Ik begrijp dat met die antistoffen nooit zo, maar heb me er ook nooit in hoeven verdiepen. kan je niet helpen helaas. Hopelijk dan maar snel de uitslagenquote:Op maandag 31 mei 2010 22:11 schreef Ticootje het volgende:
Ik wacht nog steeds op de bloeduitslagen van m, maar anti d zal niet meer veel uithalen als je al antistoffen hebt hè?
Een echte teek?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ik had toch een heel ander beeld voor me.
Ah bah, straks ga ik erover dromen!quote:Op maandag 31 mei 2010 22:10 schreef CrazyPrincess het volgende:
Kindje zit al goed ingedaald, maar wil elke avond toch proberen nog verder in te dalen en gaat dan lekker hard tegen m'n blaas en darmen aanduwen. Ik beeld me dan in dat het zich aan het ingraven is net als een teek
Head first enzo
Ow in maand 6 en 7 was ik echt verslaafd aan die dingen met tomatenketjup,en daarna een cola zodat ik goed kon boeren ivm de misselijkheidquote:Op maandag 31 mei 2010 22:00 schreef Pvoesss het volgende:
Ik at gister een goulashkroket die smaakte ook echt zo goddelijk.
Ik eet dat dus eigenlijk nooit![]()
![]()
Hier ook!quote:Op maandag 31 mei 2010 22:35 schreef Lieszdraaijer het volgende:
Hier liggen de perenijsjes ook in de vriezer!!
quote:Op maandag 31 mei 2010 23:54 schreef Troeta het volgende:
Kijk uit cantare, in alcoholvrij bier en wijn zit nog altijd alcohol...iets van 0,05% ofzo.
Whaa! Gefeliciteerd! Vruchtig was dus wel een kloon.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:12 schreef Kleurdoos het volgende:
HOi! Mogen ik en otje in de op ipv Vruchtig?
Overmorgen eerste echo
Ik heb dat niet als jan lul ervaren hoor. Het was heel bijzonder om in zo'n stil donker ziekenhuis met z'n zessen te wachten. Het was ook heel bijzonder toen Knut eventjes naar ons toekwam met een klein foto'tje van Yade. Hij was zo ontzettend trots op jullie twee en zo ontzettend gelukkig. En wij waren zo blij dat alles goed gegaan was met jou.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:17 schreef Silmarwen het volgende:
Knut is de hele tijd bij Yade geweest na de keizersnede. Ik moest nog 2 uurtjes op de IC blijven om uit te slapen (het was al nacht) en was er ook niet helemaal meer bij. Was dood op.Daarna naar Yade gegaan met Knut. Mijn ouders, schoonouders, broertje en schoonzus waren voor jan lul naar het ziekenhuis gekomen, die zagen Yade pas de volgende dag.
Ja hahahquote:
Dat verschilde, soms veel soms weinig..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:05 schreef flugeltje het volgende:
Hoeveel weëen per dag had je dan Kleurdoos? En kan het hebben van ontsluiting zo vroeg geen kwaad?
Zolang je vliezen niet zijn gebroken niet... Maar je moet niet in een bubbelbad gaan zitten of iets in die richting ivm hygiene..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:05 schreef flugeltje het volgende:
Hoeveel weëen per dag had je dan Kleurdoos? En kan het hebben van ontsluiting zo vroeg geen kwaad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |