quote:Op maandag 26 juli 2010 18:33 schreef PiperMaru het volgende:
Ik woon in Eindhoven
straks heb ik een heel klasje vol Fokkers![]()
Als je wat uitleg wilt, kan ik daar evt. ook bij helpenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:29 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Als je wat noordelijker woonde had ik me ook ingeschreven![]()
Ik heb even een pauze, wil namelijk een mooie fotocamera kopen, sowieso is dat een doel opzich, kan ik daarmee ook andere doelen volbrangen en het is leuk om resultaten mee vast te leggen. Maar hij komt er snel als het goed is dus dan kan ik aan de slag.
Wat een leuk stofje zeg! Leuk idee ook om een prikbord zo te pimpen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:56 schreef Mutsefluts het volgende:
Vanavond ga ik m'n zesde doel halen: Een vrolijk prikbord maken, met een hip stofje en helemaal naar m'n smaakEen huisgenootje dat gaat verhuizen heeft haar oude, enorme prikbord gedoneerd en nu ga ik daar dit stofje op maat geknipt op vast prikken:
[ afbeelding ]
Lekker vrolijk, m'n kamer wordt steeds meer m'n thuis
Wat een leuk idee zegquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:56 schreef Mutsefluts het volgende:
Vanavond ga ik m'n zesde doel halen: Een vrolijk prikbord maken, met een hip stofje en helemaal naar m'n smaakEen huisgenootje dat gaat verhuizen heeft haar oude, enorme prikbord gedoneerd en nu ga ik daar dit stofje op maat geknipt op vast prikken:
[ afbeelding ]
Lekker vrolijk, m'n kamer wordt steeds meer m'n thuis
Wow, ik zat op je blog te kijken en ik heb echt meer van hem gelezen dan ik dacht!quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:07 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Oh wat leuk! Ja, die box is echt geweldig. Alleen de naam ervan al: 'the phizz-whizzing collection'.
Vond het als kind al geweldige boeken, ben benieuwd hoe het is om ze in de originele taal te lezen.
Ja, ik wacht wel tot de Ramadan in de winter valtquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 07:48 schreef 19butterfly82 het volgende:
@gifkwal,
Dat is het mooie aan dayzero, wanneer het je dit jaar niet lukt dan heb je nog 2 keer de kans om dit doel te gaan uitvoeren.
Er vanuit gegaan dat je nog niet zo heel lang bezig bent met je dzp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |