quote:Op maandag 31 mei 2010 16:24 schreef 2NutZ het volgende:
AP heeft die bedacht.
Doodsverwensing TR gedan.
AP?quote:
Waarom zeg je niks tegen me op MSNquote:
haha jij hoort niet bij de stoere groep.quote:
De enige homo van het dorpquote:
Ik ben in m'n eentje stoerder dan de hele groep bij elkaar omdat ik geen meeloper benquote:Op maandag 31 mei 2010 16:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
haha jij hoort niet bij de stoere groep.
Typisch KLB'er, leven in je eigen wereldjequote:Op maandag 31 mei 2010 16:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben in m'n eentje stoerder dan de hele groep bij elkaar omdat ik geen meeloper ben![]()
Mensen die denken dat alles serieus is wat hier getypt wordt.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Typisch KLB'er, leven in je eigen wereldje
Mensen die zo makkelijk happen.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:38 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Mensen die denken dat alles serieus is wat hier getypt wordt.
quote:Op maandag 31 mei 2010 16:38 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik heb je gewist van MSN.
Je voegt mijn andere account maar toe en anders niet. Lul.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
okeyquote:Op maandag 31 mei 2010 16:44 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Gozer: laat me met rust. Ik wil jou niet meer op MSN.
Inderdaad, welke idioot bij Microsoft heeft deze nou weer ontworpen?quote:
quote:
ee wat gaan jullie praten dahn naja mzzlquote:
TS stelt zich aanquote:Op maandag 31 mei 2010 16:23 schreef FoXje het volgende:
Welke homo heeft deze bedacht? STERF!
HIer gaat het om:
quote:Op maandag 31 mei 2010 16:48 schreef ehqo. het volgende:
De smiley in elke mogelijke vorm is sowieso een zwaktebod waar enkel taalkundig gehandicapten zich aan vergrijpen. Met de PI als uitzondering op die regel.
is AdvancedPower een man of een vrouw?quote:Op maandag 31 mei 2010 16:44 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Gozer: laat me met rust. Ik wil jou niet meer op MSN.
Hij is een puber die zelf ook nog twijfelt.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:54 schreef wesp40 het volgende:
[..]
is AdvancedPower een man of een vrouw?![]()
Iemand die het weet?
AP is een lekker wijfquote:Op maandag 31 mei 2010 16:54 schreef wesp40 het volgende:
[..]
is AdvancedPower een man of een vrouw?![]()
Iemand die het weet?
AP is een internetheld ..... hij heeft op FOK altijd grote verhalen over alle chickies die hij hosselt ... en de vechtpartijen die hij heeft. Hij claimt door zijn daden een ontzettende baas te zijn, maar komt in het echt niet achter zijn computer vandaan en weet niet eens hoe daglicht er uit zietquote:Op maandag 31 mei 2010 16:55 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Hij is een puber die zelf ook nog twijfelt.
Vrouw, 16.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:55 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Hij is een puber die zelf ook nog twijfelt.
Ligt het rapport met deze informatie ergens ter inzage?quote:Op maandag 31 mei 2010 16:57 schreef FoK-gebruiker het volgende:
[..]
AP is een internetheld ..... hij heeft op FOK altijd grote verhalen over alle chickies die hij hosselt ... en de vechtpartijen die hij heeft. Hij claimt door zijn daden een ontzettende baas te zijn, maar komt in het echt niet achter zijn computer vandaan en weet niet eens hoe daglicht er uit ziet![]()
Oh ja, zijn hobbies zijn piratenmuziek en fappen
Ik wacht nog op een document op Google.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:58 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Ligt het rapport met deze informatie ergens ter inzage?
Ja, bij de baas van FOK op te halenquote:Op maandag 31 mei 2010 16:58 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Ligt het rapport met deze informatie ergens ter inzage?
Danny.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:00 schreef FoK-gebruiker het volgende:
[..]
Ja, bij de baas van FOK op te halen
Ik loop met je mee, gha, nu ben je lekker een groepjequote:Op maandag 31 mei 2010 16:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben in m'n eentje stoerder dan de hele groep bij elkaar omdat ik geen meeloper ben![]()
quote:Op maandag 31 mei 2010 17:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik loop met je mee, gha, nu ben je lekker een groepje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |