abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82164971
Rennies, die vliegen er hier doorheen
Heb af en toe een maagzuurloosdagje, maar meestal is t dikke pret...ach ja nog max 7 weken
pi_82165001
Op zich red ik het bij maagzuur overdag ook wel zonder dingen, maar na een paar keer 's nachts gewoon een brandende slokdarm te hebben gehad, neem ik als het nodig is toch maar 2 rennies 's nachts... Vanillevla vinnik erg lekker, maar het werkt bij mij voor geen meter
pi_82165014
quote:
Op maandag 31 mei 2010 21:33 schreef Ticootje het volgende:
Oh waarom zou je geen gewone Cola mogen eigenlijk? Ik doe namelijk ook nog wel een blikje red bull wegtikken als dat nodig is.
Cafeïne is niet zo goed volgens mij... Mij werd verteld hooguit een kopje koffie per dag. Ik hou helemaal niet van koffie, dus ik laat het allemaal staan. Als jij je er prima bij voelt, niet luisteren naar mij hoor!
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  maandag 31 mei 2010 @ 21:35:33 #79
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_82165067
quote:
Op maandag 31 mei 2010 21:34 schreef Orea het volgende:
Op zich red ik het bij maagzuur overdag ook wel zonder dingen, maar na een paar keer 's nachts gewoon een brandende slokdarm te hebben gehad, neem ik als het nodig is toch maar 2 rennies 's nachts... Vanillevla vinnik erg lekker, maar het werkt bij mij voor geen meter
Hier hetzelfde, overdag redt ik het zonder. Maar zo'n nachtelijke slokdarmaanval is echt heel erg naar...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_82165083
quote:
Op maandag 31 mei 2010 21:33 schreef Ticootje het volgende:
Oh waarom zou je geen gewone Cola mogen eigenlijk? Ik doe namelijk ook nog wel een blikje red bull wegtikken als dat nodig is.
Zie: http://www.gezondheidsnet(...)-voor-zwangere-vrouw
pi_82165107
Had ooit gelezen dat je er mee moet matigen als je zwanger ben. Daarom dus die cola (nou drink ik ook wel gewone hoor!)
Maar aan t begin dronk ik best veel koffie, dus heb t maar een beetje gematigd...
Red bull doe ik ook wel hoor Ben nu wat makkelijker dan in t begin
  maandag 31 mei 2010 @ 21:36:16 #82
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_82165116
Oh ik drink verder geen koffie ed. En t is niet zo dat ik elke dag of elke week die meuk drink.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_82165127
Cola is wel lekker ja, vooral met een beetje limoen erin. Maar ik neem er ook niet teveel van vanwege de cafeine.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_82165137
Gewone cola mag op zich wel, maar niet teveel.. qua cafeïne wordt max. een paar glazen cola, of een 3 koppen koffie zoiets per dag geadviseerd...

Heeeeeel af en toen neem ik ook een blikje, maar dan wel bullit, red bull vind ik smerig...
Maar er zit in energydrink ook niet echt meer cafeïne dan een glas/2 glazen cola of koffie..
pi_82165176
quote:
Op maandag 31 mei 2010 21:35 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Hier hetzelfde, overdag redt ik het zonder. Maar zo'n nachtelijke slokdarmaanval is echt heel erg naar...
overdag red ik het echt niet zonder
De ene dag is t ook wel erger dan de andere dag...
Maar 's nachts is wel t naarst!
pi_82165262
Milk & Fruit idd!! Ik ook djenneke, maar dna de aarbei/kers versie...
en Orea, die neppe Cornetto hoorntjes bedoel je toch? Heb dagen gehad dat ik er 3 op een dag at
Nu staat de frituurpan aan, ff paar patatjes bakken....schandalig (lekker!)

