Nee, juist niet dus...quote:
Daar heb je een goed punt. Als ik lekker in de tuin zit te genieten met een kind en een biertjequote:Op maandag 31 mei 2010 21:58 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ach, jij bent er in ieder geval nog vóór die hete zomer vanaf... ik moet nog heel juli én augustus door met (hopelijk dan wel) een dikke buik...
ik lig al op bed en ben gewoon te lui om op te staan ideaal.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:58 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik heb nog steeds geen perenijsje gepakt, goed he
Dat weet ik nietquote:Op maandag 31 mei 2010 21:59 schreef Orea het volgende:
ook niet op de kraamkamers waar je bevalt???
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:59 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Daar heb je een goed punt. Als ik lekker in de tuin zit te genieten met een kind en een biertje![]()
En lekker veel koude voetenbadjesquote:Op maandag 31 mei 2010 22:01 schreef Fannetje het volgende:
[..]
![]()
Maar ach, ik heb nu het perfecte verlof (26 weken vrij!) dus ik moet er wat voor over hebben. Ik heb al gezegd dat ik een airco ga huren als de temperatuur in de zomervakantie boven de 25 graden gaat uitkomen, en dat zal vast wel gebeuren.
ik had toch een heel ander beeld voor me.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:10 schreef CrazyPrincess het volgende:
Kindje zit al goed ingedaald, maar wil elke avond toch proberen nog verder in te dalen en gaat dan lekker hard tegen m'n blaas en darmen aanduwen. Ik beeld me dan in dat het zich aan het ingraven is net als een teek
Head first enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |