abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84542632
quote:
Op maandag 26 juli 2010 18:33 schreef PiperMaru het volgende:
Ik woon in Eindhoven :D
straks heb ik een heel klasje vol Fokkers :Y)
_O- Doe je goed 8-)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_84542692
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 11:29 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Als je wat noordelijker woonde had ik me ook ingeschreven ;)

Ik heb even een pauze, wil namelijk een mooie fotocamera kopen, sowieso is dat een doel opzich, kan ik daarmee ook andere doelen volbrangen en het is leuk om resultaten mee vast te leggen. Maar hij komt er snel als het goed is dus dan kan ik aan de slag.
Als je wat uitleg wilt, kan ik daar evt. ook bij helpen :) Heb inmiddels een paar keer een mini-workshopje fotografie gegeven aan wat mensen.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 27 juli 2010 @ 18:56:33 #228
311159 Mutsefluts
Call me Karl.
pi_84560236
Vanavond ga ik m'n zesde doel halen: Een vrolijk prikbord maken, met een hip stofje en helemaal naar m'n smaak *O* Een huisgenootje dat gaat verhuizen heeft haar oude, enorme prikbord gedoneerd en nu ga ik daar dit stofje op maat geknipt op vast prikken:

Lekker vrolijk, m'n kamer wordt steeds meer m'n thuis O+
pi_84561378
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 18:56 schreef Mutsefluts het volgende:
Vanavond ga ik m'n zesde doel halen: Een vrolijk prikbord maken, met een hip stofje en helemaal naar m'n smaak *O* Een huisgenootje dat gaat verhuizen heeft haar oude, enorme prikbord gedoneerd en nu ga ik daar dit stofje op maat geknipt op vast prikken:
[ afbeelding ]

Wat een leuk stofje zeg! Leuk idee ook om een prikbord zo te pimpen.
pi_84577383
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 18:56 schreef Mutsefluts het volgende:
[ afbeelding ]

Wat een leuk idee zeg *O*
  FOK!fotograaf zondag 1 augustus 2010 @ 00:57:01 #231
258764 Chemiu
Scheikundedoos
pi_84724818
Leuk idee Mutsefluts! Ik heb ooit een prikbord geverfd maar dat gaf niet zo'n overtuigend effect. Maak je ook een foto als het af is?

Ik vind de zomerperiode (vakantie O+ ) toch zo leuk he, ik haal opeens allemaal doelen en heb nog tijd ook om over ieder doel apart te bloggen. Heb nu nog maar 1 doel waar nog niet over geblogd is (reis naar Ierland) maar dat komt pas als de foto's klaar zijn. Zal ook wel over een paar dagen zijn.
pi_84736128
Ik ben weer terug van een weekendje Antwerpen ( 3/5) 3 keer uit eten geweest (10/10, doel gehaald dus) naar het fotografiemuseum geweest (3/10) een boek uitgelezen ( 16/50) en gisteren toen we thuis kwamen een film gekeken ( 3/50)

Morgenmiddag ga ik foto's inplakken van onze eerdere weekendjes weg :)

Owja, ik besef nu pas dat het al 1 augustus is en ik dus ook de doelen een maand lang niks op het station kopen en een maand lang geen kant-en-klaar eten heb gehaald :)

[ Bericht 25% gewijzigd door _Hestia_ op 01-08-2010 14:46:49 ]
  zondag 1 augustus 2010 @ 15:05:44 #233
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_84737499
Goed bezig Sylvana!
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_84739312
Leuk dit! Heb me ook ingeschreven. Heb nu 24 doelen, want ik wil alleen dingen in de lijst doen die ik ook echt graag wil. Uiteindelijk worden het er wel 101 natuurlijk :)

http://dayzeroproject.com/user/Neraice
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
pi_84740892
Wat leuk om te zien dat het dayzero project zo leeft.

Zelf doe ik mee sinds november 2009, daarnaast hebben mijn vriend en ik de nederlandse versie van dayzero project opgestart, vorig jaar, omdat wij de engelse versie niet zo duidelijk vonden.
We hebben ook gemerkt dat sindsdien het ook steeds meer in Nederland leeft en dat is leuk om te zien. Jong en oud, iedereen doet mee.

De nederlandse versie van dayzeroproject:
http://www.dayzeroproject.nl

En natuurlijk mijn eigen dayzero:
http://bianca.dayzeroproject.nl

Ik ga gauw eens neuzen tussen al die blogs van jullie :)
pi_84747649
Updates geplaatst op mijn blog! Ben inmiddels op 3/25 wereldgerechten, heb de puzzel van 1000 stukjes afgemaakt en de box met alle kinderboeken van Roald Dahl gekregen, zodat ik die kan gaan lezen. :)
pi_84748335
Hee wat grappig, het doel van het lezen van alle Roald Dahl boeken heb ik ook! Die box moet ik alleen nog in mijn bezit krijgen, is niet goedkoop natuurlijk.
pi_84749367
Oh wat leuk! Ja, die box is echt geweldig. Alleen de naam ervan al: 'the phizz-whizzing collection'. O+
Vond het als kind al geweldige boeken, ben benieuwd hoe het is om ze in de originele taal te lezen.
  maandag 2 augustus 2010 @ 00:25:08 #239
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_84757915
Ik ga wat traag met mijn doelen, maar dat komt ook doordat ik wat weinig tijd heb en we voorlopig even wat beter op de centjes moeten passen (die tripjes naar allerlei steden enzo gaat nu niet zo makkelijk). Toch ben ik wel bezig hoor;
* postcrossing (echt wat een ontdekking voor mij, alleen al daarom vind ik het Dayzeroproject al geslaagd, ik vind het zoooo leuk *O* , of is dat stom .. :@ );
* meedoen aan wedstrijden/prijsvragen (ik heb er 2 in de ' pijpleiding zitten, maar voor beide moet ik wat maken, dus dat wordt eerst eens iets leuks bedenken en volgend weekend uitvoeren);
* een maand elke dag bodylotion oid smeren, is bijna klaar nog tot en met 5 augustus;

Het boek ' Lord of the flies' ligt klaar naar m'n bed om in te gaan lezen, binnenkort toch maar eens aan beginnen dan.

Leuk om te lezen wat iedereen nu doet of al behaald heeft, dat is ook weer een stimulans en brengt je op ideeen!
klerkje
pi_84758338
Ik moet afvallen, push ups en alleen maar water drinken... Water drinken stop ik mee op lowlands maar daarna ga ik daar weer mee door. Doe het nu even 18 dagen om het afvallen te stimuleren.

Afvallen is wel moeilijk though |:(
pi_84758454
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 21:07 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Oh wat leuk! Ja, die box is echt geweldig. Alleen de naam ervan al: 'the phizz-whizzing collection'. O+
Vond het als kind al geweldige boeken, ben benieuwd hoe het is om ze in de originele taal te lezen.
Wow, ik zat op je blog te kijken en ik heb echt meer van hem gelezen dan ik dacht! :o Zelfs nog een paar in het Engels. Ik was als kind helemaal weg van Roald Dahl. O+ Die boeken moeten nog bij mijn ouders liggen, toch weer eens opzoeken. Leuk om zo via jouw blog weer eens daaraan herinnerd te worden. :)

Ik heb gisteren een boekje gekocht dat Your Life in Lists heet. Het is dus letterlijk een boekje waarin je lijsten kunt maken van allerlei dingen, bijv. "list your guilty pleasures" en "list your favourite games to play". Dat wordt een nieuw doel, om dat helemaal in te vullen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mini_rulez op 02-08-2010 00:54:03 ]
Are you pondering what I'm pondering?
pi_84761118
Die van Roald Dahl heb ik ook in mijn lijst! Ook omdat ik als ik aan mijn jeugd denk, zijn boeken daar een grote rol in gedpeeld hebben ;)

Kwam toen ik in Engeland woonde allemaal boekjes tegen van hem en zo kwam ik op het idee, had trouwens geen idee dat die box bestond! Leuk, maar eens even kijken dus.
pi_84768732
Yay ik heb een vriend ook enthousiast kunnen maken en hij heeft nu ook een project *O*
pi_84771757
Haha, en ik maar denken dat ik origineel was met mijn Roald Dahl - doel... ;) Leuk Mini, dat mijn blog je daar weer aan heeft herinnerd. Ik kan bijna niet wachten om er mee te beginnen, maar wil eerst nog de serie 'de Aardkinderen' uitlezen. Ik zit eind deze maand twee weken in Portugal, dan gaan er in ieder geval een paar mee. :)
pi_84773635
* Sylvana is druk bezig met foto's inplakken, damn wat een werk is dat zeg :o
pi_84789250
ik ben ook nog bezig met allemaal grote opdrachten, voor andere dingen heb ik nu geen tijd. Ben bezig met 30 boeken lezen (5/30), 400 keer niks kopen op het station (40/400), 5 en 10 kg afvallen (2), 1001 km hardlopen (5), 5km achter elkaar hardlopen

leuk om doelen van anderen te lezen! en ik heb een nieuwe hobby; die dingen knippen en plakken en vouwen (van de canon site, paper craft ofzo) ik baal echt dat ik dat nu pas ontdek, heb 3 maanden thuis gezeten door een gebroken enkel en operatie en nu heb ik geen tijd
pi_84790623
Roald Dahl is echt geweldig. Zijn boeken voor volwassenen heb ik wel in het Engels gelezen maar zijn kinderboeken heb ik voor het laatst gelezen toen ik een stuk jonger was. Daarom is het ook mijn doel om die nu in de originele taal te lezen, dat moet nog beter zijn dan de vertaling.

Ik zit heel erg te twijfelen over 1 van mijn doelen, namelijk 1 keer meedoen met de Ramadan (gewoon om eens te weten hoe dat is). Hij gaat deze maand van start en ik denk echt niet dat het gaat lukken ;( Heb het gevoel dat ik er net zo goed niet aan kan beginnen.
pi_84801932
@gifkwal,

Dat is het mooie aan dayzero, wanneer het je dit jaar niet lukt dan heb je nog 2 keer de kans om dit doel te gaan uitvoeren.
Er vanuit gegaan dat je nog niet zo heel lang bezig bent met je dzp.
pi_84830308
Die blogger.com maakt steeds enters terwijl ik dat niet wil in een post
pi_84834650
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 07:48 schreef 19butterfly82 het volgende:
@gifkwal,

Dat is het mooie aan dayzero, wanneer het je dit jaar niet lukt dan heb je nog 2 keer de kans om dit doel te gaan uitvoeren.
Er vanuit gegaan dat je nog niet zo heel lang bezig bent met je dzp.
Ja, ik wacht wel tot de Ramadan in de winter valt :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')