Negerzoenen gaan hier gewoon in één keer erinquote:Op maandag 31 mei 2010 21:48 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zo eet ik zo'n beetje mijn negerzoenen. Eerst dat vieze koekje eraf happen, dan het room er met mijn tong uitlepelen, en dan lekker de chocola opeten![]()
![]()
Nou, jij weet natuurlijk niet wat ik voor de zwangerschap al woog.... mijn streven was minder dan 10 kg aan te komenquote:Op maandag 31 mei 2010 21:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
Gezien je nog maar 4 kilo bent aangekomen, kun je een zo'n dagje makkelijk hebben joh
Witbrood met roomboter en schuddebuikjesquote:Op maandag 31 mei 2010 21:49 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb vooral trek in witbrood met vlokken. Heerlijk.
Nou, dan ben je in ieder geval supernetjes bezig, respect hoor! Mijn streven was 12 kilo. Dat haalde ik zo'n beetje al toen ik zover was als jijquote:Op maandag 31 mei 2010 21:50 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Nou, jij weet natuurlijk niet wat ik voor de zwangerschap al woog.... mijn streven was minder dan 10 kg aan te komen![]()
En naar 'het einde' toe het wafeltje steeds verder dicht knijpen zodat het ijs er steeds weer uitbulktquote:Op maandag 31 mei 2010 21:47 schreef Orea het volgende:
![]()
CP
En dan eerst de vanille er uit 'zuigen' zodat het laagje chocolade in de wafel achterblijft
Ik bewaar dat koekje juist altijd tot het laatstequote:Op maandag 31 mei 2010 21:48 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zo eet ik zo'n beetje mijn negerzoenen. Eerst dat vieze koekje eraf happen, dan het room er met mijn tong uitlepelen, en dan lekker de chocola opeten![]()
![]()
Die heb ik vorige week ook op (quote:Op maandag 31 mei 2010 21:54 schreef Fannetje het volgende:
Als we toch bezig zijn, mag ik dan nog even reclame maken voor de solero berry berry? Zóóó lekker, en maar 99 kcal p/s!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:51 schreef Fannetje het volgende:
Als we in dit tempo doorgaan, gaat CP natuurlijk nooit in dit topic bevallen trouwens
lekker. In de herfst doe ik vaak hele speculaas op mijn boterhamquote:Op maandag 31 mei 2010 21:55 schreef Orea het volgende:
schuddebuikjes is speculaas, maar dan in kleine stukjes voor op je brood
Misschien zit er stiekem wel een beetje meer vet in. Neh, vast niet, even in ignore-vorige-zin-stand.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:55 schreef Ticootje het volgende:
Damn alle soleros zijn goddelijk. En net zoveel calorieën als een zakje special k tussendoortjes. Dus dat mag.
Ach, jij bent er in ieder geval nog vóór die hete zomer vanaf... ik moet nog heel juli én augustus door met (hopelijk dan wel) een dikke buik...quote:Op maandag 31 mei 2010 21:55 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Ik gok zelf dat ik ergens komend weekend ga bevallen. Het schijnt warm te worden en altijd als ik in het ziekenhuis lig is het bloedje heet. Het is een soort vloek
Nee, juist niet dus...quote:
Daar heb je een goed punt. Als ik lekker in de tuin zit te genieten met een kind en een biertjequote:Op maandag 31 mei 2010 21:58 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ach, jij bent er in ieder geval nog vóór die hete zomer vanaf... ik moet nog heel juli én augustus door met (hopelijk dan wel) een dikke buik...
ik lig al op bed en ben gewoon te lui om op te staan ideaal.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:58 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik heb nog steeds geen perenijsje gepakt, goed he
Dat weet ik nietquote:Op maandag 31 mei 2010 21:59 schreef Orea het volgende:
ook niet op de kraamkamers waar je bevalt???
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:59 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Daar heb je een goed punt. Als ik lekker in de tuin zit te genieten met een kind en een biertje![]()
En lekker veel koude voetenbadjesquote:Op maandag 31 mei 2010 22:01 schreef Fannetje het volgende:
[..]
![]()
Maar ach, ik heb nu het perfecte verlof (26 weken vrij!) dus ik moet er wat voor over hebben. Ik heb al gezegd dat ik een airco ga huren als de temperatuur in de zomervakantie boven de 25 graden gaat uitkomen, en dat zal vast wel gebeuren.
ik had toch een heel ander beeld voor me.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:10 schreef CrazyPrincess het volgende:
Kindje zit al goed ingedaald, maar wil elke avond toch proberen nog verder in te dalen en gaat dan lekker hard tegen m'n blaas en darmen aanduwen. Ik beeld me dan in dat het zich aan het ingraven is net als een teek
Head first enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |