abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84838914
Ik vind het nog best chaotisch mijn blog maar het wordt al beter"
pi_84858210
Vandaag wilde ik naar het Rijksmuseum. Vol goede moed richting Amsterdam en in de rij aan staan. Maar het regende zo hard en de rij wilde maar niet opschieten dat ik, helemaal doorweerkt, maar weer richting huis ben gegaan. Ben van plan om morgen gewoon binnen te blijven en een paar films te kijken van de IMDB top 250. Heb ik toch weer iets gedaan aan mijn lijst.
Afgelopen weekend Star Trek gezien, ook weer eentje van mijn lijst. Heb nog wel een aantal te gaan, dus flink films gaan kijken (helemaal geen straf).
pi_84858519
Kon je niet naar een ander museum of wilde je per se de Nachtwacht zien?
Genoeg museums en galerieën in Amsterdam :)
pi_84858611
Mijn blog wordt vandaag besproken op deze site:

http://www.everyzine.nl/101-doelen-in-1001-dagen/

Ik heb ook weer geupdate: heb inmiddels een master gekozen. :)
pi_84859999
Ik was zo doorweekt, dat ik alleen maar naar huis wilde. Douchen en schone kleren aan. Anders was ik wel naar een ander museum gegaan. Maar ja, volgende keer beter.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 02:26:58 #256
311159 Mutsefluts
Call me Karl.
pi_84923683
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 00:57 schreef Chemiu het volgende:
Leuk idee Mutsefluts! Ik heb ooit een prikbord geverfd maar dat gaf niet zo'n overtuigend effect. Maak je ook een foto als het af is?

Tadaaaa *O* (Sorry voor de late reactie, zonder internet zitten is stom }:|) Ben er helemaal gelukkig mee! Het blauwe randje was al zo, ik had geen zin om het precies matchend te maken. En het zit heel simpel met punaises vast, kan ik het ook zo weer veranderen als ik het zat ben!

Verder ben ik echt wel goed bezig met al m'n doelen! Misschien is het wat voor het volgende topic, voor de OP, om mijn lijst er ook tussen te zetten. Als een linkje naar de lijst op DZP tenminste mag. Ik heb echt geen energie voor zo'n blog en dan voel ik me alleen maar een niet-postende faalhaas :P Dus bij deze, u kunt mij allen vinden op http://www.dayzeroproject.com/user/Joe.
Ik heb al honderd keer geprobeerd de volgorde te veranderen, maar helaas. Dus het staat niet netjes gerangschikt enzo.

Oh. En. Morgen ga ik een weekendje weg met een bepaald groepje vrienden, dus maandag kan ik doel nr. 80 ook van m'n lijstje strepen. En ik ben druk bezig met het verzamelen van lijstjes, kaartjes en foto's om een hele muur mee te vullen (doel nr. 10) en het schiet al op! Het resultaat tot zover, ietwat schots en scheef opgehangen O-) :

Ik heb ook het woeste plan om over m'n plafond heen over te steken naar m'n prikbord. Waarschijnlijk ziet het er belachelijk uit, maar ik wil het zo graag een keer geprobeerd hebben :Y

En goed bezig allemaal! *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Mutsefluts op 06-08-2010 11:00:46 ]
pi_84925888
Wat leuk Mutsefluts, dat prikbord! En een leuke lijst ook. :) (Bij het klikken op de link pakt hij alleen de '.' niet mee, dus voor als iemand er op klikt: even een . toevoegen aan de url!)
pi_84927283
Ik vind het prikbord ook echt superleuk geworden!!
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 10:20:35 #259
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_84928520
Leuk dat prikbord!!
Ik heb er laatst ook 1 gemaakt met een stoffen 'achterwand' waarop ik kruislings linten heb gespannen.
Daar achter kunnen kaarten geschoven worden.
Helaas vind ik die te klein dus er komt weer een andere (ook op die zin die jij gemaakt hebt).

