quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:57 schreef Chemiu het volgende:
Leuk idee Mutsefluts! Ik heb ooit een prikbord geverfd maar dat gaf niet zo'n overtuigend effect. Maak je ook een foto als het af is?
Ik heb mijn afspraak verzet omdat het heel slecht uitkwamquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:20 schreef NouMooiNiet het volgende:
@PiperMaru: heb je goed nieuws gehad van de KvK?
Oke, ben benieuwd!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:27 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Ik heb mijn afspraak verzet omdat het heel slecht uitkwam![]()
Ben nu van plan om volgende week een keer te gaan.
*high five* moet alleen nog 10 kiloquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:30 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik ben ook al 4 kilo afgevallen (terwijl ik juist dacht dat ik was aangekomen tijdens de vakantie)
Ik eigenlijk nog maar 1quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:32 schreef vault_tec het volgende:
[..]
*high five* moet alleen nog 10 kilo
Oooh, Sin Cityquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:01 schreef han1987 het volgende:
Net gekeken naar Sin City. Een hele aparte film waar ik niet veel van snap. Ik ga hem later nog eens een keer kijken, misschien weet ik dan beter waar hij nou precies over gaat.
Wow das zeker wel een verandering ja! Dan valt mijn nieuwe coupe nog wel mee.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:12 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik heb weer een doel gehaald: mijn haar kort knippen! Vanochtend naar de kapper geweest, er is echt zéker 30 cm af. Vond het wel een beetje eng, maar t staat leuk. Ga er zo een blogje over schrijven en posten, met foto's.
Ja ik moet er ook echt nog aan wennen! Sta constant voor de spiegel aan mijn haar te plukkenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:15 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Wow das zeker wel een verandering ja! Dan valt mijn nieuwe coupe nog wel mee.
Ja :'D want het mocht nooit van m'n ma, omdat geen tijd, niet kunnen verzorgen etc etc. en nu heb ik iedereen over kunnen halenquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:04 schreef Tamashii het volgende:
Was dat een doel van je?een nieuw huisdier krijgen? xD
Het zeilen heb ik expres naar beneden bijgesteld om het wat haalbaarder te maken,..quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:42 schreef Chemiu het volgende:
Rubber_Johnny: goed om zulke doelen te hebben inderdaad! Ik zet dat soort doelen er echter niet allemaal op, omdat je niet altijd in eigen handen hebt of je iets kunt halen (zoals een baan). Op mijn lijst staan met name wat haalbaardere doelen.
I will!quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:12 schreef Mutsefluts het volgende:
Jeetje, goed bezig allemaal!![]()
Rubber_Johnny: goed van je, zulke ambitieuze doelen! Mag ik vragen waar je AIO wil worden?
Pumpkinsoup: Foto van het ongewtijfeld überschattige hondje!![]()
Oh, en ik heb zojuist 1 van mijn allerengste doelen behaald: Stoppen met mijn bijbaantje bij Ikea en ergens anders gaan werken. Ik heb precies drie jaar op die afdeling gewerkt, zaterdag was mijn allerallerlaatste werkdag. Heel raar, heel eng en ik besef geloof ik nog maar half dat het nu echt klaar is. Ik heb altijd om de zoveel maanden wel een keer geroepen dat ik wat anders ging zoeken, maar nooit gedaan omdat a. de collega's meer dan geweldig zijn en b. 13e maand, vakantiegeld, betaald vakantie, goeie regelingen bij ziekte en fijne kerstpakketten toch wel erg prettig zijn en c. een nieuwe baan is eng en nieuw en kan zo ontzettend tegenvallen
Nu toch de stap gewaagd, naar een veel kleiner bedrijf in een heel andere sector (boekhandeltje), met maar 5 collega's ipv 100, veel minder salaris, maar veel dichterbij en veel beter bij mij en m'n studie passend. Geen idee of ik er verstandig aan heb gedaan, maar dat merk ik vanzelf
Nog geen idee, alles ligt nog open!quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:12 schreef Mutsefluts het volgende:
Jeetje, goed bezig allemaal!![]()
Rubber_Johnny: goed van je, zulke ambitieuze doelen! Mag ik vragen waar je AIO wil worden?
Oooh wat leuk! You've got mailquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:23 schreef Mutsefluts het volgende:
@ Pumpkinsoup: Een kinderboekhandeltje, heel klein en knus met ontzettend veel mooie boeken en kaarten en snuisterijen.Het lijkt wel een beetje op de boekwinkel uit You've Got Mail qua omvang, heel diep en smal. Nogal een verschil met Ikea qua werkdruk en soort collega's maar de eerste paar dagen meelopen bevielen goed
![]()
@ Rubber_Johnny: Nee, ik ben geen AIO-materiaal, verre vanIk ben er na 4 jaar studie achter dat een echte carrière in de wetenschap niks voor mij zou zijn! Maar vrienden en studiegenoten hebben wel die ambitie en ik begreep dat de concurrentie groot is. Vanwege de bezuinigingen, de onzekerheid op de arbeidsmarkt waardoor meer mensen de relatieve stabiliteit van de universiteit zoeken, enzovoorts... Maar wie weet hoe dat over drie jaar is
ik wens je wel heel veel succes want als het je ligt is het geweldig werk natuurlijk
Dankje. Concurrentie is wel groot vooral omdat mijn matser een hoog gehalte fundamentele nieuwsgierige mensen heeft...quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:23 schreef Mutsefluts het volgende:
@ Pumpkinsoup: Een kinderboekhandeltje, heel klein en knus met ontzettend veel mooie boeken en kaarten en snuisterijen.Het lijkt wel een beetje op de boekwinkel uit You've Got Mail qua omvang, heel diep en smal. Nogal een verschil met Ikea qua werkdruk en soort collega's maar de eerste paar dagen meelopen bevielen goed
![]()
@ Rubber_Johnny: Nee, ik ben geen AIO-materiaal, verre vanIk ben er na 4 jaar studie achter dat een echte carrière in de wetenschap niks voor mij zou zijn! Maar vrienden en studiegenoten hebben wel die ambitie en ik begreep dat de concurrentie groot is. Vanwege de bezuinigingen, de onzekerheid op de arbeidsmarkt waardoor meer mensen de relatieve stabiliteit van de universiteit zoeken, enzovoorts... Maar wie weet hoe dat over drie jaar is
ik wens je wel heel veel succes want als het je ligt is het geweldig werk natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |