quote:
Op zondag 1 augustus 2010 00:57 schreef Chemiu het volgende:Leuk idee Mutsefluts! Ik heb ooit een prikbord geverfd maar dat gaf niet zo'n overtuigend effect. Maak je ook een foto als het af is?
Tadaaaa

(Sorry voor de late reactie, zonder internet zitten is stom

) Ben er helemaal gelukkig mee! Het blauwe randje was al zo, ik had geen zin om het precies matchend te maken. En het zit heel simpel met punaises vast, kan ik het ook zo weer veranderen als ik het zat ben!
Verder ben ik echt wel goed bezig met al m'n doelen! Misschien is het wat voor het volgende topic, voor de OP, om mijn lijst er ook tussen te zetten. Als een linkje naar de lijst op DZP tenminste mag. Ik heb echt geen energie voor zo'n blog en dan voel ik me alleen maar een niet-postende faalhaas

Dus bij deze, u kunt mij allen vinden op
http://www.dayzeroproject.com/user/Joe.
Ik heb al honderd keer geprobeerd de volgorde te veranderen, maar helaas. Dus het staat niet netjes gerangschikt enzo.
Oh. En. Morgen ga ik een weekendje weg met een bepaald groepje vrienden, dus maandag kan ik doel nr. 80 ook van m'n lijstje strepen. En ik ben druk bezig met het verzamelen van lijstjes, kaartjes en foto's om een hele muur mee te vullen (doel nr. 10) en het schiet al op! Het resultaat tot zover, ietwat schots en scheef opgehangen

:
![]()
Ik heb ook het woeste plan om over m'n plafond heen over te steken naar m'n prikbord. Waarschijnlijk ziet het er belachelijk uit, maar ik wil het zo graag een keer geprobeerd hebben

En goed bezig allemaal!
[ Bericht 0% gewijzigd door Mutsefluts op 06-08-2010 11:00:46 ]