@PiperMaru: heb je goed nieuws gehad van de KvK? :P
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_84928730
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 10:20 schreef NouMooiNiet het volgende:

@PiperMaru: heb je goed nieuws gehad van de KvK? :P
Ik heb mijn afspraak verzet omdat het heel slecht uitkwam :@
Ben nu van plan om volgende week een keer te gaan.
pi_84931980
Mutsefluts, wat een leuk prikbord en wat leuk die lijstjes *O* En ik vind het juist altijd wel leuk als het niet helemaal strak recht hangt, maar en beetje speels scheef :)

Ik heb de foto's van Parijs ingeplakt, nu nog die van Brussel, Maastricht en Wijk aan Zee. Ben dus nog wel ff bezig, hoop volgende week klaar te zijn :)

Verder van de week 2 films gekeken ( Hypnotic en Ong-Bak)
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 13:27:28 #262
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_84935030
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 10:27 schreef PiperMaru het volgende:

[..]

Ik heb mijn afspraak verzet omdat het heel slecht uitkwam :@
Ben nu van plan om volgende week een keer te gaan.
Oke, ben benieuwd! :+
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_85017050
Mijn muziekcollectie is nu opgeruimd op mijn computer, allemaal mapjes gemaakt. Nu kan ik alles terugvinden. Weer een nieuw recept: vandaag voor het eerst curry gemaakt, erg lekker. Een film gezien uit de IMDB top 250: the prestige. Een erg goede film, heel interessant in elkaar gezet. En natuurlijk goede acteurs.
Vanavond ga ik nog een film kijken uit de IMDB top 250: Sin City. Verder ga ik morgen weer 5 kaarten versturen via postcrossing.
Leuk dat er zoveel mensen mee doen. Het is echt heel leuk om te doen.
pi_85018306
Afvallen ging goed tot mijn fiets kapot ging |:( ben 3 kilo kwijt *O* *O* en vrijdag mijn nieuwe fiets ophalen *;
  zondag 8 augustus 2010 @ 19:30:32 #265
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_85018384
Ik ben ook al 4 kilo afgevallen (terwijl ik juist dacht dat ik was aangekomen tijdens de vakantie :') ) *O*
pi_85018465
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 19:30 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik ben ook al 4 kilo afgevallen (terwijl ik juist dacht dat ik was aangekomen tijdens de vakantie :') ) *O*
*high five* moet alleen nog 10 kilo _O-
  zondag 8 augustus 2010 @ 19:38:37 #267
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_85018682
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 19:32 schreef vault_tec het volgende:

[..]

*high five* moet alleen nog 10 kilo _O-
Ik eigenlijk nog maar 1 :') maar het liefst nog 3 kilo ofzo, maarja afvallen lukt misschien wel, maar om het zo te houden :')
  zondag 8 augustus 2010 @ 19:56:59 #268
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_85019332
Ben trouwens ook bezig met het opnieuw inrichten van mijn slaapkamer, word nu geverfd en hopelijk komt deze week mijn nieuwe bed binnen :D
pi_85022319
Net gekeken naar Sin City. Een hele aparte film waar ik niet veel van snap. Ik ga hem later nog eens een keer kijken, misschien weet ik dan beter waar hij nou precies over gaat.
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:27:04 #270
311159 Mutsefluts
Call me Karl.
pi_85043381
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:01 schreef han1987 het volgende:
Net gekeken naar Sin City. Een hele aparte film waar ik niet veel van snap. Ik ga hem later nog eens een keer kijken, misschien weet ik dan beter waar hij nou precies over gaat.
Oooh, Sin City :D Die is zo meesterlijk! Als je hem niet snapt zou je ook de comics kunnen lezen! Het zijn eigenlijk allemaal verhalen, die op de een of andere manier elkaar wel raken. Ik ga er misschien op afstuderen, dus ik ben een beetje bevooroordeeld waarschijnlijk, maar de allereerste keer dat ik hem keek vond ik hem ook niet bijster boeiend. Vaker kijken helpt dus echt bij deze film! :P

On Topic: Weer een doel gehaald! Ben net terug van een weekendje weg met vriendinnen en het was grandioos! *O*
pi_85043669
Waar ben je geweest met je vriendinnen?? Waarschijnlijk ga ik zondag naar Amsterdam en een boottochtje maken over de grachten, samen met mijn vriend. Hopelijk gaat het nu wel door, heb al vaker de plannen gehad om te doen. Maar tot nu toe is het nog niet uitgevoerd.
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:59:23 #272
311159 Mutsefluts
Call me Karl.
pi_85044698
We zijn naar een hutje op de hei gegaan, in Putten, op zo'n bungalowpark :') Het plan was om heel dronken hele burgerlijke dingen als midgetgolfen en discobowlen te gaan doen. En dat is gelukt, zij het helemaal niet zo dronken als we van tevoren riepen. :P Het ging echt om de gezelligheid, niet om wat we deden of waar we waren. Prima weekend dus!

Amsterdam, gaaf! Ik hoop dat het doorgaat :) Het KNMI geeft in ieder geval geen noodweer op voor zondag! :P
  FOK!fotograaf zaterdag 14 augustus 2010 @ 12:01:03 #273
258764 Chemiu
Scheikundedoos
pi_85274790
Mutsefluts, je prikbord is echt mooi geworden!

Haha ik heb net een doel gehaald dankzij Fok :o. Gaat verder heel lekker hier, binnen een week ga ik weer 2 doelen halen (Lowlands en dagje weg met jongste broertje) en er staan er meerdere klaar die ik bijna kan afronden. Ik hou van vakantie O+.
  FOK!fotograaf zaterdag 14 augustus 2010 @ 12:38:12 #274
258764 Chemiu
Scheikundedoos
pi_85275697
Oh en voor wie zo'n leuk aftelklokje wil zonder glitterende achtergrond/reclame: http://www.ricocheting.co(...)ator/countdown-timer

Op deze site kan je een html code generen voor jouw datum, kopieer dit en plak het (in blogspot) in een html/JavaScript gadget. Hou er wel rekening mee dat je de eindtijd een uur eerder moet zetten (11 PM ipv 12 PM) omdat wij in een andere tijdzone zitten.
pi_85280007
Ik heb weer een doel gehaald: mijn haar kort knippen! Vanochtend naar de kapper geweest, er is echt zéker 30 cm af. Vond het wel een beetje eng, maar t staat leuk. Ga er zo een blogje over schrijven en posten, met foto's. :)
pi_85280106
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 15:12 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik heb weer een doel gehaald: mijn haar kort knippen! Vanochtend naar de kapper geweest, er is echt zéker 30 cm af. Vond het wel een beetje eng, maar t staat leuk. Ga er zo een blogje over schrijven en posten, met foto's. :)
Wow das zeker wel een verandering ja! Dan valt mijn nieuwe coupe nog wel mee.
pi_85281447
heb weer een fiets dus kan weer gaan sporen :9~ :9~
pi_85282632
Mijn 2 postcrossing kaartjes zijn aangekomen!

Waarvan dit er 1 is:

http://www.postcrossing.com/postcards/NL-342796

Er staat send on: may 9th maar dat was de datum dat ik het adres kreeg. Ik heb hem pas begin augustus opgestuurd :@
pi_85283104
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 15:15 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Wow das zeker wel een verandering ja! Dan valt mijn nieuwe coupe nog wel mee.
Ja ik moet er ook echt nog aan wennen! Sta constant voor de spiegel aan mijn haar te plukken :P. Heb inmiddels een blog met foto's geplaatst. :)
pi_85314473
Vandaag dan eindelijk eens naar Amsterdam geweest. Eerst hadden we een rondvaart van een uur door Amsterdam. Heel interessant en veel gezien. Daarna zijn we naar de Dam gelopen, jammer genoeg staat het Paleis in de steigers. Nog even door de winkelstraat gelopen en iets gegeten. Daarna weer terug naar Utrecht. Hebben al afgesproken dat we vaker gaan. We willen sowieso nog een keer naar Madame Tussauds en naar Nemo.
pi_85509746
Leuk hoor zo'n dagje Amsterdam :)

Ik heb van de week een verjaardagskaart gestuurd, een boek uitgelezen en net een zelfportet gemaakt. Zit er over te denken volgende week een dag te gaan treinen, kan nog mooi zo net voor mn studie begint :) En dan doe ik meteen even wat provinciehoofdsteden aan, zodat ik daar een kaart van mee kan nemen :)

En wil voor mn studie begint al die foto's van de weekendjes weg ingeplakt hebben, anders komt het er niet meer van ben ik bang voor.

Ik heb ook 2 doelen aangepast, aangezien ik nu nog 4 jaar moet studeren denk ik niet dat we voor die tijd gaan verhuizen en kan ik dus geen huis inrichten. En mn vriend wil in dit huis ook geen muur meer schilderen ( slaapkamermuur is al rood) Ik heb er nu maar "een digitale spiegelreflexcamera kopen" en "een mand lang het uitzicht vanaf ons balkon fotograferen" van gemaakt :)
  maandag 23 augustus 2010 @ 08:35:28 #283
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_85596243
Weer een doel voltooid: ik ben eindelijk sushi gaan eten, ondanks dat ik niet zo van vis hou. Nog best lekker ook. Het was een sushibar met zo'n lopende band, echt geinig om eens mee te maken.
Dit uitstapje zorgde ook gelijk voor een aanvulling op een ander doel: 5 dingen eten die ik 'eng' vind of die me heel vies lijken. Dit waren dus zeewier (valt erg mee, had het veel zouter verwacht) en octopus (net zo rubberig als ze eruit zien).
pi_85603163
Ik ben afgelopen week ook begonnen aan mijn lijstje. MIjn eertse doel is gisteren afgestreept: falafel maken met mijn falafelmakertje :D
pi_85804198
Goed bezig morgane en lieflijntje :)

Ik heb van de week geen tijd gehad om foto's in te plakken en ben ook niet een dag gaan treinen. Heb wel een film gekeken van de week: School of Rock :)
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 22:00:08 #286
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_85817965
Ik wil binnen 3 jaar een zeiltocht van minimaal 5 weken maken.. naar Portugal.. en hopelijk zelfs verder..

Ben nu hard aan het sparen en ervaring aan het op doen.. want zo goed kan ik helemaal nog niet zeilen, laat staan overtochten op zee maken. Daarnaast heb ik ook nog een aantal cursussen nodig (EHBO, het bedienen van een marifoon, kust navigatie.. )

En ik wil binnen 3 jaar afstuderen met klinkende cijfers en een baan vinden als AIO. De eerste 8 en 9 zijn al binnen. *O* *O*

Het is mooi om zulke doelen te hebben. Dan doe je het ergens voor, en hang je niet voor de TV terwijl je steeds 'is dit het nu' denkt. De weg erheen is net zo mooi als het doel zelf *O* *O*
pi_85828122
Ik ben weer terug van mijn vakantie. :) Ga vandaag of morgen blogjes schrijven over de doelen waaraan ik tijdens mijn vakantie heb gewerkt:

- 2e van 5 nieuwe landen bezocht (Portugal)
- Foto van de maand augustus van mezelf gemaakt (in het Jeronimos-klooster in Lissabon)
- 2e en 3e kinderboek van Roald Dahl gelezen (Charlie and the Chocolate Factory, en Charlie and the Great Glass Elevator)

:)
pi_85828636
Leuke doelen heb je gehaald tijdens je vakantie PPP :)
  FOK!fotograaf zondag 29 augustus 2010 @ 12:42:05 #289
258764 Chemiu
Scheikundedoos
pi_85828935
Rubber_Johnny: goed om zulke doelen te hebben inderdaad! Ik zet dat soort doelen er echter niet allemaal op, omdat je niet altijd in eigen handen hebt of je iets kunt halen (zoals een baan). Op mijn lijst staan met name wat haalbaardere doelen.

PPP: Leuk, jij hebt je vakantie ook gebruikt om doelen te halen! (ik ben naar Ierland geweest, Lowlands, met mijn broertje weg en heb mooie foto's gemaakt)

Vind het wel jammer dat de vakantie nu voorbij is, zal wel even wat minder tijd hebben voor een aantal van de doelen.
  zondag 29 augustus 2010 @ 13:00:12 #290
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_85829384
Ik heb er weer 4 doelen bij!
Heb heel m'n kamer uitgemest, ben begonnen met longboarden, heb al mijn verzorgingsproducten ingeruild voor lush producten en nu komt het leukste, ik krijg er een nieuw huisdiertje bij, een hondje :D
pi_85829522
Was dat een doel van je? :9 een nieuw huisdier krijgen? xD
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  zondag 29 augustus 2010 @ 13:06:46 #292
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_85829587
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 13:04 schreef Tamashii het volgende:
Was dat een doel van je? :9 een nieuw huisdier krijgen? xD
Ja :'D want het mocht nooit van m'n ma, omdat geen tijd, niet kunnen verzorgen etc etc. en nu heb ik iedereen over kunnen halen :D
  zondag 29 augustus 2010 @ 13:15:07 #293
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_85829836
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 12:42 schreef Chemiu het volgende:
Rubber_Johnny: goed om zulke doelen te hebben inderdaad! Ik zet dat soort doelen er echter niet allemaal op, omdat je niet altijd in eigen handen hebt of je iets kunt halen (zoals een baan). Op mijn lijst staan met name wat haalbaardere doelen.

Het zeilen heb ik expres naar beneden bijgesteld om het wat haalbaarder te maken,..

Wat ik echt wil is een keer een jaar of langer weg, naar Amerika of om de wereld. Maar voor dat ik het geld, de tijd (sabbatical) en de ervaring daarvoor heb, ben ik misschien wel 40 of 50, en ik ken teveel mensen die dat niet in goede gezondheid gehaald hebben.

Ik wil echt weg :D En niet een vage droom hebben die ik wellicht nooit in vervulling zie gaan. Het leven is zo onzeker..

Maar die droom maakt het wel mooier. *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Rubber_Johnny op 29-08-2010 13:34:35 ]
  maandag 30 augustus 2010 @ 10:12:00 #294
311159 Mutsefluts
Call me Karl.
pi_85863592
Jeetje, goed bezig allemaal! :)

Rubber_Johnny: goed van je, zulke ambitieuze doelen! Mag ik vragen waar je AIO wil worden?

Pumpkinsoup: Foto van het ongewtijfeld überschattige hondje! O+

Oh, en ik heb zojuist 1 van mijn allerengste doelen behaald: Stoppen met mijn bijbaantje bij Ikea en ergens anders gaan werken. Ik heb precies drie jaar op die afdeling gewerkt, zaterdag was mijn allerallerlaatste werkdag. Heel raar, heel eng en ik besef geloof ik nog maar half dat het nu echt klaar is. Ik heb altijd om de zoveel maanden wel een keer geroepen dat ik wat anders ging zoeken, maar nooit gedaan omdat a. de collega's meer dan geweldig zijn en b. 13e maand, vakantiegeld, betaald vakantie, goeie regelingen bij ziekte en fijne kerstpakketten toch wel erg prettig zijn en c. een nieuwe baan is eng en nieuw en kan zo ontzettend tegenvallen :{

Nu toch de stap gewaagd, naar een veel kleiner bedrijf in een heel andere sector (boekhandeltje *O* ), met maar 5 collega's ipv 100, veel minder salaris, maar veel dichterbij en veel beter bij mij en m'n studie passend. Geen idee of ik er verstandig aan heb gedaan, maar dat merk ik vanzelf :')
pi_85863861
Goed bezig allemaal met het behalen van jullie doelen!

Hier gaat het ook allemaal voorspoedig. Heb afgelopen weekend doel #51 gehaald; een feest geven voor mijn 30e verjaardag (ook al ben ik over 2,5 wk pas jarig), en het was echt helemaal geweldig :D O+ Vanaf volgende week heb ik drie weken vakantie en dan heb ik weer tijd om aan een aantal doelen te werken *O*

Mijn blog kan ook wel weer een update gebruiken :@
  maandag 30 augustus 2010 @ 12:45:14 #296
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_85868376
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 10:12 schreef Mutsefluts het volgende:

Rubber_Johnny: goed van je, zulke ambitieuze doelen! Mag ik vragen waar je AIO wil worden?

Pumpkinsoup: Foto van het ongewtijfeld überschattige hondje! O+

Oh, en ik heb zojuist 1 van mijn allerengste doelen behaald: Stoppen met mijn bijbaantje bij Ikea en ergens anders gaan werken. Ik heb precies drie jaar op die afdeling gewerkt, zaterdag was mijn allerallerlaatste werkdag. Heel raar, heel eng en ik besef geloof ik nog maar half dat het nu echt klaar is. Ik heb altijd om de zoveel maanden wel een keer geroepen dat ik wat anders ging zoeken, maar nooit gedaan omdat a. de collega's meer dan geweldig zijn en b. 13e maand, vakantiegeld, betaald vakantie, goeie regelingen bij ziekte en fijne kerstpakketten toch wel erg prettig zijn en c. een nieuwe baan is eng en nieuw en kan zo ontzettend tegenvallen :{

Nu toch de stap gewaagd, naar een veel kleiner bedrijf in een heel andere sector (boekhandeltje *O* ), met maar 5 collega's ipv 100, veel minder salaris, maar veel dichterbij en veel beter bij mij en m'n studie passend. Geen idee of ik er verstandig aan heb gedaan, maar dat merk ik vanzelf :')
I will!

Wauw boekhandeltje klinkt wel leuk, wat voor?
  maandag 30 augustus 2010 @ 12:45:44 #297
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_85868393
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 10:12 schreef Mutsefluts het volgende:

Nog geen idee, alles ligt nog open! :D
Zelf ook AIO?
  maandag 30 augustus 2010 @ 13:23:00 #298
311159 Mutsefluts
Call me Karl.
pi_85869620
@ Pumpkinsoup: Een kinderboekhandeltje, heel klein en knus met ontzettend veel mooie boeken en kaarten en snuisterijen. :D Het lijkt wel een beetje op de boekwinkel uit You've Got Mail qua omvang, heel diep en smal. Nogal een verschil met Ikea qua werkdruk en soort collega's maar de eerste paar dagen meelopen bevielen goed :)

@ Rubber_Johnny: Nee, ik ben geen AIO-materiaal, verre van :') Ik ben er na 4 jaar studie achter dat een echte carrière in de wetenschap niks voor mij zou zijn! Maar vrienden en studiegenoten hebben wel die ambitie en ik begreep dat de concurrentie groot is. Vanwege de bezuinigingen, de onzekerheid op de arbeidsmarkt waardoor meer mensen de relatieve stabiliteit van de universiteit zoeken, enzovoorts... Maar wie weet hoe dat over drie jaar is :P ik wens je wel heel veel succes want als het je ligt is het geweldig werk natuurlijk :D
  maandag 30 augustus 2010 @ 13:28:49 #299
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_85869817
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 13:23 schreef Mutsefluts het volgende:
@ Pumpkinsoup: Een kinderboekhandeltje, heel klein en knus met ontzettend veel mooie boeken en kaarten en snuisterijen. :D Het lijkt wel een beetje op de boekwinkel uit You've Got Mail qua omvang, heel diep en smal. Nogal een verschil met Ikea qua werkdruk en soort collega's maar de eerste paar dagen meelopen bevielen goed :)

@ Rubber_Johnny: Nee, ik ben geen AIO-materiaal, verre van :') Ik ben er na 4 jaar studie achter dat een echte carrière in de wetenschap niks voor mij zou zijn! Maar vrienden en studiegenoten hebben wel die ambitie en ik begreep dat de concurrentie groot is. Vanwege de bezuinigingen, de onzekerheid op de arbeidsmarkt waardoor meer mensen de relatieve stabiliteit van de universiteit zoeken, enzovoorts... Maar wie weet hoe dat over drie jaar is :P ik wens je wel heel veel succes want als het je ligt is het geweldig werk natuurlijk :D
Oooh wat leuk! You've got mail O+ denk niet dat je de verkeerde keuze hebt gemaakt! Misschien dat je nu minder verdiend, maar je doet in ieder geval iets wat erg leuk is!
  maandag 30 augustus 2010 @ 13:44:10 #300
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_85870325
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 13:23 schreef Mutsefluts het volgende:

Dankje. Concurrentie is wel groot vooral omdat mijn matser een hoog gehalte fundamentele nieuwsgierige mensen heeft...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')