Ik mis wel m'n energydrankjes, dronk iedere dag wel een blikje Bullit of die cheap ass van Euroshopper...
Back in business.
pi_82165346
quote:
Op maandag 31 mei 2010 21:38 schreef Shirley het volgende:
Milk & Fruit idd!! Ik ook djenneke, maar dna de aarbei/kers versie...
en Orea, die neppe Cornetto hoorntjes bedoel je toch? Heb dagen gehad dat ik er 3 op een dag at
Nu staat de frituurpan aan, ff paar patatjes bakken....schandalig (lekker!)
Lekker hoor. Ik heb zin in chocola. Alweer. Zucht. Dit komt nooit meer goed
pi_82165378
Oh die nepdingen zijn ook goddelijk idd Shirley

99 ct voor 8 bij de C1000

Maar die blokken, zijn... euh echt blokken en dan krijg je er een zakje met wafeltjes bij, die te klein zijn voor die blokken, maar ooooooooh mjam
pi_82165493
Tis maar goed dat we hier gewoon weinig in huis hebben aan slechte dingen hehe.
Als ik namelijk een zak snoep/drop koop dan is t gelijk op... en word ik misselijk

Djen, nog max 7 weken En dan moet je je weer inhouden
pi_82165495
quote:
Op maandag 31 mei 2010 21:40 schreef Orea het volgende:

Maar die blokken, zijn... euh echt blokken en dan krijg je er een zakje met wafeltjes bij, die te klein zijn voor die blokken, maar ooooooooh mjam
Je brengt mij echt op hele slechte ideeën. Ik ben net over mijn chantilly verslaving heen. (Naar mijn bescheiden mening veel lekkerder dan de echte cornetto)...
pi_82165531
Oh ik krijg echt honger van dit topic!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_82165631
quote:
Op maandag 31 mei 2010 21:42 schreef Sonnetje85 het volgende:
Tis maar goed dat we hier gewoon weinig in huis hebben aan slechte dingen hehe.
Als ik namelijk een zak snoep/drop koop dan is t gelijk op... en word ik misselijk

Djen, nog max 7 weken En dan moet je je weer inhouden
Ik heb hele zware dieetplannen. Maar vooral ook wilde wandelplannen. Het moet er wel weer af... Maar me nu alvast wat inhouden lukt echt niet
Maar straks wel hoor, ik weet het zeker

Misselijkheid houdt me niet eens tegen als het om het eten en snoepen gaat... Ik ben echt slecht. Ik zal maar niet alle lekkere dingen noemen die ik heb gegeten van het weekend. Dan heb ik echt een slechte invloed op jullie allemaal
pi_82165637
Kan iemand even in de titel van dit topic zetten dat je dit niet moet lezen als je lekkere trek hebt?

Ik heb na het avondeten al een bak kwark, solero ijsje, bak yoghurt met aardbeien en vier kleine chocolaatjes op..hoezo opeens veel honger? .
pi_82165677
Zal ik dan niet nog maar een keer vertellen over mijn gekochte mega dozen After Eight (waar ik al 1 doos van leeg heb vandaag ) bij de Action voor echt niks

*feeder*
  maandag 31 mei 2010 @ 21:46:00 #95
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_82165683
Oh Son, het is niet voor niets dat hier zelden snoep in huis is.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_82165706
quote:
Op maandag 31 mei 2010 21:45 schreef Fannetje het volgende:
Kan iemand even in de titel van dit topic zetten dat je dit niet moet lezen als je lekkere trek hebt?

Ik heb na het avondeten al een bak kwark, solero ijsje, bak yoghurt met aardbeien en vier kleine chocolaatjes op..hoezo opeens veel honger? .
Gezien je nog maar 4 kilo bent aangekomen, kun je een zo'n dagje makkelijk hebben joh
pi_82165708
quote:
Op maandag 31 mei 2010 21:40 schreef Orea het volgende:

Die wafelijsjes zijn briljant! En juist geweldig dat die wafeltjes te klein zijn, want ik knabbel altijd eerst rond het wafeltjes het ijs en chocla op en dan pas de rest. Neurotisch gedrag
pi_82165746
quote:
Op maandag 31 mei 2010 21:45 schreef Orea het volgende:
Zal ik dan niet nog maar een keer vertellen over mijn gekochte mega dozen After Eight (waar ik al 1 doos van leeg heb vandaag ) bij de Action voor echt niks

*feeder*
Het is maar goed dat de winkels nu gesloten zijn
pi_82165762
CP

En dan eerst de vanille er uit 'zuigen' zodat het laagje chocolade in de wafel achterblijft
pi_82165822
quote:
Op maandag 31 mei 2010 21:47 schreef Orea het volgende:
CP

En dan eerst de vanille er uit 'zuigen' zodat het laagje chocolade in de wafel achterblijft
Zo eet ik zo'n beetje mijn negerzoenen. Eerst dat vieze koekje eraf happen, dan het room er met mijn tong uitlepelen, en dan lekker de chocola opeten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')