foto (laatste had ik meer kans op) en dat is wel gelukt. Doelen waar ik maar 1x een kans voor heb om te voldoen, die dan mislukken, verander ik wel. Wil niet in de eerste weken al falen met het voldoen van de complete lijst
.
vaagquote:Op maandag 7 juni 2010 22:11 schreef vault_tec het volgende:
ik ben met een doel bezig... Voor iedereen die mij wilt helpen, pm even svp.![]()
![]()
Mooi filmpje heb je op je blog gezet!! Van de bbq..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:48 schreef PiperMaru het volgende:
Ben afgelopen vrijdag bezig geweest één dag uit mijn leven vast te leggen in foto's. Dus ook camera mee naar het werk enzo. Collega's keken raar op, maar vonden het wel een leuk idee. Nu nog effe de foto's uitzoeken en een selectie op mijn blog zetten
Ben ook aan 't trainen om 5 km hard te kunnen lopen. Pittig wel, omdat ik eigenlijk nooit van m'n leven serieus iets aan sport heb gedaan. Maar daarom des te leuker![]()
Thx! Dat wordt sparen danquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:44 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Mooi filmpje heb je op je blog gezet!! Van de bbq..
Nou wil ik ook een camera...
Leuk! Heb je "huiswerk" gekregen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:33 schreef Sylvana het volgende:
Vanaond naar het eerste deel van de fotografiecursus, volgende week deel 2
Nog niet, want ga dus vanavond voor het eerst en dan zie ik het wel. Moet iig mn eigen camera meenemen.quote:
Oh, ik las dat je al geweest was, my badquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:32 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nog niet, want ga dus vanavond voor het eerst en dan zie ik het wel. Moet iig mn eigen camera meenemen.
Waar?quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:33 schreef Sylvana het volgende:
Vanaond naar het eerste deel van de fotografiecursus, volgende week deel 2
Bij John Bouma in Almeloquote:
That's not gonna happen voorlopig...quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:08 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Thx! Dat wordt sparen dan![]()
Pssst... Canon EOS 550d met kitlens is "maar" 688 euro
[..]
En de Canon 1000D + kitlens duikt regelmatig onder de 400. En er staan er ook nog genoeg op marktplaats. Daar hoop ik de mijne binnenkort neer te kunnen zetten, heb al een nieuwe op het oog (maar moet vanwege verhuizing even wachten met uitgeven).quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:08 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Thx! Dat wordt sparen dan![]()
Pssst... Canon EOS 550d met kitlens is "maar" 688 euro
[..]
Leuk! Heb je "huiswerk" gekregen?
Ja ik vond het ook erg leuk en ik snap nu beter hoe het werkt met ISO, Diafragma en Sluitertijd en hoe dat zit met stops enzo. Deed eerst alles op de automatische stand, maar wil die 3 dingen nu toch meer zelf gaan instellen en ermee experimenterenquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:41 schreef Chemiu het volgende:
@Sylvana: vond je de cursus ook leuk? Ik vond het zo geweldig toen ik eindelijk begreep hoe/waarom bepaalde instellingen werkte, er gaat echt een wereld open dan. Zo erg dat ik tegenwoordig alles handmatig instel.
Mijn doelen lopen even vast, maar met de verhuizing ga ik wel verven en gaatjes boren, dus kan ik er alsnog een paar afstrepen. Hoop het hierna zelf te kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |